Šta je novo?

Deligradska i vijadukt

Dobra zamisao ali tramvaji skoro sigurno nece ici ovuda jer trasa druge linije metroa ce biti od trga republike ili nikole pasica preko slavije,klinickog centra,prokopa za sajam i dalje da banovo brdo.

A tunel mora ici na autokomandu iz vise razloga,a pogotovu sto bi ovako ump izgubio kontinuitet a bila bi ogromna guzva u deligradskoj.Ni sami jos ne znaju kako ce regulisati slaviju a kamoli ako joj sprovedes jos saobracaja
 
Tramvaj i metro sigurno neće biti konkurentni uzajamno čak i kad su im trase blizu. Tramvaj ima mnogo više stanica i zalazi u manje ulice koje su daleko od metroa. Mnogi gradovi u Evropi imaju i tramvaj i metro i tu kolizije nema.
 
:kk: Ako ce i tranvaj kroz auto tunel :) hajde ali da to ne bude jedini u gradu ima puno grebena i brda koji se mogu iskoristiti
i mnoge delove Beograda učiniti bliskim i brzo dostupnim ,Kad to treba da bude gotovo,
al ne po Mrkinom kalendaru :lol: :lool: :laugh:
 
Jednog dalekog dana kad završimo Prokop taj vijadukt do Deligradske biće neophodan, ne bih pravio nikakvo novo povezivanje AP-a i vijadukta jer bi to "unakazilo" AP. Što se tiče spajanja Hipodroma i Deligradske, to nije loša ideja ali bi u tom slučaju značila i definitivan kraj UMP-a jer dva tunela iz pravca Hipodroma su SF.
 
Tramvaj neće ići kroz auto tunel i to niko nije pominjao. Takođe gradi se tunel prema autokomandi jer to zhteva UMP. Takođe Deligradska ulica se produžuje preko autoputa, prolazi pored prokopa i spaja se sa bulevarom A. Karađorđevića. Taj zadnji deo je urađen ima već 20 godina. To je ono što je sigurno a ostalo, pa i tramvaj Resavskom do prokopa je još uvek stvar mašte.
 
dedinje":8kbt486y je napisao(la):
G. Coyote, semafora neće biti u tunelu a na autokomandi biće raskrsnica u više nivoa. Neizbežan semafor će biti na samoj petlji kod Careve ćuprije ali, već sam se pitao na ovom forumu da li su semafori baš toliko zlo. Pogotovu kada je ulica široka i vozila se rasporede u više traka, onda se ne čeka dugo.
Наравно, неће бити у тунелу, али биће на излазу из тунела. Ја се тога највише плашим. Онда џаба и тунел.
 
Nadam se da će tunel biti dovoljno širok a možda će imati i dve cevi za svaki pravac po jedna. Dalje, semafor se podesi da oni koji su u tunelu duže imaju zeleno. Ne brini se, sigurno se neće niko ugušiti u tunelu koji će uostalom imati i najsavršeniji sistem ventilacije. Da čovek poželi da što duže ostane u tunelu.
 
Предвиђено јесте да имају по две цеви. Само, ако ставиш да семафор дуже држи зелено за тунел, онда ће на мосту бити колоне. Видећемо. Има времена.
 
Не треба правити петљу Делиградске и АП, али треба направити рампу из правца Славије према Шиду, јер је то једина рампа која недостаје Аутокоманди, и због чијег недостатка тамо влада хаос. То је бедна инвестиција, а растеретила би Аутокоманду непојмљиво.
 
Па трамваји не сметају. Мислио сам да се рампа изведе из Делиградске, на АП, не из Булевара ослобођења. Прошетао сам скоро туда, и чини ми се да места има сасвим довољно.
 
To neće biti rampa već pravi bulevar koji će se odvajati od bulevara Oslobođenja i to gore, dosta visoko, skoro kod zgarde biblioteke. Na forumu je skoro bio i plan. Ovaj novi bulevar će se spuštati onom padinom ispod klinika medicinskog fakulteta i priključiće se ili direktno autoputu ili preko Deligradske. Ovo drugo bi odgovaralo onima koji idu na stanicu prokop a ono prvo za one koji idu na gazelu. Oba koloseka tramvaja treba da idu levom stranom bulevara oslobođenja gledano ka Slaviji što znači neizbežno žrtvovanje platana koji su inače u lošem stanju i nikad nisu imali značaj kao oni na Bul k. Aleksandra. U početku će verovatno biti neizbežno ukrštanje ovog novog bulevara i oba tramvajska koloseka ali, kasnije, tramvaj će tu ići pod zemlju (kao i ceo bulevar oslobođenja) . To će biti kratak tunel, samo do Tiršove gde tramvaj izlazi na površinu. A šta će biti sa tramvajem dole na Slaviji bog sami zna.
 
