Šta je novo?

Mirijevski bulevar

Evo,odma druze stf.Mozda ce u sledecem zivotu il kasnije :)
 
Ima li negde plan, skica, slika,… trase? Interesuje me kuda misle da prođu do Vitezova Karađorđeve zvezde.

Trenutno se Bulevar završava onim sumanutim prelazom preko potoka, ne verujem da će četiri trake da teraju istim putem, mislim da će nastaviti pravo. Onda kada pogledam mapu nije mi najjasnije kako će to tačno da se ubode u Vitezova.

A za posebnu temu je to što u Mirijevskom Bulevaru od Merkura pa do kraja ne postoje četiri već samo dve trake + parking s obe strane ulice. Ako će tako da vode računa i o novom delu ulice, imam jedan predlog koji će im u startu uštedeti 50% sredstava :rant:

edit: typo
 


Uploaded with ImageShack.us

Ono što je bitno za Mirijevski bulevar je rekontrukcija kišne i fekalne kanalizacije, pa bi jači presek kanalizacije omogućio novu gradnju u kolini Mirijeva, a velik kišni kolektor koji bi Mirijevski potok stavio "u cev" oslovbodio prostor. A mislim da je to opet vezano za glavni kolektor od Ušća do Velikog Sela koji se gradi.

Po mojoj ideji bi Mirijevski bulevar bio 2+2 sa pešačkim ostrvom, kao što se vidi u planovima, ali bih to produžio kroz centralni blok Mirijeva i nastavio tunelom do Učiteljskog naselja, i sa tamošnjim proširenem ušao 2+2 u Vojislava Ilića i Ustaničku, znači jaka veza sa tim gradskim regionom. Nivo centralnog bloka Mirijeva i nivo Učiteljskog naselja se praktično poklapaju, par metara visinskih kota razlike.

Ta saobraćajnica bi bila sastavni deo "periferijskog venca" koji bi išao Mirijevski bukevar - tunel - Učiteljsko naselje - Konjarnik - Medaković III - Braće Jerković II - Nova Banjica - Miljakovac - Rakovica - Vidikovac i time povezana veća periferna naselja u šumadijskom delu Beograda.
 
vucko":fan1ihxo je napisao(la):
Evo,odma druze stf.Mozda ce u sledecem zivotu il kasnije :)
Eh, da smo macke, mozda bi za 9 zivota docekali neke ....... projekte.....
 
Trafikante super ideja!Time bi stanovnici mirijeva i dobili precicu do grada bez potrebe da uopste imaju kontakt sa bulevarom.

Ideja zvuci daleko,ali bi bilo lepo da je ubace recimo u GUP i da se realizuje makar za 20 godina.Jer bi tim tunelom i uciteljsko naselje prestalo da bude slepo crevo,a i Mirijevo bi imalo izlazak na jugoistok bez one uzasne uzbrdice.
 
Izgleda da će stvarno brzo početi radovi... Danas sam primetio da su geometri obeležili deo trase koja treba da se izgradi...
 
medjutim":2erhvbcr je napisao(la):
trafikant":2erhvbcr je napisao(la):
Ovo bi bilo odlično, još bi ladno mogli trolejbusi da se poteraju kroz tunel i da 21 okreće u Mirijevu..
Sa malim zakašnjenjem, ovaj plan sa tunelom ima jednu ozbiljnu manu, a to je da bi saobraćaj onda potpuno preplavio iovako preopterećenu ulicu Vojislava Ilića, a posebno bi onda bio haos i na raskrsnici sa Ustaničkom. Samim time nešto bi moralo da se uradi i na Konjarniku radi povećanja kapaciteta.
 
Ovo je urbanisticki plan celog Mirijeva donet 2002 godine,malo je nepregledan ali se vidi sve vazno sto treba,naprimer trasa Mirijevskog Bulevara,da ce Milana Rakica biti sirena ka Olimpu,gde je planirana vatrogasna stanica i.t.d.

http://mapa.urbel.com/silverlight/1060/

Otvorite u Internet exploreru i skinite taj plugin ako ga trazi.
 
Samo da javim, da ce radovi zaista da krenu za 15 dana.

Vec uveliko se rasciscava teren, pobjaju neki kocevi na raskrsnici sa Drage Ljocic :vops: :vops:
 
Mirijevo je zaista lep deo grada. Šteta što je sa ostatkom grada povezan kozijim stazama umesto jasnim i širokim ulicama.
 
Ne, stvarno, to je toliko istina da boli.

Naselje od 60-70.000 ljudi, a putna komunikacija je sledeća:
— novi put (Matice srpske), 2 + 1,5, relativno prohodan do prve raskrsnice gore na vrhu. M. Ružića redovan kolaps, M. Rakića kako ti se zalomi;
— glavna arterija Mirijevski venac 1 + 1 (!), slom već na semaforu sa Vitezova Karađorđeve zvezde, raskrsnica sa visinskim razlikama od jedno metar, jedno čukanje i sve stane. Dalje niz Jovanke Radaković semafori all you can eat, slalom, kontejneri po sred traka i sl.;
— izlazak na Smederevski put neimenovanom džadom 1+1, koja na ulasku u Smederevac prelazi u, da se tako izrazim, 0,5 + 0,5;
— lavirintsko provlačenje jednosmernim ulicama ka Karaburmi.

