Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Azeri su turkofonski narod, pa nije najbolji primer porediti porediti njihov odnos sa Turskom i sa nama sa kojima nemaju nikakve veze. Slično kao što će Srbija ako ima para, npr investirati i napraviti most u Republici Srpskoj, a neće u recimo Mađarskoj. Azeri i Turci imaju posebne veze, iznad ekonomskih. Ja ne kažem da ni jedna zemlja nema milijardu dolara za investiranje, ali je pitanje koja to ima za NAS. I Bil Gejts ima 60 ili kolko milijardi doalra, ali šta mi imamo od toga ;)
 
Еартхмовинг. Сада је 21. век. Рођаци се изведу на вечеру, а са пословним партнером правиш посао. И правићеш га докле год имаш користи од тог посла и докле год је у границама моралних норми које си од куће понео и традицијом наследио. У послу те води профит, а не срце.
Срце је намењено за некомерцијалну размену љубави према ....
Комерцијална размена се ради за новац и ту се користи мозак и математика.
 
Ha ,ha pitaju Drobnjaka ako ste odrzavali put redovno od kad je zavrsen kako tek sad videste propuste ,on kaze" ne mogu da odgovorim da ne bi uticao na sudski postupak"
 
Ništa Gringo od sutra počinjem sutra i svojoj deci sve tržišno naplaćivati, a ne im više besplatno davati jer - sve je posao, ne može više da ja dajem besplatno ;) Naravno da tako ne funskioniše svet, ne naplaćuje se svima ista cena, sebi i svojim najbližima daješ besplatno a onda kako se odaljavaš, bližima daješ bolje cene, pomažeš kolko možeš, da bi onima najdalje koji ti nisu rod i prijatelji naplaćivao najveću moguću tj - tržišnu cenu. Cena nije ista za sve.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492387#p492387:3tlizbkb je napisao(la):
Darko78 » Uto Nov 14, 2017 9:14 pm[/url]":3tlizbkb]Ha ,ha pitaju Drobnjaka ako ste odrzavali put redovno od kad je zavrsen kako tek sad videste propuste ,on kaze" ne mogu da odgovorim da ne bi uticao na sudski postupak"
Pazi da ne prizna da su zeznuli stvar... Kao i za ovu nesrecu - krivi ljudi koji ulaze, ovi su zalutali, ali nema krivaca. Oni nisu mogli nalepiti 2 crvene ukrstene trake i time dali do znanja da su znakovi ne vžzeci i put nije u upotrebi, nisu oni krivi, ma kakvi.... Nisu onu travuljinu mogli pokositi
 
Na ponovljeno pitanje kaze pasce sneg u subotu! Imas na N1 portalu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492399#p492399:1ta8e6kx je napisao(la):
Darko78 » Uto Nov 14, 2017 9:29 pm[/url]":1ta8e6kx]Na ponovljeno pitanje kaze pasce sneg u subotu! Imas na N1 portalu
:bash: ne znam dal da.se smejem ili da plačem.... Ovako odgovoriti, kakavi sve buzdovani rade.... Pa sto ne zaposle 3 pametna pismena coveka da se obracaju javnosti nego ovako.... Nisam ti Darko poverovala kad si rekao za sneg u sredu, reko nisi dobro cuo ili oni nesto slagali, kad ono vidis da te za nase pare neko j u mozak
 
