Radionica Metro-Beograd
Moderator: Igor
-
b_tuta
- Intermediate
- Postovi: 293
- Pridružio se: Sub Apr 10, 2010 10:50 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 35
Pohvalio: 9
Pohvalio: 9
@gzthe
Sto se tice radionice, manje više sve što oko svega što si naveo smo se složili:
Pre svega, insistiraćemo da metro mora imati osnovne i neosporne odlike: visoki kapacitet, veliku brzinu i apsolutnu nezavisnost od ostalog saobraćaja!
Sto se tice radionice, manje više sve što oko svega što si naveo smo se složili:
Pre svega, insistiraćemo da metro mora imati osnovne i neosporne odlike: visoki kapacitet, veliku brzinu i apsolutnu nezavisnost od ostalog saobraćaja!
Poslednja izmena od b_tuta u Čet Jan 26, 2012 11:45 am, izmenjeno 1 put ukupno.
-
Kokos
- Higher intermediate
- Postovi: 1338
- Pridružio se: Čet Mar 17, 2011 3:19 pm
- Lokacija: Galenika
- Kontakt:
Pohvaljen: 897
Pohvalio: 1955
Pohvalio: 1955
Meni je takođe krivo što nisam ovoga puta bio u Kasini.
Inače ja sam protiv linije Ustanička-Tvornička, pogotovo nje kao prve linije.
Inače ja sam protiv linije Ustanička-Tvornička, pogotovo nje kao prve linije.
"Najzad, Beograd je najidealnije mesto na svetu da se uhvati autobus za Zemun." - Momo Kapor
https://prugomokoevrope.wordpress.com/
https://prugomokoevrope.wordpress.com/
-
zidar
- Advanced
- Postovi: 2063
- Pridružio se: Uto Mar 23, 2010 10:16 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 2923
Pohvalio: 809
Pohvalio: 809
Gospodo evo nove sinteze nasih ideja pretocene u sveobuhvatni plan, sve vise napredujemo...

BG:voz:
- novi istocni krak uz autoput (Autokomanda-Kaludjerica itd), time dobijamo kompletnu prigradsku zelznicu u sva 4 pravca
Metro:
- 3 nezavisne linije (plava, zelena, crvena)
- Severni lûk (plavi) povezuje Konjarnik-Vuk-Centar-Savski Amfiteatar-Z. St. NBGD
- Juzni lûk (zelezni) poprecno vezuje NBGD i Beogradska brda (Dedinje, Banjica, Vozdovac, Jerkovic, Medak)
- osovina sever-jug (crvena) vezuje Cukaricu-Sajam-Prokop-KBC-Slaviju i Centar
- dalje 6 pravaca opsluzuju krajeve koji nemaju sinski prevoz: Zemun, Bezanijski blokovi, Zarkovo, Medak/Jerkovic, Mirijevo, Karaburma
- 4 tacke gde se linije seku su ili postojeci centar grada (Terazije) ili buduci centri: Z.St.NBGD, Radnicka, Plavi Most (gradjevinsko zemljiste + saobracajne veze)
- Mreza metroa je komplementarna sa vec postojecim mrezama gradske zeleznice i tramvaja
- Aktivirani su Savski Amfiteatar, Luka/Ada Huja i IMT
- prva faza izgradnje:
Banovo brdo - NBGD (preko mosta na Adi) - Savski Amfiteatar (novi metro/drumski most) - Terazije - Vuk - Konjarnik
posle se mreza polako siri a deonice prve faze dodeljuju novim linijama.

