Šta je novo?

Mirijevski bulevar

Zgrada od 70 stanova ha ha to se lako leči a još lakše privatne kuce,
tačno je zakonoim definisana septička jama ,
osim toga s a one strane brda tj. Mirijeva je Slanački put a čini mi se da se upravo sa one strane brda kod Dunava planira veliki kolektor otpadnih voda....
tako da jedan od poseldnjih Beogradskih potoka može biti spašen i pri tome da bude ukras Mirijevskog bulevara i na ponos svom Mirijevu i Beogradu
 
E pa sad, sansa za uredjenjem potoka je propustena kad se gradilo Mirijevo. Odustalo se od plana sa parkom i vestackim jezerom jer je
Novi put (Matice Srpske) presekao stadion Balkana i onda je njemu dodeljena ta lokacija. Katastrofalna odluka i naravno potok pod zemlju.
Potok izlazi na povrsinu tek kod osnovne skole, gde polako krece stari deo Mirijeva, a ne tamo gde je bio najpotrebniji. U medjuvremenu divlja divlja gradnja i kuda provuci M. bulevar (za kim Mirijevo vapi) nego preko potoka. :notok:
Steta, ali nuzno zlo, po meni je sansa propustena krajem 80-ih. Evo uradih i slicicu.


potok2 by crni2011, on Flickr

Nego pade mi sad nesto napamet, posto se tramvaji nece raditi u skorije vreme (verovatno nikad i nece) da se linija 27L provuce kroz novi M. bulevar, da imamo vezu i preko Karaburme. Ovo plave strelice su uzbrdice ali ona tuda vec ide (kao i svi autobusi kad idu za garazu) tako da bi moglo. Ili jos bolja ideja da se produzi 16 do te okretnice, samo ona je zglobna, pa ne znam da li bi mogla da smota na toj raskrnici. Off... Ovo bi trebalo da ide na predlog za novi linije :D

Zeleno je prelepi park sa biciklistickom stazom zbog koje bulevar nece ici dalje od Vitezova Karadjordjeve Zvezde.


bulevar by crni2011, on Flickr
 
Dakle mirijevski bulevar se zavrsava kod Vitezova Karadjordjeve Zvezde.To i objasnjava zasto Bulevar ide tako sasavo i odvojeno jedan smer od drugog zbog potoka.

Koliko vidim,najveci problem Mirijeva je sto juzni deo nema nikakav kontakt sa Bulevarom Kralja Aleksandra pre Mite ruzica,a Matice srpske je na 600-700 metara kada bi se recimo sprovela do raskrsnice Bulevara i Ustanicke.

Ako ne,ova opcija bi morala da bude uradjena makar i za 20 godina.Da se sprovede ulica od stadiona u Mirijevu do stadiona u Malom Mokrom Lugu,tamo moze da se prosiri ulica na 2+2 trake.Duzina novog puta bi bila 750 metara.Time bi Mirijevo dobilo izlazak na Bulevar,pa bi tuda isli ljudi koji zele na idu negde preko ustanicke,a ne da se probijaju kroz mite ruzica i bulevar pa unazad.

A,na mestu gde izbija ta ulica na bulevar ima druga ulica kojom se moze stici do petlje lasta na autoputu i prikljuciti se na isti!Dakle,tako bi Mirijevo dobilo direktan izlazak na autoput u relativno skorije vreme,jer SMT i most preko ada huje nece biti pravljeni skoro.

tnt-mirije.jpg
 
Upravo tako Vucko.
Vecina ljudi i ide tuda kroz one grozne udzerice, sve jednosmerno.

Samo malo je nezgodan teren tu, velika rupa, pa velika uzbrdica.

Bolje bi legao tunel iz Ustanicke :)))))))))

Od kad su probili gore onu pikolo ulicu sto izlazi za Smederevac put do Vince je kraci za 11km, ja nisam mogao da verujem kad sam merio.
Jel ranije sam morao da idem sa vrha Mirijeva na Mite Ruzica pa na Smederevac.
 
Vezano za mirijevski bulevar svi učesnicima svaka čast i sve što je napisano je na mestu i pametno
Ono što ne prihvatam a to je propust
godinama se sakati Mirijevski potok, deo po deo, a sada rešili da ga načisto ubuju i sahrane..... a Beobuildovci samo sležu ramenima

Pa koj to bulevar nema po neki park , a u njima se može bar pojaviti delić potoka, kao onaj u centru na Andrićevom vencu između dva dvora .
Pa može li se u hodu projekat doraditi makar u zelenim parkovskim delovima sve u cilju lepšeg i boljeg :gobb:
 
U tim udzericama mi zivi neka familija,to je krajnje uzasan kraj i zbog brda i tih uskih ulica a tu je uglavnom novogradnja.

