Šta je novo?

Zrenjaninski put

Znači sitne korekcije koje bi trebalo da unaprede sistem.

Ovo sa ogradama je prava farska i primer stihijskog delovanja: prvo su ankerovali te ograde direktno u asfalt, pa kad su skontali d ato baš neće moći tako , onda su krenuli sa razdelnim ostrvom, pa su onds skontali da nemaju širinu p sad proširuju desnu stranu...

Dobro, biće nesumnjivo bolje nego pre ali stara boljka se nastavlja da sirotinja najviše plaća i da ove stihijske eksperimente skupo plaćamo.

Najjednostavnije (jeftinije) i po meni funkcionalnije bi bilo umetanje new yersey ograda da razdvajaju smerove. Njih pešaci ne preskaču a dovoljno su robusne da praktično nema održavanja, što u slučaju ovih metalnih nije slučaj...
 



Раде и дању и ноћу да од бабе направе девојку...видећемо да ли то може да буде. :)
Не верујем да у Београду постоји улица која није под потпуном реконструкцијом, а са оволиким обимом радова.

Пре неку недељу су ноћу обнављали веће површине асфалта( слике попут ове горе нису успеле) проширили су улазе у бочне улице због лакшег скретања и проширили су бочно саобраћајницу на више места по неку стотину метара. Као да су исцртали простор за нове ограде, овај пут у крњачи, а додали су и три траке за скретања на том потезу од моста до БИПа.

Па после свега ви измерите шта се све дешава на Зрењанинцу из ових мојих вести и репортажа. Колико то кошта и који су ефекти?
И на крају ће опет морати да се деси потпуна реконструкција како одавно предвиђам. Надлежни као да не могу да се помире са брзим променама које се дешавају левој обали. У стању шока пипкају свуда по мало, али добро је и то за почетак.
 
Ево приказа ових масовних крпљавина које сам помињао пре неког времена. А целом дужином пута издвојене су две додатне пуне линије (као простор за даље постављање ограда, или нечег другог)
Свакако је сужена саобраћајна трака







Видећемо даље потезе...за сада су очигледан бољитак само додате траке за скретања.
 
Ево наставка и промене концепције. Неће бити ограда већ...







Да додам да сам приметио још једно дограђено скретање ка комплексу некада познатом као ,, Лика " и АМСС тако да их је нових једно 4-5. Пратимо даље, али и у ових пар месеци сте приметили да стајања није било, стално се нешто ради у ових тачно 5км Зрењанинског пута.
 
he, he kao da su me čuli :kk:

New yersey je pravi pogodak!

Samo još da naprave zeleni talas....
 






Свакодневница у ишчекивању алтернатвног правца ка другим деловима града ( надамо се јануар) и даљим реконструкцијама. Као и нада у скори план, који ће повезати насеља са новим саобраћајницама! Без тога нема озбиљнијег и трајнијег растерећења Зрењанинца.
Бетонске баријере су стигле скоро 800 метара од раскрснице где су започете оградом.

 
Borčanac, možeš li malo bolje da mi objasniš odakle dokle su stigle ograde odnosno barijere?
 
Да видим да ли могу боље него на мапи :D
Од раскрснице у Борчи ( код Путника) па све до семафора код пре нове радње „идеа" гледано ка Панчевцу. Ту је и нека теретана...шта ја знам. Нема неких бољих смерница, не знам колико ти је познат тај део.
 
Borcanac, zasto su povecane jutarnje guzve u spicu na Zrenjanincu i mostu u poslednjih 10-15 dana. Cini mi se da je problem sto vozovi strajkuju pa ima vise automobila iz Panceva, ili mozda nesto drugo. Mozda novo radno vreme za drzavne firme pa se sav saobracaj skoncentrise od 7.00 do 8.00.
Ne bi rekao da su gornje slike "u iscekivanju novog mosta", pre ce biti da mala promena, tj velika glupost u organizaciji napravi veliku promenu u saobracaju.
 
