Autoput Beograd-Pozega (Koridor 11)

Diskusije o razvoju u regionu

Moderator: Igor

Гага
Advanced
 
Broj poruka: 4071
Pridružio se: Sre Dec 08, 2010 7:33 pm
Lokacija: Бежанијска коса
Pohvalio: 2300
Pohvaljen: 1055

Post Veza ka poruci » Pet Sep 14, 2012 12:18 am » Autoput Beograd-Pozega (Koridor 11)

Ускоро радови на аутопуту Љиг-Прељина

Радови на аутопуту од Љига до Прељине званично ће почети након што буде спремна документација и грађевинска дозвола за градњу, што ће се догодити за око месец дана, рекао министар Велимир Илић.

Министар грађевине и урбанизма Велимир Илић изјавио је, отварајући први Сајам аутомобила у Прељини, да ће за око месец дана бити спремна документација и грађевинска дозвола за градњу првих деоница аутопута од Љига до Прељине и да ће тек тада званично почети радови.
"Документација се припрема, а средства за експропријацију су издвојена кроз ребаланс буџета - део из буџетских резерви , а радови ће кренути јер су коначно створени услови", навео је Илић.
Србија је за изградњу дела аутопута од Београда до границе са Црном Гором добила од Азербејџана кредит од 300 милиона евра за деоницу од Љига до Прељине, а радове је у априлу започела азербејџанска фирма "Азвирт".
Илић је рекао да ће Прељина бити главно чвориште аутопутева који ће се градити у наредном периоду.
Говорећи о понуди кинеских компанија да учествују у изградњи аутопута од Београда до границе са Црном Гором, министар је навео да су преговори још у току.
"Ја и министар Динкић сутра треба да обавимо разговор са представницима кинеских банака и извођача који доносе званичне понуде да конкуришу за градњу дела аутопута од Београда до Љига", рекао је Илић.
Радови ће, како је рекао, бити интензивирани на пролеће, а рок за изгадњу деоница које нису дате "Азвирту" је три месеца за припрему и 37 месеци за завршетак радова.
Према Илићевим речима, истовремено се припрема пројектна документација за изградњу аутопута Прељина - Појате, који треба да повеже аутопут Београд - Ниш на Коридору 10 са будућим аутопутем ка Црној Гори на Коридору 11.
"Наш циљ је да спојимо коридоре 10 и 11 са најфреквентнијом раскрсницом у Србији. У близини је и аеродром Лађевци, а бочно спајање Појате-Прељина отвориће овај део према свету", додао је министар грађевине.
На делу од Уба до Лајковца радове изводе домаће фирме "Планум" и "Путеви Ужице", а посао се финансира из државног буџета.

http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... D0%B0.html
Vrh
 

nikola011
Korisnikov avatar
Advanced
 
Broj poruka: 2156
Pridružio se: Čet Mar 29, 2012 12:39 am
Pohvalio: 0
Pohvaljen: 9

Post Veza ka poruci » Pet Sep 14, 2012 10:15 pm » Autoput Beograd-Pozega (Koridor 11)

TRASA

Trasa auto-puta Beograd - južni Jadran je poznata. Bilo je dilema oko ulaska auto-puta u Beograd, da li će se put protezati levom ili desnom obalom Save i doneta je odluka da to bude leva obala, kako bi se izbegla klizišta „Umka“ i „Duboko“. Od Preljine do Boljara trasa ide preko Peštera.

http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ak ... u-do-Ljiga
Vrh
 

vucko
Korisnikov avatar
Professional
 
Broj poruka: 14247
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Savezna Federativna Republika Jugoslavija
Pohvalio: 16
Pohvaljen: 215

Post Veza ka poruci » Sub Sep 15, 2012 12:53 am » Autoput Beograd-Pozega (Koridor 11)

Nazalost,oni su pobedili. :(
Potpisite peticiju protiv rusenja generalstaba
http://www.peticije24.com/inicijativa_p ... neralstaba
Vrh
 

laki72
Higher intermediate
 
Broj poruka: 1829
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Pohvalio: 480
Pohvaljen: 627