Sto se tice tunela na ustanicku to bi bilo najbolje resenje iz puno razloga,a pogotovu jer ce tu sigurno biti metro do kraja decenije pa bi mirijevci mogli busom kroz tunel pa hop na metro :)

Ja ono sto predlazem je neko medju resenje.

Tek videh tu pikolo ulicu da postoji,ipak niste skroz odseceni od sveta,ali se slazem da je uzasna konekcija.

A izgradnjom smt-a jednog dana cete dobiti obilaznicu,ali i dalje necete imati dobru konekciju na ustanicku :(

Slika aronirana sa druge strane,dodah ova dva puta,ako vam nikad ne izgrade jedan od ta dva proboja dzaba vam sve
b2c-mirije.jpg


Sto se tice potoka tesko da ce ista biti jer su tako prakticno svi potoci poterani,imam i kod mene jedan pored sume,pre 20-30 godina su ga sproveli pod zemlju,posto je prolazio pored pumpe voda na trecepozivackoj cesmi(ona cesma kod gradske bolnice u cingrijinoj) koja je bila is potoka je imala ukus benzina.I sta je uradjeno?Potok je sproveden ko zna gde a cesma sada ima vodu iz vodovoda.

Ekologija je na zadnjem mestu,a kamoli potoci.Topciderka je treca reka u Beogradu,a evo njenog stanja

Snimak topciderke pre neki mesec

http://www.youtube.com/watch?v=AGhE0AalI3I&feature=related

I splavarenje istom

http://www.youtube.com/watch?v=RqkBIZEAR1Q&feature=related
 
Нема разлога да Миријево не добије метро (црвено: подземно, плаво: издигнуто, жуто: станице):
mirijevometro.jpg

Прикључење на Устаничку би могло да буде овако (црвено: тунел, плаво: рампа):
mirijevotunel.jpg

Тунел би био дуг око 580м, са малим нагибом, а рампа би била дуга око 550м, са нагибом од 6%, као Мите Ружића.
 
Bravo :kk:

Svidja mi se oba resenja,samo bih uslov za drugi postavio da se posumi istocno od te rampe za onoliko koliko se drveca posece tokom izgradnje rampe i tunela.
 
vucko":3qwf6w0h je napisao(la):
Svidja mi se oba resenja,samo bih uslov za drugi postavio da se posumi istocno od te rampe za onoliko koliko se drveca posece tokom izgradnje rampe i tunela.
Површине око Миријева које имају превелики нагиб за изградњу су одавно требале да буду пошумљене. Најјефтинији начин да се спрече клизишта.
 
Opstina Zvezdara i urbanisticki zavod smatraju da je izgradnja na klizistu najbolji nacin za saniranje klizista.,em sredis prividno kliziste em uzmes lepe novce.

Pogledatj samo ta klizista u Mirijevu i deo zvezdarske sume ka ulici Dragoslava Srejovica
 
Наши урбанисти су познати по стручности и непоткупљивост. О општинарима нећу ни да причам.
 
Уопште не размишљају да ће, у случају великих померања земљишта, настрадати многе куће, и онда ће град морати да плаћа отштету......у ствари, баш их брига.....организоваће телетон и ми ћемо платити штету.
 
Pa legalizacijom nisam siguran da grad i mora da plati štetu,
jer je bio primoran da dozvoli soc. legalizaciju, i ono zašta nije hteo (opravdano) da regularno izda odobrenje,
nego je to potvrda da nece sam rušiti podignuto
vrlo zanimljiv aspekt ,
Višnjica, Mirijevo i ostali sl. tereni naročito sada kada ima toliko zainteresovanih koj tu žive
(ne daj Bože, kad proradi klizište bice svašta) možda je rešenje neko privatno osiguranje imovine , stvarno interesantno ...
 
Arnorian":2priitcq je napisao(la):
Нема разлога да Миријево не добије метро (црвено: подземно, плаво: издигнуто, жуто: станице):
http://img684.imageshack.us/img684/7298/mirijevometro.jpg
Uh, uh, uh, iako bih sve dao da mi metro ide ovako do kuće, bojim se da je plava ruta, posebno deo između ove dve žute stanice totalno nerealna. Izuzev ako kada pričamo o „metrou” ne mislimo na „žičaru” ili eventualno neki šinski trolley kao što je recimo onaj u San Francisku i po sl. lokacijama.

OK, za nagib i klizišta si se i sam ogradio u sledećoj poruci, ja samo hoću da kažem da su, imho, metro i kakve druge šine na tolikim nagibima nerealna priča. Možemo videti evo baš juče i danas na šta liči gornji deo naselja, iznad Koste Nađa. Ovo je bob staza! :)

edit: bi -> bih
 
Мислим да висинске разлике нису толико велике да не би могле да се савладају комбинацијом тунелâ и издигнуте трасе. Чак је земљиште великог нагиба добро место за портал тунела, који би могао да буде између улица Миријевског венца и Матице српске (тамо где су међусобно најближе висинска разлика им је 23м). За источну станицу нисам сигуран, јер би била доста дубоко, али би и једна станица метроа значила пуно.
mirijevometro.jpg
 
Ovaj plan od ustanicke ka mirijevu je na javnom uvidu u opstini.Dobice se 3 izlaska na bulevar sa te strane MML-a ali izgleda nista vece od 1+1 traku.

