Šta je novo?

Minibus

Наравно. Ту би приватници имали велики профит. Ко неће да се гура или жури платиће карту :D
 
Ekspres linije su isplative tamo gde je gusta naseljenost, a to su uglavnom blokovi, zbog zgrada. Linija E6 je jedno vreme išla do Bačke u Zemunu, pa su je menjali jer je bila neisplativa. To su sve manje-više prizemne kuće, i kraj je jako siromašan, ali znam koja linija bi sigurno uvek bila prepuna:

Altina-Ugrinovačka-Bolnica-Karađorđev Trg-Džona Kenedija-Bulevar Mihajla Pupina-Zeleni venac-Prizrenska-Terazije-Slavija

Altina ima slab prevoz, jer samo 81 (81L) opslužuje, naselje je jako gusto, bogati su, i ekspres minibus bi bio odlična alternativa.
 
Mene odusevljava koliko je direkcija za javni prevoz spretna, brza i dovitljiva u postavljanju linija za privatne minibuseve na optimalne i najopterecenije pravce a nesposobna da na tim ISTIM pravcima napravi obicnu autobusku liniju.

"Na osnovu izvršene analize rada minibus ekspres linija u proteklom periodu, a u skladu sa zahtevima i potrebama putnika, od 29. oktobra biće izvršena izmena trase linija E7, E4 i E5. "

Zar ne postoje "analiza rada" i "zahtevi putnika" i za obicne autobuske linije?

Produzava se E5 a i dalje nemamo logicnu direktnu autobusku vezu Zarkova/Banovog brda sa NBGD preko novog mosta.

50. se grci i muci, nikome ne pada na pamet da pojaca liniju, podeli je u nekoliko segmenata koji ce se preklapati, rastereti porecnim pravima, ali zato se prilagodjava i produzava minibus linija za one koji mogu da je sebi priuste.


Posto je E4 zapravo spoj 75 i 31, zasto ne bi postojala autobuska linija na toj istoj trasi a da se ukinu okretnice 75 i 31 u centru grada ?
 
A zašto bi oni radili nešto što nema ekonomsku isplativost? Ekspres linije donose 100% zaradu od putnika , i sigurno neki procenat ide i glavonjama koje su uvele ove linije.
 
Podrzavam zidara,nego ko pita za obicne autobuske linije.Izgleda da je novi most samo za kola i bus 94 uz sada i minibus.Ako hoces preko,plati 145 dinara.Stvarno mi nije jasno zasto se ne pusti linija iz Pozeske direktno na NBG.Primetili odlican nacin za zaradu,znamo za potez od Pohorske preko novog mosta,vec smo predlagali.Zasto da DJP spoji 69 i 85...
 
Od četvrtka, 10. januara, doći će do izmena na linijama E1, E2 i E7.

Na liniji E1 (Ustanička – Novi Beograd /Blok 45) će biti izmenjen red vožnje.
Na liniji E2 (Petlovo brdo – Dunav stanica) red vožnje i delimično izmenjena trasa. Naime, linija E2 produžena je do Dunav stanice i od Francuske ulice u oba smera saobraća delimično izmenjenom trasom ulicama Venizelosovom i Đure Đakovića do Dunav stanice. Na izmenjenom delu trase uspostavljaju se stajališta: „Gundulićev venac”, „Vojvode Dobrnjca” i terminus Dunav stanica.
Linija E7 umesto trase Petlovo brdo – Borča 3 saobraća na novoj trasi Petlovo Brdo – Pančevački most /Železnička stanica/, na kojoj će koristiti postojeća stajališta javnog gradskog prevoza.

izvor: www.bgsaobracaj.rs
 
Joca28":1cjpha3x je napisao(la):
Podrzavam zidara,nego ko pita za obicne autobuske linije.Izgleda da je novi most samo za kola i bus 94 uz sada i minibus.Ako hoces preko,plati 145 dinara.Stvarno mi nije jasno zasto se ne pusti linija iz Pozeske direktno na NBG.Primetili odlican nacin za zaradu,znamo za potez od Pohorske preko novog mosta,vec smo predlagali.Zasto da DJP spoji 69 i 85...

Хоће да уведу још неку аутобуску линију, али кад се заврши петља „Радничка", која ће имати више преседачких стајалишта. Линија 69 је наменска линија и не верујем да ће је икад мењати. Мислим да би 708 могла да се продужи.
 