nema razloga za svađu.
jeste AP bg-ČA neisplativ, dokazano u studiji opravdanosti koju je radio saobraćajni fakultet .
zbog toga niko od ozbiljnih institucija i kreditora neće da da novac.
zbog toga nema ni tendera, nego se dogovaramo u 4 oka sa bilo kim ko hoće, kao da nije reč o državi.
ali taj sa kim se dogovaramo dobro zna da smo mi jako zaduženi i da verovatno nikad nećemo otplatiti kredit i zato naduva cenu 30%.
onda mi kažemo ok, ali i da naša nesposobna "deca" budu podizvođači.
oni kažu, ako je tako i ako vaša lenja deca sklona krađi moraju da rade, cena ide još 20% gore i nema penala niti protesta za kašnjnje jer ne smemo da ih bijemo a drugačije teško možemo da ih nateramo da rade.
i dogovor je postignut.
za svaku sledeću deonicu (koja je još manje isplativa) a mi još više zaduženi, obezbeđenje kredita nije 30% već 50 pa 70...
onda se mi čudimo zašto 30km AP umesto da košta 150-200M €, košta 450M €
kinezi nisu prijatelji već imaju interes.
oni znaju da mi nećemo platiti i da će oni na kraju tražiti da naselimo par miliona kineza u srbiju i onda će njihovi ljudi otplaćivati i voziti se tim putevima.
njima to odgovara.
lepa zemlja, plodna, dobra klima, dobar položaj, stanovništvo u izumiranju ili odlasku.
može li šta lepše za njih od toga.
mi nemamo šta da se žalimo.
nije nam važno koliko šta košta. jer samo naš život nema cenu.
naša deca i unuci će biti negde u nemačkoj i briga će ih biti da li imamo AP ili ibarsku i u kojoj valutu je kredit.
dugove niko nikada nije oprostio.
grci vuku dugove već preko 100 god.
i nikome ne pada na pamet da im bilo šta otpiše...
samo refinansiranje i stalno otlaćuju kamatu a glavnicu vrlo malo.
a juan je potcenjen možda i 50-70%. pa onda kredit neće biti milijarda, nego mnooogo više.
zatvorićemo sami AP da ne moramo da ga održavamo
a za inflaciju, probala SFRJ da tako gradi 80tih, pa sloba 90tih... al ne ide...
tada smo još mogli da štampamo novac i da se igramo...
ali onda došli "roditelji" i uzeli pečat i nema više igre.
game over. :violina:
 
srdjanprpa":2sn8kpj8 je napisao(la):
Pravo vreme da pobegnes iz Srbije i ostavis je nama i kinezima.
Zasto tako Srdjane?
Evo ja se sa pola slazem, ali sa drugom polovinom posta @dobri_samaricanim nisam saglasan, ali mi ne pada na pamet takav nacin komunikacije u kojem bih nekog zato sto nije saglasan sa monim misljenjem terao da ode iz Srbije.
Earthmoving":2sn8kpj8 je napisao(la):
Koje pitanje sam igonorisao ? :?
Što se tiče "opčinjenosti" (nije jasno zašto baš ta reč al ajde nek bude po tvom), da, što više izgrade autoputeva po Srbiji, što više mostova poput Pupinogo izgrade, što dužu Bg obilaznicu izgrade (trenutno su pregovori sa njima i za nastavak, sektor C od Bubanj potoka do Pančeva), što više otvore fabrika (bio sam par puta u Hestilu-smederevskoj železari od kad su preuzeli), što više podržavaju teritorijalno Srbiju (ne priznaju Kosovo) i što više razviju tehnologiju električnih vozila u samoj Kini, da ne bacamo više milijrde evra godišnje za uvoz nafte... da, ja im se više divim, u pravu si. Zbog toga što je to dobro i za mene, moj narod i moju zemlju. Zar ti ne, zar ovo nisu dobre stvari za sve nas?

Kako zasto rec opcinjenost?
Pa jesi li jednu rec kritike uputio na ilo sta vezano za kinu ili kinesko poslovanje?
A da, nije opcinjenost nego divljenje. Nije sija, nego vrat ;)

Bice da ja ne razumem, ali meni se nesto cini da je obrenovac-ub i lajkovac-ljig potpisano sa kinezima.
Pa kako onda nemas trunku, makar sumnje u njihovu odgovornost?
Ne odmah si replicirao da su izvodjaci na deonici od Lajkovca do Ljiga 'nasi', te su oni 'krivi'.

Pa onda to potenciranje kako treba da budemo zahvalni sto kreditiraju?
Kakva zahvalnost bre?
Vole nas? Pa kad nas vole, sto nas 'onomad' odkacise za "moravski koridor"???

Kakva bre ljubav, kakva "casa vode u pustinji" samo za nas! Put kroz lagan teren skuplji nego onaj kroz brdskoplaninski teren?
To ljubav?

I onda kada ti se napise kako se mora razdvojiti ljubav od interesa i da se SVOJE voli, a sa poslovnim partnerom gleda samo interes, ti odgovoris kako ces na svojoj deci sve trzisno naplacivati...
Pa drug moj, upravo u tome i jeste poenta onoga na sta ti ukazujemo. Mi NISMO KINESKA DECA. Nismo ni ruska ni americka ni nemacka ni italijanska...

