Šta je novo?

R-267 Батајница-Добановци

orion":t5ddn199 je napisao(la):
ovo sto se desava u okolini Batajnice je katastrofa, ovoliko se gine samo u ratu
http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... D0%B0.html
Jel to ona krivina u Ugrinovcima. Ima jedna slična i u Batajnici ali mi ona u Ugrinovcima deluje mnogo opasnije.
Jedno mi nije jasno da može da se odradi espropriacija za put do nadvožnjaka na obilaznici a ne može par metara od njive da se uštine zarad bezbednosti.

O znaku za naseljeno mesto. To mi liči na one sulude EU zakone koji vređaju inteligenciju. Ovo ne možeš ni da primetiš ni da vidiš. Beo znak. Pa treba sve te visoke nazovi doktore i magistre saobraćaja nahraniti tim znakovima. Ajd što je beo ali lepo staviš ti unutar njega ono 50 sa crvenim krugom pa iznad ovu slikicu. Hibrid varijanda.

Ovaj znak je smišljen upravo da se ne vidi a životi zavise od njega. I nema ništa tu da se podrzumeva da je 50 u naseljenom mestu, stavi ti lepo crveni opasač tu. Ovim se znakovi izrečitih naredbi podrzumevaju kroz znak obaveštenja. :bash:
 
вероватно мислиш на ову кривину у Угриновцима http://binged.it/1muyje*******
Сада је добро обележена, постављене су и оне траке за успорење саобраћаја али остаје проблем да је због бетонске ограде која се налази на кривини прегледност очајна.

Иначе уклоњен је онај знак 80 тако да је сага завршена. Да подсетим прво је било ограничење 50 па је неко поставио знак 80, после одређеног времена пар метара после знака 80 постављен је знак за насеље. Пре пар дана уклоњен је знак 80. Толико о координацији и логици.
slika1.jpg


Иначе овде би могло да буде ограниочење 80 ако се посматра само пут и сам сам мислио да је то ок.
Међутим овде сам се свега нагледао, од неосветљених трактора и бициклиста, трактора који навуку земљу са њива на асфалт а највећи проблем је што је и овде примећено што има доста стоваришта и камиона који се укључују у саобраћај.
 

Ovde je ocigledno podloga lose odradjena, ali nema nikakve ivicnjake niti drenazu tako da da se to siri dok ne dodje do sredine puta. Izgleda mi bas novo, mozda jos ima neku garanciju. Kad je ovo radjeno?
 
Добановци постају привредни центар

Предвиђено нових 1,4 милиона квадрата стамбеног простора и троструко више фабричких хала и пословних локала. – Очекује се досељавање још 7.000 становника у ово сурчинско насеље

http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/ ... ar.sr.html
 
Мали осврт на неодговорност путара, ситуација је све гора и гора, за слике у продужетку треба имати јак желудац.

Замислите како је пешацима и бициклистима који морају да прођу овуда.

Иначе овуда пролази градски превоз и ћачки аутобус који вози ђаке у школу у Батају а види се на сликама који је ризик пут до станице, тротоара нема а мочваре и блато на све стране.

cam00298.jpg


cam00299.jpg


cam00300.jpg


cam00301.jpg


cam00302.jpg


cam00303.jpg


cam00304.jpg


cam00305.jpg


cam00306.jpg


cam00307.jpg
 
Направљен је кружни ток код укључења на аутопут за Нови Сад, овде http://binged.it/1PBmldR
Направљен је и један мањи сегмент тротоара, камо среће да направе бициклистичку стазу до Батајнице, онда се долази до Бановаца где стаза већ постоји...
 
Реконструише се део Р267 на релацији Батајница-Угриновци( половина која је прошли пут само закрпљена). Ако квалитет радова буде као на делу који је потпуно реконструисан пре пар година биће то пун погодак.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=319233#p319233:f2qraio1 je napisao(la):
Вожд » 22 Feb 2015 01:21 am[/url]":f2qraio1]Добановци постају привредни центар

Предвиђено нових 1,4 милиона квадрата стамбеног простора и троструко више фабричких хала и пословних локала. – Очекује се досељавање још 7.000 становника у ово сурчинско насеље

http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/ ... ar.sr.html

Dobanovci jaci od Beograda na Vodi...
 
Тренутно стање..


Надам се да ће некако да убаце и пешачко бициклистичку стазу као и на делу који је раније реконстриусан. Ево и места гда се завршава претходна реконструкција и почиње овај сегмент. На претходној деоници су сви стубови померени у страну како би било места и за пешачко бициклистички стазу. Та претходна деоница је је показатељ како треба да се раде овакве реконструкције.

 
Деоница је асфалтирана. Сада се копају одводни канали.
imgurl
 
РАДОВИ У УГРИНОВЦИМА

25. јул 2016.



У току су радови на четвртом делу изградње регионалног пута који спаја Новосадски ауто-пут и Ауто-пут Београд-Загреб. Овај пут пролази поред насеља Угриновци, Батајница и насеља Бусије. Пут се ради до уласка у батајничко насеље Шангај. Планском документацијом је предвиђена изградња надвожњака преко пруге. Тај прелаз је сада обезбеђен полубраником, што отежава грађанима приступ централном делу општине. Радови ће бити завршени у наредна четири месеца.

http://zemun.rs/radovi-u-ugrinovcima/

Ваљда ће онај несрећни пружни прелаз коначно да се реши
 
Jel lakse uraditi nadvoznjak ili podvoznjak u konkretnom slucaju
 
...Планском документацијом је предвиђена изградња надвожњака преко пруге...
Sobzirom da su se na ovom forumu jako dugo mnoga,, koplja lomila ,,
oko najoptimalnijeg rešenja upravo tog Batajničkog prelaza preko pruge
Jedva čekam da vidim
ima li bolje nego sto je na ovde predloženo 8)
 
Пешачко бициклистичка уз пут је упропаштена на више места. Пут је на вишем нивоу од плацева који се користе као паркинг па су плацеви насипани. Како приступ иде преко тротоара насипани су и они. Сада је овуда немогуће возити бицикл.:violina:
 
Слажем се, али је довољно широк, није оптерећен и комотно се могао возити бајс. Бициклисти се некако и могу снаћи али са дечијим колицима је немогуће проћи
 
Ево још један пример где је бар естетски мање ругло.
Уместо да се реши проблем кишне канализације имамо ситуацију да свако насипа по својој жељи
nasip.jpg
 
Vrh