Šta je novo?

"Metro na vodi"

London:

http://www.visitlondon.com/traveller-in ... /riverboat

river-bus-map.gif
 
U londonu ti brodovi služe samo za turiste. Nema poente da se prevoze ljudi, jer je jako sporo. Od westminstera do greenwhicha treba od 45 do 60 minuta. Metroom treba znatno manje :D
 
sasa901":10rlllos je napisao(la):
sem atrakcije ima li jos neku svrhu ovo ?

користио би за везу директно са Адом (нпр. Блок 45-Блок 70-Ада-Сајмиште-Земунски кеј)
 
Transperth ima dva Ferry-ja koji prevoze putnike od South Pertha ka Perthu. U proseku, brodovi voze svakih 15 minuta, svaki dan. Uglavnom služi za putnike koji iz South Pertha putuju u centar grada. Terminal u South Perthu nije baš povezan sa javnim prevozom, mora malo da se pešači do prve autobuske stanice (nije strašno), dok je u camom centru Pertha jetty povezan sa besplatnom autobuskom linijom Blue Cat (Cat 1). Putovanje traje nekih 7 minuta preko reke Swan.
Prve dve slike sam slikao augusta 2007, zadnje tri oktobra 2013.

boat1.jpg

Brod, slikan 2007
boat2.jpg

South Perth jetty
boat3.jpg

Ulazak u brod
boat4.jpg

Unutrašnjost
boat5.jpg

Ima i mesta za bicikle :)
http://www.transperth.wa.gov.au/timetablePDFs/Ferry Timetable 300 20130630.pdf
Red vožnje
 
Осим трајект везе са адом, не мислим да је ово превозно средство које би било од користи у Београду. Можда ако се створи нека врста програма за туристе, али иначе, то би било неодрживо.
 
Napraviti ovakvu liniju Banovci-Zemun-Brankov most :)

Kad nam vec ne daju liniju Gsp-a, bar da se vozimo Dunavom a ne ko st*** raspaloom lastom ;)
 
Било би лепо, морам признати. Да ли би било неких проблема са речним саобраћајем, који обично иде низ и уз реку, док би ови трајакти / водени возови ишли с једне обале на другу? Тема је ипак далеко мање прометна река од Дунава и Саве. Питам јер стварно не знам ништа о овоме.
 
毋不敬,儼若思,安定辭":28x7y425 je napisao(la):
Осим трајект везе са адом, не мислим да је ово превозно средство које би било од користи у Београду. Можда ако се створи нека врста програма за туристе, али иначе, то би било неодрживо.

имаш мало изнад мој предлог једне линије: Блок 45-Блок 70-Ада-Сајмиште-Кеј ослобођења-Лидо
и ево предлог друге: Блок 45-Блок 70-Ада-Сајмиште-Пристаниште-Дорћол 25. мај
 
ЏониЛи, из мог лаичког кутка, оно што сте изнели доживљавам разумним. Мислим да би могло успети, уз мало труда.
 
Сигурно би било атрактивно за ово искористити Банатске канале, који иду око свих насеља. Колико би било исплативо не знам, али би Веза Борча - Ада/Сајам или НБГ, Земун... без семафора била сигурно атрактивна :)
 
kopmania":1xxepc2m je napisao(la):
U londonu ti brodovi služe samo za turiste. Nema poente da se prevoze ljudi, jer je jako sporo. Od westminstera do greenwhicha treba od 45 do 60 minuta. Metroom treba znatno manje :D

Sori što kasno odgovaram al sam tek sada video ovu poruku. Ukratko, ovo nije tačno, Londonci koriste Thames Clipper da idu na i sa posla.

EDIT: samo da dodam, nije poenta u vožnji do Westminster-a, jer tamo radi prilično mali broj ljudi, nego do City-a ili eventualno do Embankment-a (od koga se lako stiže peške do Holborna) gde radi veliki broj ljudi koji su dovoljno imućni da žive uz reku ili blizi nje u mestima kao Surrey Quays ili Docklands.
 
Brodovi/ferry bi bili korisni na relaciji Krnjača - Dorćol. Inako bi se Pančevački most trebao uskoro rekonstruisati, a nije nešto zadovoljavajućeg kapaciteta. Naravno, u blizini pristaništa treba obezbediti autobuske terminuse sa frekventnim linijama. Bez toga piši "Propalo".
 
Jednostavno ne vidim zašto ljudi koji žive u Zemunu, blizu Dunavskog keja, na Čukaričoj padini, u Dorćolu, pa i dalje u prigradskim naseljima, a koji rade u gradu, ne bi koristili ovakvu vrstu prevoza... kad bi bio dovoljno brz i pouzdan (što nije nemoguće). Da li bi se isplatilo neophodno ulaganje u propratnu infrastrukturu za tako nešto je sasvim drugo pitanje.
 
http://www.blic.rs/vesti/beograd/br...plus-kartu-gradski-prevoz-na-vodi-vec/7b1w5ch


Beograđani bi već 2017. godine mogli da imaju javni gradski prevoz i na vodi.

