Šta je novo?

Divčibare

trialin

Advanced
Učlanjen(a)
20.11.2008.
Poruke
3.082
Pohvaljen
4.709
ulicaasfaltdivcibare.jpg


Na Divčibarama je u toku asfaltiranje glavne ulice . Radovi se izvode u vrednosti od 60 miliona dinara , a radi se samo jedna strana trotoara bez obećane rasvete i mostova.

Svako ko se za par dana nadje na Divčibarama moći će da vidi da je bolje nego što je bilo kad je u pitanju Divčibarska ulica , ali svakako ne onako kako je dogovoreno. Iako su Putevi Srbije obećali da će ulica od pumpe do Vidikovca biti uredjena sa trotoarima, rasvetom i mostovima u vrdnosti od 200 miliona , konačna odluka ovog preduzeća bila je 60 miliona dinara pa su izostali i rasveta i mostovi. U gradskoj Direkciji za urbanizam svojevremeno su izjavili da će pokušati da se bar jedan most uradi , ali očito ovo državno javno preduzeće ne haje mnogo za zahteve lokalne samouprave.

ulicaasfaltdiv%C4%8Dibare2.jpg

http://www.vamedia.info/index.php/home/ ... ivcibarama

i jos jedna vest

Gradsko veće oformilo Komisiju koja će pratiti realizaciju izdavanje ski staze. Pomoćnik gradonačelnika Milorad Ilić danas rekao da staza ne vredi ništa. "Izdajemo nešto što vredi nula dinara", rekao je Ilić.

Pomoćnik gradonačelnika Milorad Ilić danas je informisao Gradsko veće da je na početku bilo nemoguće predvideti sve pojedinosti vezane za izdavanje ski staze te i da će način primopredaje i utvrdjivanje vrednosti opreme koju ulaže zakupac odrediti upravo ova komisija." Tri puta smo veštačili ovu stazu , a problem je objektivan , mi izdajemo nešto što ne vredi ništa. A trebalo je napraviti procenu nečega što ne vredi ništa. Na kraju je treće veštačenje obavip sudski veštak iz Beograda.Prva dva veštaka su nam dala rezultat na osnovu kojih nismo mogli da napravimo ništa vezano za izdavanje ski staze . On navodi u nalazu da uzimajući u obzir godine starosti opreme što ukazuje da njen radni vek zavšen , a da je njena ekonosmka korist nula. On navodi da je upoteba moguća samo uz remonte. Izdajemo nešto što ne vredi ništa jer on ovde navodi samo nule", rekao je Ilić.
Po njegovim rečima veštak je u nalazu i naveo šta je potrebno uraditi kako bi se sve stavilo u funkciju. " On procenjuje da oprema koju treba uložiti 62 000 u prvoj godini odnosno 260 000 evra ukupno potrebno uložiti u tu stazu. Došao je do toga računicom da je godišnji zakup te staze 1455 evra . Došlo se do toga da staza mže da se izda na 15 godina", objasnio je Ilić.

Ilić je danas rekao i da nije poznato kako će biti rešeno pitanje vode , ali da je obaveza grada da potencijalnom zakupcu obezbedi potrebne dozvole. " Tu nikog niko ne može da prevari jer svako će na stazi videti šta ima na stazi i o čemu se radi. Mi se obavezujemo za gradjevinsku dozvolu za veštačko osnežavanje na projekat koji će uraditi sam zakupac i da obezbedimo saglasnost za korišćenje vode iz potoka ili rezervoara koji se nalazi u blizini skijališta. Tamo nema rezervoara ali ćemo videti šta će zakupac izabrati da radi. I moramo obezbediti rad zdravstvene službe na Divčibarama. odluka Skupštine je samo okvir , a detalje ćemo znati kada se javi zakupci", rekao je Ilić.
Veće je usvojilo ovu odluku vezanu za formiranje komisije , a pojedinosti kako je rečeno samog budućeg ugovora biće poznate onog trenutka kada se budu javili zakupci i kada se budu razmotrile ponude.

http://www.vamedia.info/index.php/home/ ... ula-dinara

Ja mislim dok ovde ne uleti neki drugi grad da investira tipa BG ili NS da otkupi prava na zicaru ili na staze nema nista
 
skistazadivcibare11.jpg


Novi oglas za davanje u zakup ski staze na Divčibarama biće ponovo objavljen danas. Kako se nezvanično može čuti u Gradskoj upravi , zakupac je pronadjen.

