Šta je novo?

Брза саобраћајница Крагујевац ↔ Баточина │ Brzа saobraćajnica Kragujevac ↔ Batočina

Učlanjen(a)
29.07.2016.
Poruke
33
Pohvaljen
21
Deonica autoputa Kragujevac - Batočina konačno gotova polovinom godine


Radovi na deonici autoputa Kragujevac - Batočina biće završeni polovinom tekuće godine, a ne krajem prvog kvartala, kako je prvobitno najavljeno iz resornog ministarstva. Usporile su ih niske temperature i česte kiše, ali i projektna dokumentacija koja kasni.

Zvaničan rok za završetak radova izvođač tek očekuje da dobije, ali je poznato da se spajanje deonica planira tokom juna ili jula
, rečeno je portalu InfoKG iz Preduzeća za puteve Kragujevac.

"Trenutno se radi na pripremi nasipa za bušenje betonskih šipova i pripremi kolovozne konstrukcije lokalnog puta iznad potpornog zida koji ce biti asfaltiran sutra. Po uređenju nasipa pristupiće se busenju šipova prečnika 1 metar i betoniranju istih. Zatim sledi priprema kolovozne konstrukcije glavne trase puta i izvođenje asfaltnih radova. Nakon navedenih radova ostaje još postavljanje saobraćajne signalizacije i uređivanje kosine useka i nasipa", objasnio je u izjavi za naš portal Milan Slović, inžinjer u Preduzeću za puteve.

Niske temperature u toku januara i česte kiše usporile su radove na delu puta kod Nikšićkog brda, pa je izvesno da će okončanje radova na ovoj deonici biti polovinom tekuće godine. Kragujevac će do kraja 2017. godine biti povezan sa Koridorom 10. Do tada će biti završeni svi radovi na izgradnji ovog autoputa", najavila je svojevremeno ministarka građevinarstva saobraćaja i infrastrukture, Zorana Mihajlović.


Извор:
http://www.infokg.rs/info/item/6662-inf ... nom-godine
 
Jul je odavno prošao... Je l' ovo pušteno u saobraćaj? Čuo sam da je završeno ali se čeka neka upotrebna dozvola.
Šta će dešava sa poslednjih par kilometara kroz samu Batočina? Kad će to početi da se radi?
 
Taj deo je pušten tokom leta, pa su naknadno odlučili da obnove stari deo koji se godinama koristio. U pitanju je Nikšićko brdo gde su morali da rade šipove i potporne zidove jer je postojalo klizište. Stari smer su završili sredinom avgusta ali su ga nedavno pustili. Data je privremena dozvola, a konačna upotrebna dozvola će biti data kad se uradi i ostatak kroz Batočinu. Problem je jer nije postojao projekat i nije izvršena ekspropijacija. Projekat je mislim u međuvremenu urađen ali nisu otkupili još 11 parcela. Sad sledi tender za izvođače i očekuje se završetak ovog brzog motoputa do novembra 2018.
 
A zar je moguće da tih poslednjih 5 km nisu mogli da projektuju da zaobiđe Batočinu? A oni pravo kroz naselje i još semafor?! Kakav je to moto-put koji nema sve denivelisane raskrsnice?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485946#p485946:hryiaxmu je napisao(la):
JoeBG » Čet Okt 19, 2017 7:11 am[/url]":hryiaxmu]A zar je moguće da tih poslednjih 5 km nisu mogli da projektuju da zaobiđe Batočinu? A oni pravo kroz naselje i još semafor?! Kakav je to moto-put koji nema sve denivelisane raskrsnice?
Ne znam što pominješ semafor i trenutnu trasu. Projektuje se nova trasa ali je problem ekspropijacija.
Pominje se kružni tok.
 
Pa semafor je bio prvobitno zamisljen. Dobro je da su ipak stavili kruzni tok. Secam se da je bila inicijativa da se umesto njega stavi bar kruzni tok, ali realno i to je katastrofa. Evo prvobitnog plana tog motoputa:
 
Videćemo šta će biti ali mislim da se radi obilaznica oko Batočine. Trebalo je da bude petlja ali će ipak biti kružni tok. To je jeftinije i brže rešenje. Tako su uradili i u Žirovnici. Ispred KG su još dva kružna toka tako da je to najizvesnije rešenje. Do kraja godine će se znati sve i počeće radovi.
 
Znam za ta dva kružna toka ispred Kragujevac. A gde beše ta Žirovnica?
 
To je u stvari petlja Badnjevac, kod Enmona. Sad je napravljen u sklopu ovih 3,8km.
 
Живојин Мишић":m89m7vvg je napisao(la):
Deonica autoputa Kragujevac - Batočina konačno gotova polovinom godine


Radovi na deonici autoputa Kragujevac - Batočina biće završeni polovinom tekuće godine, a ne krajem prvog kvartala, kako je prvobitno najavljeno iz resornog ministarstva. Usporile su ih niske temperature i česte kiše, ali i projektna dokumentacija koja kasni.

Zvaničan rok za završetak radova izvođač tek očekuje da dobije, ali je poznato da se spajanje deonica planira tokom juna ili jula
, rečeno je portalu InfoKG iz Preduzeća za puteve Kragujevac.

