Šta je novo?

Veliki propusti u JGPP

Da ne kaze neko slucajno da je autobus los, kriva je baba sto se povredila :kk:

bakica.jpg
 
Ponovo je Saobraćajna inspekcija PREKRŠILA ZAKON zajedno sa GSP-om:

http://oi47.tinypic.com/bfluog.jpg

Odluka o javnom linijskom prevozu na teritoriji grada Beograda, član 30. kaže:
"...Возила током обављања линијског превоза у зимском периоду, када је спољна температура испод 10°С, морају бити загрејана док у летњем периоду проветрена и расхлађена, уколико поседују системе за расхлађивање."

Dopunom Odluke definisano je da klima uređaj mora biti uključen kada je temperatura preko 25 stepeni.

Član 31. kaže:

...Уређаји из члана 30. став 3. и става 5. овог члана морају бити исправни и у функцији. ...

Član 52. kaže:
"Новчаном казном од 5.000 до 500.000 динара казниће се за прекршај превозник:
... ако линијски превоз обавља возилима која не испуњавају услове прописане одредбама члана 30. ове одлуке, ..."

Dakle GSP je priznao prekršaj, a inspektor ne vidi da je bilo šta sporno i pored svega navedenog što klima uređaj nije bio datog dana u funkciji, iako je bilo 30-ak stepeni!

DOKLE ćemo da trpimo ovoliki javašluk neradne saobraćajne inspekcije??? :rant: :bash: :blah:
 
Prosto ne znam kome pre da verujem: Kuriru ili Petru Lukoviću. Lična svedočanstva na forumu sa fotografijama su uvek mnogo uverljiviji izvor.
 
Inače se prevozim biciklom, ali eto ponekad rešim da koristim javni prevoz. Iskustva od juče:

Stajalište Voždovac (broj 174) - mapa linija je postavljena sa pogrešne strane stakla.
Autobus na liniji 408, prevoznik Lasta, garažni broj 5871 vozio je samo do Zuca umesto do Ralje, izgovor - diže temperaturu, naizgled ispravan i tih Ikarbus.
Stajalište Plivalište Banjica nije prilagođeno osobama sa invaliditetom.
Rampa za kolica u trolejbusu na liniji 41, garažni broj 2061 nije mogla biti spuštena. U istom vozilu, klima ne postiže temperaturu, iako ljudi ne otvaraju prozore - toplije je unutra.
 
Veceras se pokvario poslednji autobus na liniji 48 u smeru ka Miljakovcu i nije poslata zamena. U pitanju je GSP-ov stariji Ikar GB 70, kome je na elektronskom displeju pisalo 504 ali je na soferki zalepljen papir sa brojem linije 48 - pretpostavljam da je u pitanju zamena. Kvar se dogodio na Autokomandi a po ostavljanju putnika bus je odvezen bez intervencije, dakle bio je u voznom stanju. Inace, sam autobus je zivi ocaj, ima ugradjenu klimu koja nije radila, a vecina prozora je bila fiksirana (ili "oglajznula" od retke upotrebe, nebitno), bilo je dosta putnika, po mojoj proceni preko 50 i u njemu je bilo jako tesko disati - sto je moguci razlog otkaza voznje.

Zamenski autobus sam cekao vise od pola sata i NIJE naisao nikakav, vecina putnika je usla u nocni 47 (koji meni nista ne znaci jer do mog naselja ne ide ni jedan nocni autobus) ostao sam da cekam jos neko vreme i na kraj use vratio odakle sam posao. Inace sam zvao telefone Dispecerskog centra i BusPlusa da bi se raspitao o svojim pravima, jer redovno placam prevoz i validiram. Kod ovih prvih se niko nije javljao a kod ovih drugih je broj konstantno zauzet. Uz to, medju saputnicima u ovoj GSP odiseji sam cuo pricu da se isto desiloi sa poslednjim polaskom na istoj liniji "pre tri nedelje"...