Не верујем!
Причали смо о томе већ а и на теми о новом мосту неко је поменуо. Задњих годину дана број возила приметно расте сваки месец. На леву обалу је упливала кинта нека. Гради се, отварају се локали, па и фирмица по нека мања и више се вози а и број становника је у сталном порасту.
Гужве и застоји на ЗР.Путу су невезани за мост и укрштања са Панчевцима. Нисам баш сигуран ни да воз користи неки значајан број путника ка БГ.

И када нема проблема на мосту, на зрењанинцу има. Види слике! И ка граду и ка Борчи свакодневни су у шпицу застоји или успорен саобраћај. Многе од разлога си и сам навео. Скретања, лоше синхронизовани семафори којих је 13 од моста до Борче... Чак и у самој Борчи локално, а приметио сам и нове проблеме после реконструкција. Писаћу о томе...

Види се и да праве нека побољшања, сигурно да то доприноси... ипак мислим да је то фластер на рану од сатаре :roll:

Ни отварање новог моста и саобраћајница неће бити довољно! По мени лаику... Мислим да смо се дотакли и евентуалних правих решења у ранијим разговорима...
 
Hocu da vam ilustrujem kako male mere preve velike razlike. Nikakvi, mostovi, aerodromi, metroi i sl.
Izgleda da je stvarni razlog zastoja na Zrenjanincu i PMostu, strajk policije. Jer oni ubrzavaju protok na ukljucenju u Desposta Stefana, Bogosloviju, duz Takovske i dalje.
Ne znam zasto neka saobracajna vlast ( ne znam koja, verovatno niko zna ko se bavi saobracajem u gradu) ne radi istrazivanje protoka i to publikuje. Onda moze da se ukljuci i javnost i resenje bi se naslo, pod pritiskom, za mesec dana.

Od "jeftinih" mera koje bi poboljsale protok na mostu je dogradnja "spusta" do Djure Djakovica. Izgradnja privremene stanice Beovoza na mostu, policija svuda gde treba duz Zrenjaninca, poprecna veza sa Pancevackim putem, recimo po ivici Velikog blata, smanjivanje broja upliva ukljucenja na Zr. put itd...
 
Као да ниси пратио промене у последње време. Постављају се баријере по средини, дограђено је доста трака за скретање и проширене су улице на улазу са Зр.пута због бржег протока... само у Борчи су стално присутне 3-4 патроле сваки дан.
Гужве су на Зрењанинцу свакодневне, месецима у свим правцима без обзира на стање које је на мосту или Панчавачком путу.
Никакви штрајкови на то нису утицали ни јуче, ни прошле недеље, ни прошлог месеца или године...
Додатна рампа би била ок на мосту, попречну од П.пута не разумем никако, проток је објављиван и овде на форуму, чак и по етапама пута-можда нам треба свеже бројање.
Беовоз на мосту?
Број укључења ће се вероватно показати недовољним, када баријере свуда онемогуће прелет преко дупле пуне. Оне омогућене раскрснице биће пребукиране.
Мени се некако чини да си скоро све омашио. Највише у томе да ствар може да реши нека ситница...улагања су и сада велика али и погрешна и изражено нису довољна.
Надам се да ће ствар бити боља са алтернативом на други крај града. Да нема те наде, овде би већ било протеста због колапса. Сигурно је да неће решити све, али се надам да ће онемогућити слом саобраћаја на неко време.
 
Zagusenja u poslenjih par nedelja su posledica lose veze sa Despota Stefana i ka Bogosloviji (narocito zbog strajka policije i nedovoljnog vremena njihovog prisustva), u sledecih 500 metara duz Despota Stefana nije problem. Problem postoji i u Takovskoj, koji samo moze da poboljsa policija sa brzim propustanjem vozila. Bogoslovija treba da ima paralelni samostalni/jednosmerni izlaz u Ruzveltovu iz praca PMosta.
Mozes da imas 6 traka do mosta to nece nista promeniti. Kljucne tacke su SPOJEVI na dva kraja mosta.
Guzva na Pancevackom putu su mnogo manje nego na Zr. putu. Kratka brza veza izemedju dva puta mogla da prelije deo saobracaja ka gradu u spicu na Pancevaci put i skrati prosecno vreme cekanja za one sa Zrenjaninskog puta. Nije sve jedno da li se nalazite na 100m od ukrstanja ispred mosta i 2 kilometra. To bi ujednacilo vreme cekanja - a ne poboljsalo protok.
Dok se ne resi pitanje povezivanja Pancevca i obilaznice/Kineskog mosta, moraju da se primenjuju mere dobre organizacije i ukljanjaja zastoja. O potrebi da se beovoz aktivira i poveze sa autobusima vec sam pisao.

