Šta je novo?

M22/1 aka stari Novosadski put, rekonstrukcija deonice Inđija-Banstol.

Počela je rekonstrukcija puta i isti je zatvoren za saobraćaj od Inđije do skretanja za Gladnoš. Vozila se preusmeravaju na Iriški venac a zatvoren je i isključenje sa auto - puta za Sremske Karlovce.
 
Železničar":10w8zepf je napisao(la):
Počela je rekonstrukcija puta i isti je zatvoren za saobraćaj od Inđije do skretanja za Gladnoš. Vozila se preusmeravaju na Iriški venac a zatvoren je i isključenje sa auto - puta za Sremske Karlovce.
Ja sam juče prošao, mere nešto, navlaće tucanik na par km od Inđije prem NS-u, još uvek je otvoren, ali je signalizacija pokrivena, tako da svakog trenutka trebaju početi radovi.
 
Onda ljudi koji daju izveštaj ostanju na putevima nemaju pojma.
Kako čujem, put bi trebalo da se zatvori u Ponedeljak, 22.08.2011. godine.
 
Železničar":1kk58tk7 je napisao(la):
Onda ljudi koji daju izveštaj ostanju na putevima nemaju pojma.
Kako čujem, put bi trebalo da se zatvori u Ponedeljak, 22.08.2011. godine.
Imam info da se čeka specijalna mašina iz Risije, koja će da skida taj beton ujedno i nasipa i ravna, tako nešto, i kasni, zato se pomera za koji dan sve. Navodno je 50 k dnevno iznajmljivanje.
 
Jbm ti sranje, ja pre par nedelja zapucam starim putem za Karlovce kad ono mućak. Aj što sam kružio, nego mi st*** uzela 240 dinara za autoput od Inđije do Beške :bash:

Ali nema veze, samo nek se radi :vops:
 
Nije jos. Treba da se asfaltira deo od Maradika do Banstola. Ovo je izmedju Indjije i Maradika
 
Nije jos, kad sve zavrse onda pustaju, oko 25. novembra...
 
ranko999":1j9us7k2 je napisao(la):
Nije jos, kad sve zavrse onda pustaju, oko 25. novembra...
Da li će kompletan put do Novog Sada biti ovako urađen??!
Jer nije samo do Banstola bilo katastrofalno loše, nego i do samog ulaza u Novi Sad
 
Уствари, до силаска са Фрушке Горе, нешто пре улаза у Карловце. Од Карловаца до Петроварадина чак има и 3 траке, могло би се тако урадити и између Банстола и Карловаца.
 
Jel to bre ona "kaldrma" na starom novosadskom sto ide preko Cortanovaca pa na Frusku Goru?
 
Nebojsa":3rxlhn7e je napisao(la):
Jel to bre ona "kaldrma" na starom novosadskom sto ide preko Cortanovaca pa na Frusku Goru?
Jeste. :)

Inace, najnovija informacija iz GSP NS-a je da pustaju Indjija - Maradik najkasnije do 14. novembra, tad je ugovoreno da krenu autobusi. Deo od Maradika do Banstola bi trebao ubrzo posle, a mozda cak i 14. nov ako vreme posluzi. Na prolece se stavlja i habajuci sloj asfalta, ovo je samo pripremni..
 
Ttoooooooo ..... najzad, vise me autoput nezanima kad idem kod svece u N.S.!! dosta su nas pljackali ovi olosi!!!
 
Wile E. Coyote":18g0u31x je napisao(la):
До Инђије још и ђене-ђене, али иза Инђије ка Новом Саду пут је заиста катастрофа. Стварно је трагично и провидно како се људи терају да користе аутопут. Ваљда ће ово бити почетак и да ће цела деоница бити реконструисана.
Olos do olosa, treba baciti par bombi po tom "autoputu" ili minirati ono na Beski pa da vidim dal ce da rekonstruisu i ostalo a ne samo te kvaziautoputeve.
Osecam da ce namerno da ostave ovaj deo od Indjije pa nadalje neuradjen, olos je to!
 
Danas bi trebalo da je pusteno od Indjije do Maradika. Nemam informaciju da li je sve ok.
 
www.indjija.net


Otvoren put M22.1, stari put prema Novom Sadu

Danas je svečano otvorena deonica puta M22.1 od Inđije do Gladnoša. Radovi na ovoj deonici koja je pretrpela kompletnu rekonstrukciju završeni su čak mesec i po dana ranije, s obzirom da je rok za završetak radova utvrđen za kraj tekuće kalendarske godine. Rekonstruisana deonica duga je 12 kilometara, a vrednost radova iznosi oko 4 miliona dinara.

Radnicima subotičkog „Vojputa“ bilo je potrebno manje od 3 meseca da izvrše rekonstrukciju deonice, što je obuhvatilo vađenje kompletne betonske konstrukcije i postavljanje novog puta, te su Inđinčani u vrlo kratkom roku dobili potpuno novi, savremen put koji će olakšati komunikaciju građana.

