Šta je novo?

Tošin bunar: proširenje i rekonstrukcija ulice

Ljudi su navikli da vezuju pojaseve, da je zabranjeno pušenje na radnom mestu, da psi moraju da se šetaju na povocu...
Navići će se i na kružne tokove, ne brinite.

Ključni problem je saobraćajna policija koja se ne bavi najčešćim pekšajima: bahato parkiranje na ulici, parkiranje ispred pešačkog, vožnja u nazad na raskrsnici...parkiranje u kružnom toku - neverovatan primer bisera iz bloka 45. Sva nedisciplina potiče od toga da su vozači svesni da neće biti kažnjeni ni za ovakve retardirane postupke, zato što u policiji vlada javaš.
 
Poskušah da predstavim kako će izgledati:

505lrs.jpg
 
Kazu resili imovinsko/pravne odnose? Sa kim? Sa Inexo-om ili kako li se vec zvao? Ako ce da se radi samo S1 I S25, znaci RUPA ostaje, ogradjena ocigledno. Ima li neko informaciju za S25? Na samom pocetku parcele za rusenje objavljene u SL. Ili se I za to "trenutno" odustalo kao I za denivelaciju, mada mi nije jasno sta znaci "trenutno". Sad cemo da napravimo veliku raskrsnicu, pa posle da denivelisemo?! Ocigledno sam ispao iz stosa......
 
Пантограф":39ppuoud je napisao(la):
Jeste, pa su privremeno od denivelacije odustali.
На срећу одусташе. Бацање пара у (тошин) бунар би то било.

Што се тиче аргумената против кружних токова они просто не стоје. Ено истога на крају баш ове саобраћајнице код блока 61 и функционише саобраћај кроз исти сасвим добро. То инертно "размишљање" не би требало да станује овде. Просечном Србину споменеш кружни ток а њему у глави одмах слика Славије.
 
Кружни ток је на крају Војвођанске улице, а не Тошиног бунара. А између ове две саобраћајнице је још и Земунска улица.
 
То де факто јесте једна иста саобраћајница као што сам и написао.
 
obradovah se vescu da ce konacno uraditi ovo usko grlo, kako zbog buduceg boljeg protoka saobracaja tako i zbog samog izgleda cele ulice..."otvorice" se ulica,izgledati prostranije i naravno lepse...sto se tice kruznih tokova,po meni je to najbolje a mislim i najjeftinije resenje.na svakoj raskrsnici gde ne mozes da prodjes, da kazem iz prvog puta, onda tu odmah uraditi kruzni tok i milina.ako vec pricamo o tosinom bunaru,po meni,odmah uraditi kruzni tok kod studenjaka,kod akademca, a i moglo bi i na raskrsnici zemunske ili vojvodjanske sa gandijevom,nije ista ulica ali meni je sve to jedna celina u okviru tosinog bunara.jos jednom da kazem da se radujem prosirenju pomenutog dela.
 
Vojvođanska i Zemunska su praktično spojene u jednu, i sa ovim proširenjem će sa Tošinim bunarom činiti jednu celinu.
Neke buduće generacije će biti zbunjene kako je to jedna ulica, a tri imena ... zapravo četiri - nove zgrade u bloku 61 i 62 se vode pod Dušana Vukasovića...
Postojala je inicijativa da se Vojvođanska i Zemunska preimenuju u Bežanijski bulevar, ali izgleda da od toga neće biti ništa.
 
Kartograf":8g6bvt3t je napisao(la):
nestorBK":8g6bvt3t je napisao(la):
Mislim da nije do toliko do stava samih planera, koliko do toga da i oni sami vide cinjenicu da nasi vozaci jedino semafor postuju (jos uvek vecina), makar i cekali malo duze. Ne prodje dva dana da na kruznom toku kod Opstine NBG ne vidim neko cukanje, a svaki dan se izbegne bar nekoliko, kocenjem u poslednjem momentu. Nekako izgleda da crveno svetlo jos uvek kako-tako odvraca "pametne" od politike "ako prodje, prodje", dok u kruznim tokovima svako malo pokusava da se progura na bezobrazluk. Naravno to nije opravdanje, vise neko "glasno razmisljanje" odakle takav stav planera. Ono sto je svuda bezbednije i bolje resenje, kod nas je obrnuto, tako da ce se ovde jos dugo drzati semafora "k'o pijan plota".

Potpuno pogođena suština priče. Nismo mi za kružne tokove.
Потпуно промашена суштина приче и замена теза... Као што је небројено пута прежвакано, кружни ток ко Општине НБГ је лоше пројектова (у суштини има мини раскрсницу на улазу из смера Земуна) и отуда проблеми. Како на осталим кружним токовима по граду нема толико чукања? На свакој раскрсници са јаким левим скретањима би требало урадити кружни ток, дакле, Омл. бригада и М. Миланковића, Омл. бригада и Ј.Г, итд...
 
Da ima malo avanturizma kod naših planera (Saobraćajnog insituta, fakulteta ili koga god) pa da se malo eksperimentiše. Npr. naprave kružni tok na tom mestu, ali sa semaforima daljinski upravljanima, pa da se malo prati saobraćaj iz neke centrale...

Da ne pričam kako bi lepo legla denivelisana raskrsnica na tom mestu. To je ionako zanatski deo, tj. tu skoro neće biti stanova, pa stubovi uopšte ne bi štrčali tu, plus što imamo uzbrdicu.

A zamislite tek da se pravac Tošin bunar - Zemunska ukopa...

