Šta je novo?

Koridor 10

@marko.t
Pre svega dobro dosao na forum. Koliko vidim poznajes situaciju u Makedoniji ili je bar pratis. Na jednom makedonskom portalu, ako sam dobro shvatio posto ne znam makedonski, procitao sam da na Koridoru 10 planiraju izgraditi jos dve naplatne rampe Demir Kapiju i Djevdjeliju. Hoce li one biti ceone?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451525#p451525:b049m7j7 je napisao(la):
shumar » Pon Maj 15, 2017 10:55 pm[/url]":b049m7j7]@marko.t
Pre svega dobro dosao na forum. Koliko vidim poznajes situaciju u Makedoniji ili je bar pratis. Na jednom makedonskom portalu, ako sam dobro shvatio posto ne znam makedonski, procitao sam da na Koridoru 10 planiraju izgraditi jos dve naplatne rampe Demir Kapiju i Djevdjeliju. Hoce li one biti ceone?

Planiraju izgradnju, i sigurno da ce biti ceone, nemaju razlog za neko drugo resenje :)
samo neznam tacne lokacije koje ce biti, mislim da ce se to tek raditi nakon otvaranja puta, tako da bar jednu sezonu ce biti besplatna voznja na novi autoput
 
Jel znaš možda kada je tačno planirano da ga svečano otvore?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451663#p451663:854er5fr je napisao(la):
marko.t » 16 May 2017 02:07 pm[/url]":854er5fr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451525#p451525:854er5fr je napisao(la):
shumar » Pon Maj 15, 2017 10:55 pm[/url]":854er5fr]@marko.t
Pre svega dobro dosao na forum. Koliko vidim poznajes situaciju u Makedoniji ili je bar pratis. Na jednom makedonskom portalu, ako sam dobro shvatio posto ne znam makedonski, procitao sam da na Koridoru 10 planiraju izgraditi jos dve naplatne rampe Demir Kapiju i Djevdjeliju. Hoce li one biti ceone?

Planiraju izgradnju, i sigurno da ce biti ceone, nemaju razlog za neko drugo resenje :)
samo neznam tacne lokacije koje ce biti, mislim da ce se to tek raditi nakon otvaranja puta, tako da bar jednu sezonu ce biti besplatna voznja na novi autoput

Znaci na 180 km puta imacemo 5 naplatnih rampi, bice veselo u letnjim spicevima.
Nisam bas siguran da nemaju razlog za neko drugo resenje, tj. trenutno nemaju ali za koju godinu ce imati kad Bugarska zavrsi autoput do Grcke. Steta sto uopste nisu razmatrali zatvoreni sistem naplate.
 
Pa po mojoj nekoj proceni ima tu neka 2,5 do 3 km da se odradi do tunela...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451711#p451711:3obrgefq je napisao(la):
Blade » Uto Maj 16, 2017 7:38 pm[/url]":3obrgefq]Jel znaš možda kada je tačno planirano da ga svečano otvore?

Zadnja prica je krajem maja, ali ja bi ti rekao krajem juna

shumar":3obrgefq je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451663#p451663:3obrgefq je napisao(la):
marko.t » 16 May 2017 02:07 pm[/url]":3obrgefq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451525#p451525:3obrgefq je napisao(la):
shumar » Pon Maj 15, 2017 10:55 pm[/url]":3obrgefq]

Znaci na 180 km puta imacemo 5 naplatnih rampi, bice veselo u letnjim spicevima.
Nisam bas siguran da nemaju razlog za neko drugo resenje, tj. trenutno nemaju ali za koju godinu ce imati kad Bugarska zavrsi autoput do Grcke. Steta sto uopste nisu razmatrali zatvoreni sistem naplate.

Vidi to uopste nije loso sa 5 naplatnih rampi, tako oni uracunavaju vreme za odmor i pauzu umesto da stajes na benzinsku pumpu :lol:
Salu na stranu, ne razmislja se o uvodjenje zatvoreni sistem naplate u MKD u nikom smislu, ima neke price o ENP ali sve je to tiho i stidljivo i nece biti brzo to
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451787#p451787:3owed68n je napisao(la):
Stomatolog » Wed May 17, 2017 12:00 am[/url]":3owed68n]Pa po mojoj nekoj proceni ima tu neka 2,5 do 3 km da se odradi do tunela...

Loša ti procena, ali baš... Od asfalta do tunela ima 1,2km, od kosina gde su sada oko 1km.
 
Ljudi mene zanima, da li ćete stajati u Predejanima ili odlaziti u Dzep, na putu za Gr kad bude zavrsen AP ili cete preferirati vise benz. stanice. Mislim najvise zbog izlaska sa AP pa placanje pa mozda guzve na naplatnim... i uopste kako ce izgledati naplate kroz taj predeo

Послато са S57 уз помоћ Тапатока
 
Kroz Grdeličku klisuru je veliki posao, to nije moglo ni da se ocekuje da ce ovog leta biti zavrseno, ruku na srce. Ali Srpska Kuća - Levosoje su mogli da zavrse i trebali su. Pričamo realno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451743#p451743:rqkno82v je napisao(la):
shumar » 16 May 2017 09:41 pm[/url]":rqkno82v]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451663#p451663:rqkno82v je napisao(la):
marko.t » 16 May 2017 02:07 pm[/url]":rqkno82v]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451525#p451525:rqkno82v je napisao(la):
shumar » Pon Maj 15, 2017 10:55 pm[/url]":rqkno82v]@marko.t
Pre svega dobro dosao na forum. Koliko vidim poznajes situaciju u Makedoniji ili je bar pratis. Na jednom makedonskom portalu, ako sam dobro shvatio posto ne znam makedonski, procitao sam da na Koridoru 10 planiraju izgraditi jos dve naplatne rampe Demir Kapiju i Djevdjeliju. Hoce li one biti ceone?