Pored ovih krupnih propusa jako me zanima i zasto se u letnjem redu voznje kada se koristi manji kapacitet prevoza ne izvoze najbolji autobusi vec najveci krsevi.
 
Celo naselje ostavljeno bez javnog prevoza na 12 dana...


Rekonstrukcija okretnice Miljakovac III »

20. Avgust. 2012 | (14:19 -> 19:57), Izvor : Studio B, Komentari: 0

Zbog rekonstrukcije autobuske okretnice Miljakovac III, od 22. avgusta linije broj 48 i 504 biće skraćene do okretnice Miljakovac II.


Planirano je da radovi traju do 3. septembra, do početka zimskog reda vožnje, do kada će važiti skraćenje trasa linija 48 i 504.

-------
Inace, okretnica je vec popravljana sredinom maja ove godine, i ne znam zasto se sve opet radi iz pocetka. Mozda ista prica kao sa biciklistickim stazama pored Save: prave lazne rupe da bi mogli da drpaju pare iz budzeta na ime nepotrebnih radova.

U samom naselju mnogi vec i sa postojecim resenjem pesace do dva kilometra do autobusa. U toku ove obustave svi ce morati da otpesace kilometar vise, i to kroz sumu prepunu veoma agresivnih pasa lutalica. NIKO NIJE PONUDIO NIKAKVO RESENJE u vidu kombija ili sl.
Da li stanovnici Miljakovca tri zbog ovoga imaju pravni osnov da im se trazi refundiranje pretplate za prevoz za mesec avgust, jer usluga nije "isporucena" u predvidjenom obimu? Ili bar popust za septembar?
 
Od jutros u 4 sata je uspostavljena lokalna linija Miljakovac 2 - Miljakovac 3 po hitnom nalogu Direkcije. Na liniji saobraća jedno vozilo prevoznika "Lasta" i tako bi trebalo da ostane do kraja radova na okretnici.
 
Večeras nije ostvaren zadnji polazak linije 54 sa terminusa MZ "Makiš", a poslednji polazak linije 92 sa terminusa "Ostružnica /Karaula/" je ostvaren znatno pre vremena planiranog redom vožnje.
 
Sta fali tom busu? Ja bih pre prijavio one ruzne nalepnice na trolama.
 
A niko nije primetio u novim liazima da je sve na ruskom ??? BOlje prijaviti tu raspalu kršinu od ovako lepog mercedesa...
 
Jokk":1rmsu61k je napisao(la):
Sta fali tom busu? Ja bih pre prijavio one ruzne nalepnice na trolama.
kopmania":1rmsu61k je napisao(la):
A niko nije primetio u novim liazima da je sve na ruskom ??? BOlje prijaviti tu raspalu kršinu od ovako lepog mercedesa...

Sigurno postoji neki propis koji zahteva da sva upozorenja u autobusima budu na srpskom.
 
Па ако и постоји, онда сигурно постоји и пропис да возила морају имати одређене налепнице, а, ево, ако погледамо само ГСП, осим Улаз/Излаз налепница других нема. Тако да верујем да пропис не постоји, или је мртав, а гледе на опште стање превоза налепнице су најмањи проблем, посебно ове с пиктограмима где је све и буквално нацртано.

У сваком случају то није тема за Велике пропусте у ЈГПП.
 
Marcus Lupus":6wb5iu14 je napisao(la):
Па ако и постоји, онда сигурно постоји и пропис да возила морају имати одређене налепнице, а, ево, ако погледамо само ГСП, осим Улаз/Излаз налепница других нема. Тако да верујем да пропис не постоји, или је мртав, а гледе на опште стање превоза налепнице су најмањи проблем, посебно ове с пиктограмима где је све и буквално нацртано.

У сваком случају то није тема за Велике пропусте у ЈГПП.

Po meni to jeste veliki propust, no nebitno je što ja mislim. Hteo bih da prijavim pa da vidim njihov odgovor.
 
Има пропис али ко га шљиви.

Рецимо, опште је познато, а и ГСП-ови отправници и возачи то приватно и говоре.