"Trenutno se radi na pripremi nasipa za bušenje betonskih šipova i pripremi kolovozne konstrukcije lokalnog puta iznad potpornog zida koji ce biti asfaltiran sutra. Po uređenju nasipa pristupiće se busenju šipova prečnika 1 metar i betoniranju istih. Zatim sledi priprema kolovozne konstrukcije glavne trase puta i izvođenje asfaltnih radova. Nakon navedenih radova ostaje još postavljanje saobraćajne signalizacije i uređivanje kosine useka i nasipa", objasnio je u izjavi za naš portal Milan Slović, inžinjer u Preduzeću za puteve.

Niske temperature u toku januara i česte kiše usporile su radove na delu puta kod Nikšićkog brda, pa je izvesno da će okončanje radova na ovoj deonici biti polovinom tekuće godine. Kragujevac će do kraja 2017. godine biti povezan sa Koridorom 10. Do tada će biti završeni svi radovi na izgradnji ovog autoputa", najavila je svojevremeno ministarka građevinarstva saobraćaja i infrastrukture, Zorana Mihajlović.


Извор:
http://www.infokg.rs/info/item/6662-inf ... nom-godine
varos kapija":m89m7vvg je napisao(la):
Tender: PROJEKTOVANJE I IZVOĐENJE RADOVA NA IZGRADNJI DRŽAVNOG PUTA KRAGUJEVAC-BATOČINA, DEONICA KM 0 000 DO KM 5 000 21/2018

https://www.ekapija.com/tender/2199693/ ... deonica-km
Procitas prvi post na ovoj stranici, :notok: zatim poslednji, :shok: :bash: uporedis datume i onda odes da trazis mesto gde ces da izvrsis samoubistvo kad vidis u kakvoj drzavi zivis... :bash: :bash: :bash: :rant:
 
To što je pisalo u prvom postu se odnosilo na Nikšićki brdo i to je pušteno pre godinu dana. Očekivalo se da se raspiše tender za preostalih 5km do kraja 2017, alu eto tek se sad raspisao. Problem nisu bile pare koje su presviđene budžetom za ovu godinu nego ekspropijacija, a samim tim i prijekat. Ima tu dosta da se radi, 2 petlje.
 
Na sajtu ministarstva se može videti projekat preostalih 5km. Izabrano je najlakše i najjeftinije rešenje. Brzi put ipak ide istom trasom kao i sadašnja magistrala. Radi se veći dvotračni kružni tok sa trakama za ubrzanje i nekom servisnom saobraćajnicim pored. To je kroz naseljeni deo Batočine, a dalje ka k10 se gradi još jedan manji kružni tok ispred nadvožnjaka koji se neće širiti. Radiće se i novi izlazni krak ka Nišu. Najgore je što će ograničenje biti svega 40-50 kroz Batočinu a na ostatku malo više. Na deo kroz šumu oko 1 km će biti 100 ograničenje.

Na sajtu piše da je otvaranje ponuda bilo 31.8. a nigde ne mogu da pronađem vest o tome.
 
Radovi su već počeli, ima mislim više od mesec dana. Počeli su sa isključenjem za Niš i sečom šume. To za 1.jul će biti za samo za slikanje. Mislim da ne mogu da završe do kraja godine, ali ajde neka nas iznenade.
 
Novi tender. Ovaj put se projektuje petlja Batočina i malo manje od 600 metara ka Batočini. Po onome što je prvobitno trebalo (po tenderu ministarstva) tu se ništa ne bi diralo, osim što bi se dogradio krak petlje za pravac Batočina-Niš, a evo, ovde se spominju 4 trake, razdelni pojas, ograničenje 100km/h, čak se spominju i neke servisne saobraćajnice, što bi možda moglo da znači da će ovo biti denivelisano, a ja se nadam da su genijalci iz ministarstva skontali da je bulevar kroz Batočinu besmislen i da treba praviti obilaznicu. Još samo kada bi onaj kružni tok kod Žirovnice skinuli i napravili petlju...
 
Ovo je odlicna vest. Oni su ranijim resenjem hteli da ostave postojeci most preko pruge, a sad ce uraditi jos jedan za drugi smer. Sad se pominje i novi most preko autoputa sto po meni i nije toliko neophodno ali je ok resenje. Nisam razumeo da li ce postojece mostove preko autoputa i pruge spojiti da budu u istom nivou i tako formirati denivelisanu raskrsnicu! Po postojecem resenju izmedju ta dva mosta je predvidjen kruzni tok zbog tih motela i drugih sadrzaja. A ostatak mislim da nece da menjaju nista. Ostaje kruzni tok posle pruge kod skretanja za Brzan i Lapovo, kao i kruzni u Batocini. Tu je tesno i denivelisana raskrsnica bi jedino mogla sa velikim rusenjem kuca i objekata, a to je preskupo.
 
Radi se na ulazu u Batočinu iz pravca Kg. Tu se radi most i potporni zid(oko 250m).
 
rešili da završe put, posle sto godina
 
Pa sta je na kraju odlučeno? Radi se obilaznica oko Batočine ili ipak kroz samu Batočinu?
 
Vrh