BG:voz:
- novi istocni krak uz autoput (Autokomanda-Kaludjerica itd), time dobijamo kompletnu prigradsku zelznicu u sva 4 pravca
Metro:
- 3 nezavisne linije (plava, zelena, crvena)
- Severni lûk (plavi) povezuje Konjarnik-Vuk-Centar-Savski Amfiteatar-Z. St. NBGD
- Juzni lûk (zelezni) poprecno vezuje NBGD i Beogradska brda (Dedinje, Banjica, Vozdovac, Jerkovic, Medak)
- osovina sever-jug (crvena) vezuje Cukaricu-Sajam-Prokop-KBC-Slaviju i Centar
- dalje 6 pravaca opsluzuju krajeve koji nemaju sinski prevoz: Zemun, Bezanijski blokovi, Zarkovo, Medak/Jerkovic, Mirijevo, Karaburma
- 4 tacke gde se linije seku su ili postojeci centar grada (Terazije) ili buduci centri: Z.St.NBGD, Radnicka, Plavi Most (gradjevinsko zemljiste + saobracajne veze)
- Mreza metroa je komplementarna sa vec postojecim mrezama gradske zeleznice i tramvaja
- Aktivirani su Savski Amfiteatar, Luka/Ada Huja i IMT
- prva faza izgradnje:
Banovo brdo - NBGD (preko mosta na Adi) - Savski Amfiteatar (novi metro/drumski most) - Terazije - Vuk - Konjarnik
posle se mreza polako siri a deonice prve faze dodeljuju novim linijama.
www.BelgradeMaps.com - mape gradskog prevoza
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
-
JohnnyLee
- Professional
- Postovi: 10507
- Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
- Lokacija: Јерковић
- Kontakt:
Pohvaljen: 6239
Pohvalio: 9260
Pohvalio: 9260
склони трамвај из Београдске, сувишан је, с обзиром да ти не иде до 27. марта, и станицу Црвени солитер преименуј у Браће Јерковић или Мештровићева. и имаш простора између Дедиња и ВМА за још једну станицу. и можда је боље да плава линија из Јерковића скреће ка Кумодражу
Poslednja izmena od JohnnyLee u Sre Feb 01, 2012 5:45 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
-
zidar
- Advanced
- Postovi: 2063
- Pridružio se: Uto Mar 23, 2010 10:16 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 2923
Pohvalio: 809
Pohvalio: 809
JohnnyLee napisao:склони трамвај из Београдске, сувишан је, с обзиром да ти не иде до 27. марта, и станицу Црвени солитер преименуј у Браће Јерковић или Мештровићева. и имаш простора између Дедиња и ВМА за још једну станицу. и можда је боље да плава линија из Јерковића скреће ка Кумодражу
Tramvaj nije u Beogradskoj vec u Kralja Milutina po @Stf-ovom planu za resenje Slavije

Crveni soliter je toponim, kao IMT ili Airport City, a moze da se zove i BJ.
Ima mesta pre VMA, fakat, narocito ako se jednog dana odatle iseli vojska kao sa trosarine bice preko potrebna.
Metro u Kumodrazu


Poslednja izmena od zidar u Sre Feb 01, 2012 7:36 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
www.BelgradeMaps.com - mape gradskog prevoza
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
-
JohnnyLee
- Professional
- Postovi: 10507
- Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
- Lokacija: Јерковић
- Kontakt:
Pohvaljen: 6239
Pohvalio: 9260
Pohvalio: 9260
-
zidar
- Advanced
- Postovi: 2063
- Pridružio se: Uto Mar 23, 2010 10:16 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 2923
Pohvalio: 809
Pohvalio: 809
I to sto kazes, potez Kumodraska Industrijska zona+novo naselje umesto kasarne pa sve do Kumodraza 2 postace prometan i gusto neseljen pravac.
Bice pitanje izbora Kumodraz ili Banjica II pa Rakovica, to jest kuda metro a kuda tramvaj.
A obojca smo optimiste kada uopste razmisljamo o tom delu plana, to jest produzecima osnovnih linija
Bice pitanje izbora Kumodraz ili Banjica II pa Rakovica, to jest kuda metro a kuda tramvaj.
A obojca smo optimiste kada uopste razmisljamo o tom delu plana, to jest produzecima osnovnih linija