Izgleda da i oni forsiraju onu ulicu pored stadiona u MML-u,ali samo sa 1 trakom po smeru,jer izgleda da se put nastavlja ka mirijevu :) Mada,i nju samo da poteraju do Mirijeva bi bio napredak nego te jednosmerne i pikolo ulica.

http://www4.slikomat.com/10/0201/syy-ustani.jpg

Sto se tice metroa arnorian sto je predlozio bi bilo fenomenalno resenje,na temi metro je nesto slicno i zidar pomenuo.Da budu dve stanice u mrijevu posle ustanicke i da okretnica bude u Mirijevu IV
 
Па метро мора да иде даље од Устаничке, а најбоље је на Миријево.
Где ће један метро да окреће на Устаничкој, баш ме занима? Једва је зглобни Икарбус окретао на линији 6А.
 
Па ако ће да буде белам, онда неће моћи.

Ако ће да буде нормалан метро, онда је свеједно где ће да окреће. А Устаничка би била идеална за хаб, као почетна станица метроа, трола, 300-аутобуса...
 
Nece biti belam,zato sto imamo bar 10 ljudi koji ce da se ritualno spale u slucaju pocetka izgradnje istog.U pitanju su clanovi BB-a i SSC-a.

Jasno je da prva faza metroa je do vukovog spomenika,druga do ustanicke a treca do mirijeva.

Kao sto zakljucismo mirijevo je slepo crveo bg-a ponajvise zbog svog polozaja u rupi i te zle sume koja joj smeta da uspostavi bolji kontakt sa centrom :p :p
 
04. 02. 2011.| 14:14
Rekonstrukcija Mirijevskog bulevara počinje 7. februara

Rekonstrukcija Mirijevskog bulevara počeće u ponedeljak (7. februar 2011. godine), najavila je beogradska opština Zvezdara.

Deonica duga 1.000 metara imaće po dve vozne trake u svakom smeru, sa obostranim trotoarima širine 3 metra, kao i kompletnu vodovodnu, fekalnu i kišno-kanalizacionu infrastrukturu, kolektor, gasovod i javno osvetljenje.

Posle izgradnje ove deonice Mirijevo će biti povezano sa Višnjičkom ulicom i Bogoslovijom. Na ovaj način rasteretiće se ulice Milana Rakića, Mite Ružića i Bulevar kralja Aleksandra, i značajno poboljšati kvalitet svakodnevnog života za oko 70.000 stanovnika naselja Mirijevo.

Prema navodima iz štampe, ukupna vrednost radova u Mirijevskom bulevaru je 810 miliona dinara. Po 10% novca obezbedili su Grad Beograd i republika dok je za ostatak podignut kredit kod domaćih banaka sa grejs periodom od godinu dana. Izvođač radova je firma "Energoprojekt - Niskogradnja".

http://www.ekapija.com/website/sr/page/395071
 
da li se onda planira da se uvede neki gradski prevoz koji bi picio od Mijrijeva do Visnjicke...?
 
vucko":2bh5tgqq je napisao(la):
Nece biti belam,zato sto imamo bar 10 ljudi koji ce da se ritualno spale u slucaju pocetka izgradnje istog.U pitanju su clanovi BB-a i SSC-a.
Јес', баш неког од одговорних другова заболе за то... :kafa:
 
clash":1k9e4h1c je napisao(la):
da li se onda planira da se uvede neki gradski prevoz koji bi picio od Mijrijeva do Visnjicke...?
Otvaranje radova ce biti u ponedeljak,moj predlog je da idete da "smarate" predsednika opstine i ostale glavonje koji se tamo pojave oko toga.
 
vucko":22gmjv8k je napisao(la):
04. 02. 2011.| 14:14


Posle izgradnje ove deonice Mirijevo će biti povezano sa Višnjičkom ulicom i Bogoslovijom. Na ovaj način rasteretiće se ulice Milana Rakića, Mite Ružića i Bulevar kralja Aleksandra, i značajno poboljšati kvalitet svakodnevnog života za oko 70.000 stanovnika naselja Mirijevo.
Da li znaju uopšte o čemu pričaju?! Za stanovnike Mirijeva to su dva potpuno različita pravca i ne može jedan nikako da rastereti drugi! Naprotiv tek će doći do još većeg opterećenja Mite Ružića, Milana Rakića i ove horor raskrsnice sa Bul.k.A. jer će nakon puštanja Mir.bul-a mnogi Karaburci i Višnjčani početi da smaraju (guše) ovaj pravac!
 
Vrh