Koridor 10
Moderator: Igor
-
StaraMo
- Higher intermediate
- Postovi: 830
- Pridružio se: Sre Maj 20, 2015 12:29 pm
- Lokacija: Belgrade E75
- Kontakt:
Pohvaljen: 2060
Pohvalio: 261
Pohvalio: 261
Re: Koridor 10
Ako gledamo iskustva sa Bubanj Potoka verovatno sledi tender za izgradnju dela autoputa...Rampe su gradjene sa betonskom podlogom treba sve to razbiti i dovesti osovinu puta u centar,moja predvidjanja verovatno do početka sledeće sezone,možda malo pre.
-
Niko Kažanegra
- Higher intermediate
- Postovi: 864
- Pridružio se: Čet Avg 24, 2017 11:45 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 1358
Pohvalio: 174
Pohvalio: 174
Re: Koridor 10
Hvala Stara Mo.....
Znaci posle nedelje na K- 10 ostaju jos ove rampe da se zavrse do NG .
1. Doljevac selo
2. Brestovac
3. Leskovac
4. Nis -istok
Da li sam u pravu?
Znaci posle nedelje na K- 10 ostaju jos ove rampe da se zavrse do NG .
1. Doljevac selo
2. Brestovac
3. Leskovac
4. Nis -istok
Da li sam u pravu?
Вечна слава нашем добром ђеду !
Напред Звезда , живела Србија !
Напред Звезда , живела Србија !

-
StaraMo
- Higher intermediate
- Postovi: 830
- Pridružio se: Sre Maj 20, 2015 12:29 pm
- Lokacija: Belgrade E75
- Kontakt:
Pohvaljen: 2060
Pohvalio: 261
Pohvalio: 261
Re: Koridor 10
Leskovac (Vlasotince)
Bujanovac 1
i da se na Predejanima,Hanu,Grdelici i Bujanovac 2 izlazima opremi po jedna Enp traka obostrano za korisnike tagova.
Bujanovac 1
i da se na Predejanima,Hanu,Grdelici i Bujanovac 2 izlazima opremi po jedna Enp traka obostrano za korisnike tagova.
-
Niko Kažanegra
- Higher intermediate
- Postovi: 864
- Pridružio se: Čet Avg 24, 2017 11:45 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 1358
Pohvalio: 174
Pohvalio: 174
Re: Koridor 10
Hvala ,to se zove potpuna informacija....





Вечна слава нашем добром ђеду !
Напред Звезда , живела Србија !
Напред Звезда , живела Србија !

-
GavSa
-
- Intermediate
- Postovi: 118
- Pridružio se: Pon Jan 29, 2018 2:33 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 262
Pohvalio: 2
Pohvalio: 2
Re: Koridor 10
Ja se sigurno neću buniti da vozim od Markovca do Preševa bez rampi. Jednom sam naleteo na gužvu na naisu i dovoljno mi je. To je bio horor.
Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
-
GOJE
- Advanced
- Postovi: 4633
- Pridružio se: Uto Apr 15, 2008 10:35 am
- Lokacija: Dort Yol
- Kontakt:
Pohvaljen: 11143
Pohvalio: 5083
Pohvalio: 5083
Re: Koridor 10
Preostalo je još puno posla na trasi koridora X kroz Srbiju:
- Završetak obilaznice oko Beograda
- Rekonstrukcija kritičnih propalih deonica
- Otvaranje pumpi i pratećih sadržaja na nedavno izgrađenim krakovima
i kasnije redovno održavanje cele trase.
Ipak, veliki posao je konačno urađen i sada se lakše diše.
- Završetak obilaznice oko Beograda
- Rekonstrukcija kritičnih propalih deonica
- Otvaranje pumpi i pratećih sadržaja na nedavno izgrađenim krakovima
i kasnije redovno održavanje cele trase.
Ipak, veliki posao je konačno urađen i sada se lakše diše.
....Frizurica sređena, pomorandža ceđena...Brodski podovi, morski plodovi...Podno grijanje, intimno brijanje...
http://www.youtube.com/watch?v=qnPZy3vHmsA
http://www.youtube.com/watch?v=qnPZy3vHmsA
Pohvale za post: 6
-
Zacard
-
- Beginner
- Postovi: 32
- Pridružio se: Sre Apr 12, 2017 9:15 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 104
Pohvalio: 229
Pohvalio: 229
Re: Koridor 10
Sinoc sam se vracao iz pravca Horgosa ka Beogradu koridorom X. Utisci su sledeci:
- Prvih 40 kilometara od granice ka Novom sadu je zrelo za kompletnu rekonstrukciju. Tu i tamo se kriticne deonice rekonstruisu, ali je realno neophodno da se uradi ceo novi profil.
