Šta je novo?

Gornji Zemun - Autoput - Bež Kosa

Ма те улице и нису баш за шетњу.
Директоре, од обавеза током недеље не могу, а викендом ме жена смара :D , те уради ово по стану те оно, а опет жена и ја треба увек да скокнемо до моје мајке да јој помогнемо око стана, пеглања, прања прозора,... не питај. Ако ухватим сат слободног времена за викенд, идем да снимим.
 
Данас поподне било мало слободног времена и ево слика подвожњака испод аутопута код окретнице 76 и 77, па да почнем редом.

Од саме окретнице до подвожњака има неки 20-так метара, али он се практично и не види од нараслог дивљег растиња. Има земљани утабани путић до подвожњака, а гледано овако на њега, десно је правац према аеродрому "Никола Тесла", а лево је правац према граду.



На овој слици је бетонски бункер на коме су два шахта и мало је "сакривено" од нараслог дивљег растиња. Тај бункер се налази испред подвожњака, а нешто боље се види на првој слици.


Кад се сиђе тим путићем до самог подвожњака, изненађење. Не можете да прођете нормално тј. усправно испод трака аутопута, морате да се сагнете да би прошли ! Висина од земље до доње ивице подвозја аутопута је неких 1,40 метара. На неким сликама ће те видети да су подвожњак (подвозје) и земља, додирују. На жутој табли која се види у жбуну је упозорење да је ту гасна инсталација Енергогаса. Таква иста табла је и са друге стране аутопута.






Једино где можете слободно да стојите, а да нисте сагнути кад пролазите испод, је простор између две траке аутопута. Одатле извиру дивља растиња која се могу видети кад возите аутопутем.



Идемо даље.
И кад се прође и испод друге траке аутопута исто вас сачека густо дивље растиње, бункер са два шахта и гасне инсталације. Практично се аутопут од тог дивљег растиња и не види, негде се и мало види, лишће почело да опада, а неко и сече то растиње ради дрва за грејање, почиње сезона (!), и само по звуку возила која пролазе, знате да је ту одмах саобраћајница.


Слика показује правац од аеродрома







Ово је правац према граду и путићћћ да "изађете" до самог аутопута !


Мој лични утисак:
Јесте да сам се провукао испод подвожњака односно обе траке, али верујте ми, делује мало (више) непријатно. Ноћу се не бих ни под разно усудио овуда да прођем, а данас по дану (у 14:18), и некако, ма за Беобилд све :) . Иначе има овде свега и свачега, поред тога што је подвожњак ишаран (небитно је сад), има разноразног ђубрета, а богами и шприцева, игли, кашика, куртона, разноразне стаклене и пластичне амбалаже, видео сам и један новчаник (женски), али се нисам усудио да погледам (џаба било),...

Да би се изградио пролаз испод аутопута, или нека мања петља, требаће ипак доста да се и копа у дубину, да би се постигла одговарајући висина, а да би се несметано пролазило. Као што сам већ рекао, нешто слично као код подвожњака (петље) код Хитне помоћи и Икарбуса. Мало "сметају" и она два бункера са шахтовима, која су са обе стране и постављена су дијагонално у односу на аутопут.

Након дискавери "Подвожњак" авантуре :p , повратак у цивилизацију !
Почетак улице Јозе Шћурле. Ту одмах иза места сликања је окретница и подвожњак, а низ улицу ЈШ право неких 500 метара је железничка пруга, а иза пруге је Херцеговачка улица. Види се колико је улица ЈШ уска, неких 6 метара и да требало велика средства за њено проширење, за рушење кућа и откуп тих кућа и земљишта, то би по мени биле бачене паре.

picture hosting

Прошао сам данас целом том улицом, али нисам имао више места на картици у апарату за сликање. Други пут, кад будем имао времена, ћу отићи и снимити све, почетак и крај улице, почетак железничког тунела, прелаз изнад тунела, па са друге стране до Херцеговачке улице, а ту је иначе обичан земљани пут, ако се то може у опште назвати неким путем !
Улица која се види на слици, да иде лево, је исто Јозе Шћурле и тај део улице води према бившем (на жалост) Змају, где су сад маркети Рода и ДИС.

Ето, то би било то.
 
