Šta je novo?

Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Čekaj, ako sam dobro razumeo, autobus će kod okretnice Zemun Gornji grad skretati u Banatsku, pa dalje Ugrinovačkom prema Altini?
 
Mislim da neće ići tuda , zbog problematičnog skretanja u Banatsku u smeru ka Zemun polju. Logičnije bi mi bilo da ide Filipa Višnjića ili da ide Ugrinovačkom - Vrtlarskom - 22. oktobra i dalje redovnom trasom.
 
Od 7. III se ukida linija 34L. Uspostavlja se nova linija 34 na relaciji PROKOP - PERE VELIMIROVIĆA. Linija će od bolnice Dragiša Mišović ići trasom linije 49. LInija 49 će saobraćati na relaciji BANJICA II - BANOVO BRDO.
 
solecar":1anzjnw9 je napisao(la):
Mislim da neće ići tuda , zbog problematičnog skretanja u Banatsku u smeru ka Zemun polju. Logičnije bi mi bilo da ide Filipa Višnjića ili da ide Ugrinovačkom - Vrtlarskom - 22. oktobra i dalje redovnom trasom.

E, teško da će ceo put Ugrinovačkom. Linija se dodatno opterećuje idenjem kroz Altinu, a kroz Cara Dušana preskače stajališta čime dobija na vremenu, što bi u Ugrinovačkoj bilo nemoguće.
Pa išli su i 708, a i 612 jedno vreme tako, Banatskom.
 
Da , ali oni nisu skretali desno u Cara Dušava iz Banatske , već levo , a to je izvodljivo , dok desno skretanje u Cara Dušana iz Banatske nije izvodljivo , zbog oštrine skretanja. Inače , linija ne bi morala da staje na svim stajalištima duž Ugrinovačke.
 
To si u pravu. Lično sam se vozio 18-icom, kada je, zbog nekih radova u Ugrinovačkoj, menjala trasu. Iz Banatske je skretala u Nišku, pa iz Niške u Cara Dušana, a u povratku direktno iz Cara Dušana u Banatsku.
 
Ponovo je menjan red vožnje na 34. Sada linija saobraća po potpuno novom redu vožnje , gde su eventualno 2 polaska ostala ista. Ono što je dobro je što imaju polasci i posle 22h , mada bi bilo bolje da ima još jedan polazak iz Prokopa (poslednji ide u 22:40) , a dva iz Pere Velimirovića (poslednji polazak u 22:15). Red vožnje stupa na snagu 14. III 2014.
 
Uspostavljeno je novo stajalište za liniju 42 u smeru ka Petlovom brdu u blizini 17. oktobra 102.

izvor: busevi.com
 
Šta mislite o ovom predlogu?

404predlog_zpsbab0ef14.jpg


Linija bi umesto što se okrene na Karauli i odmah vratila nazad , koristila to stajalište kao terminus , dok bi drugi terminus bio Glumčevo brdo. Linija bi takođe promenila naziv u 404 Karaula - Glumčevo brdo.
 
Зашто се не би вратила линија 701 до нове пазове али као нека експрес линија до батајница а даље чешће станице?
 
Увести неку линију рецимо медак-бањица или медак-миљаковац1 која би растеретила 50ицу али да иде поред стадиона, уједно тиме растерећује 26ицу од стадиона ка медаку ...
 
lordpitbul":djz9e3e1 je napisao(la):
Зашто се не би вратила линија 701 до нове пазове али као нека експрес линија до батајница а даље чешће станице?

Zato što Pazova ne želi da plaća tu liniju. Po pravilu , za sve linije van teritorije Beograda , na mesečnom nivou za njeno saobraćanje plaća mesto do koga ide linija , te shodno tome koliko ima para , toliko imaju i polazaka.
 
Да ли неко зна, да ли се можда планира продужетак линије 17, од постојеће окретнице у Цара Душана до рецимо окретнице 84-ке и 612-це ?
Мисли да би то било добро решење и за саме становнике овог дела града (Нова Галеника), а растеретио би се и саобраћај у Цара Душана, поготово сад изградњом и реконструкцијом дела ове улице, изградњом Пупиновог моста и Т6 саобраћајнице.
 
Koliko je meni poznato , nije u planu. A lično sam mišljenja da to nije dobra ideja , jer je linija već sada dugačka , a i da bi bio problem da se zglob okreće tamo (ne postoji okretnica) i da bilo kakvo produženje dugačkih linija da budu još duže , samo uništava i dodatno usporava liniju , što ima za posledicu upadanje u gužve i nemogućnost poštovanja reda vožnje , što dovodi do ubrzavanja linija (kreću od početne ali putnike primaju , recimo tek od 10 - te stanice) ili rade kao lokali određeni polasci (kako bi mogli da se uklope u red vožnje).
 
