Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 238 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 12 4,8%

  • Ukupno glasača
    250
A da li si smislio i sa kojim vozilima bi NBG radio linije 53 i 89? Ne zaboravimo da je u najavi i ukidanje pogona Zemun zbog restitucije , te bi u tom slučaju dvocifrene linije koje drže prešle u pogon NBG , a ostatak privatnicima. Obzirom da ni u Zemunu ne cvetaju ruže , pitanje je sa čime što valja od voznog parka bi došli u pogon NBG.
 
Барем 27Е и 53 да се пребаце јер је у њима свакодневно гужва а поготово у 53. На 89 само треба повећати број возила.
 
На 27Е и 53 би добро дошли зглобни аутобуси које НБГ шаље на 67.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452398#p452398:289o1ebb je napisao(la):
Сале# » Pet Maj 19, 2017 11:24 pm[/url]":289o1ebb]Линије 27Е,53 и 89 треба дати погону Нови Београд,да би се нова возила
са тих линија пребацила на потез 300 и на 405.
Apsolutno se slazem, na 307 su preko potrebna nova vozila, a da se krs Connecto #155 skloni sa linije. Taj bus ne moze da vozi vise od 3-4 dana a da se ne pokvari
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452452#p452452:2uynlfaf je napisao(la):
Дошљак » 20 Мај 2017, 11:06[/url]":2uynlfaf]На 27Е и 53 би добро дошли зглобни аутобуси које НБГ шаље на 67.
Да, а на 67 да раде искључиво соло јер линија није за зглоб.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452400#p452400:nvs1na8w je napisao(la):
solecar » Пет Мај 19, 2017 11:32 pm[/url]":nvs1na8w]A da li si smislio i sa kojim vozilima bi NBG radio linije 53 i 89? Ne zaboravimo da je u najavi i ukidanje pogona Zemun zbog restitucije , te bi u tom slučaju dvocifrene linije koje drže prešle u pogon NBG , a ostatak privatnicima. Obzirom da ni u Zemunu ne cvetaju ruže , pitanje je sa čime što valja od voznog parka bi došli u pogon NBG.
Једну од лакших троцифрених линија која има мањи број путника би требало дати погону "Космај",а остатак "Карабурми",ако је тамо стање уреду,и приватним превозницима.
 
Ни то није могуће јер Карабурма нема чиме да одржава још неку линију. Мани се ГСП-а потез 700 ће преузети приватници.
 
Djole iz tvojih usta u Bozije usi! Daj boze da 700 uzmu privatnici jer je ovo ne daj boze... Svaki dan idem sa zelenog venca do Saobracajne u selendri Zemunu,oni busevi su katastrofa em krsine da nema gde vise em sto su strokavi svaki put se isprljam od prasincine koja je stara najmanje 2 godine,niko da se seti to da opere ,ocisti. A znali su da nam prodaju price proosle godine kad smo obilazili sa praksom pogone NbgZemun,Centrala kako za svaki prljavi bus moraju da daju 150 000din kaznu ahahahah.
 
То је рекао бих неизбежно, Земун је спектакуларно преузео титулу коју је Космај годинама носио. Одузети им цео тај потез је тренутно једино решење јер које су шансе да ће неко довести тај погон у ред?
 
Не возим се никад земунским линијама али отприлике знам каква је ситуација. Користим приватничке линије и линије погона НБГД највише, Карабурме мало мање а најмање погона Кошмар. Зглобови су потребни на 53 зато је и не користим уколико нисам на окретници.
 
Vidim da ti to ne smeta da pametuješ, baš bi voleo Vas gospodo da vidim kako bi čudom rešili održavanje linija sa ovim što imaju u Zemunu?
Na bar tri četiri ova 'nova' iz 2012,2013 su motori već pri kraju, par ih već čeka iste, neki iz 2008. godine stoje po 6,7 godina čekajući motor i druge delove i sa čim ljudi da održavaju linije?
Podelili su šta su imali i rade sa čim imaju dok imaju, svesno se radi urušavanje tog pogona, verovatno jer je pozadina posla već davno planirana i ovo je samo realizacija nečijeg plana.

Poslato sa PLK-L01 uz pomoć Tapatoka
 
Juce sam bio svedok nemilog dogadjaja u autobusu na liniji 83, naime na stanici kod arhiva su na cetvrta vrata krisom usli stariji gospodin i gospodja uvodeci za sobom psa, van transportera, bez zastite na njusci, imao je samo povodac.
Neko od putnika je to prijavio vozacu koji kod stanice Goce Delceva povlaci rucnu i ljubaznim tonom moli gospodu da napuste vozilo, jer moze da snosi posledice buduci da prevozi neadekvatno obezbedjenu zivotinju, protiv pravilnika, te da se putnici zale. Nakon par trenutaka ignorisanja, primoravaju coveka da izadje i licno ode u zadnji deo autobusa da ih zamoli da napuste vozilo.
e29fb607dad97ce20c820bfdbf6c60f0.jpg

Covek je pritom, tokom te situacije bio i vise nego ljubazan i smiren, a obzirom da je u uniformi, sto se vidi na slikama, govori mi da nije neko konfliktno lice, vec da samo postuje svoje radno mesto.
1ba347c9a14a7075737e46c852e44ac0.jpg