Dalje, pises da banke koje su finansirale koridor X kroz Srbiju nisu bile zainteresovane za finansiranje koridora A2.
Naravno da nisu, u pravu si. Ali tu je rec o dve-tri banke i to je to.
Sta je sa ostalima, a ima ih koliko oces koje su jace od vecine drzava na svetu?
Onda te demantuju sa konkretnim podacima na post kako niko drugi na kugli zemaljskoj nema jednu (jadnu) milijardu za kreditiranje srbije time sto ti daju egzaktan podatak o ulaganju azera u tursku, al ti predjes opet u price o ljubavi i slicnim glupostima (torkofonski narod)!
Koja veza covece?
Opet neka ljubav? ;)
Ne, nego interes.

Kinezi ne priznaju kosovo zbog Tajvana, valjda ti je toliko jasno.

Za razvoj elektroautomobila je dugorocno gledano zasluznija Toyota uvodjenjem hibridnih vozila (samim tim i elektromotora, baterija kocenja sa generisanjem struje...) u masovnu upotrebu pre 20 godina, nego sto su kinezi sa svojim neuspesnim pokusajima elektroskutera.
(I zaista mislis da ce eventualni uspesan kineski elektoautomobil biti jeftin i pristupacan prosecnom stanovniku Srbije?
Pa pogledaj cenovnik CHERY automobila, pa razmisli jos jednom.)

Dobar deo afrike je u neokolonijalnom polozaju zbog kineske "dobrote" i ulaganja.
To sam ti vec napisao.

Kinezi u jednoj svojoj fabrici u srbiji prijavljuju radnike na minimalac, ali im i te doprinose prepolove time sto radnici vracaju deo plate i tako sami nanovo (jednom su vec svojim radom) podmiruju svoje doprinose.
I dalje smatras da nas vole i zele da nam pomognu? Da je to njihov motiv, a ne profit?

I za kraj, jos jednom da ponovim pitanje od jutros.
Dalsu nam kinezi otpisali jedan jedini $ duga po osnovu aranzmana koji je trebao da bude kompenzacioni (roba za robu), pa se izjalovio, jer oni nisu hteli nase proizvode?

P.S.
Ljubav sacuvajmo za svoje najblize.
Sve ostalo je stvar ovog ili onog interesa.
Kina nije niti krava muzara, niti dobra vila da nekome pomaze, vec ekonomska sila u kojoj vladaju strogo kapitalisticki principi.


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492464#p492464:1mkcm276 je napisao(la):
laki72 » Sre Nov 15, 2017 1:57 am[/url]":1mkcm276]
Zasto tako Srdjane?
Evo ja se sa pola slazem, ali sa drugom polovinom posta @dobri_samaricanim nisam saglasan, ali mi ne pada na pamet takav nacin komunikacije u kojem bih nekog zato sto nije saglasan sa monim misljenjem terao da ode iz Srbije.

Da si citao njegove ostale postove video bi zasto, ceo projekat ovog autoputa mu je lose, zato sto nije finansijski isplativ, pa ne gleda se samo finansije vec i da drugi ljudi mogu da putuju bezbedno. A usput i sam je rekao game over tako da sam mu samo predlozio bolje resenje.

PS: Off
U Turskoj u Istanbulu su obesili projektanta koji je sagradio autoput sa 3 ili 4 trake (nisam siguran) na ulazu za Instanbul pod izgovorom da se razbacivao drzavnim novcem, da bi ti mu skoro podigli spomenih jer su i te 3,4 trake malo.
 
Ja sam bio u Kini nekoliko puta (zapravo sad sam trebao biti tamo, 10tak mojih kolega iz Srbije i okolnih zemalja je tamo ali sam izbegao jer se jako puno preseda i putuje avionima, trebalo im je dan i po da bi stigli na konačnu destinaciju), video kako ta zemlja izgleda i kakva je energija i atmosfera tamo, radim dosta sa Kinezima i na osnovu svega toga, da ovde ne idem u off, a imao bi puno da kažem, ja mislim da skoro svaki od ovih Kineza što radi na autoputu voli da se vrati kući. Naša zemlja je lepa i sve, ali tamo je trenutno mnogo bolje za život. Sa svim Kinezima sa kojima sam radio, svaki je jedva čekao da bude unapređen kako bi se vratio kući, i to ne iz Srbije nego iz Evrope koja bi kao trebala da je mnogo privlačnija. A sa druge strane, znam dosta naših ljudi i generalno evropljana koji su se odeselili u Kinu. Zapravo ja mislim da je trenutno suprotan smer, da više Evropljana odlazi da živi i radi u Kinu nego obratno. Naravno, postoji opasnost ako se kineski ekonomski sistem zbog nečega nekada uruši da odatle krene da beži trbuhom za kruhom milioni ljudi ali to trenutno nije situacija. Takođe, sa politikom jednog deteta, njima se obrnula starosna piramida pa imaju sve manje mladih radnika, tako da ni tu ne vidim da oni planiraju da raseljavaju ljude ovde. Pa njima je cela zapadna Kina skoro nenaseljena (Tibet i Xingjang provincije), 90% Kineza zivi u istocnom delu i migracije su im zadnjih decenija ugalvnom bile na krajni istok zemlje, u lucke gradove na Pacifiku, i to je verovatno bila najvece migracija ljudi u ljudskoj istoriji. Ta opasnost nam više preti od zemalja sa nekontrolisanim rastom populacije poput: Indije, Paikstana, Bangaldeša, Arapa, Afrikanaca... nego od Kineza. Mislim da je Kinezima trenutno lepše u njihovoj zemlji nego ovde.
 