- S obizorom da sam se vracao uvece imao sam prilike da obratim paznju na signalizaciju. Obelezavanje samog puta je sasvim korektno celom trasom, linije su nove ciste i vidljive. Poziciona signalizacija pored puta je svuda vidljiva. Neophodno je zameniti sve putokaze na deonici jer nocu na dugim svetlima nisu fluorescentna, cak sta vise pojavljuju se crne fleke (vide se po mraku kada su upaljena svetla) koje onemogucavaju da se procita putokaz.
- Pravac Beograd - Horgos je ok, pogotovu deo posle Novog Sada. Deo od Bga do Novog Sada se renovira i on je u relativno korektnom stanju.
- Prvih 40 kilometara od granice ka Novom sadu je zrelo za kompletnu rekonstrukciju. Tu i tamo se kriticne deonice rekonstruisu, ali je realno neophodno da se uradi ceo novi profil.
- S obizorom da sam se vracao uvece imao sam prilike da obratim paznju na signalizaciju. Obelezavanje samog puta je sasvim korektno celom trasom, linije su nove ciste i vidljive. Poziciona signalizacija pored puta je svuda vidljiva. Neophodno je zameniti sve putokaze na deonici jer nocu na dugim svetlima nisu fluorescentna, cak sta vise pojavljuju se crne fleke (vide se po mraku kada su upaljena svetla) koje onemogucavaju da se procita putokaz.
- Pravac Beograd - Horgos je ok, pogotovu deo posle Novog Sada. Deo od Bga do Novog Sada se renovira i on je u relativno korektnom stanju.
Pohvale za post: 4
-
Pendolino
- Higher intermediate
- Postovi: 847
- Pridružio se: Čet Nov 15, 2012 11:53 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 932
Pohvalio: 539
Pohvalio: 539
Re: Koridor 10
StaraMo » Wed Nov 27, 2019 11:35 am napisao:Ako gledamo iskustva sa Bubanj Potoka verovatno sledi tender za izgradnju dela autoputa...Rampe su gradjene sa betonskom podlogom treba sve to razbiti i dovesti osovinu puta u centar,moja predvidjanja verovatno do početka sledeće sezone,možda malo pre.
Bilo bi dobro da se u sklopu tih radova produži treća traka od petlje Trupale bar do Naisa u pravcu ka Beogradu.
A4 se uključuje na A1 kao neki običan put sa nekih 100m četiri trake i još možda 200m tri trake. Ograničenje na oba autoputa je 130km/h, što će reći da se za manje od 3 sekunde vožnje put sužava sa 4 na 3, a za manje od 9 na običan autoput sa 2+zaustavna. Najveće je ludilo što nema ni jednog znaka koji bi upozorio vozače na opasnost, niti je brzina ograničena.
Produžetak treće trake do Naisa bi umnogome smanjio opasnost od nezgode. To je samo 1,5km kroz ravnicu bez mostova i tunela.
Pohvale za post: 1
-
Pendolino
- Higher intermediate
- Postovi: 847
- Pridružio se: Čet Nov 15, 2012 11:53 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 932
Pohvalio: 539
Pohvalio: 539
Re: Koridor 10
Treba dati vozačima bar 30-40 sekundi, a to je otprilike baš do Naisa.
...u pravcu Leskovca je sve ok
...u pravcu Leskovca je sve ok
Pohvale za post: 2
-
KiD
- Higher intermediate
- Postovi: 1974
- Pridružio se: Sub Dec 16, 2006 5:33 pm
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Pohvaljen: 114
Pohvalio: 75
Pohvalio: 75
Re: Koridor 10
Београд, 26.11.2019.г.
САОПШТЕЊЕ
ЈП „Путеви Србије“ обавештава јавност да се у недељу, 01. децембра 2019.г., у 07.00 часова, пуштају у рад наплатне станице Пирот исток, Пирот запад, Бела Паланка, Ниш Малча, Ниш север, Ниш југ и Мерошина.
Затворени систем наплате путарине ће функционисати од Београда до Прешева (јужни крак Коридора 10) односно од Београда до Димитровграда (источни крак Коридора 10).
Петља „Ниш исток“ ће бити затворена за саобраћај до 31.12.2019.г.
