Šta je novo?

Kružni tokovi

За пешаке си у праву, дакле приликом пројектовања кружник токова потребно је посебну пажњу обратити на кретање пешака. Ако није могуће изградња подземних пролаза или надвожњака, а обично није, барем није исплативо, мислим да би пешачке прелазе требало одаљити пар десетина метара од самог кружног тока, како би мање утицали на проточност.
Осим тога Славија по мом мишљењу увек била више како какав трг на коме је "снађи се" једино правило које важи а не класичан кружни ток. Поготово ми је нејасно било када поставе саобраћајце према излазу ка Булевару ослобођења, тако да их половина возача у КТ уопште не види.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490311#p490311:1vz56hm7 je napisao(la):
Mel » Sre Nov 08, 2017 11:25 am[/url]":1vz56hm7]Da ne preterujemo, nije ni glup ni bahat. Samo vozi napamet kao i većina naših vozača i možda i prvi put vidi kt.
Gore od toga mi je ova horizontalna signalizacija. Šta ovo pravo i desno treba da predstavlja? U kom kontekstu se na ovoj raskrsnici ide pravo? Zamišljeni pravac koji bi značio pravo preko kt? Ako hoćete da nastavite pravo kuda gledate, idite ovom trakom. Skroz poništava smisao kt-a i možda i može da se primeni (pogrešno) na kt sa četiri ulaza-izlaza.

Ne da je glup nego je tupav ili se tako pravi.
To što vidi prvi put KT nije opravdanje, učio je pre polaganja.
Što se tiče horizontalne signalizacije sasvim OK, odnosno dok se ne naviknu da ne prave greške i da se iz leve trake ne isključuju desno iz KT.
 
Pa ti sad demantuješ sam sebe sa tom signalizacijom. Kakvo crno navikavanje. Kao što kažeš, učilo se pre polaganja.
Ne bih karakterisao bozača. Napravio je grešku ali ništa bahato nije uradio niti je sa takvom voznjom neko mogao da strada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490408#p490408:1xnm9kjt je napisao(la):
paradox polje » Wed Nov 08, 2017 3:26 pm[/url]":1xnm9kjt]За пешаке си у праву, дакле приликом пројектовања кружник токова потребно је посебну пажњу обратити на кретање пешака. Ако није могуће изградња подземних пролаза или надвожњака, а обично није, барем није исплативо, мислим да би пешачке прелазе требало одаљити пар десетина метара од самог кружног тока, како би мање утицали на проточност.
Осим тога Славија по мом мишљењу увек била више како какав трг на коме је "снађи се" једино правило које важи а не класичан кружни ток. Поготово ми је нејасно било када поставе саобраћајце према излазу ка Булевару ослобођења, тако да их половина возача у КТ уопште не види.

Da ne preterujemo, ne mora par desetina metara, dovoljno je 10tak metara, poput KT kod opštine na NBG.
 
Tih 10-ak metara je dovoljno tamo gde ima 3 trake, pa može da stane 6 vozila. Ne sme se napamet odrediti jedna razdaljina, već treba uzeti u obzir frekvenciju saobraćaja na tom izlazu / ulazu u KT, kao i broj traka.

50 do 100m mislim da je previše. Naravno, da je što dalje, to bolje za kola, ali postoji nešto što se zove optimizacija i gde se određuje najbolji odnos i za pešake i za vozila.
 
Da, zato i postoje saobraćajni inženjeri, svaka raskrsnica je priča za sebe, zahteva snimanje saobraćaja, pešačkih staza i slično.
 
Pelcer kružnog toka sa fontanom se izgleda primio u NS. http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1325121

Pogledajte prilog 1

Meni ta lokacija liči na jednu na NBGD, ali kod nas ima i tramvaj u jednačini. Mogla bi dva KT da se naprave jedan do drugog ili neko smelije rešenje za ove dve raskrsnice. Ovo prazno zemljište mislim da pripada Vodovodu, pa verujem da bi tu moglo da se dobije prostor koji fali.

 
još se ne zna da li će fontana pevati :D

a raskrsnica je i sada optimalno rešena, nije baš najopterećeniji pravac u gradu, ali svakako nema prevelikih gužvi.
U blizini tog mesta je ukrštanje Bulevara oslobođenja i Bul. Cara Lazara. Tu bih voleo da vidim denivelisanu raskrsnicu, ovaj kružni tok koji se planira neće ništa značajno promeniti, osim ako ne propeva. Samo će prebaciti još malo gužve na rasksnicu koju sam spomenuo.
 
Ovo neki folklor u Smederevu ?

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=tcilywPf2cg[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wwLULAJLFdQ[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0QWsP0GuQVc[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=TPPwaHzOwJs[/youtube]
 
aha... sad mi je jasna horizonalna signalizacija u užicu na kt.
 
