Šta je novo?

Tošin bunar: proširenje i rekonstrukcija ulice

Хвала Реља, јесу, ствари су се покренули и то је јако добро. Само још да видимо (сазнамо) око оне спорне експропријације о којој се причало. То је и Шапић спомињао (ономад кад га је аутобус 601 испрскао :) кад је давао интервју за Студијо Б), а и Весић је нешто о томе причао.

На некој од слика које сам постављао на овој теми, сам означио где је та спорна парцела.
 
bilo bi logicno da se to uradi ako ne pre onda u sklopu rekonstrukcije cele raskrsnice jednom kada dovrse taj deo ump-a
 
Bio bi tu logičan jedan veliki kružni tok, dokle više samoforizovane raskrnice.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
@Разграђевинар, радиће се у склопу изградње нове раскрснице Тошин бунар-Николе Добровића.

@Непоправљиви оптимиста, нажалост биће, као што и знаш, обична семафоризована раскрсница.

Шта да се ради, ипак кад и ово све заврше биће кудикамо много боље и наравно лепше.
 
Најмање три к.рчеве "институције",као, баве се саобраћајем, али само у називу. Не могу да докучим на који начин нафташи потплаћују исте да намерно успоравају саобраћај а све у сврху што веће потрошње горива. Ово се односи и на блокирање ширења трамвајских и тролејбуских линија. Опасна мафија.
 
Гага":1i9nuv45 je napisao(la):
@Разграђевинар, радиће се у склопу изградње нове раскрснице Тошин бунар-Николе Добровића.

@Непоправљиви оптимиста, нажалост биће, као што и знаш, обична семафоризована раскрсница.

Шта да се ради, ипак кад и ово све заврше биће кудикамо много боље и наравно лепше.

Pretrazih sve izmene, dopune I promene, ali originalni projekat nije promenjen....I dalje sve ostaje isto, svi placevi trebaju biti sklonjeni I navodno de-nivelisana raskrsnica....Jel ima nesto zvanicno?
 
Izvor: Beobuild.rs

Pored glavne saobracajnice i njenih ukrstanja, uz projekat LOT1 idu i rekonstrukcija raskrsnice Ulice Nikole Dobrovica i Tosinog bunara, kao i spajanje Bulevara umetnosti i Bulevara Crvene armije. Projekat rekonstrukcije raskrsnice na Tosinom bunaru ukljucuje prosirenje ulice u duzini od oko 200 metara, sto ce omoguciti nesmetano funkcionisanje buduce raskrsnice na ukrstanju Tosinog bunara i UMP-a. Drugi manji projekat je spajanje Bulevara umetnosti i Bulevara Crvene armije, a on podrazumeva probijanje jos jednog podvoznjaka na pruznom nasipu i formiranje cetvorokrake raskrsnice na ovom ukrstanju. Tender za izbor izvodjaca je u toku na oba projekta, otvoreni su do oktobra, a radovi su predvidjeni da traju izmedju pet i sedam meseci od uvodjenja izvodjaca u posao.
 
Оно што смо дуго чекали полако креће да се остварује. Радови почињу у децембру о.г., а временски рок радова 149 дана (пет месеци).

Пренето са подтеме о УМП-у, а везано за проширење и реконструкцију улице Тошин бунар.

viewtopic.php?f=20&t=26&p=357769#p357751

viewtopic.php?f=20&t=26&p=357769#p357769
 
Prenosim sa teme o "UMP"u. Zbog crteža.

Igor":9oifn3yz je napisao(la):
Izvor: Beobuild.rs

Uskoro radovi u Tošinom bunaru
UMP_028_fhdrbb.jpg


U okviru projekta završetka severnih pristupnih puteva mosta preko Ade nalazi se i rekonstrukcija raskrsnice ulica Tošin bunar i Nikole Dobrovića. Prethodne nedelje završen je tenderski proces za taj deo radova i posao na proširenju ove raskrsnice dodeljen je domaćem preduzeću AR Gradnja.

Rekonstrukcija na ovom delu Tošinog bunara dugo je bila odlagana zbog pravno imovinskih problema u prethodnim godinama, pa je deo ulice ostao nerekonstruisan izazivajući značajne saobraćajne i bezbednosne probleme. Projekat rekonstrukcije raskrsnice na Tošinom bunaru uključuje proširenje ulice u dužini od oko 200 metara, omogućavajuci nesmetano funkcionisanje buduće raskrsnice na ukrštanju Tošinog bunara i UMP-a. Ovo ukrštanje biće rekonstruisano u raskrsnicu sa punom četvorokrakom vezom i novom regulacijom, što će značiti i konačno uklanjanje ovog uskog grla.

Radiće se i temeljna zamena vodovodnih i kanalizacionih instalacija, radovi na elektroenergetskim vodovima i nadzemnim instalacijama. Vrednost ugovorenih radova je 107.504.390 dinara i finansira se iz budžeta Direkcije za izgradnju grada. Rok za izvođenje radova je 149 dana od uvođenja izvođača u posao. Sada je u toku pribavljanje odgovarajućih saglasnosti, a očekuje se da radovi počnu u drugoj polovini decembra.

Pored ovog tendera, na UMP-u je tražen i izvođač za probijanje pružnog nasipa i izgradnju podvožnjaka koji će povezati Bulevar umetnosti i Bulevar Crvene armije. Nakon inicijalnog poziva za dostavljanje ponuda za izvođenje radova na ovom projektu i kasnijeg produženja roka nijedna kompanija se nije prijavila, pa je postupak nabavke i zvanično obustavljen.

