Šta je novo?

Infrastruktura Bugarske (Sofija - Obilaznica..)

Železničar, odgovori ću ti na to detalno, sada pripremam temu za železnice, tako da će fokus se malo natamo obrniti. Evo jedan odlična za nas današnja vest.

BDŽ puštio je u prometu 30 novih spalnih vagona. Imaju sve moderne tehnologije ugrađene i voze će na ekspres linijama ka moru i veliki gradovi, kao i magistralne željezničke linije u zemlji:


wag1_zpsc11ca581.jpg


Screenshot2013-04-11at141811_zps963ab0ee.png


Screenshot2013-04-11at141349_zpsfa618df7.png


Screenshot2013-04-11at141411_zps4f41d4ea.png


Screenshot2013-04-11at141425_zps92275fee.png


Screenshot2013-04-11at141818_zpsf3975c1f.png


Screenshot2013-04-11at141757_zps84f67cef.png


Screenshot2013-04-11at141805_zps7f64ea02.png


Screenshot2013-04-11at141826_zps19cb376d.png
 
...ali "Spalen vagon" hihihihi.

@AndrejLJ,

Na srpskom ovo znači: Izgoreni vagon!!!!
 
Haha, ovo mi nije padlo na pameti. Ali pa spavaći vagon kod nas znači da sam vagon spava, ne da se može u njemu spavati :D

Evo malo slike od izgradnje 4 km dela zapadne Obilaznice Sofije. Tu će biti 4 petlja, uključno sa ona velika prema putu ka Srbiji, koja će biti na 3 nivoa. Put ima ukupno 10 traka, tj. po tri tranzitne i dve lokalne u svakom smeru.

SOP-final_zps19a01961.png


















 
Napredak radova na deonici lot 1 (Dolna Dikanja - Dupnica-sever) od autoputa A3 Sofija-Kulata.


Ova 17 km deonica radi naša najbolja firma GBS - Главболгарстрой koja je objekt izgradila za manje od 20 meseci. Evo najnovije slike PRE i NAKON, razlika je samo 8 meseci, od kojih većinoma zimskih. Donica treba biti puštena u prometu negde kroz mesec dana i tada će se njihova tehnika spuštiti par kilometara južnije jer ista firma gradi i sledeći 37 kilometarski lot do Blagoevgrada.







































[/QUOTE]
 
Jer je par ljudi pitalo i tu i na SSC kakve su dopuštene brzine vozova u Bugarskoj, evo sledeće mape

MAX. DOPUŠTENE BRZINE:





Oficijalni izvor je BDŽ: http://www.rail-infra.bg/assets/Documen ... ca_2_1.pdf

VELIKI PROJEKTI:



Zeleno - izgrađeno = 98km
Lila - u izgradnji = 353+km
Plavo - projekti do 2020

Ovi projekti su za brzine od 160 km/h za normalni vozovi i do 200 za nagibni.
Treba je reći da su pretstavljeni samo veliki projekti, ima puno malih deonica do 10 km koji se rekonstruiraju, dupliraju ili elektrificiraju, ali nisu uključene u ovoj mapi.
 
Andrej, svaka čast na informacijama iz komšiluka. Možeš li detaljnije izanalizirati A7?
 
А7 E80 KALOTINA (Sofija-GKPP Kalotina(SRB))

Autoput od Sofije do Kalotine je dug 50 kilometara. Na ovom tenderu će se graditi samo 32 kilometara od granice ka Sofiji jer ostali kilometri ka glavnom gradu su bili rekonstruisani u profilu 4 lentnog puta pre nekoliko godina. Isto tako da bi se završili ovi preostali kilometri mora se završiti zapadna i severna obilaznica oko Sofija na kojim će se novi put priključiti, jer ulaz u samom gradu se izmeštava nekoliko kilometara severnije i po novom trasom kako bi se direktno priključila severnom obilaznicom i tako ka Vidina, Varne, Plovdiva ili Burgasa. Tako da izgradnja preostalih kilometara ostaje za sledeći programski period (2014-2020).

Autoput koji će se graditi počinje na samoj granici, tj. na 1+000 km gde se napušta zona graničnog prelaza. Cela deonica je podeljena na dve poddeonice sa sledećim parametrama:

Poddeonica 1: od 1+000 km do 15+500 km će put biti sa gabaritom A23,5 metara što znači 2*2 traka od po 3,5 metara i zaustavne trake od po 2 metara. Projektna brzina je za 110 km/čas znači po novim pravilima tu će se može voziti do 120 km na čas.

Poddeonica 2: od 15+500 km do 32+500 km će put biti sa gabaritom od A27 metara što znači 2*2 traka od po 3,75 metara i zaustavne trake od po 2,5 metara. Projektna brzina je 130 km/čas, znači po novim pravilima Bugarske tu će se može voziti do 140 km/čas.