Када би се поштовао закон на улице би дневно изашло десетак возила. Па ви закључите у чему се ми возимо и колико је све то безбедно.

Од 1000 возила, технички је исправно десетак....болештина.
 
Ako je vozilo tehnički neispravno, da li se u tom vozilu može kažnjavati?

Da smo Amerika, advokati bi od ovoga napravili dobar biznis...
 
Pa gledajte ovako,po zakonu svaki autobus mora sa strane da ima katadioptere(male sijalice po dnu vozila), u gspu ne znam da li 15 autobusa to ima...to je najbanalniji primer,gde su svetla kocnice izduvni gasovi buka itd...tuzna realnost je da oni i kad "remontuju" autobus, izbace gomilu stvari, koje oni smatraju za visak delova, pa se autobusi raspadnu posle godinu dve...to da li bi mogao da ih tuzis, mogao bi, ali bi se sudio xy godina posto je i sudstvo ekstra brzo, tako da ne vidim poetnu...
 
Kutija za prvu pomoc,furoscentni prsluk,trougao, itd
 
Па, колико је мени познато, они НЕ СМЕЈУ да наплаћују карте у технички неисправним аутобусима, јер би у случају да наплате, судским путем могао појединац да их ојади за лепе паре.

Наравно, већина путника за то нема појма, а велики део зна за то, али неће да се расправља. Мада, уколико контролори налете на неког ко то све лепо зна и крене да им тртља законе, они продуже. Знају за јадац.
 
^^
Pored toga, na stajalistima ne postoji ikakva informacija da se servis o dolasku narednog vozila naplacuje, sto je protivzakonito.
 
Neke stvari su počele da se rešavaju kroz zvanične institucije:

Firebird-011":3nj6fc6z je napisao(la):
31/05/2012
Унутрашњост аутобуса на линији 55. Бус није имао гаражни број на задњем крају (!), али сам записао регистрацију: BG 127 CJ

55sign.jpg

Prevoznik Trans Jug je sankcionisan od strane Direkcije za javni prevoz:

2ltiis5.jpg

Veća rezolucija: http://oi45.tinypic.com/o6i5hc.jpg


c.s.i.":3nj6fc6z je napisao(la):
Večeras nije ostvaren zadnji polazak linije 54 sa terminusa MZ "Makiš", a poslednji polazak linije 92 sa terminusa "Ostružnica /Karaula/" je ostvaren znatno pre vremena planiranog redom vožnje.

Dokle više? :evil: :evil:


Vozač prevoznika "Autokodeks" je sankcionisan zbog nepoštovanja reda vožnje:

11ruek8.jpg

Veća rezolucija: http://oi45.tinypic.com/2v2tm5v.jpg


JKP GSP "Beograd" je sankcionisan simboličnom kaznom jer je tokom 2010. godine na displejima svih vozila sa linije 704 bio ispisivan broj linije "704E".

311kkf9.jpg

http://oi48.tinypic.com/bi7x9k.jpg[/quote]
 
Sreda, 24.10.2012. Terminus Ustanička

A-160

Polazak na liniji 302 u 22:32 ostvaren u 22:30 kao polazak linija 302 i 303 istovremeno. Pritom je vozilo bilo konfuzno obeleženo, jer je na elektronskim displejima obeležena linija 302 a na papirnom pokazivaču, flomasterom crne boje bio obeležen broj 303 bez smera kretanja. Kako je poslednji polazak na liniji 303 po redu vožnje u 22:15 nameće se zaključak da on nije ostvaren te da je polazak na liniji 302 morao da zameni i taj neostvareni polazak sa linije 303.

Ovim potezom dispečara očtećeni su i putnici linije 303 koji su čekali na poslednji polazak 15 minuta duže, kao i putnici sa linije 302 kojima je put produžen za oko 15 minuta. Neki minut ranije sa terminusa je ka garaži otišlo potpuno ispravno vozilo, te se ne može reći da nije bilo vozila.

Šta je ovo, novi način uštede by GSP+Busplus?
 
Vrh