Sto se tice promena na Zr. putu video sam da uvode jednosmerne ulice, znaci imacemo umesto jednog prodora na Zr. put dva. To je po meni pogresno. Treba urbanisticki srediti prikljucke na Zr. i smanjiti broj ukljucivanja. Sto znaci eksproprisati 2-3 metra od parcele i napraviti propisne ulice i trotare, tamo gde je neophodno. Primer ulica Grge Andrijanovica, gde su usku ulicu, gde prolaze osnovci, pretvorili u jednosmeru, nisu povecali trotoar (koji je sirine 1m) , povecali brzinu ulaza i kretanja automobila. Vrlo opasan ulaz u ulicu, nacickan bespravnim supama, prodavnicama, suludim parkiranjem je ostao je netaknut. Naravno treba par kurznih tokova - to nije skupo.

Pare su potrebne, ali dobro upravljanje je vaznije.
https://imageshack.com/i/pcKiPVebj
 
Станица воза је ок ако ти је баш стало. Људима који долазе из насељених делова леве обале све једно је хоће ли пре или после моста да преседају. ( са тим да преко моста већ постоји) Тако да су све линије већ интегрисане на исти.

Упорно увезујеш Панчевачки и Зрењанински пут а између та два саобраћај је мизеран. Чак и када не може да се прође ка Борчи из града, на тој рампи из Панчева што се улива готово да нема застоја. 1-2 аута, шлепер по некад. А исто је из Борче ка мосту...за Панчево се одваја сваки стоти највише. Тоталне колапсе на Мосту или самом путу изазива обично неко чукање или квар па када остане само једна трака све једно је хоћеш ли ићи у круг ка Панчевачком путу јер ако и успеш да се укључиш на њега нећеш сигурно проћи брже.

Ово ка Ђуре Ђаковића је стара идеја. Може да помогне доста, али ипак мислим ни слично ономе што очекујеш.

Све слике које сам постављао су далеко пре неких штрајкова, магија и шта ти ја знам каквих чуда. Можеш то да одбијаш али то је једина истина. Није ништа боље или горе него пре тих догађаја.
Полиција у Таковској никада неће утицати и никада није, бар што се тиче гужве на раскрсници ка Борчи, или другим деловима Зрењанинског пута. А тема је баш Зрењанински пут. На којем је гужве било и уз претерано присуство полиције.

Нисам приметио да су бочне улице постале једносмерне. Обратићу пажњу. Само колико њих и које? На мапи сам нашао 7 улица које се зову Грге Андријановића а од тога бар 4 излазе на Зрењанинац. Јесам приметио веће гужве на раскрсницама још од пролећа. То сам приписао саобраћајној контроли која тера већину да скреће само на одређене (тј. дозвољене)

Мислим да ће решење доћи тек са Пупиновим мостом. И то ако се уради веза са Панчевачким на другом крају свих насеља. То би била алтернатива за 95% популације леве обале, онемогућила колапс и равномерно распоредила саобраћај.
Идеална би наравно била линија воза или метроа и то по сред садашњих насеља све до Падинске скеле (или бар изнад Зрењанинца) тада би укинули многе аутобуске линије скроз и охрабрили велики број људи да остави ауто на паркингу.
 
Mnogo toga gore je receno , pa evo da se i ja pridruzim sa svojim misljenjem.

Sigurno da policija ubrzava saobracaj na nekim raskrsnicama . Slazem se za Bogosloviju i Bulevar Despota Stefana , ali ne i za Takovsku. Tu je drugi problem.