Poslednja izmena od zidar u Čet Feb 02, 2012 3:36 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
www.BelgradeMaps.com - mape gradskog prevoza
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
-
vucko
- Professional
- Postovi: 17778
- Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
- Lokacija: Okretnica trolejbusa 28 Zvezdara
- Kontakt:
Pohvaljen: 5141
Pohvalio: 1199
Pohvalio: 1199
Zidar ucrtao metro do prokopa!!!Aaaaa :shok:
Salu na stranu,sve vise mi se svidja ovaj plan.Bravo Zidar!
Salu na stranu,sve vise mi se svidja ovaj plan.Bravo Zidar!
Vratimo trolu 28!!!
https://www.facebook.com/trola28/
https://www.facebook.com/trola28/
-
zidar
- Advanced
- Postovi: 2063
- Pridružio se: Uto Mar 23, 2010 10:16 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 2923
Pohvalio: 809
Pohvalio: 809
^^ uvek sam insistirao da se treba klanjati dogmi, tudjih i svojih :rolleyes: .
Posto plava linija i tramvaji (primetite novu trasu koja prati staru teretnu prugu oko Kalisa) prolaze kroz Savski amfiteatar, crvena nema sta tamo da trazi i mnogo je korisnija na potezu Sajam-Prokop-Slavija.
Prokop kao stanicu prigradske zeleznice ima i te kako smisla povezati sa ostatkom mreze, iako sam nekada pre bio za stanicu na mostu preko sajma
sto se uklapalo u trase na starim planovima.
Ipak ostajem pri tome da je glavna zeleznicka na NBGD
Ovaj plan je sinteza ideja sa foruma, vezu sa Prokopom podrzava vecina pa je normalno da je ucrtam, uz to nedostatak bas te veze bio bi glavni argument nasih protivnika, zasto bih im takav argument poklonio
U ovom novom planu su sve i stare i nove autobuske i zeleznicke stanice vezane metroom pa sta bude
Posto plava linija i tramvaji (primetite novu trasu koja prati staru teretnu prugu oko Kalisa) prolaze kroz Savski amfiteatar, crvena nema sta tamo da trazi i mnogo je korisnija na potezu Sajam-Prokop-Slavija.
Prokop kao stanicu prigradske zeleznice ima i te kako smisla povezati sa ostatkom mreze, iako sam nekada pre bio za stanicu na mostu preko sajma

Ipak ostajem pri tome da je glavna zeleznicka na NBGD

Ovaj plan je sinteza ideja sa foruma, vezu sa Prokopom podrzava vecina pa je normalno da je ucrtam, uz to nedostatak bas te veze bio bi glavni argument nasih protivnika, zasto bih im takav argument poklonio

U ovom novom planu su sve i stare i nove autobuske i zeleznicke stanice vezane metroom pa sta bude

www.BelgradeMaps.com - mape gradskog prevoza
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
-
JohnnyLee
- Professional
- Postovi: 10507
- Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
- Lokacija: Јерковић
- Kontakt:
Pohvaljen: 6239
Pohvalio: 9260
Pohvalio: 9260
zidar napisao:I to sto kazes, potez Kumodraska Industrijska zona+novo naselje umesto kasarne pa sve do Kumodraza 2 postace prometan i gusto neseljen pravac.
Bice pitanje izbora Kumodraz ili Banjica II pa Rakovica, to jest kuda metro a kuda tramvaj.
A obojca smo optimiste kada uopste razmisljamo o tom delu plana, to jest produzecima osnovnih linija
реално, Раковица има трамвај и Б-воз а Бањица трамвај и метро (ВМА), тако да би ставрно било сувише скретати плаву линију ка њима. Кумодраж нема ништа, зато би окренуо метро ка њему
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
-
stf
- Professional
- Postovi: 11650
- Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 11018
Pohvalio: 2542
Pohvalio: 2542
-
MilisaV
- Expert
- Postovi: 5157
- Pridružio se: Sre Jan 12, 2011 12:03 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 1319
Pohvalio: 1030
Pohvalio: 1030
Ja imam pitanje.
Vidim železničku vezu zapad - jug, ali nigde ne vidim železnicu za sever, čak ni uporedo nacrtana sa bg vozom.
računam da u nekoj budućnosti bg voz može da bude kao regionalni voz i da opslužuje sve do vršca, i kapiram da bi teretni vozovi išli preko obilaznice za vinču, ali šta je sa putničkim u pravcu rumunije? jel bi oni išli pravcem rakovica, resnik, vinčanski most, pančevo i dalje ka rumniji, ili su oni izostavljeni kao nerentabilni, ili je jednostavno zaboravljena da se ucrta trasa železnice ka banatu?
Edit: sad vidim gde je ucrtano pančevo - bukurešt.
Vidim železničku vezu zapad - jug, ali nigde ne vidim železnicu za sever, čak ni uporedo nacrtana sa bg vozom.
računam da u nekoj budućnosti bg voz može da bude kao regionalni voz i da opslužuje sve do vršca, i kapiram da bi teretni vozovi išli preko obilaznice za vinču, ali šta je sa putničkim u pravcu rumunije? jel bi oni išli pravcem rakovica, resnik, vinčanski most, pančevo i dalje ka rumniji, ili su oni izostavljeni kao nerentabilni, ili je jednostavno zaboravljena da se ucrta trasa železnice ka banatu?
Edit: sad vidim gde je ucrtano pančevo - bukurešt.
Poslednja izmena od MilisaV u Čet Feb 02, 2012 11:13 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
borac za bolje sutra
bez splavova na rekama
bez splavova na rekama
-
zidar
- Advanced
- Postovi: 2063
- Pridružio se: Uto Mar 23, 2010 10:16 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 2923
Pohvalio: 809
Pohvalio: 809
He, he, tako je, preko Vince, a moze i preko Vuka i Pancevca ako je elektricni, uglavicemo ga nekako 