Ne mogu da verujem .....evo linka pa se uverite sami..... :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash:
http://www.glas-javnosti.rs/clanak/...pasarele-izmedju-deligradske-i-gucevske-ulice
dnevne novine Glas javnosti
Sanacija pasarele između Deligradske i Gučevske ulice
BEOGRAD- Sanacija pešačke pasarele preko auto-puta između Deligradske i Gučevske ulice je u toku, a svakodnevno ekipe Službe za održavanje mostova JKP „Beograd-put” rade na revitalizaciji čelične konstrukcije i zameni dotrajalih delova, rečeno je u tom preduzeću.

Prema rečima Petra Stojanovića, šefa Službe za održavanje mostova i prolaza, obnova tri i po decenije starog objekta startovala je početkom marta izradom nosača gazišta na stepeništu kod Gučevske ulice.

– Posao je organizovan tako da objekat sve vreme bude u funkciji, bez uskraćivanja mogućnosti pešacima da koriste taj put na drugu stranu saobraćajnice – objasnio je Stojanović......

Ne mogu da nađem adekvatne reci i a da su pristojne :bash: :bash: :bash:
Edit
toliko tupismo ovde o auto nadvožnjaku
a oni pare troše na pešački nadvožnjak umesto da se samo malo doda i da grad dobije sve ono što je ovde na dve stranice puna četiri meseca pisano.
 
Pa nije to bas da se malo doda, druze boca-ica. Ovde je u pitanju obicna celicna konstrukcija koju malo treba zavariti i prefarbati. Izgradnja nadvoznjaka je daleko kompleksnija stvar, jer je on deo velikog bulevara koji ne sluzi samo da premosti auto-put (gde onda!?), vec i ozbiljne saobracajnice koje bi povezivao - dakle deo saobracajnice do Bulevara oslobodjenja i Slavije i deo do Prokopa, sto zahteva i rusenja i raseljavanja.

Tako da izvini, ali konstatacija "umesto da se samo malo doda i da grad dobije sve ono što je ovde na dve stranice puna četiri meseca pisano", zvuci kao da nekome ko kupuje bicikl kazes da je bu**** i da moze da doda jos malo para i kupi auto ;)

U svakom slucaju, ovde je magicna rec Prokop. Ako se pristupi zavrsetku radova na stanici i stavljanju iste u funkciju glavne zeleznicke stanice u Beogradu, ovaj nadvoznjak ce morati da se izgradi.
 
Tako je,a taj nadvoznjak ce garant graditi tek kada prokop bude pri kraju izgradnje,dakle za 2-3 godine.
 
Upravu si :)
Stoji da nije bas mala razlika ali stoji i da to ,,malo čačkanje,, nije jeftino naročito ako je kratkog daha tj kad vec tu mora auto nadvožnjak

Bez obzira na Prokop, on skracuje put iz centra ka Banjici , a i put ka Hipodromu, rasterecuje Slaviju i samu Autokomadnu tako da Prokop nije primaran koliko se pretstavlja a njemu ce dobro doci. A time spasiti centar grada koj se guši u saobracaju.
Pre par godina sam neko vreme non-stop bio službeno u tom kraju, pa sam imao prilike da sagledam pozitivne moguconsoti, stim što nisam graditelj pa ne mogu o tehničkim stvarima da pišem
Ne znam šta ima da se puno ruši ako se pravi manji auto nadvožnjak kao oni na Nbgd, ali hajde nisam stručan pa ne mogu o tome a da se čeka očigledno preterano ovoliko godina čeka se a sad dacemo pare i još duže čekati.
 
U svakom slucaju, ja se zajdno sa vama nadam da ce se to desiti sto pre. Katastrofa je kako autoput deli grad sa starobeogradske strane, bukvalno kao da imamo jos jednu reku. Na NBG je to daleko bolje uradjeno, sto i nije cudo kada je tamo nikao skroz novi grad, dok se ovde sve guralo u manje-vise postojecu urbanu matricu.
 