Матеја Бељан":kg4loogg je napisao(la):
Мислим да би 708 могла да се продужи.

Ma ne , bolje da se produži 703 preko novog mosta.
 
Линија 708 би на тај начин пролазила поред Делта Ситија и повезала Чукарицу, а продужење не би било велико. Та линија покрива Општину НБГ, Студентски град, Бежанијску косу и велико приградско насеље.

Мислим да није у реду на тај начин да одговараш на мој пост, већ би могао да кажеш због чега ниси за спајање 708 у 85.
 
Pa ja sam na sarkastičan način odgovorio , a to se odnosilo na to da je predlog bezveze , jer ti hoćeš da već sada dugačku liniju da još više produžiš. Linija 708 trenutno ima oko 40 - ak stanica , a ti bi da joj dodaš još 10 - 15 novih.
 
Linija E4, umesto trase Konjarnik – Bežanijska kosa, saobraća na novoj trasi Ustanička – Bežanijska kosa, na kojoj će koristiti postojeća stajališta javnog gradskog prevoza. Linija E4 od Ustaničke ulice do Terazijskog tunela kreće se novom trasom Ustanička – Bulevar kralja Aleksandra – Beogradska – 27. marta – Majora Ilića – Svetogorska – Makedonska – Dečanska –Terazijski tunel (stara trasa je bila Ustanička – Bulevar oslobođenja – Trg Slavija – Kralja Milana – Terazije – Kolarčeva – Makedonska – Dečanska – Terazijski tunel) i dalje starom trasom do Bežanijske kose.

Linija E5, umesto trase Novi Beograd /Pohorska/ – Zvezdara, saobraća na novoj trasi Novi Beograd /Ušće/ – Zvezdara, na kojoj će koristiti postojeća stajališta javnog gradskog prevoza. Linija E5 od Ušća do Jurija Gagarina kreće se novom trasom Novi Beograd /Ušće/ – Milentija Popovića – Bulevar Milutina Milankovića – Antifašističke borbe – Jurija Gagarina (stara trasa bila je Novi Beograd /Pohorska/ – Goce Delčeva – Bulevar Mihajla Pupina – Omladinskih brigada – Jurija Gagarina) i dalje starom trasom do Zvezdare.

Na liniji E6 Mirijevo IV – Novi Beograd, liniji E8 naselje Braće Jerković – Dorćol /SRC Milan Gale Muškatirović/ i liniji E9 Kumodraž–Dorćol /SRC „Milan Gale Muškatirović”/ izmenjen je red vožnje.
 
Šta mislite o predlogu da se E8 produži do okretnice 26L na padini?
 
to bi bio pun pogodak :D prelepa Banbusova masina :D

P02206
p8060001.jpg
 
Od utorka, 19. februara, biće izmenjena trasa linija E4 i E5.

Tako će linija E4 umesto od Ustaničke do Bežanijske kose saobraćati na novoj trasi Zvezdara – Stari Železnik, na kojoj će koristiti postojeća stajališta javnog gradskog prevoza.

Nova trasa linije E4 je: Zvezdara – Gospodara Vučića – Grčića Milenka – Južni bulevar – Silazna rampa – Franše d Eperea – Mostar – Bulevar vojvode Mišića – Radnička – Savska magistrala – Svetolika Lazarevića Laze – Radnička – Maršala Tolbuhina – Milorada Jovanovića – Vodovodska – Lole Ribara – Radnih akcija – Lole Ribara – Svete Milutinovića – 29. novembra – Stari Železnik

Linija E5 Novi Beograd /Pohorska/ – Zvezdara menja trasu samo na Novom Beogradu i kreće se slesećim ulicama: Jurija Gagarina – Omladinskih brigada – Bulevar Mihajla Pupina – Goce Delčeva – Luja Adamiča – Sremskih odreda – Novi Beograd /Pohorska/. Na izmenjenom delu trase linija E5 će koristiti postojeća stajališta javnog gradskog prevoza.

izvor: www.beograd,rs

P.S. E4 ima istu trasu kao linija 55 , a E5 je fvraćen na staru trasu koja nije isplativa prvi put , pa je zbog toga linijna prebačena na Ušće.
 