GAGA +++ valjda ce igor skoro da vrati pluseve.Super fotke ja sam se nado da je ispust porhodniji ispod autoputa,Inace sta se desilo na kraju sa pogonima zmaja oni imaju i industrijski kolosejke ako se nevaram
 
Хвала свима за плусићћће.
Не знам целу ситуацију са Змајем, али сад сам у недељу видео да нема индустријског колосека. Шине исечене, бар оно што сам видео, остале су само на једном делу где иду преко пута који иде поред пруге Београд-Нови Сад. Као што сам рекао у фоторепортажи, следећи пут кад будем имао времена снимићу цео тај крај, који је многима непознат.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=211749#p211749:18rih13f je napisao(la):
Гага » 04 Nov 2012 10:42 pm[/url]":18rih13f]
Почетак улице Јозе Шћурле. Ту одмах иза места сликања је окретница и подвожњак, а низ улицу ЈШ право неких 500 метара је железничка пруга, а иза пруге је Херцеговачка улица. Види се колико је улица ЈШ уска, неких 6 метара и да требало велика средства за њено проширење, за рушење кућа и откуп тих кућа и земљишта, то би по мени биле бачене паре.

Ljudi da malo aktiviram temu.
Prema planovima iz GUP-a vidimo da je i dalje ostalo da se uradi ova ulica.

Pomenuo si da bi trebalo da se radi otkup kuca i zemljista a upravo se u katastru navodi da je vlasnik zemljista nad parcelama 14486/1 i 14486/2 upravo grad Beograd.

Postoji nekoliko parcela koje su u privatnom vlasnistu, ali ne verujem da bi to bila velika suma za grad.


Pogledajte prilog 1

Da li postoji neki plan ili skica za buduci izgled ove saobracajnice, pominje li se nesto negde.
Prelistao sam temu i Belka je svojevremeno pominjao vaznost saobracajnice zbog Ikea radnje. Medjutim svesvni smo da se lokacija za Ikeu vremenom promenila.

Drugar jedan gleda kuce koje se javljaju u ponudi u poslednje vreme upravo iz te ulice, pa me zanima da nisu mozda oni dobili dojavu pa jure da pokupe lovu i da beze odatle.

Sta vi mislite?
 
Postovani svi,

Molim Vas za pomoc.

Vidim da je Grad Beograd doneo regulacioni plan da se ulica Joze Scurle proglasi ulicom od prvog znacaja i da se prosiri na 4 trake. To znaci da se prvi red objekata sa jedne i druge strane rusi. Zivim tamo od rodjena, kuca je ucrtana u katastar, zemlja na zalost nije moja. Svaka legalizacija je ispostovana i dokumenta su predata u zadnjih 20 godina. Verujem da do promene projekta nece doci gde Vas sve molim za savet ili generalno sta se radi u praksi vezano za odredjene nadoknade ili bilo sta slicno. Ako znate nesto vezano na tu temu i kakva su mi prava i da li ih opste imam.

Ogromno hvala unapred.
 
Pozdrav i dobrodosao na forum,

Dosta zavisi na koji nacin se izgradila kuca i kako se zavrsio proces legalizacije.
Nemam puno informacija, ali drugar je hteo da kupi kucu u toj ulici, nijedan notar nije hteo da mu da potpis i da garantuje transakciju.

Nazalost to je sve sto znam, mozda neki pravnik ima vise informacija.
 
A cija je zemlja na kojoj si gradio ako nije tvoja da li je po zakonu o zakonjenju izvseno pravo koriscenja zemljista u pravo svojine .
 
Hvala Vam puno na brzim odgovorima. Zemlja je drzavna. Imam kupoprodajni ugovor izmedju korisnika zemlje upisanog u katastar i mog dede iz 1960. Na zalost konverzija nije izvrsena iz razloga sto mi je deka preminuo u trenutku kad je zakon donesen, mislim kraj 2015. U sustini danas cu da pokusam da vidim da predam zahtev na konverziju u pravo svojine nek onda ide ostavinska ili kako god ... provericu sa pravnikom a iskreno i pitanje je da li cu sad uspeti nesto da uradim ...

Sto se tice legalizacije sve je predato na vreme i sve sto je trazeno. Mislim da smo u zadnjih 20-30 godine sigurno 5-6 puta predavali.

Iskreno ne verujem da ce oni menjati projekat gde meni nije jasno iz kog razloga tu moraju da budu 4 trake ali nije moja struka i mozda i ima logike za 20 godina.

Jos jednom Vam hvala puno jer sam ocajan zbog cele situacije i uopste nemam predstavu koja su nasa prava ukoliko dodje do ruse i da li mozemo da ocekujemo nadonadu i koju ... veliko hvala.
 
Sto se projekta tice, da racunas na neke izmene sada, to zaboravi. Borbu usmeri ka tome da dobijes neku naknadu i obavezno se konsultuj sa pravnicima sa iskustvom u ovoj oblasti a ne bilo kojim.
 
