Šta je novo?

Prijave gradskim službama

Bolje komunalnoj inspekciji jer su komunalni policajci sad angažovani da legitimišu i jure švercere u autobusima.
 
hobotnica":2pak1act je napisao(la):
To je sve tačno. Piše i toga se moraju pridžavati. To što mi nismo dosadni to i koriste. Eto ljutiće se Gaga ali ga pitam ponovo šta bi sa garažama.Uvek je imao opravdanje u ime drugih.

Хоботнице,
Знам да си ме и на подтеми "Бахато паркирање, бахати возачи...." исто ово питала пре једно месец дана или више, али стварно нисам имао времена, због посла, и осталих обавеза, да јурим комуналну иснпекцију општине Нови Београд, односно инспектора Тому који води моје пријаве, а он је иначе задужен за целу трећу месну заједницу на Бежанијској коси.

Ево да сад одговорим, пошто сам данас (петак), разговарао са инспектором Томом. Одмах да кажем да су све три гараже "живе и здраве" :D , то значи да су још на местима где су и не дозвољено постављене на паркинг местима.

За једну од гаража, власник је поднео жалбу на решење, жалба је прихваћена и поступак треба да се обнови, јер претходни комунални инспектор, који је водио поступак, није добро обрадио предмет. За остале две металне гараже предмет је у поступку и чека се одлука друго степеног органа. Чим се донесе та одлука доставља се коначно решење власнику, тј. власницима за уклањање истих. Кад би то могло да буде инспектор није могао да ми каже. Договорили смо се да се чујемо почетком септембра.

За сад се ту завршава прича, јер се сад чека избор нових општинских органа, па и избор новог начелника инспекцијске службе општине Нови Београд. Вероватно да то зависи и од новог сарпанђија наше општине, Шапића.

П.С.: Нисам те најбоље разумео, кад кажеш да "увек имам оправдање у име других" !
 
Mislila sam da imaš uvek opravdanje za državne službenike. Izvini na prozivci ali ja to samo da se ne zaboravi i da se dovrši nešto započeto. Jer ako već nešto prijavimo da znamo kako se i okončalo i koliko dugo to traje.
Pozdrav
 
Не, немам оправдања за државне чиновнике. Мада руку на срце, комунални инспектори раде баш и не мало захвалан посао, јер је исти везан и са ризицима на послу. Предпостављам да знаш на који ризик мислим. Е једино ту имам оправдања за њих.

Наравно да нисам заборавио на започети посао, односно на пријаве, али као што видиш то траје мало дуже. Спадам у ону групу људи који су јако упорни у ономе што почну да раде, тако да ће и ово бити окончано, односно уклоњене те металне гараже са тих паркинг места. Као и до сада јавићу шта има ново.

Да будем искрен уздам се и у новог сарпанђија наше општине, Шапића, мада ми није ни мало симпатичан, али... Ово кажем из разлога што је у јучерашњем интервјуу Новостима рекао да су највећи инфраструктурни проблем Новог Београда, паркиралишта. Ако буде требало и њему ћу се директно обратити :/ .

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:389427-Sapic-Bicemo-centar-prestonice
 
zavisi da li si uz tekst slao samo jednu ili više fotki i u kojem formatu. Isti je slučaj sa komunalnom policijom. Primaju samo jednu fotku.
 
Ne znam da li sam pogodio temu. Novi obrenovački put, pravac ka Beogradu,od uključenja iz Železnika, pokradeno preko 60 rešetki sa slivnika za kišnu kanalizaciju. Poslao sam mail studiu B, bez nekog efekta. Srećom pa su mesta za slivnik van puta, tj. uvučena su u ivičnjak. pa ne predstavljaju opasnost za saobraćaj , ali bez rešetki koješta ulazi u cevi, i neminovno će doći do začepljenja.
 
Obavesti JKP "Vodovod i kanalizacija" i gradsku komunalni inspekciju, ali su već verovatno upoznati. Problem je što se slivničke rešetke kradu u enormnim količinama. Pokradena je cela Zemunska, pola bloka 70a i d. Ne mogu postići da naprave toliko rešetki koliko ih se tokom noći ukrade.
 
Ma Sekretarijat za inspekcijske poslove. Ja sam pre koji mesec zatekao sličnu situaciju u Padinskoj, ne znam još da li su sredili. Nisam bio dugo tamo, a nisam dobio nikakav odgovor.

557188_334029513344236_2075929724_n.jpg


http://www.facebook.com/notes/beoci...skoj-skeli-ni-jednog-poklopca/334028203344367
 
Аутомобиле паркиране 24/7/365 испред оне перионице сам пријавио комуналној полицији барем два пута. Наравно, ником ништа.
 
astrodule":10diju7z je napisao(la):
Jedan krug po bloku oko Fontane i uočeno 17 komunalnih problema. http://www.ehotim.com/blog/2012/08/komunalni-problemi-oko-fontane-prijava-elektronskim-putem/

Upravo ih sada sve prijavljujem Građaninu inspektoru na sajtu opštine NBG. http://www.novibeograd.rs/srb/euprava/odeljenje-za-inspekcijske-poslove/gradanin-inspektor

Ruzultate javljam kad ih bude...