Post Veza ka poruci » Sub Sep 15, 2012 9:54 am » Autoput Beograd-Pozega (Koridor 11)

Iz članka u Novostima:
...radovi na izgradnji još dveju deonica Koridora 11, od Obrenovca do Uba i od Lajkovca do Ljiga, dužine od oko 50 kilometara, mogli bi da počnu već ove godine - saznaju „Novosti“ u Vladi Srbije. Vrednost ovog posla, koji bi trebalo da bude završen u roku od 40 meseci (tri meseca za pripremu i 37 meseci za gradnju), procenjuje se na oko 300 miliona evra.

Pitanje koje mi se nameće je cena po kilometru puta. Po meni je cena od 6mil EUR po kilometru na ovoj deonici velika.
Ipak to nije vrletno područje nego većinom ravno sa manjim brežuljcima. Možda i grešim. molim nekog ko je iz struke i upoznat sa troškovima da uradi neku analizu.
Vrh
 

Feanor
Korisnikov avatar
Higher intermediate
 
Broj poruka: 1526
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 11:13 am
Pohvalio: 128
Pohvaljen: 301

Post Veza ka poruci » Sub Sep 15, 2012 11:07 pm » Autoput Beograd-Pozega (Koridor 11)

Cek cek, planiraju novi most za autoput na levu obalu Save ili sam ja nesto pogresno shvatio?!
Vrh
 

vucko
Korisnikov avatar
Professional
 
Broj poruka: 14247
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Savezna Federativna Republika Jugoslavija
Pohvalio: 16
Pohvaljen: 215

Post Veza ka poruci » Ned Sep 16, 2012 12:33 pm » Autoput Beograd-Pozega (Koridor 11)

Da.Sa sve mostom,a kao jeftinije je nego preko klizista...
Potpisite peticiju protiv rusenja generalstaba
http://www.peticije24.com/inicijativa_p ... neralstaba
Vrh
 

laki72
Higher intermediate
 
Broj poruka: 1829
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Pohvalio: 480
Pohvaljen: 627

Post Veza ka poruci » Ned Sep 16, 2012 1:03 pm » Autoput Beograd-Pozega (Koridor 11)

Feanor je napisao:Cek cek, planiraju novi most za autoput na levu obalu Save ili sam ja nesto pogresno shvatio?!


da , ali cena se odnosi na deonicu od obrenovca, zar ne ??? :shock:
Vrh
 

trialin
Higher intermediate
 
Broj poruka: 617
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 3:50 pm
Pohvalio: 5
Pohvaljen: 32

Post Veza ka poruci » Pon Sep 17, 2012 6:24 pm » Autoput Beograd-Pozega (Koridor 11)

Kinezi uređuju desnu obalu Dunava
Izvor: Tanjug

Beograd -- Predsednik Tomislav Nikolic je razgovarao sa delegacijom Razvojne banke Kine o finansiranju izgradnje Koridora 11 i o drugim investicijama.

Tokom razgovora sa kineskom delegacijom, koju je predvodio Lei Jufeng, bilo je reči o mogućnostima da Kinezi finansiraju uređivanje desne obale Dunava, otvaranje bescarinske zone, a takodje i da ulože sredstva u našu poljoprivredu i izgradnju hidrocentrale Djerdap 3, saopšteno je iz Kabineta predsednika Republike.

Ministar saobraćaja Milutin Mrkonjić izjavio je ranije da se koneski partneri posebno interesuju za delove autoputa od Beograda do Čačka koji nisu započeti - deonicu od Beograda do Obrenovca u dužini od 27 kilometara, od Obrenovca do Uba - 25 kilometara, od Lajkovca do Ljiga - 25 kilometara i od Preljine do Čačka, što je sve oko 100 kilometara.

Kinezi su, kako je ministar rekao, zainteresovani i za izgradnju poprečnog autoputa Pojate-Preljina u dužini oko 100 kilometara, a čija bi izgradnja koštala, prema sadašnjim procenama, izmedju 400 i 450 miliona evra.

