Šta je novo?

Zrenjaninski put

Izvor: Beobuild.rs

Radovi kod Pančevačkog mosta
160507-BG-Pancevo-Natputnjaci-34b.jpg


Zatvaranjem saobraćajnica na severnim prilazima Pančevačkom mostu počela je demontaža dva železnička natpunjaka u sklopu rekonstrukcije pruge Beograd – Pančevo. Ovi natpunjaci se nalaze na desnom koloseku, između Pančevačkog mosta i stajališta Krnjača-most. Radovi na oba mosta podrazumevaju izradu i montažu kompletno nove čelične konstrukcije, kao i rekonstrukciju postojećih stubova i fundiranja. Kako bi se stekli uslovi za projektovanu brzinu od 120km/h neophodno je izvršiti ojačavanje mostovske konstrukcije koja je izvedena za manje brzine i ne odgovara najnovijim standardima. Uz potpunu zamenu čelične konstrukcije oba mosta, ovi radovi obuhvataju i značajne radove na nosećoj betonskoj konstrukciji i stubovima. Na manjem mostu će u svrhu ojačanja biti ugrađeno ukupno 11 novih šipova, a na većem mostu 13 šipova.

Celu vest kao i fotografije radova pogledajte u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/radovi-kod-pan%C4%8D ... p2620.html
160507-BG-Pancevo-Natputnjaci-05.jpg

160507-BG-Pancevo-Natputnjaci-24.jpg
 
Привремени обилазак на зрењанинцу:



На ортофото снимку, путању означио Пеђа са форума "Гаража"
 
Da li ste videli privremeno skretanje sa Pancevackog na Zrenjaninski put, obolezeno na prethodnom postu ?
Skinuli bankine i teraj...Hiljade automobila dnevno prolaze preko toga i da niko nema odgovornost da tih 10m uradi kako treba.
Pa ovo nije drzava, ovo je tor za stoku..
 
Da skretanje je neasfaltirano i neravno, a ukljucenje nebezbedno ali koga briga ceo zrenjaninac je takav.
 
Mali update, juce sam prolazio tuda i sada je asfaltirano, mozda citaju beobuild :shock:
Ne idem cesto pa ne znam od kada je tako, poslednji put, pre 4-5 dana nije bilo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=395734#p395734:2hr5e9uy je napisao(la):
Tyrion » 03 Jul 2016 11:07 pm[/url]":2hr5e9uy]Mali update, juce sam prolazio tuda i sada je asfaltirano, mozda citaju beobuild :shock:
Ne idem cesto pa ne znam od kada je tako, poslednji put, pre 4-5 dana nije bilo.

Ni to si uradili kako treba, tek onako u prolazu, i dalje je vecina privremenog puta u rupama, a ukrstanje kratko i nebezbedno (redovno gledam
neiskusne vozace kako prave show pri prestrojavanju i samouverene "vozace" iz pravca Panceva kako ulecu u klanac. :bash:
 
Lepe slike. Dron ? Koji je bio povod ?

Da javim lepu vest - dobili smo 14. semafor na deonici od 6km od Pancevackog mosta do prvog skretanja za Borcu :mrgreen:
Nalazi se kod Rode, da bi njihove musterije mogle da se ukljuce u kontra-smer jer su do sada morali malo da kruze... Sada imamo dva semafora sa razmakom od 50m. :notok:
I do sada sam sa bajsem postizao isto vreme kao autobus, ako ovako nastave uskoro cu biti duplo brzi :D
 
Probijena ograda na Zrenjanincu usled brze voznje kod Putnika,slikano pre 3 dana

izvor:FCB stranica Borča
 
Da oživim i najavim sledećeg udarenog pešaka na zrenj. putu - koliko god to šlogirano zvučalo.

https://goo.gl/maps/pPuNf39nrtn - lokacija, kod Pošte u Krnjači.

Semafori na toj raskrsnici ne rade već danima, uopšte ne rade (niti blinkaju).