Истичемо да ће од 01.12.2019.г. досадашње наплатне станице „Ниш“ и „Дољевац“ престати са радом, односно на њима ће бити подигнуте рампе и саобраћај ће се усмерити у складу са пројектом саобраћајне сигнализацијe
ЈП „Путеви Србије“
evo ga i zvanično
Pohvale za post: 3
-
Pendolino
- Higher intermediate
- Postovi: 847
- Pridružio se: Čet Nov 15, 2012 11:53 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 932
Pohvalio: 539
Pohvalio: 539
Re: Koridor 10
Iznenadio ih nagli završetak radova na autoputu.
"Niš istok" je važna petlja, morali su da nađu privremeno rešenje, ako već za ovih 30 godina nisu mogli da naprave kućice.
Gledao sam na Google Steat View spajanje A1 i A4 u pravcu Beograda na petlji Trupale. Zaista mislim da je krajnje vreme da se malo produži deonica sa 4, a malo više ona sa 3 trake. Ako nemaju para neka uvedu ograničenje. Sada na A4 neposredno pre petlje stoji znak 130. Biće šajze ako tom brzinom nalete dva vozila u preticanju na oba autoputa, što i nije nemoguće.
"Niš istok" je važna petlja, morali su da nađu privremeno rešenje, ako već za ovih 30 godina nisu mogli da naprave kućice.
Gledao sam na Google Steat View spajanje A1 i A4 u pravcu Beograda na petlji Trupale. Zaista mislim da je krajnje vreme da se malo produži deonica sa 4, a malo više ona sa 3 trake. Ako nemaju para neka uvedu ograničenje. Sada na A4 neposredno pre petlje stoji znak 130. Biće šajze ako tom brzinom nalete dva vozila u preticanju na oba autoputa, što i nije nemoguće.
Pohvale za post: 1
-
MiraC
-
- Higher intermediate
- Postovi: 1591
- Pridružio se: Pon Okt 30, 2017 2:57 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 2377
Pohvalio: 3880
Pohvalio: 3880
Re: Koridor 10
Gledam sad ove vesti kako je ovaj kamion ubio silne ljude jer su stali u zaustavnoj traci....
Mozda nisu obelezili da su se zaustavili ( ako se stavlja onaj trougao, ne znam sta jos), ali se cesto cuje da se vrlo cesto bas u zaustavnoj traci gine, nije ovo prvi put. Da li je uopste moguce da mnogi ljudi tu traku koriste kao voznu? Moze se desiti neko skretaanje trenutno,ali cesto je ovo slucaj ne razumem zasto je toliko opasno?! Cak ne teeba izlaziti iz vozila,a jednom coveku danas je upravo to život spasilo.
Mozda nisu obelezili da su se zaustavili ( ako se stavlja onaj trougao, ne znam sta jos), ali se cesto cuje da se vrlo cesto bas u zaustavnoj traci gine, nije ovo prvi put. Da li je uopste moguce da mnogi ljudi tu traku koriste kao voznu? Moze se desiti neko skretaanje trenutno,ali cesto je ovo slucaj ne razumem zasto je toliko opasno?! Cak ne teeba izlaziti iz vozila,a jednom coveku danas je upravo to život spasilo.
-
StaraMo
- Higher intermediate
- Postovi: 830
- Pridružio se: Sre Maj 20, 2015 12:29 pm
- Lokacija: Belgrade E75
- Kontakt:
Pohvaljen: 2060
Pohvalio: 261
Pohvalio: 261
Re: Koridor 10
Jednostavno većina vozača koristi mobilni,skrene pogled,kamion je širok i eto nesreće za čas,sa druge strane iz ličnog iskustva na autoputu fascinira me nonšalantno ponašanje vozača koji se zaustave u zaustavnoj traci, često bez trougla,ili ga stave na 2 metra iza auta,vez prsluka ledjima okrenutim saobraćaju,pojedini spavaju...svašta sam video ovih 25 godina života na autoputu.
Pohvale za post: 1
-
StaraMo
- Higher intermediate
- Postovi: 830
- Pridružio se: Sre Maj 20, 2015 12:29 pm
- Lokacija: Belgrade E75
- Kontakt:
Pohvaljen: 2060
Pohvalio: 261
Pohvalio: 261
Re: Koridor 10
A ova vest je za verovali ili ne.

-
vostic.pfn
-
- Beginner
- Postovi: 72
- Pridružio se: Pet Nov 10, 2017 11:06 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 60
Pohvalio: 0
Pohvalio: 0
Re: RE: Re: Koridor 10
A ostale? Pirot i Bela Palanka? Napravili su haos u Nišu, gužve kao nikada do sadaStaraMo napisao:A ova vest je za verovali ili ne.[img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191129/ebaa342cba64d2f199dadd24221d44ff.jpg[/img]
Sent from my EML-L29 using Tapatalk
-
StaraMo
- Higher intermediate
- Postovi: 830
- Pridružio se: Sre Maj 20, 2015 12:29 pm
- Lokacija: Belgrade E75
- Kontakt:
Pohvaljen: 2060
Pohvalio: 261
Pohvalio: 261
Re: Koridor 10
Sve se odlaže,ostaju Doljevac i Nais do daljnjeg... jednostavno ne može svanuti pre zore.