Takozvani Koridor 11 još nije zvaničan evropski koridor, a trebalo bi da spoji Rumuniju, Srbiju, Crnu Goru i Italiju trasomTemišvar-Beograd-Bar-Bari.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=643873
Vrh
 

MilisaV
Korisnikov avatar
Advanced
 
Broj poruka: 3426
Pridružio se: Sre Jan 12, 2011 12:03 am
Pohvalio: 409
Pohvaljen: 451

Post Veza ka poruci » Čet Sep 20, 2012 9:21 am » Autoput Beograd-Pozega (Koridor 11)

prvo, jedno pitanje..


zašto tema o autoputu stoji u regionalnom razvoju, a ne u sekciji o auto putevima?


drugo.....


nisam znao gde da okačim sledeću vest, da li da to bude u koridoru 10, takozvanom koridoru 11, ili novu temu.....

u pitanju je vest koja se odnosi takozvani moravski koridor, odnosno veza preljina-pojate koja spaja ova dva auto puta....

generalno ne polažem mnogo značaja na onome šta pričaju ovi iz URS-a, pogotovu kalanovićka, pošto su mnogo puta lagali do sada, a pogotovu ona, ali ipak pošto su i kinezi u igri, koji su ozboljni igrači, preneću vest.....

Kinezi grade i "moravski koridor"
Izvor: Tanjug
Beograd -- Ministarka za regionalni razvoj i lokalnu samoupravu Verica Kalanović kaže da je započela pregovore sa Kinezima o izgradnji tzv."moravskog koridora".














Ilustracija

Taj koridor se odnosi na regionalni autoput Pojate - Preljina, koji će biti dugačak oko 110 kilometara.

Kalanović, koja je na čelu pregovaračkog tima za utvrdjivanje izvodjačkog ugovora, kaže da će taj posao biti najverovatnije poveren kineskoj kompaniji "Putevi i mostovi" (China road and bridge corporation), koja već gradi u Beogradu most preko Dunava između Zemuna i Borče.

Kalanović je istakla da će Srbija dobiti od Kineza do sada najpovoljniji kredit za realizaciju tog projekta, koji bi trebalo da bude na 18 godina sa veoma niskom i fiksnom kamatom.
"Cena će biti najeftinija i najpovoljnija za našu zemlju u to budite sigurni", naglasila je ministarka dodajući da se o finansijskim uslovima pregovara sa kineskom Eksim bankom.

Konačno imamo uslove da počinjemo pregovore oko početka realizacije tog autoputa. Formiran je pregovarački tim i mi u narednim danima menjamo dokumentaciju i pregovori se spuštaju na nivo eksperata, sa jedne strane oko utvrdjivanja cene i definisanja izvodjačkog ugovora i sa druge strane oko finansijskih uslova, rekla je ona.

Na tom području živi više od pola miliona stanovnika Srbije i "moravski koridor", kako je rekla, povezaće koridore 10 i 11 odnosno autoput Beograd - Niš i budući autoput od Beograda do granice sa Crnom Gorom.

Kalanović je kazala da će ona biti na čelu međuresornog pregovaračkog tima za autoput Pojate - Preljina, a da će ministar gradjevine Velimir Ilić biti na čelu pregovaračkog tima za gradnju Koridora 11, koji je od nacionalnog značaja.

Ministarka je navela da će autoput Pojate - Preljina, koji će povezati tri velika grada - Čačak, Kraljevo i Kruševac, biti klasičan autoput sa šest traka. Ona je istakla da je to jedan od najznačajnijih poljoprivrednih i industrijskih regiona u Srbiji.

"Prvi rezultati pregovora su da je reč o projektu koji će biti finansiran po sličom modelu kao most Zemun Borča, u okviru sporazuma koji je Srbija napravila sa Kinom pre nekoliko godina i koji podrazumeva tehničku saradnju dve zemlje u vezi sa razvojem infrastrukturnih projekata", kazala je ministarka. U ovom trenutku Ministarstvo finansija pregovara, prema njenim rečima, sa Eksim bankom Kine o uslovima kredita i prve najave su da će to biti jedan od najpovoljnijih kredita koje je Srbija ikada dobila za realizaciju infrastrkturnih projekata.

