Šta je novo?

Bulevar Oslobodjenja (ex JNA) od Autokomande do Slavije rekonstrukcija

A šta je sa onom aparaturom što ima AMSS što ide i bez bušenja meri debljinu asfalta? Ja verujem da to ne sme da se koristi jer bi se naišlo na toliko mnogo propusta (tj. kraduckanja)
 
Da imaju oni neka kola nisam ih nikad vidio u akciji osim u emisiji sat
 
Imaju, imaju...
Imala su takva kola i desetak godina ranije, ali su volsebno nestala...


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Bulevar je pušten u saobraćaj. Baštica ka Slaviji je toliko užasna da je autobus išao običnom trakom (koja je sasvim dovoljne širine i za autobus).
 
Вала ако су возили по оним рупчагама од пре има сада да возе по баштици као беле лале, а не да загорчавају живот свима својим укључивањем и искључивањем и да упропашћују асфалт.
 
Pa sigurno da će ići bašticom u toku dana, a u večernjim časovima, kad nema nigde nikog, to i nije bitno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492728#p492728:prpr1ez9 je napisao(la):
Astrotrain » 15 Nov 2017 11:55 pm[/url]":prpr1ez9]Вала ако су возили по оним рупчагама од пре има сада да возе по баштици као беле лале, а не да загорчавају живот свима својим укључивањем и искључивањем и да упропашћују асфалт.
Ово је коментар ради коментара или си озбиљан? :violina:
 
Ako je tramvajska baštica istovremeno i žuta traka, onda autobusi nema šta da rade van baštice. Ne zanima me kvalitet baštice. Ako je loš kvalitet zna se ko treba da odgovara.
 
Наравно да сам озбиљан. Астродуле је објаснио.
 
Nije preusko, moze se normalno voziti. Nije kao na Terazijama ili NBG ali 2+2 ima cenu.
 
Evo upravo sam prošao, Bulevar se PREPORODIO! 2+2 je DALEKO bolje nego 1+2. Uopšte nije preusko, sasvim je korektno. Asfalt ravan kao staklo.

Samo se nadam da će trajati...
 
Ok su trake osim ako se baš ne poređaju četiri ljuta SUV-a...lepo izgleda 2+2 i bolja je situacija...baštica jeste loše izvedena...
 
Problem je samo ako nema guzve pa se vozi brzo, video sam da ljudi beze od autobusa koji vozi po bastici, pa za po 20cm prelaze u levu traku, sto onda moze biti potencijalno opasno.
 
Колико бих кажњавао возаче аутомобила који иду жутом траком, толико бих кажњавао и возаче аутобуса који не иду. Они осим неких својих сасвим ирационалних разлога типа труцкања и сличног немају ниједан ваљан разлог да то раде притом чинећи велику штету проточности саобраћаја.
 
Pa mogao bi da ih kaznjavas iskljucivo nakon postavljanja znaka kojim bi im zabranio koriscenje preostalih traka osim zute.
Posto to trenutno nije slucaj, mogu da voze kojom god trakom pozele.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Traka za tramvaj siroka je 3 m ivicnjak je 16 cm trake za kola su 2m65 cm licno razvukao metara mislim da je sasvim uredu Dosta toga je traljavo uradjeno na zalost
Jos nisam izvalio kako staza za bicikle dolazi do slavije od mjesta gdje je nekad bila ona divlja mafija kladionica
 
Lepo izgleda sve osim ovako rešenog parkiranja duž Bulevara.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=493479#p493479:3oh8ow0i je napisao(la):
direktor » November 18th, 2017, 1:05 am[/url]":3oh8ow0i]Jos nisam izvalio kako staza za bicikle dolazi do slavije od mjesta gdje je nekad bila ona divlja mafija kladionica
Ide sa one strane gde su bolnice (smer ka Autokomandi).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=488637#p488637:1865c7c1 je napisao(la):
solecar » November 1st, 2017, 5:42 pm[/url]":1865c7c1]Genijalnost na delu kod Hrama. Pešački prelaz kod Krušedolske ulice , prvobitno je urađern kako treba kada je iscrtavan žutom bojom , a sada ga pomerili udesno za oko metar , tako da se više ne gađa sa spuštenim trotoarom. Radnici koji su tuda prolazili , sve vreme dok sam fotografisao su me gledali.

file.php

file.php

file.php
Danas sam prolazio tuda i videh da su ispravili grešku.
 
danas sam video vozaca 59 koji nonsalantno jedno 100 metara od slavije staje i okrece polukruzno iz tri koraka, svi mu sviraju, iz jednog i drugog smera, vozac 31 gleda i neveruje
 
И после причамо како ето они имају жуту траку али нису законски обавезни да је користе. Па ја бих отказ дао сваком од њих кога затекнем ван жуте траке и то моментално!
 
Masovno su otisli vozaci iz gsp-a dosli su Mladi koji koriste gsp za radno iskustvo i pale kod privatnika ili preko grane, zato sada dolazimo u situaciju da masovno imamo mlade vozace koji vise vremena gledaju u telefone nego na put kojim idu a to je jako opasno . ne znam kako da prijavljujem ove stvari a ucestalo se desava da kad god sam isao trolom ili autobusom u sred voznje bulje u one telefone znaci strasno.
 
Па има апликација Беоком сервиса, ту могу да се пријаве и проблеми у јавном превозу а слика је обавезна.
 
Vrh