-
branik
-
- Higher intermediate
- Postovi: 1707
- Pridružio se: Uto Sep 10, 2019 7:38 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 1934
Pohvalio: 673
Pohvalio: 673
Re: Koridor 10
MiraC » Pet Nov 29, 2019 7:09 pm napisao:Gledam sad ove vesti kako je ovaj kamion ubio silne ljude jer su stali u zaustavnoj traci....
Mozda nisu obelezili da su se zaustavili ( ako se stavlja onaj trougao, ne znam sta jos), ali se cesto cuje da se vrlo cesto bas u zaustavnoj traci gine, nije ovo prvi put. Da li je uopste moguce da mnogi ljudi tu traku koriste kao voznu? Moze se desiti neko skretaanje trenutno,ali cesto je ovo slucaj ne razumem zasto je toliko opasno?! Cak ne teeba izlaziti iz vozila,a jednom coveku danas je upravo to život spasilo.
U poslednje vreme je bilo više sudara u zaustavnoj traci. Nisko saobraćajno znanje dovelo je da neki vozači, pa makar bili i vozači kamiona, ne razlikuju zaustavnu na ap i žutu u gradu.
Zatim, zbog kolotraga, mnogi vozači idu desno i čepaju zaustavnu jer im je ravnije. Onda, u kombinaciji sa tempomatom, pada pažnja i eto problema.
Kamion je kombi udario desnom stranom u levu. Znači, nije potpuno vozio zaustavnom, već je zagazio u nju.
Moj savet onima koji moraju da stanu: što više desno ići, na travu ako je moguće, iskoristiti inerciju do kraja kako bi se vozili što više odmaklo od puta, staviti trougao blizu pune linije i raširiti jedan prsluk pored njega bar 50m iza i naravno, odmah obući prsluk. Putnike isterati napolje, što dalje od vozila, sve do zaštitne mreže... Jednom sam bio u takvoj poziciji na putu. Strašno iskustvo.
Pohvale za post: 6
-
MiraC
-
- Higher intermediate
- Postovi: 1591
- Pridružio se: Pon Okt 30, 2017 2:57 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 2377
Pohvalio: 3880
Pohvalio: 3880
Re: Koridor 10
Cekaj, znaci da se izadje iz kola? hvala na savetima. Strasna tragedija a vrlo cesta ns zalost
-
Žika
- Expert
- Postovi: 5867
- Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 7038
Pohvalio: 1950
Pohvalio: 1950
Re: Koridor 10
Česta i u svetu.
Kao za baksuz od celog AP baš tu da naleti na zaustavljeno vozilo.
I moj kolega zamalo da udari šleper u zaustavnoj traci.
Treba poslušati Branik-a i udaljiti se od vozila, mada i radnici koji održavaju AP često postavljaju znakove/table iza pokvarenih vozila.
Kao za baksuz od celog AP baš tu da naleti na zaustavljeno vozilo.
I moj kolega zamalo da udari šleper u zaustavnoj traci.
Treba poslušati Branik-a i udaljiti se od vozila, mada i radnici koji održavaju AP često postavljaju znakove/table iza pokvarenih vozila.
-
Dalmatinac
-
- Intermediate
- Postovi: 398
- Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 9:24 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 739
Pohvalio: 583
Pohvalio: 583
Re: Koridor 10
Isao sam nekad na utakmicu SRB-HR i od Subotice do BG-a, neki retard sa fabijom je vozio 10km pa stane u zaustavnu izadju, da li da povracaju ili sta pa nastave. Posle voze zaustavnom... U zivotu nigde to nisam video sto sam video kod nas. 150 je bila losa sala, i jedva cekam da vidimo ledja Drobnjaku. Toliko je tip retardiran da to Bog nije video.
-
vlasta
-
- Higher intermediate
- Postovi: 985
- Pridružio se: Ned Sep 28, 2014 11:27 pm
- Lokacija: Mars/Jupiter/Zemun
- Kontakt:
Pohvaljen: 3026
Pohvalio: 670
Pohvalio: 670
Re: Koridor 10
Dalmatinac » Fri Nov 29, 2019 10:21 pm napisao: i jedva cekam da vidimo ledja Drobnjaku. Toliko je tip retardiran da to Bog nije video.
