Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

izgleda se ipak nešto dešava, koliko čujem od ljudi iz rumskih JP, kinezi se spremaju da burgijaju tunel, od iriga do rume će se put nalaziti na istoj trasi gde je i sada, slično će biti i sa rumskom obilaznicom do autoputa bg-zg. dalje ka šapcu se ništa ne spominje.

navodno zorana gura ne birajući sredstva da se završi papirologija...

ne verujem ništa dok ne vidim mašine, naravno
 
Dalje ka Šapcu se ništa ne pominje jer je Šabac opozicioni grad. Lokalna vlast ima kanadskog koncesionara koji već dve godine čeka da ga neko iz Vlade Srbije primi na razgovore. Žele da urade autoput od Rume do Šapca, ali ova nazadnjačka vlast to ne ferma ni tri posto. Inače ta deonica je jedna od tri najprometnije u Srbiji (Ibarska magistrala od Beograda do Lazarevca, stari novosadski put od Zemuna do Inđije i na trećem mestu magistralni put od rumske petlje na auto-putu Zagreb-Beograd pa do Šapca).
Interesantno je i da npr. u celom Beogradu ne postoji niti jedan jedini putokaz za Šabac. Ovaj grad je na potpunoj ignore listi. Iako po gradu postoje table koje upućuju vozače ka Pančevu, Vršcu, Smederevu, Kragujevcu, Čačku, Valjevu, Novom Sadu itd. nijedna nije postavljena za smer ka Šapcu. Prva koju sam video na starom obrenovačkom putu je blizu skretanja za Železnik, dok na zagrebačkom auto-putu prva stoji tek na samom skretanju prema Šapcu (levo Šabac, desno Ruma) na rumskoj petlji nekih 45km od Beograda.
 
Са друге стране, та иста екипа која влада Шапцу је имала дуг низ година своје људе и на републичком нивоу и то врло високо, па опет није тад нашла за сходно да погура овај пројекат.
 
Mozda nisu imali investitora svakako je sabanizam obostran a gradjani nadrljaju ko po obicaju koji sve to placaju
 
Грађани Шапца су највише надрљали последњих неколико година због тврдоглавости обе власти, и републичке и локалне. Зато је перспектива за младе у том граду скоро никаква, одлив према Београд у Новом Саду је константан, а од скоро многи млади се запошљавају у Румунији и Словачкој, пошто је привреда девастирана, иако су локални моћници успели да нашминкају град и створе неку лажну идиличну слику.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=448116#p448116:2oyag843 je napisao(la):
Дошљак » 25 Apr 2017 08:31 am[/url]":2oyag843]Са друге стране, та иста екипа која влада Шапцу је имала дуг низ година своје људе и на републичком нивоу и то врло високо, па опет није тад нашла за сходно да погура овај пројекат.
To nije tačno. Upravo u tom periodu je projekat i pokrenut. Urađen je idejni projekat, autoput je ubačen u republičke planove, pronađeni su investitori. Baš kada je trebalo da krene početak realizacije Srbijom su zavladali naprednjaci i sve je stopirano.
 
Ја сам за причу о аутопуту и премошћавању Саве чуо и много пре него што је наапредна странка настала. Тада се шушкало да локално водопривредно предузеће треба да купи Чуме, како би се опарио.
 
Mihajlovićeva je dodala da će sad u Kini biti potpisan sporazum za gradnju Fruškogorskog koridora Ruma - Novi Sad, kao i da je vrednost tog projekta 400 miliona evra. Ministarka je rekla da bi ove godine mogla da počne gradnja Fruškogorskog koridora pošto tu imamo u potpunosti završenu dokumentaciju. http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1259208
 
" Izradom i usvajanjеm Prostornog plana područja posеbnе namеnе infrastrukturnog koridora državnog puta
I rеda br. 21 Novi Sad-Ruma-Šabac i državnog puta I rеda br. 19 Šabac-Loznica (u daljеm tеkstu: PP-DP21)
2011. godinе obеzbеđеni su nеophodni prostorni uslovi za povеzivanjе koridora H i njеgovog kraka Hb sa
koridorom IV prеko državnih putеva IB rеda 12 i 21 (rumunska granica – Zrеnjanin - E-75 - NS – Ruma - E-70).

Porеd boljеg povеzivanja sa nеposrеdnim (Rеpulika Bosna i Hеrcеgovina, Rеpublika Hrvatska) i širim
mеđunarodnim okružеnjеm najznačajniji intrarеgionalni еfеkti rеalizacijе koridora oglеdaju sе u poboljšanju
rеgionalnе pozicijе u domеnu pristupačnosti, u saobraćajnom rastеrеćеnju urbanih područja (obilaznica oko
Novog Sada, Iriga, Rumе, Šapca i Loznicе) i uklanjanju tranzita sa područja Nacionalnog parka „Fruška gora“..."

http://www.mgsi.gov.rs/lat/projekti/pro ... g-projekta
 
Izgradnja brzog puta Šabac-Loznica u dve trake

Predsednik Srbije izjavio je da postoji proračun koliko bi nas koštala izgradnja brzog puta od Šapca do Loznice.