:D
Haahahahaha
Dobro, stoji sve sto si rekao

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492435#p492435:1l6uhgk4 je napisao(la):
dobri_samaricanin » Uto Nov 14, 2017 11:50 pm[/url]":1l6uhgk4]nema razloga za svađu.
jeste AP bg-ČA neisplativ, dokazano u studiji opravdanosti koju je radio saobraćajni fakultet .
zbog toga niko od ozbiljnih institucija i kreditora neće da da novac.
zbog toga nema ni tendera, nego se dogovaramo u 4 oka sa bilo kim ko hoće, kao da nije reč o državi.
ali taj sa kim se dogovaramo dobro zna da smo mi jako zaduženi i da verovatno nikad nećemo otplatiti kredit i zato naduva cenu 30%.
onda mi kažemo ok, ali i da naša nesposobna "deca" budu podizvođači.
oni kažu, ako je tako i ako vaša lenja deca sklona krađi moraju da rade, cena ide još 20% gore i nema penala niti protesta za kašnjnje jer ne smemo da ih bijemo a drugačije teško možemo da ih nateramo da rade.
i dogovor je postignut.
za svaku sledeću deonicu (koja je još manje isplativa) a mi još više zaduženi, obezbeđenje kredita nije 30% već 50 pa 70...
onda se mi čudimo zašto 30km AP umesto da košta 150-200M €, košta 450M €
kinezi nisu prijatelji već imaju interes.
oni znaju da mi nećemo platiti i da će oni na kraju tražiti da naselimo par miliona kineza u srbiju i onda će njihovi ljudi otplaćivati i voziti se tim putevima.
njima to odgovara.
lepa zemlja, plodna, dobra klima, dobar položaj, stanovništvo u izumiranju ili odlasku.
može li šta lepše za njih od toga.
mi nemamo šta da se žalimo.
nije nam važno koliko šta košta. jer samo naš život nema cenu.
naša deca i unuci će biti negde u nemačkoj i briga će ih biti da li imamo AP ili ibarsku i u kojoj valutu je kredit.
dugove niko nikada nije oprostio.
grci vuku dugove već preko 100 god.
i nikome ne pada na pamet da im bilo šta otpiše...
samo refinansiranje i stalno otlaćuju kamatu a glavnicu vrlo malo.
a juan je potcenjen možda i 50-70%. pa onda kredit neće biti milijarda, nego mnooogo više.
zatvorićemo sami AP da ne moramo da ga održavamo
a za inflaciju, probala SFRJ da tako gradi 80tih, pa sloba 90tih... al ne ide...
tada smo još mogli da štampamo novac i da se igramo...
ali onda došli "roditelji" i uzeli pečat i nema više igre.
game over. :violina:
Bravo Dobri Samaricanine...
U istoriji kometara,ovo je najtacniji komentar....Sustina je odlicno objasnjena.....
Svaka cast,jos jednom......
 
Ajde pošto je loše vreme i nema mnogo novosti sa samog autoputa, da kažem koju o povezanim efektima, Kinezima, finansiranju... :)

