Šta je novo?

Železnička stanica Novi Beograd

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=497030#p497030:1en51rk0 je napisao(la):
spatiotecte » Sre Nov 29, 2017 6:57 pm[/url]":1en51rk0]Pa valjda zato sto imas vise ljudi tamo gde je stanica na Novom Beogradu nego tamo gde je Zemunska stanica.

Nema to veze. Zemun će biti početna i završna stanica vozova, i zbog toga će postojati potreba za većim brojem koloseka, a Novi Beograd prolazna stanica u kojoj po redu vožnje nije predviđeno više od jednog voza po smeru u isto vreme. Pošto će se kompletan teretni saobraćaj odvijati preko Surčina, a skretanje ka starom železničkom mostu neće postojati, stanici Novi Beograd praktično neće biti potrebno više od 2 koloseka. Eto, pošto ima 5 koloseka, mogu se taman razdvojiti peroni za BG:voz i međugradske vozove, tako da na peronima za BG:voz bude pristup samo uz Busplus, a na perone za međugradske vozove slobodan pristup, uz izgradnju ograde između koloseka i strogo kažnjavanje onih koji pokušaju da pređu prugu u stanici.
 
Ova animacija je bila samo kako bi to otprilike okvirno moglo da izgleda, to znaci da nece izgledati sve to kako je prikazano iz marketinske svrhe, tako da konkurs za Novi Beograd i dalje vazi i bilo bi dobro da nastresnjice sa novog beograda se implementiraju na ostale stanice na ovom potezu
 
Dajte manje animacija, rendera i ostalih bakrača, a više konkretnih stvari...Jedan projekat kaže 5 koloseka, drugi 10, a PDR 7 koloseka. Ne zna se ko pije, a ko plaća...
 
Ништа ту није конфузно заправо. Идејни пројекат станице на конкурсу је предвиђао 10 колосека. То је било само ИДЕЈНО решење. Усвајањем ПДР-а то је преиначено у 7 што није обавезно већ је то предвиђени максимум. Главним и извођачким пројектом је пројектовано 5 . Све је то у реду.
 
Ja mislim mvbg1 da ti mnogo pametujes. Sto vise koloseka ima neka to ima vece kapacitete da primi vise vozova.
 
Ja se slazem sa Vagonom i mvbg po pitanju broja kolosjeka. Sa stanovista kretanja vozova, broj kolosjeka na stanici je za sada sasvim OK.

Treba poraditi na dodatnim sadrzajima i olaksati putnicima koristenje stanice. Pokretne stepenice, liftovi, pokriveni i uredjeni peroni. Prostor za popiti kafu, nesto pregristi, info pult i slicno. I naravno, prije svega redovna i kvalitetna usloga prevoza vozovima.

Kad se stanica napuni putnicima i kad bude bilo potrebe da se dodaju novi vozovi, onda planirati i prosirenje.
 
Cela ova priča oko neintegisanja budućeg BAS-a i ŽSTN NBG mi deluje kao birokraticizam. Šta će tu da bude čije, ko će tu da bude nadležan, čija služba će da uputi dopis drugoj službi, a gde je pečat... Kao da u Srbiji ne umemo da radimo sa integrisanim stvrima (gradska železnica BG-PA :kafa: )...
 
Ta ograda je i ranijih godina padala u više navrata. I to verovali ili ne obarao ju je vetar.
 
ветар обарао ограду? шта је следеће, воз ће пропаси кроз рупу која је настала због проласка воза? колико ли је само пропала цела та конструкција станице НБГ, зна ли се?
 
Znaci da je trula ne adekvatna reklo bi se...
 
Šta je ovo zadnjih dana u gradu, sve trulo ?
 
Мањак људи у оперативи и мањак средстава за одржавање дају очигледне резултате.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=572170#p572170:19ek8741 je napisao(la):
Дошљак » 04 Oct 2018 05:06 pm[/url]":19ek8741]Мањак људи у оперативи и мањак средстава за одржавање дају очигледне резултате.
Upravo to.
 
И ситуација није само у железничким предузећима већ и у осталим јавним предузећима. Из истих разлога су и улице никад прљавије, плочници расклимани у центру, графити свуда, ољуштени зидови унутар неких болница, запаљиви аутобуси...
 
Mogu sve da razumem, ali da vetar oduva ogradu, i to rešetkastu... Postavlja se pitanje - od čega onda ta ograda štiti? Ako može vetar da je obori...

Ne znam stvarno, ovde svakog dana neke situacije i obrazloženja ko iz Zone Sumraka. Ili iz Trumanovog šoua. Ono, ignorišimo nelogičnosti i opasnosti i pravimo se da je sve u savršenom redu. A ako neko pita, smandrljajmo neki smešan izgovor.
 
Питање је како је ограда уопште и одржавана. Верујем да је од краја 80их само 2-3 пута префарбана. Надам се квалитетнијем решењу ограда на станици НБГ, нпр. попут ограде коју имамо на мосту на Ади.
 
Počeli su intenzivniji radovi na stanici Novi Beograd. Bilo je 15ak radnika, skidali su površinski sloj izmedju dva koloseka bliža J.Gagarina... Slike su od danas. :sesir:
 
Надам се да ће одрадити изолацију како треба, некада испод плоче лије више него ван ње где пада киша.
 
Umesto ovoga
Autobuska%20stanica%20Novi%20Beograd%206.PNG

Dobićemo ovo :D
zeleznicka-stanica-nbg-2.jpg

Malo će šminkati zameniti asfalt staviti nadsrešnicu kao u Resniku sigurno se može kupiti u ikeji na sklapanje.
 
и то је напредак у односу на ово сада. мада би реално станица са прве слика била врхунска
 
То нам је што нам је, ЦИП је такав са архитектуром какав је, у 1993. Али све је помак у односу на данашње стање са набораним асфалтом и рупама међу плочама где може нога да пропадне. Мене више интересује како ће решити степеништа и везу са будућим БАСом, да ли ће пробити још који улаз на преоне, да ли ће проширити уско степениште које води до подеста са којег почињу степеништа за сваки перон засебно, хоће ли бити лифтова можда?
 
Verovatno će prvo napraviti autobusku stanicu, pa će shvatiti da ne postoji veza, onda će da naprave šire stepenice, pa će posle par godina da stave pokretne stepenice i liftove.
 
Vrh