Pored povecanja broja vozila na levoj obali , guzvu na Pancevcu u jutarnjem spicu pravi i uvodjenje traka za skretanje ulevo na nekoliko raskrsnica na Zrenjanincu . Prosto , guzva sa Zrenjaninca se prebacila na most.

Ne bi bilo lose postaviti semafor za pesake na Bogosloviji , s obzirom da podzemni prolaz nece dugo da se radi .

Na cetvrtom semaforu na Zrenjanincu od Pancevca , postoji znak obavezno pravo . Tu je sada zabranjeno skretanje i levo i desno i te dve ulice su postale jednosmerne cini mi se .

A takovska je poseban problem , koji ne zeli da se resava , jer izgleda da saobracajni inzenjeri i ne znaju da resavaju takve probleme na pravi nacin . Tako da se slazem sa ovim sto je pricao Dosen . Sa dobrim idejama , a za sto manje para , jer istih i nemamo. Kao sto sam nekoliko puta govorio , zeleni talas u Takovskoj i Kneza Milosa nije dobro resenje .
 




Мало мутне слике, ноћу из покрета. Поента је да су опет покренули механизацију и обнављају површину пута од хотела Елеганс ка Борчи. Нешто се увек ради...

После постављања баријере онемогућено је физички лево скретање (против прописа) па је то довело до повећаног саобраћаја на раскрсницама. Они који скрећу ка Борчи онемогућавају проток даље ка Зрењанину. При том је трака за скретање ка Овчи мало искоришћена. Ко је у неком шпицу ишао ка Зрењанину, могао је да се начека код скретања за Борчу. Мислим да то није толико тешко решити. Привремено ће бити довољно да тек направљену ограду сруше да би продужили траку за скретање :roll:


Да не улазимо у то колико овај застој може бити изазван одсуством саобраћајца у Таковској. :) Овако може привремено да се санира тек настали проблем, а трајно тек проширењем овог дела ЗР.Пута па и бочних улица. И помоћ би била добра да се трака за скретање ка Овчи прекомандује у траку за право уз условно скретање ка Овчи јер је промет овде још увек доста слабији. Мада ће временом морати да се догради и трака ка Овчи (у току изградња безмало 1000 станова + бројна индивидуална)

По мени 2 траке у свим правцима + скретања, су једино дугорочно решење... или масовни јавни транспорт популације:)
 
Borčanac, danas postaviše tvoju omiljenu ''stvarku'' na zrenjanincu kod pošte u Krnjači. :D

Da, da, novi semafori. Maločas kad sam se vraćao kući, vidoh radnike da montiraju. Samo, izgledaju mi kao loše/nepravilno postavljeni (a možda mi se u učinilo, moraći da ih ''overim'' sutra).
 
На жалост видео сам. После 12 су били истоварени уз пут и мајстор седи и заврће нешто. Замало да скренем како би прешао преко њега. Видео сам и знакове оне уличице која је постала једносмерна и оне преко пута.
Баш су уложили труд у овај пут. Све по мало, ситне корекције - велики резултат. А о ефектима ћемо временом. За сада.једини + дограђене траке за скретања, дефинитивно.
Теби Џони +
 
Trake za skretanja jesu korisne, dok znakove za jednosmernu ulicu niko ne ferma 2%. Drugi problem je taj što su postavili znak za jednosmernu ulicu dole za onaj ''servisni'' put, a gore ima zabrana za vožnju bicikla po drumu (kod Bitolja). Razmišljao sam jutros da l' da upalim booster-e i preletim do Pančevca... http://www.youtube.com/watch?v=r9ruLRUoqPc (2:12) Drugi način ne postoji, osim navedenog ili da napravim teleport.

Ako bi' poštovao to, morao bih da siđem sa bajsa, šetam 300-400m kao pešak kroz jednosmernu i opet nastavim da vozim. Trebali su lepo k'o kod Crkve Sv. Luke u Krnjači da stave zabranu za motore i automobile u jednom smeru (ako su već zapeli za neki bolji protok saobraćaja), a ne znak za jednosmernu ulicu.
 