Pomoćnik predsednika opštine Inđija, Petar Filipović zahvalio se prilikom otvaranja puta svima koji su učestvovali u realizaciji ovog projekta, ministarstvu infrastrukture i Direkciji za puteve koji su zasluslužni što je projekat rekonstrukcije puta realizovan, kao i izvođačima radova, kompaniji „Vojput“ koji su ovaj put završili u rekordnom roku.

„Ovo je poseban dan, pre svega za građane opštine Inđija, jer smo nakon 80 godina konačno dočekali da se uradi kompletna rekonstrukcija puta M22.1, i danas imamo jedan moderan i lep put. Ovim putem je do sada u proseku prolazilo oko 25 hiljada vozila i on je bio jedan od najgorih putnih pravaca ne samo u opštini Inđija nego i šire. Ja se nadam da će Direkcija za puteve nastaviti izgradnju ovog puta i da će u toku sledeće godine biti spojena deonica od Čortanovaca do Petrovaradina, kao i da će građani imati priliku da najmodernijim putem putuju do svojih radnih mesta, do škole i slično“ istakao je Petar Filipović.

Potpredsednik Vlade Srbije, Ivica Dačić, istakao je da je od izuzetnog značaja što je ova deonica rekonstruisana posle toliko godina, ali je takođe apelovao na vozače da iskoriste prednosti ovog puta kako bi bezbednije stizali, a ne kako bi vozili brže.

„Opština Inđija je najbolji primer kako mogu da se iskoriste sve prednosti koje donosi geografski polažaj. Inđija koristi svoje pogodnosti da spoji Republičku, Pokrajinsku i lokalnu vlast kako bismo zajedno stvorili ono što je najpovoljnije za građane“ - istakao je Ivica Dačić i dodao: „Zadatak policije je sada da kontroliše vozače jer najveći broj saobraćajnih nesreća nastaje zbog neprilagođene brzine, a najveći deo se dešava na dobrim deonicama puta. Sigurno je da će saobraćajna policija ovde imati dosta posla“.

Direktor JP „Putevi Srbije“, Zoran Drobnjak istakao je da je za rekonstrukciju puta M22.1 korišćena najsavremenija tehnologija i najavio je još radova na putevima u Vojvodini.

„Deonica puta M22.1 urađena je posebnom tehnologijom. Unajmljena je specijalna mašina koja je drobila beton, te je put urađen u izuzetno kratkom roku, za manje od 3 meseca. Na proleće biće urađen završni sloj jer izvođači radova ne mogu da rade kada temperatura nije povoljna“ istakao je Zoran Drobnjak i dodao: „Pregovaramo sa Svetskom bankom u vezi sa dobijanjem kredita za rekonstrukciju puta od Petrovaradina do Sremskih Karlovaca, obilazicu oko Zrenjanina i još nekoliko putnih pravaca.“

Put M22.1 datira iz perioda pred II Svetski rat, napravljen je od betonskih ploča i nikada nije u potpunosti rekonstruisan, mada je nebrojeno puta prepravljan i krpljen. Saobraćajnica je sada potpuno rekonstruisana i proširena za dva metra. Izgrađen je potpuno novi put, a stari je uklonjen.

Tehnički pregled puta biće obavljen na proleće kada će se stavljati i habajući sloj puta, i tada će ova deonica biti privremeno zatvorena na period od oko dve nedelje.
 
Eeeeeh takav je put i u opštini Pančevo, samo što ovde ni za narednih 80 godina neće uraditi kompletnu rekonstrukciju :notok:
Ja ću jedan dan da dođem i provozam se malo tim novim rekonstruisanim putem, čisto da malo obradujem automobil
 
Прођох данас путем и могу рећи да сам прилично разочаран. Не квалитетом радова (оно што су урадили је екстра), него обимом.

Кад се крене од НС ка ИН, још увек има бетонских плоча, све до испред Гладноша (знао сам да није у току била реконструкција целог потеза, али ових пар километара је стварно жешћа глупост). Затим почиње стварно екстра пут, још увек се ради са стране, али убрзо ће бити готово. Онда се наилази на Бешчанску раскрсницу, која се очигледно још увек ради, а затим поново на екстра пут. Успут се наилази на одвајање за аутопут и будућу обилазницу око Инђије. Проблем је што је та раскрсница и даље онако јадна као што је била. Надао сам се кружном току, али није направљена чак ни трака за скретање! Ако неко мисли да то није екстремно опасно, јер ће се сад јурити путем много брже, не знам...

Елем, даље се долази до пумпе на улазу у Инђију. Одатле поново почињу бетонске табле! Значи, тај део од пумпе до базена нису ни такли. Још једно у низу половичних решења...
 
Vrh