Nova utoputska trasa će u velikoj meri slediti sadašnji put koji će biti proširen, ali stare trake će biti kompletno obnovljene i proširene. Ima dva velika viadukta na trasi: jedan je dužine oko 700 metara a drugi od oko 900 metara i to nad željezničke trake. Isto tako ima puno useka kako bi ublažili krivine na sadašnji postojeći put. ukupno na trasi je 20 inženerskih objekata. Na potegu ima 3 ključke i to na км 6+320 za Dragoman i RoLa terminal, na km 12+520 za nacionalni put I-8 i željeznički terminal i na kraju trase kod naselje hrabarsko (zato se ovaj lot zove Kalotina-Hrabarsko).

Prognozna cena je 200 miliona leva ili oko 100 miliona eura, ali kod nas se zna desiti da cena drastično padne pri postupku izbora firme. Jedina prečka da se do desi je relativno kratki izvodni rok koji će mora biti 21 mesec od početka izgradnje. Trasa je celosno čista (otuđivanje i znana areheologija su završene). Tender je završio i igrači za izgradnju su ponzati, ostane samo da se njihove cenovne ponude otvore i izbere najpovoljniji od njih. Ako nema problema i žalbe ostalih onkurenata, izgradnja treba da započne tokom ove godine i da završi u toku 2015, kada bi trebalo da se završe i oko 26 kilometara zapadne i severne obilaznice Sofije. Tako će se autoputem putuje od granice sa Srbijom sve do turske granice ili Burgasa.
Evo i kandidati za gradnju:

- Консорциум "Макс Бьогл – Инжстрой Калотина 2013", съставен от "Макс Бьогл" и "Инстрой Инженеринг" Варна, без подизпълнител;
- Консорциум "ХАВП – Калотина", съставен от "Хидрострой", испанската "Аксан" АД, "Водстрой 92" и "Пътинженерингстрой" Търговище, без подизпълнител;
- Сдружение "Салваторе Матарезе АД – КС Гранди Лавори" АД, в което участват "Салваторе Матарезе" и "КС Гранди Лавори", без подизпълнител;
- ФСС Конструкциони - без подизпълнител;
- Консорциум Калотина с участници "Импреза" АД Рим, "Инфраструктурна строителна компания" АД София, "ГБС Инфраструктурно строителство", "Пътстрой 92" АД. Явява се без подизпълнител;
- Порр БАУ - явява се без подизпълнител;
- Обединение "Лена и партньори", в което участват "ИСА 2000" ЕООД София, "Лена Енженария" Португалия и "СК 13 Пътстрой" АД Перник - без подизпълнител;
- Съвместно предприятие "Салини Импреджило", съставено от "Салини СПА" Рим и "Импреджило СПА" Милано - участват без подизъплнител;
- Сдружение "Калотина СОП 2012", съставено от "ПСТ Холдинг" АД и испанските "Геа 21" и "Конструксионес Аранс Асинас АС" - без подизпълнител;
- Обединение "Магистрали Калотина, в което влизат "Трейс Груп Холд", "Пи Ес Ай" Стара Загора, "ПКС Ес Би Ес" Стара Загора и "Интегрирани пътни системи (ИПС)" АД София.

Na žalost nemam nikakvu grafiku jer ona još nije dostupna javnosti. U glavnom ništa spektakularno na ovom delu autoputa.
 
Screenshot2013-04-11at141805_zps7f64ea02.png


Screenshot2013-04-11at141826_zps19cb376d.png
[/quote]
predpostavljam da su ovo neka polu spavaca kola il u svakom boxu imaju sve ovo :/
 
Otvaranje novih autoputskih deonica u Bugarskoj u periodu 2013-2015:

 
@sasa901: prema rečima jednog forumaša iz build.mk, radi se o najluksuznim spavaćim kolima sa singl i dubl kupeje koje nude sve komfore jedne hotelske sobe. Od okolnih zemalja ih imaju samo u Rumuniji i sada Bugarski BDŽ. Evo što je tačno rekao:

Андреј, се работи за најлуксузните купеа во спалните вагони-сингл и дубл. Македонски железници во моментов нема вакви и затоа можеби не ги знаеме, но овие услуги се вообичаени за железниците. Тоа значи дека во овие купеа може да се смести еден или две лица и тие ги имаат сите комоции што ги нуди една соба. На пример, низ Романија едно ноќевање во вакво купе чинеше околу 30-40 евра.Последниот дел со фрижидер кафемат и сл. е за домаќинот на вагонот, правило е секој вагон да има придружник кој истовремено им нуди вода, кафе, чај, пијалоци на патниците во вагонот.