Maločas se vraćah kući i čekam da skrenem levo iz pravca grada ka Pošti dobrih 2 minuta da naiđe neki luft i skrenem napokon. Pešaci hoću da pređu zrenj. put sa leve strane (preko pešačkog prelaza - pogledati google maps link gore) preko puta na stanicu kod BIP-a. Niko živi ne staje, tek se jedan čovek smislio da stane i to u bržoj traci (da se tako izrazim). Prelaze 3 klinca, neka gospođa i na kraju jedna devojka. U tom trenutku, ovaj iz sporije trake sa crvenom novijom Fabiom ne šljivi 2% što ovaj iz brže trake stoji na pešačkom, vozi on svojim tempom i kako je devojka prelazila, bukvalno u poslednji trenutak je zabo na kočnice, skrenuo malo u njegovo desno i izbegao devojku za 10-20cm maksimum i to samo jer ga je devojka videla i bukvalno odskočila. Pogledao je u retrovizor i nastavio dalje.

Nisu svi tako agilni, pa nažalost, po svemu sudeći, očekujem sledeći u nizu naslova "udaren pešak na zrenjaninskom putu".
 
Зрењанинац све до СМТ-а треба уредити као булевар и тако га назвати овако нема смисла више, док Панчевачки пут треба претворити у прави аутопут што није тешко. Иначе уз све те канале цела лева обала може да се направи као неки српски Амстердам или Венеција нажалост ми смо сиротиља раја
 
Шта мислите о кружним токовима на Зрењанинцу уместо семафора и успоривачима (лежећим) испред кружног ток и пешачких прелаза? А да СМТ добије техничке услове за веће брзине, добије још пар петљи где су семафори и суштински преузме транзит?
 
SMT ima tehničke uslove za veću brzinu, to smo apsolvirali više puta. I treba da je ima bez obzira na Zrenjaninski put.

A kada smo kod ,,Zrenjaninca",...Odavno zrela za 2+2, deonica od ,,Putnika" do petlje sa SMT, treba konačno tako i da se uradi. Ono sada izgleda tragično da nema dalje. Kruzni tokovi - ne, jer ljudi ne znaju da voze u istim. Msm što se mene tiče, može, odgovara mi lično. Ja sam svoju vožnju davno prilagodio tome kakvi su drugi, nisam imao drugog izbora. Ali tu ima još jedan - najveci problem - pešaci, čije ponašanje, ne znam kako da shvatim, sem da hoće pošto - poto da se ubiju, pa to ti je.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544502#p544502:252r41h5 je napisao(la):
Дошљак » Uto Jun 12, 2018 10:06 pm[/url]":252r41h5]Шта мислите о кружним токовима на Зрењанинцу уместо семафора и успоривачима (лежећим) испред кружног ток и пешачких прелаза? А да СМТ добије техничке услове за веће брзине, добије још пар петљи где су семафори и суштински преузме транзит?

Dodao bi pasarele.
 
Има СМТ услове, али бих ја додао заштитне ограде на разделном острву и петље уместо семафорских раскрсница. А проширење Зрењанинца на 2+2 целом фужином је срамота што касни. Кружни ток сам замислио с циљем да се успори саобраћај, не би то били КТ комплексни као Славија, Аутокоманда или Општина НБГ, већ Х и Т кружни токови. Зрењанинац заслужује трансформацију из полуиндустријско-пољопривредне магистрале у градску саобраћајницу. Такође треба тежити урбанизацији и оплемењивању околине измештањем разноразних стоваришта, магацина, паркинга, отпада и сл. садржаја.
 
Bilo je jedno vreme pet traka , dok kiše nisu isprale sivu farbu kojom su prešli preko starih oznaka , pa nisi znao kuda da voziš. Ja sam se zatekao jednom u situaciji gde je padala kiša a vide se nove i stare linije , te sam jedva "izgurao" vožnju.
 