Nakon par minuta ubedjivanja, doticna gospoda uz najodvratnije psovke napustaju vozilo, govoreci o seljackom poreklu, kako se izivljavaju nad njima i jadnom zivotinjom i tokom tog performansa izneli su ceo spektar psovki, koji valjda dovoljno kazuje o njihovom gradjanstvu.
Ujedno, skidam kapu vozacu koji nijednog momenta nije odstupio od pristojnosti i kulture, a pre svega sto je pristao da bez pauze predje sa svoje linije, kao ispomoc na 83, time mnogo smanjivsi nam cekanje...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
A Pravnik. Pravno potkovan vozač. :dil:

Ti sa psima postaju sve maštovitiji i drčniji. :notok:
 
Neki dan udje zena u prepunu 89 na Julinom brdu, sa psom da ga vodi na adu da se seta. Inace to je stanica 4 stanice udaljena od ade. Ja sam sedeo a ona mi je bukvalno drzala psa iznad glave. Ni sada mi nije jasno kako sam iskulirao i mirno izdrzao to maltretiranje. Obicno im kazem da je zabranjeno unositi psa bez transportera u toj i toj satnici, alarmiram vozaca, ali da su sve bezobrazniji jesu. Obicno tvrde kako pas sme da se uvodi, kako ja ne poznajem pravilnik i sl.
 
решење проблема: укинути тај члан Правилника и поново забранити уношење животиња у превоз
 
Eh da je problem samo u prevozu... Pre dva meseca sam video ženu s kerom u pekari. O lokalima da i ne pričam. Ne samo što prave haos nego često i jedva dišu od dima koji im draži njuške. Ali u poslednjih dve godine ako samo zucneš o tome odma si mrzitelj životinja, zlikovac, fašista...
 
Zar nije obrnuta situacija ?
Drže životinju zatočenu, njene potrebe podređuju sa svojim sl. vremenom, životinje provode život u neprirodnom ambijentu. A to za tržne centre i vozila javnog prevoza može posena priča.
I ispada da su oni ljubitelji. :bash:
 
Pa da. Da ironija bude veća, neretko su upravo ti ''ljubitelji životinja'' mrzitelji, jer sami ne podnose druge ljude, samo zato što je neko nekad ispao đubre prema njima ili zato što su doživeli neku nepravdu u životu. Obratite pažnju na vesti i komentare po domaćim i stranim medijima. Nekada su se pod ljubiteljem životinja podrazumevali oni koji poštuju i vole životinje, što je sasvim na mestu. I to je bilo to. Danas su to uglavnom ljudi koji više vole životinje nego ljude i smatraju da one treba da imaju sva prava kao i ljudi.
Očigledno se više nema mere ni u čemu pa ni u tome.

Izvinjavam se na offtopicu al eto reko da prokomentarišem pošto vidim da nisam jedini koji primećuje taj bolesni paradoks koji sve više uzima maha.
 
Dakle pocinjem da razmisljam o tome da se zaputim do ikarbusa i blokiram im kapiju ;) :D

Pa dal je moguce da se na potpuno novom jos neuprljanom autobusu 'rasklati' oplata kod vrata?
Ili je ta oplata ostala nezasrafljena?
Da se lepljeni plasticni elementi oko prozora razlikuju, jer se ocito lepe kako ti padne na pamet, a nekom unapred predvidjenom procedurom???
Jel to rukovodstvo fabrike dobilo zadatak da raskanta do kraja ovu, sada poslednju fabriku autobusa u srbiji, ili su zaista nesposobni da kontrolisu radnike???

Pa dzaba mercedes ili MAN samohodna sasija, dzaba lep dizajn, dzabe sve, ako ce se sklapanje raditi kao da je stog sena u pitanju...
Dajte ljudi (vi iz Ikarbusa), ovo vec postaje smesno...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
U GSP-u grejanje će raditi i leti
Večernje novosti | 22. 05. 2017 - 11:16h

Ni prolećne temperature nisu isključile grejanje u vozilima GSP-a, a svaka molba putnika je uzaludna, jer je njegova uloga odlučujuća da vozilo uopšte i radi.
Kako pišu Večernje novosti, problem je što se neki autobusi "šteluju" samo u majstorskoj radionici pred sezonu, dok bi na nekim motori prokuvali ako bi se isključilo grejanje.
- Svakog dana se raspravljam sa ljudima oko grejanja, ne mogu da im objasnim da grejanje ne mogu da isključim, to rade majstori. Sve kolege imaju isti problem. Niko nije lud da se "kuva" i da sa ubrusom oko vrata vozi celu smenu - priča jedan od vozača na liniji 95, sa peškirom oko vrata.

Na starim vozilima grejanje ni leti neće biti isključeno. Motor dok radi dostiže određenu temperaturu, a uključen sistem za grejanje izbacuje topao vazduh, što sprečava prokuvavanje. To znači, kada bi grejanje bilo ugašeno, mnoga vozila bi ostala u kvaru posle 100 metara. Tako je autobus koji greje i kad su visoke temperature sigurno i neispravan!

Pošto starih vozila najviše ima u pogonima Karaburma i Zemun, sigurno je da će se putnici na linijama koje njijma pripadaju, poput 16, 23, 31, 95, 15, 83, 607, 702 i 706 "kuvati" tokom leta.

http://www.blic.rs/vesti/beograd/u-gsp- ... an/0wftp0x

1phl9s.jpg
 
не говорим ја џабе да ГСП треба угасити. продати погоне, нарочито Карабурму, Земун и Космај приватницима, са све тим линијама и извол'те
 
Vrh