Ne zaboravite da je ovo što Srbija dobija svega 1-2% sredstava koje će biti uložene u druge zemlje Azije, Afrike i istočne Evrope u okviru proejkta "Jedan pojas-jedan put". Ako je teroija da će ovde za 1% tih sredstava naseliti par miliona ljudi, onda bi po toj logici tamo gde ulažu preostalih 99% trebali naseliti maltene pola milijarde. A istočna polovina zemlje im maltene nenaseljena, imaju uglavnom po jedno dete, a zemlja im je lepa za život i razvija se najbrže u razvijenom svetu... ja da sam Kinez ne bi imao razlog da želim da živim u Srbiji. To je slično ko kad bi neko rekao da Nemac iz Nemačke želi da se preseli u Srbiju. Možda ovo poređenje nekome zvuči neverovtno, jer Nemci imaju nominalno veće plate, Kinezi imaju mnogo manje troškove pa onaj sa 700 evra u Kini može da kupi slično ko onaj u Nemačkoj sa 1500 evra. U ostalim stvarima kad ih uporedimo, Kinezi nemaju problem imigranata, njihovim napadima, terorističkim napadima, podeljenosti društva po tako velikim pitanjima, a po izvozu industrije, kilometraži autoputeva, brzih pruga, novih zgrada, automobila, visoke tehnologije, uređenosti zemlje, disciplini... su danas vrlo uporedivi sa Nemcima iako su pre par decenija verovatno bili svetlosnim godinama iza njih. Ali, stvari se menjaju, svet se menja. Kad uporedim svoju zadnju posetu Kini i Beču, čistiji su mi bili centri tih kineskih gradova nego Kertner štrase kad se Beč sad napunio Kurtama i Murtama.

Što se tiče finansiranja gradnje autoputa štampanjem dinara, tj inflacijom, moj predlog je da to ne bude više od visine 2-3% efekta na inflaciju godišnje. Ne hiperinflacija iz 93-e kada se nekoltronisanim štampanjem mase para finansiralo ratovanje, pa industrija u sankcijama da ne propadne, penzije i slično. Ne, nego kontrolisano štampanje novca u visini 2-3% novčane mase u opticaju, čijim bi ubacivanjem imali efekat rasta svih cena za 2-3% godišnje jer bi za tolko dinaru opala vrednost štampanjem. Dakle to bi svi platili, recimo ako je hleb ove godine 50 dinara, sledeće bi usled tolke inflacije bio 51-52 dinara. Ali kada bi se završila gradnja autoputa, prestalo bi štampanje za tu potrebu pa posle toga ne bi imali troškova za razliku od kredita gde kamatu plaćaju deca narednih 20 godina. Znači Narodna banka odštampa, kreira recimo 20 milijardi dinara godišnje za gradnju raznih pravaca autoputeva po zemlji, uplati to vladi, a vlada tim novcem plati domaće izvođače. Za 10 godina svi autoputevi tim tempom izgradnje gotovi, cena plaćena, i imamo čiste prihode od oko 100 miliona evra godišnje od putarina sa autoputeva koji bi se time izgradili. Narednih 10-15 godina bez troškova, do prvih rekonstrukcija. A onda bi prihodi od putarina ukupne mreže autoputeva u Srbiji bili oko 300 miliona evra godišnje a te pare ne da bi samo bile dovoljne za rekonstrukcije, nego bi Srbija imala čistu zaradu preko toga, umesto što sada nema zaradu jer mora da vraća kredite strancima za autoputeve.
 
Ovo je jedna stvar u kojoj se ja slažem sa Earthom, odavno... ali mi često ide na živce pa neću da kažem :D Primarna emisija je prisutna u svim ekonomijama razvijenog sveta.
Ne znam da li smo mi sposobni da isteramo projekat koji bi bio pokriven primarnom emisijom i ne znam koji udeo projekta je optimalan da bude pokriven na taj način,
ali je jasno da se ona neopravdano povezuje sa hiperinflacijom iz 90ih.
Kada bi na tas stavili strane kredite vs. primarna emisija, u ovim okolnostima verujem da bi više prednosti izvukli iz ovog drugog. Krediti takođe smanjuju vrednost domaće valute, a praćeni su raznim nepovoljnim uslovima oko izvođača.

Ono što nama treba je kvalitetan nadzor (u idealnoj situaciji bih jedino tu tražio inostrani faktor i platio ga dobro) i unapred zadati uslovi nakon kvalitetnog projekta.
A mi se trenutno vodimo čuvenom programerskom izvrtanju stvarnosti koje često ima uporište u istini: Weeks of programming can save you hours of planning.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492385#p492385:1mgz54vq je napisao(la):
Gringo » Uto Nov 14, 2017 10:08 pm[/url]":1mgz54vq]Еартхмовинг. Сада је 21. век. Рођаци се изведу на вечеру, а са пословним партнером правиш посао. И правићеш га докле год имаш користи од тог посла и докле год је у границама моралних норми које си од куће понео и традицијом наследио. У послу те води профит, а не срце.
Срце је намењено за некомерцијалну размену љубави према ....
Комерцијална размена се ради за новац и ту се користи мозак и математика.