Ona je podsetila da je je za most Zemun - Borča sa 27 kilometara saobraćajnica ugovorena fiksna cena od 170 miliona evra, koja može da se poveća samo 10 odsto, zbog eventualnih naknadnih radova.

Kalanović je dodala da će gradnja autoputa Pojate - Preljina biti realizovana u okviru paketa projekta koje Kina namerava da finansira u Jugoistočnoj Evropi sa 10 milijardi evra, a koordinator za sve srpske projekte je ministar prosvete Žarko Obradović.


http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=644341
borac za bolje sutra

bez splavova na rekama
Vrh
 

weseli
Novice
 
Broj poruka: 20
Pridružio se: Čet Feb 08, 2007 4:01 pm
Pohvalio: 2
Pohvaljen: 1

Post Veza ka poruci » Čet Sep 20, 2012 2:45 pm » Autoput Beograd-Pozega (Koridor 11)

A put do mora je planiran jos pre 160 godina valjda će da ga urade u narednih 100...
http://www.mgb.org.rs/images/stories/MG ... akXXII.pdf
Vrh
 

Гага
Advanced
 
Broj poruka: 4071
Pridružio se: Sre Dec 08, 2010 7:33 pm
Lokacija: Бежанијска коса
Pohvalio: 2300
Pohvaljen: 1055

Post Veza ka poruci » Čet Sep 20, 2012 11:51 pm » Autoput Beograd-Pozega (Koridor 11)

MilisaV je napisao:prvo, jedno pitanje..

zašto tema o autoputu stoji u regionalnom razvoju, a ne u sekciji o auto putevima?

Управо тако, Игоре и Вучко на потезу сте, пребацујте тему. Сад кад је форум унапређен, да и ово средите.
Vrh
 

MilisaV
Korisnikov avatar
Advanced
 
Broj poruka: 3426
Pridružio se: Sre Jan 12, 2011 12:03 am
Pohvalio: 409
Pohvaljen: 451

Post Veza ka poruci » Pon Sep 24, 2012 9:13 am » Autoput Beograd-Pozega (Koridor 11)

evo još jedne vesti o autoputu pojate - preljina (aka "moravski koridor")

ako stvarno počne gradnja otvaram temu na pravom delu foruma (autoputevi, magistrale....)


elem u tekstu se pominje da put počinje da se gradi kod kruševca. kod kruševca je dobar deo puta već urađen u profilu auto puta 2+1, ali su ukršatanja rešena kružnim tokovima, a ne petljama. razmišljam da li će oni samo dograditi potrebne petlje, ili će napraviti ceo novi auto put.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=645401

Eksim banka gradi Moravski koridor
Izvor: Novosti
Beograd -- Izgradnja auto-puta Pojate-Preljina počinje na proleće, i to kod Kruševca.

Prva deonica, u dužini od 12 kilometara, koja će se graditi na auto-putu Pojate - Preljina jeste obilaznica oko Kruševca, za koju je već završena eksproprijacija, saznaju „Novosti“.

Početak radova očekuje se na proleće 2013. godine, a izgradnja kompletnog auto- -puta u punom profilu, dužine 110 kilometra, mogla bi da bude završena u roku od tri godine. Glavni izvođač biće kineska firma za koju se opredeli kreditor - kineska Eksim banka.

Prema proceni stručnjaka, izgradnja jednog kilometra za takvu konfiguraciju terena kreće se od 3,5 do 4,5 miliona evra, bez eksproprijacije. Koliko će Srbiju zaista koštati kilometar ove saobraćajnice zavisi od pregovora sa Kinezima, koji su u toku.

Takozvani Moravski koridor, odnosno auto-put Pojate - Preljina, povezaće pravcem istok-zapad koridore 10 i 11, odnosno niški auto-put sa budućim Beograd-južni Jadran. Trasa Moravskog koridora ide od Pojata preko Kruševca, Trstenika i Kraljeva do Preljine odnosno Čačka. Tu se auto-put spaja sa koridorom 11 i njime nastavlja do Požege, a prema planu nadležnih gradiće se od Požege preko Užica i krak ka Republici Srpskoj, odnosno Višegradu.