17 je sama po sebi dugacka linija, na Galenici postoje 84, 612 i 707. Misljenja sam, da liniju 612 treba dati privatnom prevozniku sa minibusevima, ili skratiti do neke okretnice, jer ovakva kakva je, dok dodje do Bezanijskog Groblja, nikad vise od 5 do 10 ljudi nisam video... Po meni moguce opcije za 612 su
1. Dati je Lasti, 3 minibusa ili 3 prigradska SORa
2. Skratiti je Bezanijske Kose, ali da okrece kroz trianglu kao sto radi linija 613
Isto to bi uradio sa linijom 76, ili joj promeniti trasu, jer ovakva kakva je, nema nikakvu svrhu, obzirom da je Hotel Nacional povezan sa linijom 611 do cije stanice ima 250 metara pesaka... I naravno, 76 ide trasom 708 sto je besmisleno
 
GRADSKI PREVOZ U BEOGRADU
Vožnja “pedeseticom“ ekstremna avantura!

Nezvanično najgora linija gradskog prevoza uspešno godinama odoleva svim promenama. Gužve, čekanje, haraju džeparoši. Na Trošarini kao na granici

BG9.jpg


GUŽVE, guranje sa putnicima, čekanje, incidenti - bili su i ostali zaštitni znaci vožnje autobusom na liniji 50. Iako je gradski prevoz pretrpeo promene poslednjih godina, a i dana, uz brojanje putnika i borbu protiv „švercera“, ova linija, nezvanično najgora u gradu, odoleva promenama. Reporteri „Novosti“ su se provozali od početne stanice u Ustaničkoj do okretnice na Banovom brdu. Zaključak je - ko se „pedeseticom“ vozio, „ni pakao mu neće teško pasti“.

Ova linija kao žila kucavica povezuje Voždovac sa Čukaricom i Rakovicom. Za stanovnike obodnih delova Beograda - Begaljice, Zaklopače 8) , Pinosave, Belog potoka, Sremčice, Rušnja, često bude jedini način da se povežu sa ostatkom grada.

A gužva u „pedesetici“ testira nerve i najstrpljivijima. U ovom autobusu ne umire nada da ima mesta na sredini, iako svi zakoni prirode govore drugačije. Ljudi se voze poslagani kao u snopu pruća i to ne samo u špicu. Na jednoj nozi, klateći se sa namerom da uhvate oslonac. Ili uz više sreće, da se uhvate za šipku. Istu muku dele đaci koji su krenuli u školu (MOC ili Petu ekonomsku), penzioneri koji idu u Dom zdravlja na Kanarevom brdu ili na Banjičku pijacu, radnici „Štarka“, studenti FPN i FON... Prepliću se priče o ocenama, platama, dnevnoj politici i porodičnim problemima.

KONTROLORI NE MOGU NI DA UĐU...
OD stanice Pet solitera, autobus klizi niz Borsku ulicu. Iako su u ovom delu uobičajene bitke sa kontrolorima, juče ih nismo videli. Čuli smo od putnika da retko kad uspeju i da uđu jer nema mesta zbog gužve. - I kada uđu, presedne im - smeje se studentkinja Aleksandra Bošković.

- Govorim joj da uzme da drži samo dve svinje, jer znam da je ostarila i da ne može sama sve da radi - žali se jedna starija gospođa na svoju majku, od početne stanice, pa sve do krivine u naselju Braće Jerković.

Do te autobuske stanice, jednim delom svoje trase, „pedesetica“ putuje u paru sa „osamnaesticom“. Znatno noviji, dugački autobusi, koji redovno nailaze, svoj put nastavljaju ka Kumodraškoj ulici. Zaobilaze kratku „pedeseticu“ koja se odvaja, penje i dalje posramljeno vuče. Kosinu pored naselja Stepa Stepanović zato mnogi neretko prelaze peške, jer je tako - brže. U sizifovskom maniru, stiže na Trošarinu. Prazni se vozilo, ali čini se da još više ljudi želi da uđe.

- Živim na Banjici više od četiri decenije i ova linija je uvek bila problem - žali se Jovanka Babić. - Govorili su nam da je predugačka, ali mislim da je 23 duža. Neka uvedu lokalne, kraće linije, ako je dužina problem. Ali gužva je uvek. I muka je što u ovim godinama toliko čekam. Možda čak i češće naiđe od 59, ali stalno bude prepuna!