Maleško brdo je u principu ,,neurbaniozovano,, poslednje brdo u ,,centru,, grada.
Uđerice sa početka 20 veka i koje kavim radničkim drvenim barakama okružene velikim ,,dvorištima,, su prava meka za izgradnju
Zbog takvog potencijala bila je bura oko preraspodele ,,placeva,, u građevinskim krugovima, zbog statusa ,,malo Dedinje,,
Delgradski vijadukt drži zaleđeno ostrvsko stanje i kao takvo gotovo nevidljivo Beograđanima

Deo Maleškog brda prema Autokomandi a ispod stadiona je započeta urbanizacija na taj način što je izgrađen jedan lepi blok od više visokih zgrada od bele fasadne cigle sa velikom prijatnošću za življenje u njemu. Isti se fenomenalno uklopio u bujno okolno zelenilo .Blizina auto puta i same Gazele pruža ne verovatnu mobilnost svakom stanovniku bez obzira na koj vid kretanja se odluči. Peške do Slavije je 15 min.

Deo ka BIPu je ulica ,,Brestova,,(Maleška) Malobrojnih kuca sa dosta drvenih baraka mnoge su i polu urušene a podivljalo šiblje-zelenilo skriva veliki potecijalni prostor. Nalazio se u kombinaciji sa Prokopskim projektom i mnogi su se stanari baraka nadali boljem sutra

Gledano iz građevinskog ugla ne postojanje Deligradskog nadvožnjaka je i čuvar takvog slasnog kolača

Nema potrebe da manji auto nadvožnjak vezivati samo za Prokop ,imaće i on koristi kad bude ,
dotle manji auto nadvožnjak ima mnogo vecu funkciju nego sto je samo prokop.



Uploaded with ImageShack.us
 
Jako važna vest koju je vucko postavio na temi Prokopa

U sredu je sednica skupstine,i usvaja se plan one transverzale to jest mostica od prokopa preko autoputa
затим о регулацији подручја између ауто-пута, комплекса БИП-а и железничке станице Београд–Центар, о делу планиране саобраћајнице првог реда – „Трансверзале” у градској општини Савски венац,

Hvala vucko :)
Neverovatno, da ce napokon i ovaj nadvožnjak doci na red i time pokrenuti mnoge druge stavke koje su
godinama stajale u mestu. :kk:
 
Nece to jos skoro boco,nego kad se radi prokop jednog dana onda ce se i raditi ovaj nadvoznjak.Ako nema izgradnje prokopa,nema ni izgradnje ovog nadvoznjaka :)
 
boca-ica":2t0c678g je napisao(la):
Voleo bih da Beograd ima sto više auto tunela koji su potrebni ispod Beogradskih grebena i brda,
služili bi isto kao i ovaj nadvožnjak kao prečice a koristi li bi ih svi i javna i privatna vozila kao i razne hitne interventne službe....
Ово подржава аутомобилски концепт, који је неодржив, ни економски, ни социјално, ни еколошки. Чак се и у САД све више улаже у јавни саобраћај, праве се пешачке улице и бициклистичке стазе.

Мој став када је у питању Делиградска, је да се Славија и Прокоп споје саобраћајницом искључиво за градске тролејбусе, аутобусе, минибусе и таксије, те уједно и коридором за возила хитних служби. У по неким деловима би се могла додати трећа саобраћајна трака за аутомобиле из локалних блокова, али само на делу од Славије до Пастерове. Наравно, обавезно коридор за бициклисте на целом овом правцу.

Укључивање са Славије у Делиградску је правило доста проблема док га нису укинули, тако да би слање чак и само јавног саобраћаја у Делиградску захтевало другачије решење Славије, а камоли прављење нове градске магистрале.

Мој став је да се у такву Делиградску усмере аутобуси 33, 42, 59, можда још неке, да уместо тролејбуса 22л буде трола 34 Студентски трг - Славија - Прокоп, а да 19 или 21 иду према Прокопу уместо према Студентском тргу. Премда, релевантне су и неке друге варијанте аутобуских и тролејбуских линија. На овај начин се може добити превоз у самом срцу клиничког центра, а до неког замишљеног метроа на потезу Славија - Прокоп ћемо се начекати само тако...
 
Vrh