Šta je novo?

Dušanovački most - rešenje za gužve

Milan Janković

Beginner
Učlanjen(a)
25.10.2013.
Poruke
38
Pohvaljen
225
Ne znam da li je bilo nešto slično, ako jeste molim vas da prebacite tamo.

-------------------------------------

Pre par meseci na autoputu je zatvoren izlaz kod Forma Ideale i od tada su počele da se prave užasne gužve na sledećem isključenju kod Dušanovačkog mosta. Danas sam shvatio da postoji rešenje za ceo taj kraj koje bi "otčepilo" to usko grlo gde je količina saobraćaja davno prevazišla propusnu moć semaforizovanih raskrsnica. I bio bi rešen problem nepostojanja skretanja prema Novom Sadu iz pravca Jerkovića.

Rešenje je slično kao kod arene gde su postavljena dva kružna toka sa po tri trake (elipsa 80x120m) Ovde bi bilo dooljno napraviti malo manji kružni tok sa 2 trake u krugu (60 m prečnik).

Pozdrav svima.

Snimak.jpg
 
Као и бивши "тобоган", као и надвожњак који спаја Радничку и Пожешку, и Душановачки мост је привремено решење док се не донесе урбанистички план за целу Маринкову бару. и провуче 2+2 саобраћајница којом би се Кумодрашка спојила са Крушевачком (на раскрсници са Устаничком, у оба правца је поодавно већ трасиран коридор 2+2).

Колико ја познајем "материју", приликом изградње аутопута, пар планираних петљи нису изведене јер остале републике нису дале да се у БГ слије довољно новца па су поједина укрштања остала мањкава (код Арене, Душановац, Ласта ... )
 
Колико ја познајем "материју", приликом изградње аутопута, пар планираних петљи нису изведене јер остале републике нису дале да се у БГ слије довољно новца па су поједина укрштања остала мањкава (код Арене, Душановац, Ласта ... )
 
A da prostite zašto bi to finansiranje bilo "spolja". Ako me sećanje dobro služi pravljenje obilaznice oko Zagreba krajem sedamdesetih godina je najvećim delom finansirao baš Zagreb (mislim da je i samodoprinos bio uključen u priču), jer se tako grad rešio tranzita kroz grad, a stara trasa auto puta je postala (i dan danas je) vrlo bitna avenija za unutar-gradski saobraćaj.
 
Zato sto je auto put bio federalni projekat tj maestralno pesic to odradio tako
Nevidim poentu citiranja pista iznad samo radi citiranja to je suprotno i pravilima foruma
 
Ekstra! :)
Ostaje samo jedan problem a to je semafor u neposrednoj blizini, na raskrsnici sa Ustanickom, ali verujem da bi se to dalo resiti
 
Јако лепа идеја, али скупа. Требало би ту доста кућа, поготово у Хусовој улици, да се откупи.
 
Да допуним самог себе око откупа кућа, а то сам чуо пре неки дан од пријатеља који станује ту у близини, односно у улици Пека Павловића.

Све куће у Хусовој улици и већем делу Ђакона Авакума су још почетком 80-их година од стране државе откупљене, паре дате власницима и након тога исељене. На жалост те куће нису одмах срушене (стара бољка до данашњих дана) и у њих су се уселили Цигани и сад "нико" не може да их исели.
Значи по кратком поступку могу да лете одатле, али где, и да се ради петља ? Можда да им "свастика" обезбеди станове !? О свему овоме је било и писано у Политици негде 2012. или 2013. године, тако ми исто рече пријатељ.

А да ли се сећате да је на овом месту, пре него што је 1977. "привремено" урађен овај садашњи Душановачки надвожњак, ту био "његово величанство" семафор, тако да је овде било укрштање у истом нивоу улице Мишка Јовановића и аутопута ! Тако је било од отварања аутопута 1972. до 1977.године.

Било би лепо да неко има слику овог укрштања из тих дана.
 
Pa naravno Milisave, odavno sam napisao da je to jedini razlog zašto se u Amfiteatru ruši do pola i na brzinu.
 
Vrh