Šta je novo?

Minibus

jos 100 puta izgleda neka smanje cenu na 100 dinara pa cu cesto da se vozim ali sa E1.digli cenu pa nema putnika normalno da nema kad je skupo kako su krenuli bice i 200 dinara
 
neka smanje barem na 120 dinara a moze i na 100 i nek stave da ide na relaciji Ustanicka -Begaljica mozda ce biti bolje
 
Najbolje bi bilo da se uvedu personalizovane bus plus kartice koje bi važile i minibus vozilima , pa kome to odgovara , on će ih kupiti , a profit da ide od takvi karti , ono za koliko je skuplja karta , prevoznicima na tim linijama.
 
Чини ми се да је куповина оних ГСП минибуса била глупост. Пре неки дан сам прошао поред погона НБГД где је било паркирано више ових минибуса. Изгледа да за њих нема посла.
 
Cini mi se da su oni bili zaduzeni za R linije, odnosno Ruta 1,2,3 itd., koje su sluzile za prevoz invalida do skole.
 
Али их не виђам у вожњи. Кад су тек стигли виђао сам их, сад не.
 
Linija E4 od sutra , ponovo menja trasu , tj. vraća se na staru (prvobitnu) , delimično izmenjenu trasu. Saobraćaće na relaciji Bežanijska kosa - Mirijevo.

E4novatrasa_zps57ff2488.jpg
 
Mislim da bi minibus linije trebalo da se uvode u one krajeve gde je prevoz loš, gde ima dosta stanovnika i gde bi to moglo da poboljša postojeći prevoz.
Idealno za minibus liniju bilo bi da vozi za Altinu. Naselje je ogromno, a linije 81 i 81L nedovoljne. Minibus bi posle detaljnog kruženja kroz Altinu (a mogao bi da obuhvati i uže ulice kuda klasičan autobus ne može da prođe), izađe na autoput, i cepa ka gradu, ili, ako nije rentabilno (jer te linije ipak nisu subvencionisane) da piči kroz Zemun, kroz Novi Beograd, pa preko mosta na Adi na Čukaričku padinu.

solecar":qg27xxuw je napisao(la):
Najbolje bi bilo da se uvedu personalizovane bus plus kartice koje bi važile i minibus vozilima , pa kome to odgovara , on će ih kupiti , a profit da ide od takvi karti , ono za koliko je skuplja karta , prevoznicima na tim linijama.

Ovde bih uveo sistem koji funkcioniše na liniji 860E, znači posebna mesečna doplata za minibus E linije, na personalizovanu busplus karticu.
Mislim da bi rešenje bilo idealno.

Takođe bih poslao i jednu minibus liniju za Ovču. Njima je prevoz jako loš.
 
Sta podrazumevas pod losim prevozom?
Po mom misljenju, minibus treba da sluzi za one ulice/krajeve gde obican autobus ne moze da prodje, a za stanovnike je stanica prilicno udaljena. Primer je 26L, koja prakticno nicemu ne sluzi nego da putnike sa Padine spusti do 18,26,50, ili dalje do trole. Nazalost to DJP ne uvidja nego se pravda time da ne mogu da se uvedu neke linije zbog putne infrastrukture (uskih puteva). Kod mene bi odlicno sluzio minibus ili mozda onaj midibus IK-107. Odlicna je povezanost sa gradom, a moze i da ide preko autoputa. Stanica (meni) je udaljena kilometar, plus brdo. Onima koji zive u sporednim ulicama to je jos 500-1000m, uz brdo ili niz brdo. Vrlo lako moze da se ubaci minibus kroz ulicu jer je dovoljno siroka, dok za obican bus i nije bas. Ali bi, ako bi se napravila dobra trasa, bila prilicno koriscena, a vreme putovanja bi skratila za 20-30 minuta (gledajuci sadasnju liniju+plus pesacenje do stanice)
 
Da, ali ne zaboravi da se oni finansiraju od karata, i da ti privatnici neće da voze na linijama gde bus nije popunjen. Šta misliš, zašto su svi minibusi na NBG? Dva razloga, ogromna gustina naseljenosti, jer su upitanju stambeni soliteri sa puno stanara, i drugi razlog, jer je to opština sa najvećim primanjima, pa su u mogućnosti da koriste minibus.

Altina bi bila idealna, jer, bez obzira što su u pitanju kuće, naselje je jako gusto naseljeno, a imaju jednu liniju (81;81L), sa ne tako čestim polascima, pa su busevi uvek prepunjeni. Pritom imaju još jedan problem, nemaju ni jednu direktnu liniju koja bi ih povezala sa gradom. Minibus je odličan dodatak za Altinu.

