Šta je novo?

Vojvođanska - Tošin Bunar

Desna traka i jeste za pravo i za desno.
Ovaj znak koji se vidi na ovoj slici google street view-a je uklonjen i zamenjen novim.
 
Na kolovozu sigurno stoji samo žuta strelica za pravo i bela za skretanje udesno u krajnjoj desnoj traci, prošao sam tuda danas i jasno video. Što se znaka tiče, moram priznati da nisam obratio pažnju, ali za horizontalnu signalizaciju sam apsolutno siguran.
 
Значи @Боцо, не пратиш тему о УМП-у :D
Слика је интересантна, имаш укњижен плусићћћ, не би било лоше да је поставиш и на теми о УМП-у, некако је више за ту тему.
 
vec vidim kolonu za skretanje u levo i istovremeno blokiranje jednog od dva pravca za pravu i kad se to sabere sa vec blokiranje drugog,rezultat je da nista toliko specijalno nismo dobili koliko sam ja,iskreno ocekivao...uvek se zalazem za kruzni tok...ali dzaba...
 
Нема разлога да не продуже проширење за лево скретање све до семафора испод пруге. Ах, да - треба мислити бар мало унапред...
 
Generalno ovaj ovde krak sa dve trake ka blokovima (od MMilankovića do nove raskrsnice) i deo sa ukrštanjem sa GAndijevom su dva problematična dela ove važne saobraćajnice. U oba nedostaje ili još po jedna traka ili rešenje poput kružnog toka, mada za to bi se isto verujem morala uraditi neke analize da li bi ubrzao promet (verovato da).

Na ovoj raskrsnici svakako ovu traku za skretanje produžiti koliko god je moguće.
 
Sve se radi ad hoc...kao i inace...i vece raskrsnice ,tipa kruzni tok,super izdrzavaju pa sto ne bi i ova..ali sad mislim da od toga nema nista...NIKADA.Postoji dosta mogucnosti za poboljsanje ali kako sam i pre pisao,proritet izgleda nece biti TB-Vojvodjanska nego UMP i eto nama guzvi. Svakodnevno koristim pravac ka Surcinu i vidim sta se desava...ruku na srce moram da kazem da se prosirenjem ulice TB smanjila guzva pogotovo iz pravca Milutina M. ali opet se stvaraju guzve koje nisu da kazem opasne...ali plasim se da ne postanu. zivi bili...
 
malo zakasnelo sa moje strane, ali gledajući situaciju dok prolazim, skretanje ka mostu na adi jednostavno i ne može više da se produži pošto je stub nadvožnjaka praktično odmah u nastavku.

MOrala bi da se uradi neka veća intrvencija, po meni da se i ova strana proširi na tri trake ukidanjem parkinga i smanjenjem trotoara direktno ispod železničkog nadvožnjaka. Tako bi i ovaj krak ka blokovima imao 3 trake što je i neophodna širina.
 
Da li je iko barem nacuo kada bi se moglo nastaviti prosirenje Tosinog Bunara od Autoputa do Zemuna?
 
Koliko znam usvojen je PDR, ali mislim da ne postoji cak ni proracun troskova. Mi smo ovde na forumu nagadjali i operisali ciframa oko 10-20 miliona evra.
Ja prvi se tome radujem ali ko zna kad ce biti.
 
Hvala na odgovorima. Znam da su planovi usvojeni, ali usvojeni su i za prosirenje Bulevara od Cvetka do Ustanicke jos pre 40 godina, pa nista :)
 
Mnogo ce tu biti eksproprijacije, a to je uvek tezak posao koji se ne vidi, tezi od samih radova.
 
Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу Београда је 16. јануара 2018. године објавила припрему локације за доделу инвеститорима, а који су заинтересовани за изградњу стамбено-комерцијалног објеката у Војвођанској улици, односно на њеном самом почетку. То би била зграда са бројевима, Војвођанска број 1 до броја 9, и имла би П+8 спратова. Реч је о локацији на углу Војвођанске и Гандијеве улице у блоку 63, а то је поред оне зграде која стоји незавршена већ више од 20 година.
Зашто баш осам спратова није ми јасно, па та будућа зграда би могла да прати линију осталих зграда које су ту изграђене, значи до пет спратова највише. Овако ће да штрчи ко пилету сисе.