MOLIM TE, daj da odemo do gradskim službi da prijavimo to zajedno ako te mrzi da se cimaš sam, jer GRAĐANIN INSPEKTOR NE RADI. Pre nekoliko dana mi je stigao odgovor da su prijavu prosledili nekom drugom, prijavu koju sam podneo sredinom prethodne godine.

Na podneske koje podneseš pismeno, dužni su da ti odgovore i reaguju u određenm zakonskom periodu, sa GRAĐANIN ISNEPTKOR imaju odličan izgovor "tehničkih problema".

Svaka ti čast uzgred, pogotovu za probleme na stazama. Mnoge od tih problema sam i ja primetio ranije. 3 6 7 8 11 konkretno! Bio sam u velikom iskušenju da prijavim 6, jer krše dva zakona. Otvorena rupa je nezebdedna i naneta prljavština na javni put (stazu).

Što se tiče problema 3, ja sam to već prijavio, nisu ništa rešili, premda nema ni smisla da pomeraju saksijicu pre no se reši problem 11. Ja se borim sa time već jako dugo i o tome možeš pročitati ovde: http://www.facebook.com/notes/beoci...kiranja-u-omladinskih-brigada/293684820712039
To je jedna podugačka i brutalno zanimljiva vožnja kroz gradske službe.


Ostale moje veće inicijative možeš pogledati ovde: http://www.facebook.com/beociklizacija/notes
Premda sam podneo još mnogo prijava koje pojedinačno nisu vredne pomena, jer se slabo i rešavaju.


Sve što prijaviš da je vezano za biciklističke staze može da dobije publicitet preko Fejsa, stranice Beociklizacija i Ulice za bicikliste ako si zainteresovan da to radiš i ubuduće. Javi mi se, pa možeš i da upadneš u Beociklizaciju ako ti se svidi. Čekiraj te stranice!
 
@jlaki,

znam za sve tvoje prijave. Pratim te i na Fejsu i ovde.

Da idem do sluzbi - necu. Ako neko drugi hoce, ima moju dozvolu da koristi bilo koji moj materijal.

Zasto necu da idem do sluzbi - zato sto ne mogu da pricam sa budalama. Znam da postoji sansa da naletim i na neku kulturnu osobu, ali vise nemam energije za takve stvari.

Tebi naravno svaka cast na energiji koju imas. Hteo sam javno da predlozim da objavis broj svog ziro racuna na koji mozemo da ti pokrijemo makar novac za prevoz ili za podneske. Ne treba da te bude sramota da primis novac za to - ima toliko mnogo ljudi koji rade taj posao koji ti radis i dobijaju platu, a ne rade nista. Ti i Filip Vuksa biste mogli zameniti minimum 20 inspektora.
 
Nije mi jasno za kakve podneske je Jlaki plaćao taksu. Kada podnosite prijavu nekoj službi na šalteru za to se ne plaća taksa. Jedino za neke uvide u spise i sl. A isto tako dovoljno je da podnesete i e-mail prijavu ako postoji adresa i ako ostavite svoje podatek (adresu stanovanja i ime i prezime) dužni su da odgovore, ali ne moraju mejlom već službenom poštom (one čuvene plave koverte). Ako gradjanin inspektor na Novom Beogradu ne radi, radi valjdadruga adresa kao što je npr. Pitajte predsednika, postavite pitanje i sl.
 
^^ @astrodule Što se tiče podnošenja prijava, to se vrši na šalterima za prijem podnesaka i pisarnicama, tako da ne dolaziš u kontakt sa bilo kime ko to rešava i ne moraš da obrazlažeš zašto prijavljuješ niti da se prepireš oko bilo čega. Odneseš štampanu prijavu u dva primerka i na obe dobiješ pečat, jedna ostaje tebi sa tim brojem pod kojim je zavedena, kako bi mogao da pratiš rešavanje prijave, ukoliko do reakcije ne dođe u zakonskom roku. Ali, eto, nemoraš da ideš da se raspituješ o rešenju ako ti je mrsko - oni su i inače dužni da te obaveste pismenim putem o koracima koje preduziamju po tvojoj prijavi - ali je jako bitno da "analogno" podneseš prijavu, jer se prijave koje se primaju preko Građanin Inspektor stavljaju na kraj reda i predugo se čeka na reakciju.

^ @hobotnica Platio sam samo jednom jedan Zahtev koji sam podneo Sekretarijatu za saobraćaj. Prijave inspekcijama su, istina, besplatne, ali postoje troškovi u vidu papira i tonera za štampač. Može se reći i redovnog održavanja bicikla kojim se prevozim :)
 
@jlaki,

znam za to, ali stvarno nemam vremena da idem po sluzbama iako je to jedino resenje. Tebi opet svaka cast na svom trudu i strpljenu za podnosenje svih prijava.
 