" Računili smo, ako bude u po dve trake - to je 75 do 90 mil EUR.
Radimo na tome, tražimo način finansiranja da nam to ne ode odmah sve u javni dug, i imaćemo
manjih problema sa eksproprijacijom ali mislim da to možemo da završimo" - kazao je Vučić novinarima.
http://www.ekapija.com/news/1860721/za- ... bno-90-mil
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=447948#p447948:303g8erj je napisao(la):
Gargoyle » 24 Apr 2017 10:42 am[/url]":303g8erj]izgleda se ipak nešto dešava, koliko čujem od ljudi iz rumskih JP, kinezi se spremaju da burgijaju tunel, od iriga do rume će se put nalaziti na istoj trasi gde je i sada, slično će biti i sa rumskom obilaznicom do autoputa bg-zg. dalje ka šapcu se ništa ne spominje.

navodno zorana gura ne birajući sredstva da se završi papirologija...

ne verujem ništa dok ne vidim mašine, naravno

samo sam došao da kažem da prolazi lagano sezona a nigde nije zaboden ni ašov
 
Ovde treba obnoviti prugu koja prati put celom dužinom a za +2 trake ćemo lako za dvadesetak godina možda.
 
Слаба вајда од пруге за сада нажалост. Путнички саобраћај постоји само од Руме до Шапца, до Лознице иде само теретни, а и тај постојећи путнички саобраћај није баш најсјајније повезан са поласцима и доласцима возова из и за Београд. Треба ту доста да се ремонтује пруге од Шапца до Лознице. И наравно директни возови су предуслов за коришћење железнице од локалног становништва.
 
Ovo će biti najduži tunel u Srbiji

Ključni građevinski objekat saobraćajnice Novi Sad – Ruma biće dvocevni tunel kroz Frušku goru 3,5 Km.
Iz vizuelizacije koju je uradio Petar Dragić, a prema idejnom projektu Instituta za puteve iz Beograda,
možemo videti tačan potez putne deonice državnog puta I-B reda koji će omogućiti bržu saobraćajnu
vezu između Novog Sada i Rume i samim tim rasteretiti mesta kao što je, na primer, Irig. .....
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1320864

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_tA842QdmSY[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=335165#p335165:zv5ssbq2 je napisao(la):
Gargoyle » 08 Jun 2015 10:03 am[/url]":zv5ssbq2]
Gargoyle":zv5ssbq2 je napisao(la):
pošto sam iz rume pratiću kad (ako) krenu ikakvi radovi, u tom slučaju nadajmo se i slikama

citiram ovo od 14. marta 2013. samo da ukažem na vremensku dimenziju cele priče

4 i po godine je prošlo - bez pomaka
 
Фрушкогорац креће на пролеће

Poslovno Jutro 19.11.2017.
Izgradnja Fruškogorskog koridora počinje naredne godine
Potpredsednik Vlade Republike Srbije i ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović razgovarala je danas s ambasadorom Mađarske u Srbiji Atilom Pinterom o saradnji dveju zemalja u oblasti saobraćaja i infrastrukture.
Glavna tema sastanka bili su realizacija i način finansiranja izgradnje brze saobraćajnice Novi Sad–Ruma, poznatije kao Fruškogorski koridor, čija je ukupna dužina 45,4 kilometra.

Mihajlović je podvukla da je taj koridor strateški važan za Srbiju i ovaj deo Evrope, istakavši da je izrada projektne dokumentacije pri kraju.

Naš plan je da radovi počnu naredne godine, a da u međuvremenu razgovaramo o načinu finansiranja ovog projekta, objasnila je ona.

Pinter je ukazao na to da su prethodnu godinu obeležili brojni kontakti između dve vlade i da postoji puno prostora da se saradnja dveju zemalja dodatno unapredi.

Na sastanku su razmenjene i informacije o napretku u realizaciji drugih infrastrukturnih projekata od značaja za Srbiju i Mađarsku, uključujući modernizaciju pruge Beograd–Budimpešta, rekonstrukciju pruge Segedin–Subotica–Baja i otvaranje novog graničnog prelaza Rastina.

http://www.poslovnojutro.com/details&id=105800
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496279#p496279:2ml6g2wy je napisao(la):
vucko » 27 Nov 2017 08:28 pm[/url]":2ml6g2wy]A da prvo završe obilaznicu oko Iriga?
Nema nikakve obilaznice, već nova trasa neće ići kroz Irig.
 
Vrh