Ali najlakše je staviti semaforizovanu 4-orokraku raskrsnicu...
 
Nigde ne spominju da li će tzv. "cigamalu" da rasele jer je to stvarno ruglo, a i nema baš puno baraka.
 
Ciganmala je sa druge strane pruge i uopšte neće smetati radovima. (Ako mislimo na istu ciganmalu - između pruge i Poreske)
 
Има их и на самој кривини са доње стране пута.
 
astrodule":1wawsnze je napisao(la):
Ciganmala je sa druge strane pruge i uopšte neće smetati radovima. (Ako mislimo na istu ciganmalu - između pruge i Poreske)

Miislim na one sto se nalaze tik uz usko grlo Tošinog
 
Tako sam i mislio, znači da će biti pešačka staza tik uz barake... :notok: :bash: :bash: :bash: :violina:
 
Ako malo pažljivije pogledate ove planove, i ispratite temu o aktuelnoj fazi izgradnje Airport City-ja, videćete da je na mestu na koje se nalazi ova mini favela previđen ulaz u krug Airport City-ja sa strane Tošinog bunara.
 
mmgoran":18ryrriz je napisao(la):
Poskušah da predstavim kako će izgledati:

505lrs.jpg

Zar nije trebao da bude glavni pravac "Dobroviceva (iz pravca zeleznicke stanice NBG) - Tosin bunar" pa dalje pravac ka centru Zemuna da na taj nacin UMP zaokruzi putanju oko centralne zone Beograda?
 
Спатио како то мислиш "....па даље правац ка центру Земуна...." ?
Па УМП и долази од ж. станице НБГД до Тошиног бунара, па се пење на Бежанијску косу Добровићевом улицом, па Марка Челебоновића до "лакат кривине", па саобраћајница Т6 и право на Пупинов мост. Или те нисам најбоље разумео !

Од раскрснице Т.б. - Н.Д. се овај део Тошиног бунара проширује до Земунске улице, то је укупно неких 350 метара.
 
@spatio
Pa ne.
Zar si zaboravio da je kod nas 'planirana' spirala, koja krece sa SMP, nastavlja se na UMP, a ne bi me cudilo da se na kraju veze na "krug dvojke" :D
 
relja":rk54z9q8 je napisao(la):
Ako malo pažljivije pogledate ove planove, i ispratite temu o aktuelnoj fazi izgradnje Airport City-ja, videćete da je na mestu na koje se nalazi ova mini favela previđen ulaz u krug Airport City-ja sa strane Tošinog bunara.
@Реља тачно тако, али...

Тај будући улаз из Тошиног бунара у Ерпорт град неће се сад радити. Можда (мада стварно тешко) тек кад заврше зграду 2100 и ону подземну гаражу (негде средином следеће године), а највероватније по завршетку осталих зграда 2200, 2300 и 2400, унутрашњих саобраћајница самог овог пословног центра, свих гаража, паркинга,...

У конкурсној документацији за проширење Тошиног бунара на задњој 30. страни пише, цитирам:

IV ТЕХНИЧКИ ПОДАЦИ
Предмет пројекта je улица Тошин бунар од раскрснице са улицом Николе Добровића до изграђеног дела улице у пуном профилу у дужини од L~350m са свом припадајућом инфраструктуром. Попречним профилом су предвићене две коловозне површине ширине 7.25m, средње разделно острво ширине 4m, обострано зеленило променљиве ширине и обострани тротоари ширине 3m.
Пројектом је, потребно обрадити и прикључење постојеће улице Владимира Назора у улицу Тошин Бунар како би се обезбедио прилаз постојећим објектима.“ Завршен цитат.

Значи нигде се не спомиње и градња предвиђеног улаза. Тај улаз није за сад обухваћен овим пројектом, он (улаз) је обухваћен пројектом изградње Ерпорт града. Тачно се види по оним зеленим испрекиданим цртама (линијама) докле је „граница“ радова по овом пројекту проширења-наставка Тошиног бунара.

Наравно да бих волео да се цигани изместе одатле, да их не прекривају платненим оградама, као ове године, кад је био Београдски маратон, али нажалост остају до даљег. Такође поставља се и питање њиховог расељења, знаш и сам да ће они њихови заштитиници, разноразне „свастике“, нло, нво, ал, дићи халабуку да им се обавезно обезбеде станови. О том расељењу још нико није ни „а“ рекао.

За оне који не знају где се налази то циганско насеље, означио сам црвеним правоугаоницима на бинг мапи и гугл мапи са убаченим цртежом проширења Тошиног бунара, који је урадио ММГоран.


 
Gago, ja stvarno ne znam šta će se dogoditi i kojom dinamikom će se raditi ulica.
Znam samo da APC sada ima ulaze sa strane Omladinskih brigada, i tu jednu usku asfaltiranu stazu kod Tošinog bunara.
Kada završe te nove zgrade, trebaće im još kolskih ulaza, nepraktično je da se vozi kroz ceo kompleks, i i gubi se na atraktivnosti poslovnog prostora.... a i izborom lokacije su računali i na prilaze sa obe strane. Nije potrebno objašnjavati o kakvoj prednosti i pogodnostima se radi.
Meni, dosta davno, su pričali kako su Izraelci platili i iseljavanje Roma iz jedne od zgrada starog aerodroma, koja je potom srušena. Mene ne bi iznenadilo da naša vrla gradska uprava računa "da će se sve to samo rešiti".
 
Vrh