Ево мојих љубимаца!
Још нису у функцији, срећом!

Сада је биланс најмање 4 тачке са новим семафорима и две тачке са осветљеним пешачким прелазима, као и скоро километар ограде по средини саобраћајнице. То што се пешака тиче у ових 5 километара.

Један семафор је око 15-20 000 евра, ако се добро сећам неког чланка?
Када се дода набројаном и обнављање пута, исцртавање,проширења, нова скретања, знакове, банкине...
Питање је колико све ово кошта?
 
Ево како ограда спречава претрчавање...




Ово је тачка где долази до укрштања саобраћаја и застоја у шпицу. Ту се одваја за лево, из ове траке у којој сам се чека за право а десна која је за десно ка Овчи је некако недовољно искоришћена.




Ево и приказа оног уског грла. Велико оптерећење већ. И ван шпица у свим правцима увек има проблема. Градитеља има доста њих ће касније заменити шлепери, доста скретања...

Та два три километра ће остати у средини између проширених делова пута. Осим ако не дође до неке реакције на ово стање, пуно ће застоја бити тамо далеко у Борчи и ка њој.
 
Na zrenjanincu ( skoro od putnika do restorana tara ) se provlace energetski kablovi od trafoa u borci valjda do novog mosta .

Sve je to ok , da firma koja to obavlja ima adekvatne oznake , kao i table za izvodjenje takvih radova .

Pored toga , iako uz Zrenjaninac postoji pojas koji je u drzavnom vlasnistvu , privatno lice koje je zagradilo deo zemljista do samog trotoara ne dozvoljva ( verovatno ) iskopavanje u tom ogradjenom , ali drzavnom zemljistu .

Tako da ovi ljudi ruse skoro napravljen trotoar , a cini mi se da ga nece vratiti u postojece stanje .

Anarhija polako obuzima svaki pedalj ove drzave.

Inspekciju sam obavestio , ali mislim da je to mrka kapa ...
 
Ja zivim u Borci bezmalo trideset godina i secam se i zrenjaninca dok je imao dve trake. Ovo sada je zaista nepodnosljivo. Put su suzili gde god su mogli, na nekim mestima ne smeju da stave dzerzi barijere iako su ih predvideli (Idea, lika) itd. Po meni bi za sve nas borcance bilo savrseno resenje da se neko pametan setio i da je od stanice u Ovci pruzio jedan krak pruge od nekoliko kilometara do borce. Onda bi svi mi lepo mogli vozom do Ovce, Pancevackog mosta, Vuka, Rakovice, Resnika, Novog Beograda, Batajnice. To bi redukovalo saobracaj (prvi ja ne bi isao kolima na posao vec vozom) a vrlo je lako izvodljivo obzirom da se radi sada i rekonstrukcija postojece pruge. Fakticki bi moglo da sluzi i kao neka od linija metroa u daljoj buducnosti jer ne ocekujem a se kod nas na levoj obali dunava nesto kasnije izvodi podzemno zbog voda. Cak ako i to ne, mozda opcija da sa ove nase strane mosta bude stanica i neki veliki parking.
 







На сликама је поправка чешљева на мосту преко Себеша у Борчи. На другим местима дуж З.пута има новости... нова трака за скретање на раскрсници за Котеж, у правцу града. Бетонске баријере су постављене и бочно, на местима где су биле банкине на пар стотина метара једне стране у Крњачи. Исцртани неки пешачки прелази, потпуно уништен нови тротоар на левој страни оног суженог дела пута ( у дужини од неки км) због неких радова, нешто се укопава.

На Зрењанинцу је иначе потпуни хаос од исцртаних трака, старе су још ту, нове доцртане...

На сликама са теме Пупинов мост види се да после овог уског 1+1 дела до нове петље ће исто бити 2+2. Да ли ћемо и ово проширење дочекати, видећемо. По мени га је требало проширити и пре пуштања моста у саобраћај.
Толико...
 
Vrh