Auuu...za užičane važi da nisu baš bistri ali ovi smederevci ih nadmašiše...plus bahatost...
 
Sad mi kolega smederevac koji sedi pored mene u kancelariji reče da je malo čudno postavljen KT, ne vidi se kada se putem ide prema KT, deluje kao raskrsnica tipična, koja je tu bila do skoro.
Samo još jedna potvrda da se vozi napamet kod nas, kakvi znakovi, kakvi bakrači..
 
Naravno da se vozi napamet kada ljudi svaki dan idu istim putem. Kod ovakvih promena treba da se signalizacija pojača, pa čak i do granice idiotluka, prvih mesec dana.

Medijska kampanja može da znači, ali ljudima takve informacije često samo uđu i izađu iz glave, pa zato treba na licu mesta nešto uraditi. .Mislim da bi ležeći policajci pre ulaska u kružni tok dosta značili u početku.
 
Ne verujem da nije bilo medijske kampanje, tj vesti, pra'enja radova i sl. Ne nikne KT odjednom, jedno jutro.
Slažem se za signalizaciju, mada mislim da je problem što nema baš ničega u sredini kt, nešto što bi postojalo kao vizuelna i mentanlna prepreka za prolazak pravo.
A ko ne vidi znak za kt, neće ni znak za ležeći sve dok ne preleti preko njega.
 
Slažem se da treba da stoji nešto unutar KT (samo ne mora fontana).

Ležeći kada preletiš ukapiraš da je nešto novo, pa ti čula bolje reaguje, pa valjda vide KT ispred sebe (koliko slabo da je uočljiv)
 
Nešto ovakvo

ca1ec725ceacb3585aea3dbebc7cc0ea_5784940082.jpg


Kružnim tokom kod Bogoslovije, jednoj od najfrekventnijih kapija Beograda, dominiraće savremena skulptura „Tripod” Koste Bogdanovića, najavio je glavni gradski arhitekta Milutin Folić.

Skulptura će biti uočljiva na saobraćajnici, vidljiva svakom ko dolazi sa Pančevačkog mosta, Zvezdare, Mirijeva i Karaburme i biće finansirana sredstvima kompanije NIS, preneo je Beoinfo.

http://rs.n1info.com/a342247/Vesti/Kult ... ovije.html
 
NA Bogosloviji bi trebalo urediti putokaze i bandere na samom kružnom toku i popraviti ivičnjake.
 
Usred tunela

2.-Ulvik-tunnel-roundabout.jpg



[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=oNK16fWRLZU[/youtube]
 
Beograd dobija kružni tok kod Ušća?

https://www.ekapija.com/news/1961763/be ... k-kod-usca

Sad postaje jasnije zasto policija vec nedeljama namerno pravi guzvu na ovoj raskrsnici, blokirajuci autobuse iz pravca Opstine NBGD. Dok se pravac od Hajata forsira, i gde je guzva manja nego sto je bila kad se most nije radio, ovde se bukvalno propusta jedan autobus na svako drugo zeleno svetlo, te autobusima od McDonalds do Dejtona treba i po 20 minuta.
 
Та "вест" са Е капије је потпуно небитна. Ради се студија за оправданост кружног тока за преко 130 раскрсница а ова локација је само једна од тих 130. Студија не значи да ће раскрснице и бити.

Једна од оних вести која служи за скупљање кликова. Не даје никакву инфо већ релинкује на другу вест са истог сајта која тек нема информације већ релинкује на трећу вест на којој се налази линк за преузимање документације о тендеру за студију.

бла бла бла ...
 
Ta lokacija kod Ušća je odlična da vidimo da li je bolji kružni tok ili trenutna raskrsnica. Gužve su tu nesnosne, možda čak i najveće u gradu.

Doduše, u istom paketu bi trebalo razmišljati i u kružnom toku na sledećoj raskrsnici gde se Bulevar Nikole Telse uključuje na most.
 
Мислим да ту ништа неће помоћи кружни ток јер је узрок гужве на овој раскрсници у поподневном шпицу са друге стране моста. Ту се ствара реп преко целог моста који ће прекрити и евантуални кружни ток. Можда ће нешто значити за возила која са моста иду ка НБГ али само док не загужва ка граду, тада ће КТ постати контрапродуктиван и сметати и возилима која иду ка НБГ и ако у том периду у том смеру нема застоја.
 
Problem sa gužvom se ne može rešiti kružnim tokovima nego samo i jedino boljim javnim prevozim i manjim brojem automobima. Ako je tačno d ase u Beogradu registruje novih 4.000 automobila mesečno, tu ni bog ne može da pomogne
 
Vrh