Na čelu pregovaračkog tima Vlade Srbije za izgradnju auto-puta Pojate - Preljina je Verica Kalanović, ministar za regionalni razvoj, koja je obećala da učešće domaće operative neće biti manje od 45 odsto. Projektna dokumentacija je već završena za polovinu trase.

Nadležni najavljuju da će Srbija od Kineza dobiti do sada najpovoljniji kredit za realizaciju ovog projekta. Zajam bi trebalo da bude odobren na period od 18 godina sa niskom i fiksnom kamatom. Glavni izvođač će najverovatnije biti kineski „Čajna rod end bridž korporejšn“, koji je već angažovan na izgradnji mosta Zemun - Borča.

Na potezu od Pojata do Preljine živi više od pola miliona stanovnika Srbije i to je jedan od najznačajnijih poljoprivrednih i industrijskih regiona . Nesporno je da ovaj auto-put ima punu opravdanost u saobraćajnom, ekonomskom, finansijskom, tržišnom, ali i u strateškom smislu. Postojećim saobraćajnicama dnevno prođe više od 10.000 vozila, što opravdava izgradnju auto-puta.

Ministarka regionalnog razvoja Verica Kalanović sastala se sa predstavnicima kineske grđevinske kompanije „Šandong hajspid grup“, koja je zainteresovana za poslove u Srbiji, posebno za izgradnju regionalnih auto-puteva Pojate - Preljine i Novi Sad - Šabac - Loznica.

Obe strane su otvorene za saradnju, a dogovoreno je da ova kineska kompanija u narednim danima uputi i zvanično pismo o namerama za saradnju na ovim projektima, saopšteno je iz Vlade Srbije.

Kompanija „Šandong hajspid grup“ je jedna od najjačih svetskih građevinskih kompanija u oblasti izgradnje auto-puteva, železnica, aerodroma i luka.

Posluje u više od 30 zemalja širom sveta, a jedan od njihovih najvećih i najpoznatijih projekata je most dužine 43 km u kineskoj regiji Šan Dong, koji je izgrađen za samo četiri godine, navodi se u saopštenju.
borac za bolje sutra

bez splavova na rekama
Vrh
 

Гага
Advanced
 
Broj poruka: 4071
Pridružio se: Sre Dec 08, 2010 7:33 pm
Lokacija: Бежанијска коса
Pohvalio: 2300
Pohvaljen: 1055

Post Veza ka poruci » Pon Sep 24, 2012 11:58 pm » Autoput Beograd-Pozega (Koridor 11)

MilisaV je napisao:evo još jedne vesti o autoputu pojate - preljina (aka "moravski koridor")

ako stvarno počne gradnja otvaram temu na pravom delu foruma (autoputevi, magistrale....)

Не би било лоше да отвориш тему, без обзира кад ће почети да се гради. Тема ће се пре приметити, него да остане овако написано !
Vrh
 

vucko
Korisnikov avatar
Professional
 
Broj poruka: 14247
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Savezna Federativna Republika Jugoslavija
Pohvalio: 16
Pohvaljen: 215

Post Veza ka poruci » Uto Sep 25, 2012 12:23 am » Autoput Beograd-Pozega (Koridor 11)

Milisave misljenja sam da treba ici u regionalni razvoj dok u tom drugom podforumu trebaju stajati stvari koje imaju veze sa Beogradom.A ovaj moravski autoput nema nikakvih veza sa Beogradom.
Potpisite peticiju protiv rusenja generalstaba
http://www.peticije24.com/inicijativa_p ... neralstaba
Vrh
 

svsavic
Korisnikov avatar
Intermediate
 
Broj poruka: 498
Pridružio se: Ned Dec 25, 2011 2:38 pm
Pohvalio: 22
Pohvaljen: 43

Post Veza ka poruci » Uto Okt 02, 2012 9:43 pm » Autoput Beograd-Pozega (Koridor 11)

Intervju sa Veljom Ilićem:

* Kako napreduju pregovori sa Kinezima o izgradnji Koridora 11?