Мислим да ово више губи смисао, са преклапањем са линијом 55. Шта су уопште хтели? Устаничка и Бежанија су ипак густо насељене зоне средње класе, а Железник је сиротиња...
 
Očigledno da ne zarađuju oniliko para koliko su očekivali , pa zato menjaju svaki čas trasu.
 
на основу чега се закључује да ли у неком насељу живи сиротиња или не? линија Е4 јесте промашај али свакако није то оправдање да се насеља деле на сиротињу и богаташе...
 
Produžetak trase minibus ekspres linije E7 do Karaburme 2

Od ponedeljka, 15. aprila, minibus ekspres linija E7 saobraćaće od Petlovog brda do Karaburme 2, umesto do okretnice „Pančevački most”. Nova produžena trasa linije E7 je sledeća: Petlovo brdo – Milorada Draškovića – Georgija Ostrogorskog – Oplenačka – Jedaneste krajiške divizije – Patrijarha Joanikija – Pilota Mihajla Petrovića – Vijadukt – Miška Kranjca – Borska – Crnotravska – Neznanog junaka – Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića – Ljutice Bogdana – Dr Milutina Ivkovića – Trg oslobođenja – Bulevar oslobođenja – Trg Slavija – Beogradska – Starine Novaka – Zdravka Čelara – Mitropolita Petra – Bulevar despota Stefana – Višnjička – Vojvode Micka Krstića – Marijane Gregoran – Salvadora Aljendea – Karaburma 2.

Na ovoj liniji će saobraćati devet vozila radnim danima i šest vozila subotom. Na novoj trasi vozila će koristiti sva postojeća stajališta javnog prevoza.

izvor: www.beograd.rs
 
Матеја Бељан":30hnnmyv je napisao(la):
Хоће да уведу још неку аутобуску линију, али кад се заврши петља „Радничка", која ће имати више преседачких стајалишта. Линија 69 је наменска линија и не верујем да ће је икад мењати. Мислим да би 708 могла да се продужи.
Mislim da bi to dovelo do totalnog haosa zbog loseg stanja vozila...Konstantna ispadanja...
Na tom principu je trenutno 74 i uopste mi se ne svidja kako funkcionise,cesta ispadanja vozila,preduga trasa,potreba za ogromnim brojem vozila...
 
Od 17.06.2013. minibus linija "E4" saobraća na relaciji "Mirijevo 3 - Bele vode".

Trasa linije:

Smer A: 

MIRIJEVO 3 - Koste Nađa - Semjuela Beketa - Mirijevski venac - Vitezova Karađorđeve zvezde - Mirijevski bulevar - Višnjička - Mije Kovačevića - Ruzveltova - Bulevar kralja Aleksandra- Svetozara Markovića - Njegoševa - Beogradska- Trg Slavija - Nemanjina - Savska - Mostar - Bulevar vojvode Mišića - Radnička - Savska magistrala - Svetolika Lazarevića Laze - Radnička - Maršala Tolbuhina - Trgovačka- Ace Joksimovića - Ratka Mitrovića - Jablanička - Belo vrelo - Palisadska - BELE VODE


Smer B: 

BELE VODE - Palisadska - Belo vrelo - Jablanička - Ratka Mitrovića - Ace Joksimovića - Trgovačka - Maršala Tolbuhina - Radnička - Svetolika Lazarevića Laze - Savska magistrala - Radnička - Bulevar vojvode Mišića- Mostar - Savska - Nemanjina - Trg Slavija - Beogradska - Bulevar kralja Aleksandra -- Ruzveltova - Mije Kovačevića - Višnjička - Mirijevski bulevar - Vitezova Karađorđeve zvezde - Mirijevski venac - Semjuela Beketa - Koste Nađa - MIRIJEVO 3

Linija će saobraćati od terminusa Bele vode do terminusa Mirijevo 3 i koristi sva postojeća stajališta javnog prevoza. Na liniji će radnim danom saobraćati 8 vozila sa intervalom sleđenja od 15 minuta. Subotom će na liniji saobraćati 6 vozila sa intervalom sleđenja od 20 minuta, a nedeljom neće saobraćati vozila.

e4mirijevoiiibelevode.jpg


izvor: www.busevi.com
 
Koliko ce im jos puta mjenjati trasu prije nego sto skontaju da im je los marketing i da narod nema vise para
 
Vrh