Planiraju izgradnju, i sigurno da ce biti ceone, nemaju razlog za neko drugo resenje :)
samo neznam tacne lokacije koje ce biti, mislim da ce se to tek raditi nakon otvaranja puta, tako da bar jednu sezonu ce biti besplatna voznja na novi autoput

Znaci na 180 km puta imacemo 5 naplatnih rampi, bice veselo u letnjim spicevima.
Nisam bas siguran da nemaju razlog za neko drugo resenje, tj. trenutno nemaju ali za koju godinu ce imati kad Bugarska zavrsi autoput do Grcke. Steta sto uopste nisu razmatrali zatvoreni sistem naplate.
5 čeonih naplatnih rampi na svakih 40 kilometara je nervocid. Kad za koju godinu bude gotov autoput do Đevđelije, više vremena ćemo provoditi čekajući na prelaz naplatne rampe i granice. Od Beograda do Evzonija 13 komada BATO. Tendencije su takve da će se vremena čekanja sve više i više povećavati, a nikome na pamet ne pada da to rešava - naročito procedure i kapacitete na graničnim prelazima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452342#p452342:243umf7x je napisao(la):
Žika » 19 May 2017 05:24 pm[/url]":243umf7x]I Nais je nepotreban.

I ja sam za to da se zatvori AP u Y. Da postoje samo naplate Beograd, Preševo i Dimitrovgrad.

Nais (Niš) da se razbije na 5 bočnih naplata u rasponu oko 25km.

2 bočne naplate (petlje) na južnom kraku. Niš jug i Prokuplje
3 bočne naplate (petlje) na istočnom kraku. Niš centar(aerodrom), Niš istok, Zaječar(Prosek, Niška banja)

Odraditi spoj od oko 1,5km tako da se stari E80 od sićevačke klisure spoji sa petljom Zaječar.


Građani Niša bi izubili donekle jer bi im se naplaćivao svaki izlazak na AP ali moglo bi to donekle da se ublaži razvojem lokalnih puteva a svaka naplata u okviru ovih 5 rampi da ide za to tj. puteve grada Niša a ne u ostalu putarinu. Eventualno bi se mogle obezbediti povoljnije cene za vozla sa NI tablama isl. Sve zavisno od obima saobraćaja koji bi se javio.

Primer lokanog puta je spoj duž A4 od petlje centar do perlje istok isl. magistralnim putem pored Ap-a isl.

Alternativa je da se istočni krak odvoji od naprlate tj. ove 3 petlje i da se postavi čeona rampa posle petlje Zaječar tj. baš tu negde gde je napravljen spoj sa novim delom AP-a.
 
A bilo bi i dobro da juzni krak bude zatvoren skroz od BG do izlaznih naplatnih, a istocni da ima ceonu cim se stupi na njega posle petlje i jos jednu posle Nisa, pa opet zatvoreni sistem do granice, kad bude gotov u celosti

Послато са S57 уз помоћ Тапатока
 
Prokuplje , Niš jug odavno imaju gotove rampe samo da se instalira oprema i mogle bi da funkcionišu. Ostaje da se ukine Doljevac i reši Niš sever.
 
Ako ćemo tako onda bi bilo dobro i pošteno da po završetku beogradske autoput obilaznice, da se i ona uključi u zatvoreni sistem naplate putarine.
To bi onda izgledalo ovako, 'plavi klugovi' bi bile bočne naplatne rampe, a 'plave linije' bi bile čeone naplatne rampe.
'Duple crvene linije' su trenutne i planirane čeone naplatne rampe.
Tranzitni putnici kroz Srbiju bi uzimali karticu za autoput na naplatnoj stanici Šid ili Subotica i plaćali bi kod Dimitrovgrada ili Preševa ili obrnutim redom u suprotnom smeru.



U celoj Srbiji neki žele da se naplaćuje svaki kilometar autoputa osim oko i kroz Beograd i oko Subotice (po planu četri izlaza od granice bez naplate), a razlog je konfor i što manje čekanje na naplatnim rampama koji bi najviše značio nama beograđanima, pošto naprimer Nišu bi uskratili besplatnu upotrebu autoputa oko grada. Naprimer Novi Sad ima oko grada paralelni put čija je upotreba besplatna. Da li će naprimer Čačak dobiti besplatnu uporebu autoputa od Preljine do Pakovraće (nekima bi to značilo, brza obilaznica bez semafora)? Najverovatnije neće. Svim građanima mesta koja imaju dva ili više ulaza/izlaza na/sa autoputa bi značilo da je upotreba među tih ulaza/izlaza besplatna.
 
Meni iskreno i nije jasno zasto ne postoji zatvoreni sistem naplate za obilaznice? tj. zasto neko mora da izlazi sa autoputa, pa da se posle ponovo ukljucuje.
ne vidim razlog zasto se ne bi i obilaznice ukljucile (naravno, kada se zavrse) kako neko gore napisa i da postoji samo horgos-presevo. Sve ostalo bocno i to je to....?
 
Nacrtom regulacije podrucja Nis Bugarska granica od Marta 2017 predvidjena je nova naplatna rampa Malča,tako da ce svaka deonica imati svoju ulaznu i izlaznu rampu a podrucje grada Nisa nece biti pod naplatom.

Znaci auto put
E70 Šid-Šiumanovci
E75 Subotica-St.Pazova,Beograd-Nais,Doljevac-Preševo
E80-Malča-Dimitrovgrad
A2 -Obrenvac-Preljina/Pozega
 
Vrh