Још давне 2008.године град Београд је расписао јавну набавку за ову локацију баш за изградњу оваквог објекта, али пошто тад још није била изграђена друга трака, односно још није била реконструисана цела Војвођанска у овом делу и нису били решени имовинско правни односи, стало се са тим. Јавна набавка је била објављена у Службеном гласнику Републике Србије број 82 од септембра 2008.године.
http://www.beograd.rs/index.php?lang=ci ... 1325596%3F

Иначе ово ПФЦ значи Просторно Функционална Целина
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2


Могући изглед зградеPogledajte prilog 1

http://gis.beoland.com/visios/gisBeolan ... v_lokacije)%20LIKE%20upper(%27%2529%25%27)&showresults=1

Поглед са друге стране улице
https://www.google.rs/maps/@44.809777,2 ... 6656?hl=sr

Још давне 2008.године град Београд је расписао јавну набавку за ову локацију баш за изградњу оваквог објекта, али пошто тад још није била изграђена друга трака, односно још није била реконструисана цела Војвођанска у овом делу и нису били решени имовинско правни односи, стало се са тим. Јавна набавка је била објављена у Службеном гласнику Републике Србије број 82 од септембра 2008.године.
http://www.beograd.rs/index.php?lang=ci ... 1325596%3F
 
Tu je bila tabla ranije da će se graditi parkić sa sportskim terenima. Toliko o tome.
 
Samo kruzni tokovi...predlazem ucesnicima foruma da ako je neko poreskom iz krusevca ili ja kada budem prolazio da slikam kruzne tokove...mislim a skoro sam i siguran da grad sa najvise kruznih tokova u srbiji a i sire je definitivno Krusevac...odlicno i jeftino resenje...p.s. trenutno mislim da se u krusevcu nalaze 6 ili 7 kruznih tokova...toliko nemamo ni u Bgd...ali mozda i gresim...
 
Evo odma u najavi haos i jos jedna mikro lokacija sa novim starim problemima sa parkiranjem na Novom Beogradu. I naravno 8 spratova umesto logickih 5. Inace do dan danas sudbina one zgrade na cosku je ostala misterija, precizno problem je samo u tih par ulaza do raskrsnice.
 
To su stanovi valjda vojni a vojska i izvodjac se tuzakaju
 
Osam spratova, čisto silovanje...

a na sve to još i blizina zgradi pore - dovoljno je pogledati kako će sada izgledati ovaj mini kvart unutar 63. i uporediti koliko su zgusnute te zgrade sa i stepenastim zgradama u bloku i zgradama koje su u staroj bežaniji prekoputa.

Sada ćemo sve pilićarnike da gradimo sa 10m razmaka od objekta do objekta.
 
za 5-10 god bice problema sa parkingom svuda na NBGD...vec je problem u blokovima, bezanijska kosa, stari merkator...svaku slobodnu povrsnu gde god nadjes ti zgradu napravi...jeaaaa...KRUZNI TOK SVUDA POSTAVI TAKODJE... :):):)
 
Vec je problem sa parkiranjem svuda na NBGu izuzev pojedinih novih zgrada koje imaju podzemne parkinge ili su u blizini nekog TC.
 
Hajde malo da "vaskrsnemo" i ovu temu, posebno imajuci u vidu da je kraj neparne strane Vojvodjanske juce "zaokruzen" izgradnjom i otvaranjem Lidla, a da je diskusija stala upravo na pitanju prostora koji nije priveden nameni na pocetku neparne strane - lokacija odmah nakon nezavrsene stambene zgrade na uglu.

Elem, Direkcija je sredinom prosle godine prodala taj plac po rekordnoj ceni, letos je investitoru potvrdjen urbanisticki projekat, po kojem je predvidjena stambeno-poslovna zgrada 2Pо+1Pо+П+9+Ps, a takodje su i zavrseni radovi na izgradnji nedostajuce infrastrukture - toplovoda za ovu zgradu. U medjuvremenu, dok se cekaju lokacijska i gradjevinska, prodaja je vec aktuelna na http://www.uzorpromet.com/rs/lokacija2.html
 
Ovo je katastrofa, ovi će nas uništiti načisto...10 spratova ovde je kao kancer na urbanom tkivu...

Hajde da se organizujemo o blokiramo gradnju.....!!!
 
Vrh