Kako se na postojeći oglas o davanju u zakup ski staze na Divčibarama niko nije javio postavljeno je pitanje stavljanja u funkciju ove ski staze za narednu ski sezonu. Vamedia nezvanično saznaje u Gradskoj upravi da grad najpre neće odustati od ideje davanja u zakup staze ,a potom i da će oglas biti ponovljen . U više navrata do sada postavljalo se i pitanje vrednosti ski staze , uslova pod kojima se izdaje pa i obaveza budućeg zakupca. Izvor Vamedie tvrdi da s eu oglasu ništa neće menjati , ali i da postoji zainteresovani zakupac upravo pod uslovima koji su dati.
Grad Valjevo je u više navrata do sada obaveštavao javnost da sredstva za stavljanje u funkciju ove ski staze za sada ne postoje , ali i da grad generalno nema novca za potrebna ulaganja.
Kako navodi izvor Vamedie i ranije je bilo razgovora sa potencijalnim zakupcima , ali su oni tražili uslove koje grad nije mogao da ispuni . Da li će novi potencijalni zakupac ostati pri svojoj iskazanoj nameri, ostaje da se vidi?
Inače Grad Valjevo ski stazu izdaje u zakup za jedna dinar uz obavezna oglasom precizirana ulaganja u visini od 360 000 evra.
S.V.

http://www.vamedia.info/index.php/home/ ... -ski-stazu
 
19.02.2016, 13:32
„KEJ INVEST NEKRETNINE“ PREUZEO SKI STAZU NA DIVČIBARAMA
Krajem prošle nedelje potpisan je ugovor o zakupu „Ski centra Divčibare“, čime je firma „Kej invest nekretnine“ iz Valjeva i zvanično preuzela ski stazu na Divčibarama za jedan dinar na period od 15 godina uz ulaganje od 260.000 evra. Zakupci najavljuju da će ski staza biti u funkciji krajem ove godine, u planu je da se koristi, ne samo zimi nego i leti, a želja im je da obogate i prostor oko ski staze sa dodatnim sadržajima.
Prema ugovoru zakupac će u ovoj godini nabaviti tabač, uređaj za veštačko osnežavanje, mobilnu pumu za vodu, opremu za sigurnost i opremu za signalizaciju, dok će za ski sezonu 2016/2017 biti u obavezi da izgradi instalaciju za veštačko osnežavanje, u koju će biti uloženo 155.000 evra i da kupi elektronski sistem za izdavanje, naplatu i evidentiranje ski karata, vrednosti od najmanje 45.000 evra. Direktor firme „Kej invest nekretnine“ Časlav Maksimović najavljuje brojne radove, koji će početi već ovih dana, kako bi ski staza bila u funkciji do kraja ove godine.
Časlav Maksimović
Časlav Maksimović (Foto: Kolubarske.rs)
„Ova sezona je nažalost izgubljena, jer smo ugovor potpisali nedavno, tako da je nemoguće bilo šta uraditi, ali već sada se pripremamo za sledeću ski sezonu, koja bi trebalo da počne u decembru ove godine. Prvo što ćemo uraditi jeste revizija projekta ski staze, zatim generalni remont žičare i atestiranje sajle, s obzirom na to da nije radila od marta 2014. godine. Biće dosta radova na samoj stazi, koju ćemo jednim delom, duž žičare, prekopati kako bi bile postavljene cevi za sistem veštačkog osnežavanja, potom treba ukloniti kamenje i poravnati stazu do idealne ravni, i konačno zasejati novu travu”, objašnjava prve korake Maksimović. Dodaje da je trenutno najveći problem kako rešiti vodosnabdevanje za sistem veštačkog osnežavanja.
„Razmatramo nekoliko rešenja, jedno je korišćenje vode iz reke Crna Kamenica, koja protiče pored ski staze, drugo je dubinski bunar..., još uvek tragamo za rešenjem i nadam se da ćemo za par meseci doneti konačnu odluku”, navodi direktor „Kej invest nekretnine“.
Jedan od problema koji valja rešiti jeste i prilaz ski stazi, koji je nezgodan i za pešake, a kamoli za skijaše sa opremom. „Taj problem moramo rešiti, još uvek tragamo za najboljim i najverovatnije se neće od parkinga do staze silaziti postojećim putem, što je zaista nezgodno i to je odbijalo mnoge skijaše“, kaže Maksimović.
Obaveze Grada su da obezbedi građevinsku dozvolu za instalacije veštačkog osnežavanja po projektu, koji će dostaviti zakupac, da obezbedi saglasnost za korišćenje vode iz potoka ili rezervoara i da obezbedi rad zdravstvene službe za vreme rada skijališta.
Časlav Maksimović i Darija Ranković
Časlav Maksimović i Darija Ranković (Foto: Kolubarske.rs)
Maksimović objašnjava da po ugovoru o zakupu „Ski centra Divčibare“ ne postoji mogućnost proširenja staze i izgradnja manje – "bebi staze" i pored toga što bi to doprinelo zimskoj ponudi Divčibara. Objašnjava da je prema Generalnom urbanističkom planu na ovoj lokaciji, koja je u vlasništvu Grada, predviđeno još nekoliko ski staza, uključujući i plavu (blagu) stazu, ali, dodaje, to nije predmet ugovora koji su potpoisali sa Gradom o zakupu ski staze.
Zakupci nameravaju da poboljšaju ugostiteljsku ponudu na stazi, koja se do sada svodila na dva manja kontejnera za prodaju pića. „Pokušaćemo da napravimo nešto primereno skijalištu i Divčibarama. Nešto u čemu će se skijaši i drugi gosti osećati prijatno i gde će imati raznovrsnu ugostiteljsku ponudu“, reči su našeg sagovornika. Taj ugostiteljski deo skijališta na Divčibarama nije regulisan ugovorom, to je nezavisna investicija zakupca, koja će „sačekati sledeću godinu“.
Časlav Maksimović potiče iz porodice koja je okrenuta prirodi i Divčibarama, gde su izgradili hotel. On i njegova braća Filip i David skijaju od malih nogu, dugogodišnji su članovi Društva istraživača „Vladimir Mandić Manda“, ljubitelji avanture i ekstremnih sportova, otuda ne čudi i želja da osim oživljavanja ski staze, ožive i letnji turizam i to upravo na ski stazi.
„Naš primarni zadatak jeste puštanje u funkciju ski staze i veštačko osnežavanje. Ali, pored toga planiramo da napravimo dodatne sadržaje i to leti, za početak panoramske vožnje do vrha, a kasnije kako nam finansije budu dozvoljavale da napravimo veliki adrenalin park“, najavljuje Časlav Maksimović.