www.BelgradeMaps.com - mape gradskog prevoza
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
-
Михаило
- Higher intermediate
- Postovi: 1381
- Pridružio se: Pon Apr 23, 2007 1:53 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 934
Pohvalio: 1475
Pohvalio: 1475
-
oss
-
- Novice
- Postovi: 23
- Pridružio se: Ned Mar 20, 2011 10:02 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 4
Pohvalio: 6
Pohvalio: 6
Lepo deluje plan mreže.
Kuda bi prolazila ta linija što ide od autokomande do Vinče, gde tu pored autoputa ima mesta za nju? Čini mi se i da je zelena linija daleko od ostvarivog, od Topčidera pa do Mirijeva. Ostali delovi mi se čini da su sasvim izvodljivi, dok su ostali preko potrebni ali teže izvodljivi (sa parama koje imamo).
A oko Kalemegdana umesto sadašnjeg voza? Ili bi tuda možda pustili tramvajsku liniju (http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?pid=166468#p166468) ?
Kuda bi prolazila ta linija što ide od autokomande do Vinče, gde tu pored autoputa ima mesta za nju? Čini mi se i da je zelena linija daleko od ostvarivog, od Topčidera pa do Mirijeva. Ostali delovi mi se čini da su sasvim izvodljivi, dok su ostali preko potrebni ali teže izvodljivi (sa parama koje imamo).

A oko Kalemegdana umesto sadašnjeg voza? Ili bi tuda možda pustili tramvajsku liniju (http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?pid=166468#p166468) ?
-
zidar
- Advanced
- Postovi: 2063
- Pridružio se: Uto Mar 23, 2010 10:16 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 2923
Pohvalio: 809
Pohvalio: 809
@Михаило
jos @Arnorian da se slozi i imacemo plan koji uziva dovoljan konsenzus da svako moze da ga brani
@oss
Od autokomande juznom stranom autoputa, po zemlji ili na stubovima, mesta ima komotno, pa nadvoznjakom kod Lastinog depoa preko autoputa, tunelom do potoka u Kaludjerici pa dalje niz potok.
[spoiler]
[/spoiler]
Sve je ostvarivo, treba nam samo krtica i obuka za ekipu koja ce narednih 15 godina da je jase
Tramvaj oko Kalisa je ucrtan na planu.
jos @Arnorian da se slozi i imacemo plan koji uziva dovoljan konsenzus da svako moze da ga brani
@oss
Od autokomande juznom stranom autoputa, po zemlji ili na stubovima, mesta ima komotno, pa nadvoznjakom kod Lastinog depoa preko autoputa, tunelom do potoka u Kaludjerici pa dalje niz potok.
[spoiler]

Sve je ostvarivo, treba nam samo krtica i obuka za ekipu koja ce narednih 15 godina da je jase