Pa Zrenjaninac odavno vapi za svojim "sredjivanjem" .Dodao bi samo da treba da ide 4 trake plus peta za skretanje u levo.

Ulica koja spada u sam vrh po broju vozila ( da ne spominjemo broj sudara i poginulih ) , a koji se svakim danom povecava , ne renovira se .

Renoviraju se ulice u krugu dvojke , za nenormalno velike pare ili neke ulice koje su manje frekventne . Ako nemamo dovoljno sredstava , a nemamo , kao drustvo da to sve uradimo , onda idemo redom . Jedna ulica krug dvojke , jedna Novi Beograd jedna Cukarica jedna Palilula i tako redom .

Cujem sad ide Karadjordjeva i to kosta 10 miliona EUR . Valjda da ovi arapi mogu da se setkaju iz Beograda na vodi

A gde su zrenjaninac smederevac ibarska obrenovacki surcinksi batajnici put....
 
Мислим да би и само затварање Зрењанинца зарад реновирања било проблематично.
 
I više nego problematično :(
za tranzit oslanjanje na obilaznicu i to je OK
za stanovnike pakao ,
nema paralelnih ulica niti su spojene u jednu ni sa leve ni sa desne strane Zrenjaninca koje bi mogle preuzeti saobracaj
to se jasno vidi i na mapi
te prioritet je gotovo ne moguca misija, prvo spojiti i osposobiti bar jednu paralelnu ulicu sa bilo koje strane Zrenjaninca
:sesir:

Ah da... uvek ostaje putarska opcija : raditi prvo jedan smer a sledeci, naredne godine ,
a onda onaj prvo uradjeni za to vreme zbog preterecenosti vec bude polu raspadnut :lol:
 
По мом мишљењу, прво би требало одрадити проширење на потезу од раскрснице са Братства-јединства и Кикиндском, код Шопија, до пута нормалне ширине пред петљу за гробље Збег. То је неких 1,5 км, и већи део уз пут су њиве, а има довољно простора и код самог тржног центра. Ту направити и пробно три кружна тока, један на самој раскрсници Кикиндске, Братства-јединства и Зрењанинца, други код канала, на раскрсници Мокринске, Карловачке Митрополије и Зрењанинца, и трећи на раскрсници са Јована Златоустог и оног неког дужег пута што иде у њиве. Ту трасу урадити са разделиним острвом, уређеним тротоаром и стазом за бицикле. Улице Карловачке Митрополије, Хоповску и Мокринску дуж канала уредити исто са шеталиштем и бициклистичком стазом као и сам канал. Све мање улице на овом потезу које избијају на Зрењанинац претворити у слепе и саобраћај из њих преусмерити на улице које се уливају преко ова три кружна тока у Зрењанински пут. Митра Трифуновића Уче спојити са Мокринском преко оних пар празних плацева, а Мокринску продужити дуж канала до краја насеља Преток да се исто заокружи на север.
Други уски део од пута за Овчу до Шопија у дужини од око 1 км би већ био проблематичнији за проширење, ту би требало извршити експропријацију.
 
Može da se radi segmentno. Da se zatvori potez Šopi - Putnik...Biće zezanja, ali ima načina da se obiđe,...I da se uradi 2+2. Posle toga, isto tako Šopi - Zbeg.

A dalja obnova Zrenjaninskog puta od Borče do Pančevačkog mosta da se takođe radi segmentno od raskrsnice do raskrsnice da se jedna strana pušta dvosmerno, pa posle druga obnovljena. Od ,,Putnika" do ,,Sponit" pumpe, pa posle od ,,Sponita" do Sebeša. Od Sebeša do ,,Auto Čačka". Od AČ do Koteškog puta, pa posle odatle do ,,Belih zora". I od ,,Belih zora" do Pančevačkog mosta. Zezanje će biti, ali će se isplatiti.
 
Jbg, zarad višeg cilja, nešto mora privremeno i da se istrpi.
 
Vrh