U prilogu pogledajte plan novog ukrštanja Tošinog bunara i Ulice Nikole Dobrovića čija izgradnja kreće u decembru.

umptosin%20bunar.jpg

umptosin%20bunar02.jpg
 
Gledam ovaj crtež, zbog uklapanja u postojeće stanje.

umptosin%20bunar.jpg


Danas je iz smera Zemuna ovako
https://www.google.rs/maps/@44.8171538, ... 6656?hl=sr

a po crtežu, ako ga ja dobro tumačim, na ovom semaforu će biti dve trake za pravo ka Vojvođanskoj, umesto dosadašnje jedne.
Na žalost, nije moguće da budu tri, zato što je celim putem do Vojvođanske 2+2...
 
Управо тако Реља, због Земунске улице ће овај део Тошиног бунара бити 2+2, у сваком случају ће бити куд и камо боље него како је сад. Ионако из већ проширеног дела Тошиног бунара (почетак раскрснице са Николе Добровића) ће ићи две траке, а после раскрснице ће бити 2+1, ова једна трака је десно скретање из Николе Добровића према Т.б. која се после сужава у 2+2.
 
zasto i po 100 puta zasto????

dal se nasi planeri `boje` kruznih tokova?????
 
Dok se bude radilo proširenje, tj. dok bude zaustavljen saobraćaj u tom delu biće više gužve kroz Omladinskih brigada. Ići preko Bežanijske kose neće biti isplativo jer su sve ulice ka Blokovima (tj. Bežaniji) slabo ptotočne.

Bilo bi lepo kad bi radili traku po traku i ne zatvarali saobraćaj ni u jednom trenutku, ali nešto ne verujem da će se mnogo truditi da se tako organizuju.
 
I ja mislim da je trebalo projektovati kružni tok, promenio sam mišljenje.

U raskrsnicu se uvodi još jedan pravac, i u rad semafora će se uključiti i interval skretanja prema Mostu na Adi, i sa mota u savske blokove.
Čistim posmatranjem se vidi da je naopterećeniji smer iz Zemuna ka blokovima, u špicu, naravno.
Sa novom raskrsnicom ćemo dobiti dve trake umesto dosadašnje jedne za taj smer, kao što je Gaga napisao, i dobićemo veću "protočnost" zato što će vozila brže prolaziti nego što prolaze danas (neće biti vijuganja u onom suženom delu, gde je traka omeđena samo punom linijom sa jedne i kišnim kanalom sa druge strane). Ali, zbog novog kraka u raskrsnici, prema i od Mosta na Adi, menjaju se intervali semafora zbog saobraćaja na tim novim pravcima. Vozila u smeru ka blokvima će koristiti dve trake, prolaziće brže, ali će morati duže da čekaju na semaforu u te dve trake na potezu od Milutina Milankovića do Nikole Dobrovića/"UMPa".
"UMP" će privremeno rasteretiti, pričam o špicu naravno, dobar deo vozača će iz Omladinskih brigada u smeru ka blokovima skretati ne u Milutina Milankovića već u "UMP" pa na novu raskrsnicu. Tu bi i baksuzni podvožnjak dosta pomogao.

Ali ništa ne bi predupredilo sve probleme i situacije kao - kružni tok. A koliko ja vidim, tu je jedini problem - raspoloživo zemljište, odnosno otkup....
 
laki72":1qih3bjd je napisao(la):
zasto i po 100 puta zasto????

dal se nasi planeri `boje` kruznih tokova?????
Mislim da nije do toliko do stava samih planera, koliko do toga da i oni sami vide cinjenicu da nasi vozaci jedino semafor postuju (jos uvek vecina), makar i cekali malo duze. Ne prodje dva dana da na kruznom toku kod Opstine NBG ne vidim neko cukanje, a svaki dan se izbegne bar nekoliko, kocenjem u poslednjem momentu. Nekako izgleda da crveno svetlo jos uvek kako-tako odvraca "pametne" od politike "ako prodje, prodje", dok u kruznim tokovima svako malo pokusava da se progura na bezobrazluk. Naravno to nije opravdanje, vise neko "glasno razmisljanje" odakle takav stav planera. Ono sto je svuda bezbednije i bolje resenje, kod nas je obrnuto, tako da ce se ovde jos dugo drzati semafora "k'o pijan plota".
 
Ispravite me ako gresim, no nije li ova raskrsnica trebalo da bude denivelisana???

Takodje, nije mi najjasnije kako je isprojektovana veza Ševine ulice sa novom, proširenom trasom Zemunske...
 
nestorBK":3ahomuwj je napisao(la):
Mislim da nije do toliko do stava samih planera, koliko do toga da i oni sami vide cinjenicu da nasi vozaci jedino semafor postuju (jos uvek vecina), makar i cekali malo duze. Ne prodje dva dana da na kruznom toku kod Opstine NBG ne vidim neko cukanje, a svaki dan se izbegne bar nekoliko, kocenjem u poslednjem momentu. Nekako izgleda da crveno svetlo jos uvek kako-tako odvraca "pametne" od politike "ako prodje, prodje", dok u kruznim tokovima svako malo pokusava da se progura na bezobrazluk. Naravno to nije opravdanje, vise neko "glasno razmisljanje" odakle takav stav planera. Ono sto je svuda bezbednije i bolje resenje, kod nas je obrnuto, tako da ce se ovde jos dugo drzati semafora "k'o pijan plota".

Potpuno pogođena suština priče. Nismo mi za kružne tokove.
 
A mozda bi smo se uvodjenjem veceg broja kruznih tokova malo prizvali pameti?
 
Znaci, mislite da smo toliko zakrzljali sa mozgom, da samo razlikujemo crveno i zeleno svetlo?
Nista vise od toga?
Bez sanse, da taj 'izuzetno slozeni' sistem "kruzni tok saobracaja" savladamo ?! ;)
 
Vrh