Tramvaj oko Kalisa je ucrtan na planu.
Poslednja izmena od zidar u Pon Feb 06, 2012 12:05 am, izmenjeno 1 put ukupno.
www.BelgradeMaps.com - mape gradskog prevoza
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
-
mekbejn
- Advanced
- Postovi: 4352
- Pridružio se: Uto Jul 13, 2010 9:01 am
- Lokacija: 44.835749,20.411082
- Kontakt:
Pohvaljen: 1476
Pohvalio: 5420
Pohvalio: 5420
-
Arnorian
- Higher intermediate
- Postovi: 1152
- Pridružio se: Ned Jul 11, 2010 9:09 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 123
Pohvalio: 24
Pohvalio: 24
@zidar
Sorry, guy, са источним краком Бг чвора не могу да се сложим. На многим местима у граду би било много рентабилније копати тунеле и постављати пругу него према Северногрочанским насељима. Густина насељености у њима је сувише мала и сувише су далеко. Ближе центру постоје компактне и густо-насељене четврти које много више заслужују воз/метро. Ја бих пре продужетак пруге од Панчевачког моста до Борче, јер би то било краће и јефтиније, а ту има више становника.
Има и других елемената плана са којима не бих мога да се сложим, о чему смо већ причали, као што је траса кроз блокове 61-64, дубинска станица Видиковац и Земун и северни Нови Београд који немају директну везу са центром.
Sorry, guy, са источним краком Бг чвора не могу да се сложим. На многим местима у граду би било много рентабилније копати тунеле и постављати пругу него према Северногрочанским насељима. Густина насељености у њима је сувише мала и сувише су далеко. Ближе центру постоје компактне и густо-насељене четврти које много више заслужују воз/метро. Ја бих пре продужетак пруге од Панчевачког моста до Борче, јер би то било краће и јефтиније, а ту има више становника.
Има и других елемената плана са којима не бих мога да се сложим, о чему смо већ причали, као што је траса кроз блокове 61-64, дубинска станица Видиковац и Земун и северни Нови Београд који немају директну везу са центром.
-
medjutim
- Higher intermediate
- Postovi: 1240
- Pridružio se: Pon Mar 29, 2010 10:14 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 70
Pohvalio: 383
Pohvalio: 383
Istočni krak i krak ka Borči nisu međusobno isključivi, mada je i meni krak ka Borči logičniji, a verujem i jeftiniji. A logičniji mi je i krak do Karaburme i Višnjičke Banje, uz kasnije povezivanje na novi most u Vinči.
Takođe, mislim da nema rezona planirati metro do Surčina i Aerodroma u narednih mnooogo godina, već da je mnogo racionalnije iskoristiti prugu koja se inače planira do tamo.
Dodaj tome i kilometar tunela od Glavne Železničke do Dorćola (uz preuređivanje postojeće pruge kad dođe do ozbiljne izgradnje zemljišta Luke, to bi bilo jeftinije i isplativije od sređivanja stanice Cerak Vinogradi (pogotovo što nema ukrštanja sa teretnim saobraćajem)
Takođe, mislim da nema rezona planirati metro do Surčina i Aerodroma u narednih mnooogo godina, već da je mnogo racionalnije iskoristiti prugu koja se inače planira do tamo.
Dodaj tome i kilometar tunela od Glavne Železničke do Dorćola (uz preuređivanje postojeće pruge kad dođe do ozbiljne izgradnje zemljišta Luke, to bi bilo jeftinije i isplativije od sređivanja stanice Cerak Vinogradi (pogotovo što nema ukrštanja sa teretnim saobraćajem)
-
zidar
- Advanced
- Postovi: 2063
- Pridružio se: Uto Mar 23, 2010 10:16 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 2923