Пробај да пошаљеш приватну поруку нашем члану Белки (додуше, одавно се не оглашава). Он је адвокат баш за овакве ствари.
 
Скоро је Белка био на форуму или тачније 14. марта о.г. на теми "Градња у Блоку 63".

@БНемања, што каже Сизиф, пошаљи Белки једну ПП, сигурно ће ти одговорити. Његов мобилни ипак не могу да ти пошаљем.
 
Неколико слика дела улице Јоже Шћурле која би требало да се прошири а о којој прича @БНемања, а слике су из октобра 2016.године. Тада смо причали о продужењу линија 76 и 77 које би ишле око насеља Колонија Б Змај.

А ова улица иначе иде око целог насеља, а почиње од окретнице ове две градске линија, један крак иде право и тај крак би требало да се проширује скроз до пруге, а други крак ове улице одмах од окретнице скреће лево и иде према тц Рода и тц Дис.

Окретница и сам почетак улице Јоже Шћурле
Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4
После неких двадесетак метара је лево скретање те улице које је паралелно са аутопутем, и иде до тц Рода и тц Дис. Право се иде низ ту улицу према железничкој пруги.
Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
Овде би био крај проширења ове улице, а ту одмах је и железничка пруга. Лево на слици је исто улица Јоже Шћурла и иде паралелно са пругом до тц Техноманија и тц Змај, а ту је и окретница линије 709. Десно скретање на слици је земљани пут према железничком тунелу "Бежанијска коса".

:sesir:
 
Pozdrav :),da li neko zna sta ce biti sa placevima sa druge strane bolnice,izmedju nje I ulice Marije Bursac?Po urb.planu ispada da CE to drzava da gradi nesto samo be znam kad ni sta.Ako neko ima neku informaciju bila bih zahvalna.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=441713#p441713:15ilmd86 je napisao(la):
bnemanja » 22 Mar 2017 11:34 am[/url]":15ilmd86]... da li mozemo da ocekujemo nadonadu i koju ...
Najbolje da o tome pitaš Direkciju, pa kako ti oni kažu - tako će i biti.
 
Evo zasto je izgradjen ovaj podvoznjak, zarad autoputa :gobb:
Kao i na slici nalazi se tacno izmedju zeleznicke stanice i skretanja pruge :)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551882#p551882:1cmvjnej je napisao(la):
Sam-2 » Yesterday, 18:22[/url]":1cmvjnej]Meni je od starta smesna lakrdija sa samoobmanom da ce nesto ostati izmedju Topcidera i Pancevackog mosta...
Neko je ovde plasirao IDEJNE planove nekog gradskog biroa o ostanku GSZ sa 4 koloseka (ili 2?), te se ne to
nahvatalo...

Ovaj sken je sa foruma, deo revije iz sredine 70-ih deljene kao prilog dnevnoj stampi, radi informisanja gradjanstva.
Prati legendu.. ZUTOM bojom je oznaceno sta se sve uklanja..

Vagon..????
Koliko je do mene stiglo, parce koloseka od P.mosta do stanice Dunav se nece podizati jos neko vreme radi izvlacenja
materijala, tako da verovatno vagon ostaje tamo.
file.php
 
Ова тема је идеална да се овај јавни увид постави баш овде.

22. јануара 2019. године је објављен од стране Дирекцијe за грађевинско земљиште и изградњу Београда, “јавни увид у нацрт плана детаљне регулације ширег подручја уз клиничко-болнички центар „Бежанијска коса”, Градска општина Земун”. У тексту објашњења јавног увида је дат краћи опис плана детаљне регулације, преносим само део.

„План детаљне регулације ширег подручја уз Клиничко болнички центар „Бежанијска коса“ налази се на јавном увиду у Градској управи Града Београда. Планом се разматра могућност груписања више установа примарне и специјализоване здравствене заштите од градског и републичког значаја на земљишту јавне намене у зони уз КБЦ „Бежанијска коса“, као и могућности за трансформацију ширег подручја које је оптерећено неплански грађеним објектима и спонтано формираним улицама и у коме је изражена недовољна инфраструктурна опремљеност. План треба да унапреди стандарде становања и пословања и да дефинише капацитете изградње у новим блоковима и капацитете социјалне инфраструктуре.
Површина обухваћена планом је око 88 хектара и обухвата земљиште које је планом вишег реда, поред мреже саобраћајница и пратеће инфраструктуре, намењено за објекте и комплексе јавних служби и за различите зоне породичног и вишепородичног становања, као и за комерцијалне садржаје и мешовите градске центре ниске спратности.“