Brdsko-planinske prevoje iznad novog puta nisam brojao s obziro da je uspon otprilike 45º. Poražavajuća slika sve u svemu, nadam se da će Mirijevski bulevar malo popraviti sliku. Mada ne znam ni sam kako kada gde god izađeš iz naselja upadaš pravo u neki kolaps (Bulevar kralja Aleksandra, Despota Stefana).
 
Jedino vase moze spasiti metro u Bulevaru,ili tramvaj/metro duz despota stefana.

Tako je Mirijevo u rupi,da bez obzira da se prosire sve ulice opet bi upadali u guzvu,samo malo blize centru a to vam dodje na isto.

Plan je da se milana rakica eventualno prosiri na 4 trake do spajanja cingrijine i gospodara vucica.A takodje i dragoslava srejovica.Onda cete uletati u guzvu na bogosloviji ili kod cvetka.Dodje mu na isto.
 
Eh da je samo 60, 70, ima Mirijevo i preko 80.000 ljudi danas.

Novi put je bilo jedino sto je valjalo u Mirijevu od saobracaja, ali i to je unisteno u poslednjih par godina i tek ce. Zidaju se nove zgrade, svi sad ulaze izlaze, migavci sevaju a ti cekaj. A nekad sam tu vozio 70,80 komotno :) (malo krsim propise :))

Gore ono probijanje na smederevac je trenutno (a kod nas to cesto ostane i trajno) resenje. Nadam se da ce se to promeniti kad se bude radila severna tangenta.

Najvece zakrcenje je semafor kod Dimica u svim pravcima, izlaz iz Mirijeva kroz Mite Ruzica i ulaz u Mirijevo iz Milana Rakica. To kad se prodje posle sve ide lako.

Najvaznije pravilo je izbegavati semafor kod Dimica. Ja tu vise ne prolazim. Kad idem gore lepo novim putem, u Milana Rakica, pa biraj oces u Dimitrijalu, bulevar.

A na ovu stranu izlazim na Mirijevski bulevar, Visnjicka pa Bulevar Despota Stefana.
Jos sad kad urade bulevar, bice mnogo lakse.

Verovatno cu veceras da uslikam radove, postavili su tablu i dovukli jedno 5,6 onih kontenjera za radnike, raskrcili su zbunje i poravnjali
malo teren.
Eto slika ubrzo.
 
I jedan mali, polu-off: još oko nove godine su postavili semafore na raskrsnici šest ulica kod pijace. Nisu ih isprogramirali pa blinka žuto. Od kad su ih postavili ali ne i pustili u rad, bili su najmanje jedna pogibija (pre oko dve nedelje) i dva ozbiljna čukanja (totalna šteta).
 
Ljudi bio sam u zurbi pa sam samo blicnuo 3,4 slike. Smrzo sam se, a i napade me omanji copor pasa. Slikao sam tablu sto je najvaznije, a ostalo cu po danu, ne moze blic mnogo da dobaci da bi se videlo sve.


Untitled by crni2011, on Flickr


1 by crni2011, on Flickr


2 by crni2011, on Flickr


3 by crni2011, on Flickr

A sto se tice ovog semafora kod pijace, krajnje je vreme bilo da se postavi. Samo izgleda da ce treptati zuto godinu dana, kao kad je postavljan onaj semafor kod pumpe, tuga :(
 
Reputacija prati te :kk:

Pogle’j tamo na slici na tabli kolike svetlo sive površine za parkiranje… šta ljudi traže na njima? :mad:
 
+1

Bas me zanima zasto ne stavise razdelno ostrvo,jel zato sto nema prostora ili da bi usporili saobracaj?
 
Procitah sve od početka (19 April 2009 13:36:31 ) nigde ni od jednog učesnika na ovoj temi se ne spominje da će Mirijevski bulevar da izazove prevođenje potoka u kanalizaciju .
Na dva mesta potok spominje Micigen u kontekstu s ove ili one strane puta-radova
ali kao zaštitu prirodnog dobra vode nigde ni niko ....
a kamoli da je neko predložio, da se put gradi tako da omogući i dalje postojanje istog, stvorenog pre nas samih-ljudi ,
pa makar povremnim pojavljivanjem na površinu gde bi se formirale zelene oaze ( koj to bulevar nema po neki park ? )

Na Andrićevom vencu (između dva dvora) napravismo veštački potok - lepo belosvetski
a prirodne potoke u kanalizaciju .... takav previd na Beobuildu nisam očekivao :(
 
Problem je u tome što su u taj potok ljudi ubacili svoje kanalizacione cevi i permanentno ga zagađuju. Pa čak je i cela stambena zgrada od 70 stanova sprovela kanalizacionu cev u taj potok. Inače ceo potok je ušao u ''lokalni akcioni ekoloski plan'' koji bi trebao da rezultira njegovim dovođenjem u red u meri u kojoj je to moguće....
 
Vrh