Ti kao da si ziveo sve ove godine pod staklenim zvonom. Ja bih voleo da to funcionise tako kao sto pises. Da sve bude jedna velika trzisna utakmica i da je profit jedino merilo. Ali nazalost nije tako. Blizi sam Earthmoving-ovom stavu, iako je istina negde izmedju.
 
Tragikomedija. Ali ima jedna poučna stvar u tekstu: ljudi, bolje budite pošteni u poslovanju i govorite istinu, jer se iz ovog primera vidi da muljanje i krađe kad tad dođu na naplatu. Možeš 5-10 godina muljati ali kad tad to ispliva na površinu, a onda lepo završiš u zatvoru, oduzmu ti imovinu, razvlače te po novinama, orasmoćen si za ceo život, svi beže od tebe, obeležio si lošom karmom svoju porodicu, decu... Imli smo raznorazne najbogatije "biznismene" ali rekto koji je od takvih preživeo ili opstao duže od 20 godina. Promeni se ekipa koja ti namešta poslove, a onda padne sve kao domine. Znači, ekonomski rečeno - prevara se dugoročno ne isplati, možda samo kratkoročno ;)
 
Meni je ovaj tekst malo drugačiji od onih do sada, zato ga i stavih, ali ono juce kad onaj, onaj...ma da ga ne imenujem bolje je, kaze kako ce u sredu padati sneg... Samo pokazuje koliko su bahati pojedinci.... Kako u oci narodu kazu "ma j*** te se svi sta nam mozete". Sve je pod velom tajne.... I sto je najgore ovakvi dupeglavci nadju mesto u svakom režimu, u svakoj vlasti.... Sad ima da vode istragu dok ne zastari slučaj.... Da li ce ikad doci neko i raditi u glavnom u narodnom interesu?! Ja cekam još 15ak dana, njihovo saopštenje bilo kakvo, ovo je sprdnja, godinu dana pomeraju rok završetka i niko ne odgovara... Znate kad ce put do Pz biti gotov (ako bude ove dinamike) pa za 15godina, ali kredit nece čekati, to cemo mi placati uredno
 
E ovo je vrhunac kaze" ona " da je smenjen nadzor koji je bio zaduzen za tu neotvorenu deonicu a jednom od direktora" cak 3 meseca smanjili platu 20%"zbog slabe kontrole signalizacije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492536#p492536:1h9vzd9s je napisao(la):
Earthmoving » Sre Nov 15, 2017 12:59 pm[/url]":1h9vzd9s]Tragikomedija. Ali ima jedna poučna stvar u tekstu: ljudi, bolje budite pošteni u poslovanju i govorite istinu, jer se iz ovog primera vidi da muljanje i krađe kad tad dođu na naplatu. Možeš 5-10 godina muljati ali kad tad to ispliva na površinu, a onda lepo završiš u zatvoru, oduzmu ti imovinu, razvlače te po novinama, orasmoćen si za ceo život, svi beže od tebe, obeležio si lošom karmom svoju porodicu, decu... Imli smo raznorazne najbogatije "biznismene" ali rekto koji je od takvih preživeo ili opstao duže od 20 godina. Promeni se ekipa koja ti namešta poslove, a onda padne sve kao domine. Znači, ekonomski rečeno - prevara se dugoročno ne isplati, možda samo kratkoročno ;)
Odlican post,apsolutno se sve slazem sa tobom. :grand: :sesir:
 
Ja se ipak Miro naivno nadam da gradnja Čačak-Požega neće trajati baš tolko dugo iz razloga što su se sad valjda malo izveštili. Imali smo onaj jedan duži gep 90ih i početkom 00ih kada se autoputevi skoro i nisu gradili (jesu nešto pomalo: ka Subotici, i dal ka Leskovcu) pa smo malo ispali iz koloseka, te se nadam da su sad bar nešto malo naučili iz ovih skorih iskustava i grešaka na K10 i ovom "K11". Mislim, i debili bi naučio i poučen tim greškama, korigovao ih bar malo u budućnosti. Prvi sledeći korak bi trebao biti brzo, za 10tak dana kada je skup sa Kinezima, da se potpiše ugovor. Ako bude tako, onda ćemo verovatno imati malo više materijala i emisija sa TV-a o ovoj deonici koja je do sada bila jako šturo pokrivena informacijama.
 
Vrh