Pohvalio: 809
Pohvalio: 809
@Arnorian
Istocni krak BG:voza ne iskljucuje krak za Borcu (dodacu ga na plan).
Taj krak opsluzuje gusto naseljen istok Beograda -Autokomanda, Dusanovac- i novi centar kod plavog mosta a onda dalje istocnu periferiju. Deo uz autoput nije teze napraviti od Borcanskog kraka.
Sastavni je deo uravnotezenog razvoja grada na osi istok-zapad.
Trasa kroz blokove je relativna, moze kroz Gagarina, unutrasnju saobracajnicu, vojvodjansku... to je stvar detaljnog projekta, vazno da se slazemo da je taj pravac potreban.
Dubinska stanica je kod Ceraka Vinogradi, na Ibarskoj, malo plice od Vidikovca
Ona je cak realna, manje realna je stanica Dedinje za bg:voz, circa 80m dubine :rolleyes:
E sad veza Zemuna i centra.
Sa samo 3 linije metroa od koje samo 2 idu u stari centar ne moze direktno da se poveze svaki deo grada. Mogu da se zamene kraci Zemun/blokovi pa da zelena linija ide iz blokova ka cukarici a plava iz Zemuna ka centru ali ovako je sema mreze znatno jasnija: juzni lûk, severni lûk i ukrstanje na bitnim tackama.
Uz to Zemun i zapad NBGD i dalje ce imati brzu i pouzdanu autobusku vezu sa centrom. Uostalom sta fali presedanju u metro sistemu?
Treba zamisliti grad u kojem ce za 10-15 godina prostori Z.St.NBGD, Hipodrom/jugopetrol, Savski Amfiteatar, Plavi Most i Luka biti podjednako aktivni koliko i danasnji centar grada Trg-Terazije.
nepopravljivi optimista
@medjutim
moze i krak bg:voza ka Karaburmi, skretanje vec postoji, mada cini mi se da bi metro iz centra kroz luku i Adu Huju bio efektniji.
Pruga i metro za aerodrom opet ne iskljucuju jedno drugog. Verovatno ce se prvo napraviti pruga a mozda jednog dana ako bude potrebno i metro, prvo do Ledina da pokupi pravac Surcin a zatim i do aerodroma.
U makiskom tunelu kroz stanicu cerak vinogradi nece ici teretni vozovi vec iskljucivo gradska zeleznica (podrazumeva se da je zavrsena teretna obilaznica preko mosta Vinca)
Tunel od glavne do Dorcola, stara dobra ideja iz 30ih.
Sta znam, pre bih sklonio sine i iz Savskog Amfiteatra i iz luke kako bi oba kraja zazivela a tuda provukao tramvaj cija trasa za razliku od voza ne mora da bude ogradjena.
BG:voz kroz zeleznicki cvor (postojeci tuneli) a metro kroz sâm centar bez ikakvih ogradjenih sina na povrsini od autoputa do Dunava.
Ako smatramo da nemamo para i da smo osudjeni na bedu onda treba napraviti zeleznicki tunel glavna-dorcol, tramvajski tunel Tasmajdan-Terazjie-Karadjordjeva, tramvaj preko novog mosta i zaboraviti price o luci i amfiteatru.
Ako imamo veru u bolju buducnost koju ce izgraditi generacija koja se na ovom forumu druzi onda mozemo da projektujemo ozbiljnu metro mrezu za Beograd kao uzornu svetsku metropolu.
Istocni krak BG:voza ne iskljucuje krak za Borcu (dodacu ga na plan).
Taj krak opsluzuje gusto naseljen istok Beograda -Autokomanda, Dusanovac- i novi centar kod plavog mosta a onda dalje istocnu periferiju. Deo uz autoput nije teze napraviti od Borcanskog kraka.
Sastavni je deo uravnotezenog razvoja grada na osi istok-zapad.
Trasa kroz blokove je relativna, moze kroz Gagarina, unutrasnju saobracajnicu, vojvodjansku... to je stvar detaljnog projekta, vazno da se slazemo da je taj pravac potreban.
Dubinska stanica je kod Ceraka Vinogradi, na Ibarskoj, malo plice od Vidikovca