Jlaki, svaka čast i hvala što nam dostavljaš i odgovore (ne)nadležnih.
 
Plava koverta za koji dan? Svaka čast za optimizam, ali razočaraćeš se. Najbrže što sam ja dobio je od inspektorke koja je bila zadužena za prijave koje su se odnosile na Bulevar Mihaila Pupina (inspektori su poedeljni na reone), i to mi je odgovorila u roku od 7 dana na 7 prijava odjednom. Kamo sreće da su svi inspektori tako efikasni.

Ovde su opisani rokovi koje bi inspektori trebalo da ispoštuju: http://www.facebook.com/notes/beoci...e-komunalnog-problema-15-dana/293515147395673
Ako ti rokovi prođu, kontaktiraj inspektore telefonom barem, ako te mrzi da ideš u opštinu.
 
Jlaki
Obično su najbrži odgovori kad nisu za nešto nadležni pa prijavu proslede drugom jer tu ne treba da vode postupak. Ne sećam se kakve su prijave bile pa je inspektorka bila tako efikasna i 7prijava rešila za sedam dana.
A što se tiče rokova tu još treba da se dogovore koji je zakon validniji tj. kada koji primeniti.

Zakon o opštem upravnom postupku
Član 208
(1) Kad se postupak pokreće povodom zahteva stranke, odnosno po službenoj dužnosti ako je to u interesu stranke, a pre donošenja rešenja nije potrebno sprovoditi poseban ispitni postupak, niti postoje drugi razlozi zbog kojih se ne može doneti rešenje bez odlaganja (rešavanje prethodnog pitanja i dr.), organ je dužan da donese rešenje i dostavi ga stranci što pre, a najdocnije u roku od jednog meseca od dana predaje urednog zahteva, odnosno od dana pokretanja postupka po službenoj dužnosti, ako posebnim zakonom nije određen kraći rok. U ostalim sluĉajevima, kad se postupak pokreće povodom zahteva stranke, odnosno po službenoj dužnosti, ako je to u interesu stranke, organ je dužan da donese rešenje i dostavi ga stranci najdocnije u roku od dva meseca, ako posebnim zakonom nije određen kraći rok.
E da su Gagijeve garaže mogle da se reše za 7 dana.
 
Jedan od 17 problema (http://www.ehotim.com/blog/2012/08/komunalni-problemi-oko-fontane-prijava-elektronskim-putem/) koje sam prijavio pre neki dan je rešen. U pitanju su bili nezaštićene rupe za nove kontejnere kao i zemlja koja je bila svuda oko njih. Oko rupe su stavili one montazne ograde tako da je sada ruzno, ali barem bezbedno. Takodje se i vide tragovi ciscenja.

Uskoro slede nove prijave jer je krug oko bloka 1 takodje pun problema. O tome od ponedeljka...
 
Nije rešen, zemlja je još uvek rasuta po biciklističkoj stazi.
 
da li neko moze da mi pomogne, da mi kaze tacno koja sluzba je nadlezna za odrzavanje i rekonstrukciju parkinga koji je javna gradska povrsina? parking je u "vlasnistvu" grada, proverio sam u katastru.

obracao sam se svima zivima (opstina, inspekcija, beograd put, sekretarijat, direkcija, gradonacelnik), setali su me u krug, usmeravali me i na republicke i na gradske organe. upucivali su me i na parking servis koji nema nikakve veze sa javnim parkingom (koji se ne naplacuje vec se nalazi na periferiji).

na kraju se to svelo na prepucavanje i prebacivanje odgovornosti izmedju sekretarijata za saobracaj i direkcije za puteve (koja je u okviru tog sekretarijata). sekretarijat tvrdi da je direkcija nadlezna, a direkcija tvrdi da je nadlezan sekretarijat (luda kuca :rant: )

bilo bi dobro da mi navedete dokumente (zakone, odluke, nadleznosti, sluzbeni list) i clanove u kojima su precizno navedene nadleznosti vezane konkretno za odrzavanje parkinga.


poludeh vise od ovih :blah: gradskih sluzbi :blah:
 
jlaki":36ew9qer je napisao(la):
Nije rešen, zemlja je još uvek rasuta po biciklističkoj stazi.

Ne treba baš toliko tražiti dlaku u jajetu. Ja sam prošao dok je zemlja bila naslagana u piramidu koja je bila na stazi možda 30-ak cm. U međuvremenu je duvao vetar i ko zna šta se sve desilo. Naravno, ono što mene nervira kod javnih službi je što ne mogu da se sinhronizuju i odrade jedna posao u najkraćem mogućem roku nego jedan dan iskopaju rupe, posle par meseci donesu kontejnere, sutradan donesu zemlju, za nedelju dana asfaltiraju.

Današnje stanje
IMG_4113-1024.jpg


Danas me je put naveo u Blokove, pa sam prijavio novih 12 problema http://www.ehotim.com/blog/2012/08/komunalni-problemi-u-bloku-45-prijava-elektronskim-putem/
 
Vrh