EDIT: Postojala je jako dobra ideja, kada je uvedena linija E6. Išao je od Mirijeva, preko Zelenog venca, do okretnice Zemun (Bačka) (18 i 83), ali neki genijalac nije uspeo da ukapira da i 18 i 83 do Bačke stižu prazni, a kamo li minibus. Da su ga stavili samo 2 km dalje, do Altine i kroz Altinu, on bi masovno skupljao putnike duž cele Ugrinovačke, a i puniji bi dolazio, jer bi svi Altinjani sa Zelenog venca i Novog Beograda putovali njime.
 
marrecar":4zm0whhx je napisao(la):
Sta podrazumevas pod losim prevozom?
Po mom misljenju, minibus treba da sluzi za one ulice/krajeve gde obican autobus ne moze da prodje, a za stanovnike je stanica prilicno udaljena. Primer je 26L, koja prakticno nicemu ne sluzi nego da putnike sa Padine spusti do 18,26,50, ili dalje do trole. Nazalost to DJP ne uvidja nego se pravda time da ne mogu da se uvedu neke linije zbog putne infrastrukture (uskih puteva). Kod mene bi odlicno sluzio minibus ili mozda onaj midibus IK-107. Odlicna je povezanost sa gradom, a moze i da ide preko autoputa. Stanica (meni) je udaljena kilometar, plus brdo. Onima koji zive u sporednim ulicama to je jos 500-1000m, uz brdo ili niz brdo. Vrlo lako moze da se ubaci minibus kroz ulicu jer je dovoljno siroka, dok za obican bus i nije bas. Ali bi, ako bi se napravila dobra trasa, bila prilicno koriscena, a vreme putovanja bi skratila za 20-30 minuta (gledajuci sadasnju liniju+plus pesacenje do stanice)

O kom naselju pričaš?
 
EUKALIPTUS":1q62s0bi je napisao(la):
Da, ali ne zaboravi da se oni finansiraju od karata, i da ti privatnici neće da voze na linijama gde bus nije popunjen. Šta misliš, zašto su svi minibusi na NBG? Dva razloga, ogromna gustina naseljenosti, jer su upitanju stambeni soliteri sa puno stanara, i drugi razlog, jer je to opština sa najvećim primanjima, pa su u mogućnosti da koriste minibus.
310 je iskljucivo minibus linija, e sad ne znam da li zbog putne infrastrukture ili je jos uvek u tzv. "test" fazi da bi se utvrdila iskoriscenost i smisao linije. Na pocetnoj Sumice se minibus skoro popuni, ne znam da li je tako i do kraja. Koliko im se to isplati, ne znam, ali je to relativno kratka linija, i po duzini i ima tek oko 10 stanica. Naselje kroz koje prolazi je omedjeno sa dve strane sa cak 11+1 linija (potez 300, 17,19,31+50), i to u podrucju od ne vise od 1km.
@solecar
Lestane.
 
Čekaj, čekaj... Ne spada 310 u minibus linije. To je linija ITS1 tarifnog sistema, i to što voze minibusi, nema nikakve veze, kao ni 26L, 26, 60 i mnoge druge. Te linije dobijaju novac iz budžeta, i mogu da voze gde god direkcija odredi. Imaju pare po pređenom puti, i isplati im se i da nemaju ni jednog putnika, ali čisto sumnjam da bi neki privatnik sa E linijom pristao da vozi u te krajeve.
 
Mozda je to pogresno shvatanje. Te E linije su nazvane minibus linijama jer su putnici navikli da cim vide minibus znaju da je to neka E linija. Liniju 310 i 26L "drze" iskljucivo privatni prevoznici, Grupa "Privatni prevoznici", odnosno Lasta. Slazem se da ako bi radili na principu E linija, niko ne bi zeleo da radi taj posao.Mada mislim da smo pogresno razumeli jedno drugog. Ja sam mislio da je tvoja ideja vezana za obicne minibus linije, dok si ti mislio na E.
 
@EUKALIPTUS
Ti pises mini bus, a mislis na E linije. To dvoje se puno razlikuje.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Da li linija E4 ide do Mirijeva (okretnica 46) ili ide do okretnice Mirijevo III? Na jednom minib usu sam video da piše Mirijevo III.
 
Evo da ne bude da ovi iz DJP ne rade baš ništa. :)
Nakon prijave da nisu dobro obeležena vozila na liniji E4 , stigao je odgovor da ona ustvari saobraćaju na relaciji Bežanijska kosa - Mirijevo IV. E sad ostaje jedino pitanje da li će se greška ispraviti i na terenu.
 
Nakon ponovne provere , utvrđeno je da linija E4 ipak ne saobraća do terminusa Mirijevio IV , već ide do terminusa Mirijevo III.

Evo ga i važeći red vožnje.

E4MIII_zpse48e3afd.jpg


E4BK_zps725b83e3.jpg


izvor: busevi.com
 
Koji su oni mozgovi neznaju gdje im saobracaju busevi
 
знам да сам већ ставио слику у тему градски превоз у свету, али ево и овде да видите како изгледају минибусеви у Риму
IMAG0429_zpsogdnujbs.jpg
 
Da, da, mislio sam na "E" liniju. Pa ju naopako da se minibus na ITS liniji pusti kroz altinu, ko bi u njega stao?
 
Od 20. X 2014. linija E5 saobraća na novoj relaciji: BLOK 70 - ZVEZDARA /PIJACA/.
 
Vrh