- Od Beograda, uključujući surčinsku petlju i most na Savi pa do Obrenovca, u dužini od oko 27 kilometara, radiće se pun profil auto-puta po modelu koncesije, odnosno javno-privatnog partnerstva. Kompanija ”Čajna Šandong internešenel” je ponudila dobre uslove. Investicija je vredna od 260 do 270 miliona evra. Udeo Srbije bi bio oko 15 odsto kroz eksproprijaciju, projekte, nadzor... Dve deonice od Obrenovca do Ljiga gradiće se pomoću kredita kineske Eksim banke i za te deonice je ”Čajna Šandong” dala najpovoljniju ponudu, nešto manje od šest miliona evra po kilometru.

http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/aktuelno.239.html:399548-Velimir-Ilic-Cvrsti-temelji-mnogima-spas
ograditi, graditi, ugraditi, izgraditi, nagraditi, nadgraditi, zagraditi, beograditi
Vrh
 

mekbejn
Korisnikov avatar
Advanced
 
Broj poruka: 2318
Pridružio se: Uto Jul 13, 2010 9:01 am
Lokacija: 44.835749,20.411082
Pohvalio: 618
Pohvaljen: 216

Post Veza ka poruci » Sre Okt 03, 2012 9:17 am » Autoput Beograd-Pozega (Koridor 11)

Ako je koncesija onda u redu. Mada nisam siguran ko bi plaćao putarinu dok se ne završi neki deo bar do Ljiga.
JohnyBgood: "Od nano (E-09) do giga (E+09) u bloku 3.7E+01"
Vrh
 

Feanor
Korisnikov avatar
Higher intermediate
 
Broj poruka: 1526
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 11:13 am
Pohvalio: 128
Pohvaljen: 301

Post Veza ka poruci » Sre Okt 03, 2012 9:59 am » Autoput Beograd-Pozega (Koridor 11)

O neee, ipak se ide preko reke... A planiraju i put Novi Sad - Sabac...
Vrh
 

cgmiki
Higher intermediate
 
Broj poruka: 703
Pridružio se: Sre Avg 04, 2010 11:02 am
Lokacija: Beograd
Pohvalio: 8
Pohvaljen: 30

Post Veza ka poruci » Sre Okt 03, 2012 10:59 am » Autoput Beograd-Pozega (Koridor 11)

mekbejn je napisao:Ako je koncesija onda u redu. Mada nisam siguran ko bi plaćao putarinu dok se ne završi neki deo bar do Ljiga.

Од Барселоне до Коста Браве имаш ауто-пут од неких 60 километара. И на њему две наплатне рампе. Они који су радили ауто-пут наплаћују путарину на неких 30 километара. Две фирме радиле. Мислим да негде има и краћих деоница које се наплаћују.
Vrh
 

mekbejn
Korisnikov avatar
Advanced
 
Broj poruka: 2318
Pridružio se: Uto Jul 13, 2010 9:01 am
Lokacija: 44.835749,20.411082
Pohvalio: 618
Pohvaljen: 216

Post Veza ka poruci » Sre Okt 03, 2012 2:37 pm » Autoput Beograd-Pozega (Koridor 11)

Ne kažem da je nemoguće. Nego mislim da će ljudi izbegavati taj pravac jer već postoji put za Obrenovac. A pogotovo ljudi iz centra BGa kojima je preko NBG totalno okolo.
JohnyBgood: "Od nano (E-09) do giga (E+09) u bloku 3.7E+01"
Vrh
 

miki_ns
Intermediate
 
Broj poruka: 259
Pridružio se: Pon Okt 04, 2010 1:36 pm
Pohvalio: 40
Pohvaljen: 49

Post Veza ka poruci » Sre Okt 03, 2012 2:45 pm » Autoput Beograd-Pozega (Koridor 11)