Ski staza je bila teret za Grad

Kada je Grad 2010. godine, od JP "Skijališta Srbije", preuzeo gazdovanje nad ski stazom na Divčibarama, niko nije ni pretpostavio da će ski staza biti veliki balast i još veći trošak za lokalnu vlast, koja godinama nije znala šta da čini sa tim „poklonom”. Istina poklon je bio sa felerom jer darodavac nije pripremio stazu za skijanje, niti je imala neophodnu opremu, koju je JP "Skijališta Srbije" trebalo da obezbedi.
U ski stazu, dužine 850 metara uloženo je oko dva miliona evra. Dvosedna žičara preneta je sa staze "Duboka" na Kopaoniku. Otvorena je 4. januara 2008. godine, a u danu svečanog otvaranja radila je samo nekoliko časova. Ne postoji tačan podatak koliko je ski staza radila od dana otvaranja. Prema nezvaničnim podacima, oko 120 dana.
Prošle godine, kada su, gradski čelnici odlučili da ski stazu na Divčibarama izdaju za jedan dinar na 15 godina uz ulaganja od 260.000 evra, obrazložili su da je to jedini način da ski staza na Divčibarama ponovo radi, koja je za proteklih pet godina, od kada je u vlasništvu Grada, napravila gubitak od preko 4,5 miliona dinara.
http://www.kolubarske.rs/sr/vesti/valje ... barama.htm
 
Шта се дешава са неким извором код Петронија?
 
Ima li kakvih pomaka na Divcibarama, razmilsjamo da odemo sa decom 4-5dana na mini odmor?

Kakva steta za onako lepo mesto i planinu uopste, srecom nije dozivela Zlatiborski sindrom ali bojim se da je sansa da se malo podignu sa mrtve tacke sve manja i manja kako prolaze godine.
 
Zavisi kad si planirao, postoji verovatnoća da ću otići jedno popodne sledeće nedelje, u sredu ili četvrtak pa javim.
 