Mnogi putnici su čuli za džeparoše koji „rade“ na delu trase od Kanarevog brda do Vidikovca. Žene čvršće drže svoje tašne uz telo, sve dok se ne razbije krkljanac na izlasku iz Rakovice. Kod „Mekdonaldsa“ iz autobusa izlazi reka ljudi, da se zapita čovek jesu li uistinu svi bili unutra. Kao i na Trošarini, poput nekog graničnog prelaza, i ovde mnogi putnici ulaze. Preko Žarkova do Banovog brda, „pedesetica“ dalje vijuga mirnijim ritmom. A na okretnici konačno se dolazi do daha.

- Nije slučajno što je nazivaju linijom „trećeg sveta“ - komentariše jedan od putnika. - Ma u „pedesetici“ je uvek prava avantura.


BG5.jpg


OD POČETKA DO KRAJA ZA 54 MINUTA
VOZAČ „pedesetice“ otkriva drugu stranu priče. Kaže da je zadovoljan linijom i da putnici ne prave probleme.

- Dosta je opterećena, ali ulice kojima ide su osvetljene i prohodne - kaže I. S. - Zato je meni „pedesetica“ u redu. Za 54 minuta stiže se od prve do poslednje stanice.


DUPLI DOĐE KAO SEDMICA NA LOTU

MADA bi zvanično trebalo da dolazi na nekoliko minuta, nema pravila kada će stići „pedesetica“. Dešava se da naiđu tri autobusa, jedan za drugim, a ponekad ga nema na vidiku više od pola sata.

Odskora je primećen i jedan zglobni autobus „pedesetice“ koji dođe kao sedmica na lotu.


Новости
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:518137-Voznja-pedeseticom-ekstremna-avantura
 
Sve ovo je lepo napisano , ali trebalo bi da se voze i leti. Tek to je pravi pakao , kad upeče sunce (spoljna temperatura oko 40° , a unutra znatno viša , svi prozori zatvoreni , a gužva tolika da ne možeš uopšte da mrdneš bilo koji deo tela da bi otvorio prozor , plus što dosta ljudi "miriše" , pa ti pripadne muka već na drugoj stanici , a moraš da se voziš jedno dvadesetak stanica do odredišta).
 
ето, доказ да прва линија метроа треба да иде трасом педесетице
 
To nije nikakav dokaz , jer onima koji se bave time (ovo ne znači da su i stručni ljudi uključeni) , ne znači ama baš ništa. Još će da ispadne da je nakon brojanja putnika utvrđeno da na 50 radi veći broj vozila nego što su zaista realne potrebe , pa će da smanje broj vozila.
 
Mogli bi malo i stanice da prorede, na svakih 2oo metara su.
 
Evo mog predloga za uvođenje noćne linije 83N.

Naravno išla bi normalno ali sa malom izmenom. Iz pravca Crveni Krst išla bi karađorđevom koristila bi tramvajsku bašticu i stranicu kod raskrsnice sa crnogorskom pa bi ulazila u crnogorsku i isla ka mostu gde bi naravno koristila stajalista i onda redovnom trasom, tako i obrnuto.

2rne7ty.png


Onda u zemunu pravac A sa Krsta bi isao normalno a kada bi se vraćao mogao bi da ide putanjom linija 81 i 81L ulicama Ugrinovačom i 22 oktobra i onda normalnom trasom do krstra.

2gwu8ut.png


Ja se nadam da će se neki složiti samnom a i predostavljam da je nekima ova ideja malo glupa, ali eto i da ja preložim.
 
Ja koji živim kod okretnice 83 u Zemunu, mislim da za ovakvom linijom nema potrebe. Ova linija bi se većim delom poklapala sa tri postojeće linije koje voze ka Zemunu. A kome je destinacija u okolini Ugrinovačke može da preživi pešečenje od Prvomajske ili Cara Dušana. Što se tiče spajanja Slavije i Vračara noćnom linijom sa Zemunom, to bi moglo da bude korisno, ali verujem da se sa tim ne bi složili oni koji o tome odlučuju. Ja sam se lično više puta vraćao peške od Božidarca kod GSP škole do Trga da bih išao na noćni, to se nekako preživi posebno ako je bila dobra svirka. Baš zato mislim da je potrebnije uvesti noćnu liniju koja bi se poklapala sa 17 ili 18, jer je povratak iz dela prekoputa autoputa ka Zemunu ili NBG noću praktično nemoguć.
 
Somi303":iaqkuz65 je napisao(la):
GRADSKI PREVOZ U BEOGRADU
Vožnja “pedeseticom“ ekstremna avantura!

Nezvanično najgora linija gradskog prevoza uspešno godinama odoleva svim promenama. Gužve, čekanje, haraju džeparoši. Na Trošarini kao na granici

BG9.jpg


GUŽVE, guranje sa putnicima, čekanje, incidenti - bili su i ostali zaštitni znaci vožnje autobusom na liniji 50. Iako je gradski prevoz pretrpeo promene poslednjih godina, a i dana, uz brojanje putnika i borbu protiv „švercera“, ova linija, nezvanično najgora u gradu, odoleva promenama. Reporteri „Novosti“ su se provozali od početne stanice u Ustaničkoj do okretnice na Banovom brdu. Zaključak je - ko se „pedeseticom“ vozio, „ni pakao mu neće teško pasti“.