Pa sad - to što je okolo ne znači da je i sporije, ko se iz centra Beograda dokopa Gazele i spraši autoputem prema aerodromu i obilaznici, lako može stići tim novim krakom auto puta brže do Obrenovca nego onaj ko bi nastavio da se provlači pored Sajma, uz Adu sve dok se ne dokopa početka auto puta koji bi išao tom (desnom) obalom Save.
Vrh
 

laki72
Higher intermediate
 
Broj poruka: 1829
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Pohvalio: 480
Pohvaljen: 627

Post Veza ka poruci » Sre Okt 03, 2012 5:33 pm » Autoput Beograd-Pozega (Koridor 11)

totalno mi je suludo da da bi se putovalo ka jugu, iz grada izlazi na severozapad.
Takodje praviti jos jedan most preko save kod Obrenovca i time znacajno poskupeti ceo projekat
je u interese samo onih koji imaju svoj procenat od te cene.
Razumeo bih da je alternativni pravac zaobisao kliziste negde ka jugu u cilju stednje novca, jer zaista je u ovakvoj situaciji potrebno stedeti, ali ovako ce se potrositi isto ili mozda jos vise novca nego da je kliziste sanirano.
Takodje sto severnije trasa ulazila u Beograd efekat rasterecenja Ibarske magistrale i Obrenovackog puta bice manji.

miki_ns@ mozda sam centar , NBG i Zemun , ali sta sa konjarnikom, vozdovcem, banjicom, rakovicom, senjakom, dedinjem, vidikovcem.... hoce li i njima biti `naokolo brze` ?
Ne zaboravi da do ADE ima otprilike kao do studenjaka, a posle je i juzna trasa otvoren put.
Vrh
 

cgmiki
Higher intermediate
 
Broj poruka: 703
Pridružio se: Sre Avg 04, 2010 11:02 am
Lokacija: Beograd
Pohvalio: 8
Pohvaljen: 30

Post Veza ka poruci » Sre Okt 03, 2012 9:36 pm » Autoput Beograd-Pozega (Koridor 11)

mekbejn je napisao:Ne kažem da je nemoguće. Nego mislim da će ljudi izbegavati taj pravac jer već postoji put za Obrenovac. A pogotovo ljudi iz centra BGa kojima je preko NBG totalno okolo.

Имаш избор. Преко пар новобеоградских булевара да се докопаш ауто-пута или да врлудаш кроз приградска насеља, шуме и кривине до Обреновца. Тај пут је и дању "феноменалан" за вожњу, а ноћу је прича за себе.
Vrh
 

Delija
Korisnikov avatar
Advanced
 
Broj poruka: 3546
Pridružio se: Ned Jan 03, 2010 4:04 pm
Pohvalio: 132
Pohvaljen: 885

Post Veza ka poruci » Čet Okt 04, 2012 4:18 am » Autoput Beograd-Pozega (Koridor 11)

Постоји могућност да северна варијанта дела овог аутопута код Београда не прође ревизију. :vops:
Чекајући метроа
Vrh
 

drum1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
 
Broj poruka: 1094
Pridružio se: Sre Maj 19, 2010 12:09 am
Pohvalio: 554
Pohvaljen: 145

Post Veza ka poruci » Čet Okt 04, 2012 7:55 am » Autoput Beograd-Pozega (Koridor 11)

Чију ревизију делија? То нам је једина нада.
архитекта
Vrh
 

mekbejn
Korisnikov avatar
Advanced
 
Broj poruka: 2318
Pridružio se: Uto Jul 13, 2010 9:01 am
Lokacija: 44.835749,20.411082
Pohvalio: 618
Pohvaljen: 216

Post Veza ka poruci » Čet Okt 04, 2012 8:49 am » Autoput Beograd-Pozega (Koridor 11)

Zar nije već ta severna varijanta izabrana kao "povoljnija", pisalo se o tome pre nekoliko strana?
JohnyBgood: "Od nano (E-09) do giga (E+09) u bloku 3.7E+01"
Vrh
 

PrethodniSledeća

Povratak na Regionalni razvoj

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost

cron