E ovako, na Divčibarama je malo življe nego ranijih godina. Ima 6 ili 7 restorana, četiri kod pijace ostalo po hotelima. Put je loš kakav je uvek i bio, sa nekoliko mesta gde se ide jednom trakom zbog odrona. Pumpa ne radi već godinama, ima jedna prodavnica. Pijaca radi svaki dan, ali sadržaja nema. Samo ko hoće da šeta ili posećuje mesta i sela u okolini kolima. Zanimljivo je da su putni prilazi iz Čačka i Požege u mnogo boljem stanju.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=aNo_K6XJkqs[/youtube]
 
Ajte Beogradjani i Vojvodjani navalte :D

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=9N_8I-o4zAo[/youtube]
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=hBwHcld8U8k[/youtube]
 
ali ``open dey`` je pobedio!!! :lool:

kakva je ponuda za nas koji ne skijamo?
ima li neka preporuka za pristojan smestaj i povoljne cene? ;)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426597#p426597:2myf4xyp je napisao(la):
laki72 » 06 Jan 2017 05:20 pm[/url]":2myf4xyp]ali ``open dey`` je pobedio!!! :lool:

kakva je ponuda za nas koji ne skijamo?
ima li neka preporuka za pristojan smestaj i povoljne cene? ;)
http://www.divcibare.rs/
 
Када су у питању транспортне везе, најближа станица Дивчибарама је Дреновачки Кик. Пре 20 година су неки брзи возови ка Пријепољу и Бару стајали ту. Слично као и на Златибору, није постојала сарадња са приватним сектором, тако да није успостављен систем дистрибуције путника, у пределима у којима су у току главне сезоне путеви тешко проходни, са добро прпремљеним возилима, искусним и одморним возачима.

Возачи неискусни у тим условима, и још уморни од дуге вожње представљају посебну опасност у саобраћају. Поред тога, превелику количину пара оставе кредиторима, Арапима и Русима за гориво, и Немцима за возила, дистрибутерима и механичарима по Београду, а премало локалној економији.
 
Kada se zavrsi A2 ("Koridor 11") i 2+2 put Valjevo-Lajkovac bice solidna drumska veza do Divcibara. Neko ko je iz Bg treba da se iskljuci sa autoputa u Lajkovcu, zatim da vozi nekoliko kilometara 2+2 putem do Divaca i onda ima jos 37km lokalnog puta do Divcibara.
 
Mora da se završi i put Brežđe-Divčibare koji je u katastrofalnom stanju i odroni su ga uništili.
 
A kakav je put Od Brezdja ka Ljigu? Ako je solidan moglo bi se iskljuciti i od Ljiga pa lokalnim do Divcibara...
 
Ne znam, ja i dalje odbijam da verujem da će ljiška petlja biti u Dićima umesto u Moravcima, što bi takav put učinio mnogo dužim. I sada je kraće preko Mionice. Evfentualno ići preko Popučki a potom uz gradac na Kaonu, mada ne bih o putevima kojima nisam prošao.
 
Kakva petlja u Dicima?
Odakle ti to?

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
I ja se cudim sto sad to pominje. Pa petlja u Ljigu se uveliko gradi. Svi objekti od Surcina do Preljine su zavrsena prica. Tu vise nema ispravke.
 
Ok, nisam prolazio tim delom skoro, a pored svih oprečnih informacija teško je reći koja je prava. Zato i kažem - ne bih o putevima kojima nisam prošao. Dakle petlja Ljig je ipak severno od Ljiga? Lepo je znati da nije sve u vezi ovog puta debilno locirano.
 
Taj ulaz u Dicima je privremenog karaktera. Petlja ce biti severno od Ljiga.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=439420#p439420:1ww7u2s8 je napisao(la):
tragac » 12 Мар 2017 06:42 pm[/url]":1ww7u2s8]Ok, nisam prolazio tim delom skoro, a pored svih oprečnih informacija teško je reći koja je prava. Zato i kažem - ne bih o putevima kojima nisam prošao. Dakle petlja Ljig je ipak severno od Ljiga? Lepo je znati da nije sve u vezi ovog puta debilno locirano.
@Трагач, ово ти је место и како ће изгледати петља у/код Љигу/а:

post image online

Што кажу @ЏоБГ и @Лаки, тај улаз на А2 са Ибарске у Дићима је привременог карактера, а то је нешто пре оне кафане "Федекс". Кад се прође надвожњак изнад А2, онда долази тај део, на који си ти мислио да ће бити петља у Дићима. Пошто ниси пролазио скоро, ово ти је ортофото снимак и слике тог дела, а снимио сам их априла 2016.

free photo hosting
Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
 
U cilju razvoja Divčibara Turistička organizacija Valjeva raspisala je tender za izgradnju zabavno-avanturističkog parka u centru Divčibara. Slede pešačke I mounti bikes staze.