A1 E773 TRAKIJA lot 4.2 (Jambol-iztok - Karnobat) L=35km

Posljedni lot na autoputu Trakija između Sofije i Burgasa brzim tempom se dviži ka završavanju. Rok za puštanje lota je početak julija ali ne bi me čudilo da se ovaj rok produži za 2 nedelje, tj. možemo ga očekivati u toku jula. Završetak lota će završiti celi 360 kilometarski autoput između Sofije i južnog Crnog mora, a putovanje će se skratiti sa 5-6 saata (do pred prošlog leta kada su bili pušteni još 80 kilometara ovog autoputa) na samo 3 saata. Mobilizacija izvođača je fenomenalna:



















 
DUNAV MOST 2 (VIDIN-CALAFAT) je danas otvoren za saobracaj nakon 6 godina izgradnje.
E79 I-1 55A

Slike su od jucer

Welcome to Bulgaria:

















BBC isto javlja za otvoranje ovog vaznog infrastrukturnog segmenta koji kreira treca veza izmedju Balkana i Srednu Europu > One-mile-long bridge across Danube due to open

http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-22901318
 
Jos slika sa novog mosta














Tu ima video sa helihoptera od otvaranje mosta (reportaza nacionalne televizije BNT)

http://bnt.bg/bg/news/view/102883/otkriha_dunav_most_2

Isto BBC je napravio kalkulacije troskova za 20 t kamijona od Pireas do Hamburga via tri razlicite rute:

From Piraeus to Hamburg

Route 1: Greece-Macedonia-Serbia-Croatia-Slovenia-Austria-Germany: 2,641km; cost for a 20-tonne lorry: 580 euros
Route 2: Greece-Bulgaria -(Ruse-Giurgiu bridge) Romania - Hungary - Slovakia - Czech Republic - Germany: 3,157km; cost for a 20-tonne lorry: 500 euros
Route 3: Greece-Bulgaria- (new Vidin-Calafat bridge) Romania-Hungary-Slovakia-Czech Republic-Germany: 2,780km; cost for a 20-tonne lorry: 460 euros

Calculations refer to a trip from the Greek port of Piraeus to the German port of Hamburg. Costs include road tolls and fuel, but not waiting. Source: Fanty-G Transport


http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-22903569
 
Čak i da nema putarina u srb koridor 10. Bi bio skuplji jel braća hrvati seru ko nenormalni.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Ovu kalkulaciju je radio "Funky G" :D (Source: Fanty-G Transport)
Obuhvata cene goriva i putarina međutim rekao bih da je potrebno obuhvatiti i:

Troškove amortizacije i korišćenja vozila koji zavise najviše od kilometraže
Troškove administracije (dozvole, parkinzi, carinska dokumentacija)
Troškove vremena (dnevnice, vreme isporuke)
Kalkulaciju efektivne vožnje i odmora,

Ogroman deo trase koridora 4, je klasična magistrala, tako da je vreme bitan faktor.

Ali siguran sam da će svaka transportna kompanija pažljivo računati svoje troškove, a efekte ćemo videti kada krenu analize stvarnog saobraćaja.
 
STELLANOVA":tdv7olfh je napisao(la):
U Bugarskoj pre 2 dana otvoren komplet full auto-put Sofia-Varna. A1




Sent from my iPhone using Tapatalk

Verovatno misliš na Sofia-Burgas. Trasa do Varne je daleeeko od punog auto-puta.
 
На основу ових слика и извештаја, ја стичем утисак да се Бугарска убрзано развија. Међутим, зашто се онда људи тамо спаљују кад немају да плате струју? Могуће је да је власт решила да, уместо у социјални мир, паре које је добила од странаца уложи у инфраструктуру. Године које су пред нама, као и промет на тим путевима, показаће да ли је таква одлука била исправна.
 
Pozdrav svima, nov sam ovde i mogu vam reci da sam odusevljen informacijama koje se ovde mogu naci. Isto tako sam odusevljen napretkom Bugarske sto se tice izgradnje puteva, 100 godina su ispred nas. Prelistao sam celu temu ali nisam nasao konkretno ono sto me zanima a to je, kojom obilaznicom oko Sofije ici do Burgasa, severnom ili juznom? Sledece nedelje krecem na put, o svemu sam se informisao, ovo je jedino sto je ostalo pa da potpuno mirne glave krenem na put. Izvinjavam se ako nisam trebao ovde da postavim pitanje
 
Добродошао ркома1986, па најбоље да пошаљеш питање Андреју_Љ на ПП.
И наравно јави се неком репортажом са сликама кад се вратиш.
 
@rkoma

JUžnom obilaznicom ti je malo kraće, severnom imaš više auto-puta. U vremenu, manje-više slično. Juriš auto-put "Trakija" (A1), dobro je obeleženo.

Inače, nije Bugarska 100 godina po putevima ispred nas. Čak nije uopšte, mada se ubrzano razvija.
 
Negde po netu sam citao da je bolje ici severnom, negde da je bolje juznom, a negde sam cak video da preporucuju put kroz Sofiju ukoliko se putuje nocu, zbog kvaliteta puta... Znaci najbitnije mi je koji je put bolji, u smislu rupa, kolotraza i slicnog... Ovo posle Sofije mi je jasno, Trakija i na moru sam za 3 sata :) Po povratku se obavezno javljam sa utiscima i preporukama, kako sto se tice puta, tako i sto se tice celokupnog letovanja
 
Vrh