- Na jednoj od sledećih sednica gradskog parlamenta na dnevnom redu će biti Odluka o vodama koja će omogućiti da se prevoz na vodi uključi u javni gradski prevoz i na taj način reguliše - najavio je gradski menadžer Goran Vesić.

Šta to, međutim, u praksi znači?

- Ideja nam je da uvedemo nekoliko linija i da se Busplus kartica koristi i u ovoj vrsti prevoza. Verujem da ćemo već sledeće godine moći da izađemo sa prvim linijama - dodao je Vesić uz napomenu da će u ovaj posao verovatno biti uključeni i privatni prevoznici.

YayktkpTURBXy8wZDc0OWJmZGRkMDA1Mzg3YmM2ZjJlZGZkY2IwNWIzNC5wbmeTlQLNAxQAwsOVAs0B1gDCw5UH2TIvcHVsc2Ntcy9NREFfLzFkNzRjYjQxNzA1OTUwNDM2NjI5Y2FiZDYwNmY1MGY2LnBuZwfCAA
 
Значи сад ће неки приватници (читај-сплавари кафеџије) да претварају сплавове у бродиће за превоз људи. Нека хвала.
Покушано пре пар година па није успело.
 
Bez obzira što je tema stara ko biblija razmišljam kakve veze ima neki brodić koji prevozi ljude preko Save sa metroom?

Da li je visokopacativan? Ne.
Da li je šinski sistem? Ne.
Da li je pogonjen električnim motorom? Ne.
Da li je podzeman u svom većem delu trase? Ne.

Pa što ga onda zovu metro na vodi???
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=409941#p409941:364a6m1i je napisao(la):
vucko » Пон Окт 10, 2016 11:43 pm[/url]":364a6m1i]Bez obzira što je tema stara ko biblija razmišljam kakve veze ima neki brodić koji prevozi ljude preko Save sa metroom?

Da li je visokopacativan? Ne.
Da li je šinski sistem? Ne.
Da li je pogonjen električnim motorom? Ne.
Da li je podzeman u svom većem delu trase? Ne.

Pa što ga onda zovu metro na vodi???

Бренд. :dil:
 
Док је превоз бродићима функционисао, више пута сам се превозио њима, такође и доста познаница и познаника и могу рећи да је моје а колико знам и њихово искуство увек било позитивно..
 
ово може да успе, с тим да се тачно дефинишу који бродови могу да се користе. погледајте горе Синишин пост и мој пост на претходној страни да видите шта треба
 
Било би корисно да линије иду ка/из приградских делова тако да се растерете путеви

Ево предлажем неке линије:

Линија 1: Забрежје - Умка - Остружница - Ада Циганлија (сезонско стајалиште) - Бара Венеција (БНВ бајо мој) - Пристаниште Дунав
Линија 2: Гроцка - Ритопек - Винча - Вишњица - Ада Хуја - Пристаниште Дунав
Линија 3: Горњи град - Земунски кеј - Ушће - Пристаниште Дунав

Биле би и линије које само прелазе реку тј. имају само две станице

Проблем једино остаје лева обала јер су ту сва места унутра и не може да се дође бродом без раскопавања свега
 
Verovatno će ovi sa ovim splavovima sa slike dobiti posao. Opet neki dil kao i pre par godina.

Ostaje sa druge strane da je prevoz brodovima sporiji od drumskog prevoza i da sinhronizacije ovog vida transporta sa autobuskim ili nekim drugim saobraćajem sigurno neće biti tako da će neko ako dođe do 25 maja morati da se napešači dosta do centra ili da se načeka 79 ili 24 koji idu na svakih 20 minuta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414328#p414328:i7ke6t67 je napisao(la):
Biciklistkinja » Thu Nov 03, 2016 5:46 pm[/url]":i7ke6t67]
Ostaje sa druge strane da je prevoz brodovima sporiji od drumskog prevoza i da sinhronizacije ovog vida transporta sa autobuskim ili nekim drugim saobraćajem sigurno neće biti tako da će neko ako dođe do 25 maja morati da se napešači dosta do centra ili da se načeka 79 ili 24 koji idu na svakih 20 minuta.

Ja ipak vidim buducnost u ovom vidu transporta. Posebno za Beograd koji je grad na 2 velike rijeke.

Nebih rekao da plovidba mora biti sporija od voznje autobusom gradskim ulicama. Naprotiv.
Takodje, izgradnjom priobalnih dijelova grada, povecace se potreba za prevozom do obale i smanjice se potreba da se od obale hvata drugo prevozno sredstvo do unutrasnjosti grada. Cilj putovanja postace sama obala.
 
Vrh