E sad veza Zemuna i centra.
Sa samo 3 linije metroa od koje samo 2 idu u stari centar ne moze direktno da se poveze svaki deo grada. Mogu da se zamene kraci Zemun/blokovi pa da zelena linija ide iz blokova ka cukarici a plava iz Zemuna ka centru ali ovako je sema mreze znatno jasnija: juzni lûk, severni lûk i ukrstanje na bitnim tackama.
Uz to Zemun i zapad NBGD i dalje ce imati brzu i pouzdanu autobusku vezu sa centrom. Uostalom sta fali presedanju u metro sistemu?
Treba zamisliti grad u kojem ce za 10-15 godina prostori Z.St.NBGD, Hipodrom/jugopetrol, Savski Amfiteatar, Plavi Most i Luka biti podjednako aktivni koliko i danasnji centar grada Trg-Terazije.
nepopravljivi optimista

@medjutim
moze i krak bg:voza ka Karaburmi, skretanje vec postoji, mada cini mi se da bi metro iz centra kroz luku i Adu Huju bio efektniji.
Pruga i metro za aerodrom opet ne iskljucuju jedno drugog. Verovatno ce se prvo napraviti pruga a mozda jednog dana ako bude potrebno i metro, prvo do Ledina da pokupi pravac Surcin a zatim i do aerodroma.
U makiskom tunelu kroz stanicu cerak vinogradi nece ici teretni vozovi vec iskljucivo gradska zeleznica (podrazumeva se da je zavrsena teretna obilaznica preko mosta Vinca)
Tunel od glavne do Dorcola, stara dobra ideja iz 30ih.
Sta znam, pre bih sklonio sine i iz Savskog Amfiteatra i iz luke kako bi oba kraja zazivela a tuda provukao tramvaj cija trasa za razliku od voza ne mora da bude ogradjena.
BG:voz kroz zeleznicki cvor (postojeci tuneli) a metro kroz sâm centar bez ikakvih ogradjenih sina na povrsini od autoputa do Dunava.
Ako smatramo da nemamo para i da smo osudjeni na bedu onda treba napraviti zeleznicki tunel glavna-dorcol, tramvajski tunel Tasmajdan-Terazjie-Karadjordjeva, tramvaj preko novog mosta i zaboraviti price o luci i amfiteatru.
Ako imamo veru u bolju buducnost koju ce izgraditi generacija koja se na ovom forumu druzi onda mozemo da projektujemo ozbiljnu metro mrezu za Beograd kao uzornu svetsku metropolu.
Poslednja izmena od zidar u Pon Feb 06, 2012 2:20 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
www.BelgradeMaps.com - mape gradskog prevoza
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
-
MilisaV
- Expert
- Postovi: 5157
- Pridružio se: Sre Jan 12, 2011 12:03 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 1319
Pohvalio: 1030
Pohvalio: 1030
-
JohnnyLee
- Professional
- Postovi: 10507
- Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
- Lokacija: Јерковић
- Kontakt:
Pohvaljen: 6239
Pohvalio: 9260
Pohvalio: 9260
мало сам модификовао зидарев план, прва фаза метроа остаје иста (Вуков споменик-ЖС НБГ и ЖС НБГ-Баново брд, с тим да су у питању аутоматски две линије). убацио сам и лаку железницу до Обреновца о којој је Карло причао једном приликом (била би модификовани Карлсруе модел), с тим да за њу и трамваје нисам радио стајалишта (изузев терминуса) јер би се користила постојећа, а и можете сами да предложите нека на новим линијама.
[spoiler]

[/spoiler]
наравно, све примедбе и сугестије су добродошле
[spoiler]



наравно, све примедбе и сугестије су добродошле
Poslednja izmena od JohnnyLee u Pet Feb 10, 2012 1:54 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
-
zidar
- Advanced
- Postovi: 2063
- Pridružio se: Uto Mar 23, 2010 10:16 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 2923
Pohvalio: 809
Pohvalio: 809
Uradio sam i jednostavne seme koje objasnjavaju planiranje mreze:
mreza:
[spoiler]
[/spoiler]







mreza:
[spoiler]








www.BelgradeMaps.com - mape gradskog prevoza
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pohvale za post: 1
-
Delija
- Expert
- Postovi: 6185
- Pridružio se: Ned Jan 03, 2010 4:04 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 6000
Pohvalio: 1601
Pohvalio: 1601
...
Poslednja izmena od Delija u Čet Feb 16, 2012 10:24 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Чекајући метроа
"Вук на овцу своје право има ка тиранин на слаба човјека, ал тирјанству стати ногом за врат, довести га к познанију права, то је људска дужност најсветлија!"
"Вук на овцу своје право има ка тиранин на слаба човјека, ал тирјанству стати ногом за врат, довести га к познанију права, то је људска дужност најсветлија!"
-
myback
-
- Beginner
- Postovi: 82
- Pridružio se: Pon Okt 17, 2011 4:23 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 1
Pohvalio: 2
Pohvalio: 2
Povratak na “Imamo Plan - uticajna grupa”
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gosta