Nakon što je ove zime konačno proradila ski staza na Crnom vrhu na konferenciji za novinare potom najavljeno je još ulaganja u nama najbližu planinu. TO je konkurisala kod ministarstva turizma sa projektom avanturističkog parka, pešačkih staza I mountain bikes stazama. Ministarstvo je za ovu namenu opredelilo 10 miliona dinara. “ Samo igralište je zapravo dečije igralište , ali pošto je predvidjena I stena za penjanje miistarstvo to kategorizuje kao avanturistički park. Park će biti izgradjen preko puta crkve , u samom centru Divčibara ispod hotela Maljen. Procena je da bi park trebao da košta oko 5 miliona dinara , ali će se konačna cena znati tek nakon završene javne nabavke”, kaže David Maksimović član Radne grupe za Divčibare.
TO je raspisala javnu nabavku , a ponuđač je u obavezi da izvrši pripremne i zemljane radove, te nabavi adekvatan mobilijar. Između ostalog, u parku se predviđa postavljanje veštačke stene, drvenih mostića za ravnotežu, razboja, visećeg avanturističkog mosta, drvenih indijanskih kućica, ljuljaški, klackalica, raketa penjalica i slično.
“ Zanimljivo je da će recimo te tri mountain bikes staze biti kategorisane kao laka , srednja I teška I kao takve naći će se u kategorizaciji Biciklističkog SS , što praktično znači da će izuzev vežbanja na tim stazama moći da se održavaju I takmičenja u toj vrsti biciklizma na nivou države”, dodaje Maksimović.

http://www.vamedia.info/index.php/home/ ... rk-i-staze
 
Gradsko Veće je donelo odluku o prodaji kampa Breza košarkašu Milošu Teodosiću. Po saznanjima Vamedie, Teodosići su za kupovinu Breze bili zinteresovani i pre par godina, ali su tada zbog nedostajućih planova na Divčibarama odustali od kupovine i odlučili se za Srebrno jezero.



Članovi Gradskog veća utvrdili su i predlog odluke o otuđenju četiri nepokretnosti iz javne svojine grada Valjeva na Divčibarama, kao i zemljište na katastarskoj parceli broj 417/1 takođe na Divčibarama, ukupne površine 2.14.90 hektara u korist SPORT AGENT d.o.o Beograd po ceni od 208.500 evra u dinarskoj protivvrednosti, navedeno je u Saopštenju za javnost Odseka za informisanje.
Kako je ranije Veće usvojilo kupac će se ugovorom obavezati da na predmetnoj parceli grada izgradi : hotel sa minimum 80 soba sa pratećim sadržajima, kongresnom salom, fitness centrom, bazenom, restoranom sa kuhinjom, kafeom, prodavnicom i ekonomskim i programskim sadržajima. Pored hotela novi kupac preuzeo bi obavezu izgradnje zatvorene sportske sale sa pomoćnim sadržajima u suterenu, ambulanta , svlačionica i sanitarni blok. Uz postojeću salu kupac će imati obavezu i da izgradi unutrašnje saobraćajnice sa parking prostorom od minimum 37 mesta, al ii otvorene sportske terene za fudbal(1), košarku (4) i odbojku i teren za rukomet(1). Za potrebe priključenja novoizgradjenih objekata na infrastrukturnu mrežu , potrebno je na parceli izgraditi elektroenergetske objekte, vodovodnu mrežu, uredjaj za biološko prečišćavanje otpadnih voda kao i instalaciju od 100Vva dizel agregata.
Ugovor sadrži i dve kaluzule kojom se kupac obavezuje da u roku od tri godine mora predmetnu parcel mora privesti nameni ili će se ista vratiti prvom vlasniku i kaluzulu da će prodavac u slučaju raskida ugovora zadržati 20% kupoprodajne cene.
Po saznanjima Vamedie pre nekoliko godina postojala je identična namera SPORT AGENT-a d.o.o Beograd za kupovinu pomenutog prostora , ali postojeći planovi regulacije tad na Divčibarama nisu dozvoljavali gradnju kakvu je Teodosić zamislio. Svoje planove nakon toga isti je realizovao na drugom mestu.
Prodaja kampa Breza jedinstvena je šansa za oživljavanje Divčibara.
Odluku o prodaji kampa Gradsko veće donelo je na sednici zatvorenoj za javnost.
S.V.

http://www.vamedia.info/index.php/home/ ... kamp-breza
 
Vrh