Значи биће проширена улица Јоже Шћурле и планирана укупна ширина је 12 метара (1+1 коловозне траке са тротоарима) и из тог разлога ће један део кућа бити експроприсан. Изнад железничке пруге ће бити изграђен надвожњак и он ће спајати улице Јозе Шћурле и Херцеговачку. Он ће бити ширине исто 12 метара са 1+1 коловозним тракама укупне ширине 7 метара, и са тротоарима ширине 2х 2,5 метра, а дужина надвожњака неких 250 метара и са нагибом од 6%. Такође и цела Херцеговачка улица ће бити реконструисана, значи све до Првомајске улице. И ту ће један део кућа бити експроприсан.

Овим планом је предвиђено и сређивање садашњег подземног пролаза испод аутопута, и он се налази у продужетку улице Јозе Шћурле, а код садашње окретнице градских линија 76 и 77 (а будућег терминала) и радиће се улица дужине 250 метара све до катастарске границе између општина Земун и Нови Београд. То ће бити иначе планирани наставак нове улице која ће се спојити са садашњом Норвешком улицом и то је такозвана „саобраћајница Т4“.

Како сада изгледа улица Јозе Шћурле која треба да се реконструише можете видети у мојој фоторепортажи од 25.марта 2017. године, а такође и фоторепортажу од 04.новембра 2012.године, како је изгледала ситуација испод аутопута тј. подвожњак, пре изградње и постављања заштитиних зидова од буке или ти букобрана. Обе фоторепортаже су на трећој страни ове теме. Сада је сасвим другачије-после изградње букобрана, прокопано је испод подвожњака и колико толико очишћено.

Јавни увид на овај план детаљне регулације се одржава до 22.фебруара 2019. године и све примедбе и сугестије је могуће поднети на предложени план. Све имате на http://www.beograd.rs/cir/gradski-oglas ... jska-kosa/ , а у тексту јавног увида „Текст ЈУ „Бежанијска коса” и у датим цртежима како ће све изгледати имате у „Графика „Бежанијска коса”.

Ово је план детаљне регулације ширег подруша КБЦ“ Бежанијска коса“ који ће се радити:
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 1
Pogledajte prilog 2

Увећао сам део где ће бити будући надвожњак изнад железничке пруге
 
@Гага, mislim da poruka više odgovara podforumu Javni uvidi gradskih planova i urbanističkih projekata.
 
Знам @Станиславе за подтему о јавним увидима, које обично @Игор поставља, али сам хтео баш да ставим овде у ову подтему, јер се на неки начин тиче баш овог дела града, а и ту смо доста причали о разним плановима за овај део.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=209796#p209796:3v9isfsk je napisao(la):
Гага » 21 Oct 2012 12:37 am[/url]":3v9isfsk]
belka":3v9isfsk je napisao(la):
Dakle u srce ovog bloka izmedju groblja i saobracajnice u koju se skrece desno kad ides iz pravca T6 od raskrasnice Marka Celebonovica prema Tempu i to prva desno (tu je izgradjen objekat firme Darex), ulazi i naci ce se Ikea.
Да, ту где је некада био Мега маркет "Родић". Надам се да ће током пролећа 2013. године ова саобраћајница бити готова. То значи да ће онда требати да изграде још једну мању саобраћајницу, од оног паркинга до нове саобраћајнице, односно продужетак Норвешке-окретница 76 и 77. Мораће онда и неку од постојећих градских линија да продуже до објекта. Уцртао сам могуће решење.



А Верано се ето на неки начин извукао из г....а продајом овог објекта. Можда ће сад успети да заврше и онај свој објекат у блоку 23 !
Све у свему, полако али сигурно се и овај део Косе попуњава. Почеће ето нова Велетржница да се гради, мало ће мо чекати на Цептеров продајни објекат,..., а и да коначно уклоне ону депонију са Шевиног поља.


Sad sam primetio da je, što se tiče priče oko produženja Norveške, što smo načeli na temi Grin Eskejp, uglqvnom već urađena parcelacija/preparcelacija zemljišta u profilu buduće saobraćajnice, osim u delu trase koja prolazi prko nekih objekata tik severo od carinskog smestišta koje je Gaga identifikovao... izglea da postoji neki problem.
 
Да ли неко зна висину ових зграда у Земуну, тзв змај солитери?
44622386.jpg

110037045 (1).jpg
 
Vrh