Ova linija kao žila kucavica povezuje Voždovac sa Čukaricom i Rakovicom. Za stanovnike obodnih delova Beograda - Begaljice, Zaklopače, Pinosave, Belog potoka, Sremčice, Rušnja, često bude jedini način da se povežu sa ostatkom grada.

A gužva u „pedesetici“ testira nerve i najstrpljivijima. U ovom autobusu ne umire nada da ima mesta na sredini, iako svi zakoni prirode govore drugačije. Ljudi se voze poslagani kao u snopu pruća i to ne samo u špicu. Na jednoj nozi, klateći se sa namerom da uhvate oslonac. Ili uz više sreće, da se uhvate za šipku. Istu muku dele đaci koji su krenuli u školu (MOC ili Petu ekonomsku), penzioneri koji idu u Dom zdravlja na Kanarevom brdu ili na Banjičku pijacu, radnici „Štarka“, studenti FPN i FON... Prepliću se priče o ocenama, platama, dnevnoj politici i porodičnim problemima.

KONTROLORI NE MOGU NI DA UĐU...
OD stanice Pet solitera, autobus klizi niz Borsku ulicu. Iako su u ovom delu uobičajene bitke sa kontrolorima, juče ih nismo videli. Čuli smo od putnika da retko kad uspeju i da uđu jer nema mesta zbog gužve. - I kada uđu, presedne im - smeje se studentkinja Aleksandra Bošković.

- Govorim joj da uzme da drži samo dve svinje, jer znam da je ostarila i da ne može sama sve da radi - žali se jedna starija gospođa na svoju majku, od početne stanice, pa sve do krivine u naselju Braće Jerković.

Do te autobuske stanice, jednim delom svoje trase, „pedesetica“ putuje u paru sa „osamnaesticom“. Znatno noviji, dugački autobusi, koji redovno nailaze, svoj put nastavljaju ka Kumodraškoj ulici. Zaobilaze kratku „pedeseticu“ koja se odvaja, penje i dalje posramljeno vuče. Kosinu pored naselja Stepa Stepanović zato mnogi neretko prelaze peške, jer je tako - brže. U sizifovskom maniru, stiže na Trošarinu. Prazni se vozilo, ali čini se da još više ljudi želi da uđe.

- Živim na Banjici više od četiri decenije i ova linija je uvek bila problem - žali se Jovanka Babić. - Govorili su nam da je predugačka, ali mislim da je 23 duža. Neka uvedu lokalne, kraće linije, ako je dužina problem. Ali gužva je uvek. I muka je što u ovim godinama toliko čekam. Možda čak i češće naiđe od 59, ali stalno bude prepuna!

Mnogi putnici su čuli za džeparoše koji „rade“ na delu trase od Kanarevog brda do Vidikovca. Žene čvršće drže svoje tašne uz telo, sve dok se ne razbije krkljanac na izlasku iz Rakovice. Kod „Mekdonaldsa“ iz autobusa izlazi reka ljudi, da se zapita čovek jesu li uistinu svi bili unutra. Kao i na Trošarini, poput nekog graničnog prelaza, i ovde mnogi putnici ulaze. Preko Žarkova do Banovog brda, „pedesetica“ dalje vijuga mirnijim ritmom. A na okretnici konačno se dolazi do daha.

- Nije slučajno što je nazivaju linijom „trećeg sveta“ - komentariše jedan od putnika. - Ma u „pedesetici“ je uvek prava avantura.


BG5.jpg


OD POČETKA DO KRAJA ZA 54 MINUTA
VOZAČ „pedesetice“ otkriva drugu stranu priče. Kaže da je zadovoljan linijom i da putnici ne prave probleme.

- Dosta je opterećena, ali ulice kojima ide su osvetljene i prohodne - kaže I. S. - Zato je meni „pedesetica“ u redu. Za 54 minuta stiže se od prve do poslednje stanice.


DUPLI DOĐE KAO SEDMICA NA LOTU

MADA bi zvanično trebalo da dolazi na nekoliko minuta, nema pravila kada će stići „pedesetica“. Dešava se da naiđu tri autobusa, jedan za drugim, a ponekad ga nema na vidiku više od pola sata.

Odskora je primećen i jedan zglobni autobus „pedesetice“ koji dođe kao sedmica na lotu.


Новости
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:518137-Voznja-pedeseticom-ekstremna-avantura

Требају нам двозглобни аутобуси! :p
 
Vrh