Drobi je već 7 (sedam) godina VD direktor !!!
Nezamenjiv.

Pohvale za post: 2
-
vlasta
-
- Higher intermediate
- Postovi: 985
- Pridružio se: Ned Sep 28, 2014 11:27 pm
- Lokacija: Mars/Jupiter/Zemun
- Kontakt:
Pohvaljen: 3026
Pohvalio: 670
Pohvalio: 670
Re: Koridor 10
MiraC » Fri Nov 29, 2019 10:10 pm napisao:Cekaj, znaci da se izadje iz kola? hvala na savetima. Strasna tragedija a vrlo cesta ns zalost
Miro auto ukoliko je moguće potpuno ukloniti sa asfalta !!!
I naravno svi u prirodu


Pohvale za post: 1
-
branik
-
- Higher intermediate
- Postovi: 1707
- Pridružio se: Uto Sep 10, 2019 7:38 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 1934
Pohvalio: 673
Pohvalio: 673
Re: Koridor 10
Što dalje od kola na travu, sve do mreže!
U slučaju naglih usporenja i zaustavljanja postoji velika opasnost od naletanja i lančanih sudara. Obavezno koristiti sva 4 čim primetite naglo usporenje, kočite ranije i oštrije nego što biste inače, gledajte u retrovizore i ostavite prostor da se izmaknete ako osetite da vozilo iza vas ne usporava ili kasni. Ali ni onda opasnost nije prošla. Čak i kada je vozilo iza vas stalo, postoji opasnost da neko teško vozilo naleti i strpa sve na gomilu.
Prsluke držite u svakim vratima i čim se zaustavite, bežite što dalje desno. Neko bi mogao i da trči nazad i usporava nadolazeće. Najopasniji su prvi trenuci po zaustavljanju. Opasno je i kasnije, ali i putnim alužbama treba vreme za reagovanje.
Seća li se ko lančanih sudara od prošle godine?
U slučaju naglih usporenja i zaustavljanja postoji velika opasnost od naletanja i lančanih sudara. Obavezno koristiti sva 4 čim primetite naglo usporenje, kočite ranije i oštrije nego što biste inače, gledajte u retrovizore i ostavite prostor da se izmaknete ako osetite da vozilo iza vas ne usporava ili kasni. Ali ni onda opasnost nije prošla. Čak i kada je vozilo iza vas stalo, postoji opasnost da neko teško vozilo naleti i strpa sve na gomilu.
Prsluke držite u svakim vratima i čim se zaustavite, bežite što dalje desno. Neko bi mogao i da trči nazad i usporava nadolazeće. Najopasniji su prvi trenuci po zaustavljanju. Opasno je i kasnije, ali i putnim alužbama treba vreme za reagovanje.
Seća li se ko lančanih sudara od prošle godine?
Pohvale za post: 3
-
MiraC
-
- Higher intermediate
- Postovi: 1591
- Pridružio se: Pon Okt 30, 2017 2:57 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 2377
Pohvalio: 3880
Pohvalio: 3880
Re: Koridor 10
Branik,sad se mislim....Znas li kakvih idiota ima?!
Bicu prosta ,ali jednom smo mimoisli auto u zaustavnoj ,covek urinira pokraj puta ispred auta , a njegovi putnici se svrckaju po traci zaustavnoj, jeste prizor na blic vidjen , ali niko nije imao prsluk... da se makar ovaj gologuzan pomakao preko ograde...
Svako danas ima dozvolu. Ali mozda procitaju tvoj post pa se pritrpe do stajalista sl put
Bicu prosta ,ali jednom smo mimoisli auto u zaustavnoj ,covek urinira pokraj puta ispred auta , a njegovi putnici se svrckaju po traci zaustavnoj, jeste prizor na blic vidjen , ali niko nije imao prsluk... da se makar ovaj gologuzan pomakao preko ograde...
Svako danas ima dozvolu. Ali mozda procitaju tvoj post pa se pritrpe do stajalista sl put
Pohvale za post: 1
-
branik
-
- Higher intermediate
- Postovi: 1707
- Pridružio se: Uto Sep 10, 2019 7:38 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 1934
Pohvalio: 673
Pohvalio: 673
Re: Koridor 10
Zato i ginemo kao muve.
A glupost i neznanje su največi neprijatelji.
Autoput je vozački fakultet. Treba znati da ga koristiš a da bude bezbedno.
A glupost i neznanje su največi neprijatelji.
Autoput je vozački fakultet. Treba znati da ga koristiš a da bude bezbedno.
Pohvale za post: 5
Povratak na “Regionalni razvoj”
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gosta