Šta je novo?

Železnička stanica Zemun / Железничка станица Земун

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498777#p498777:2pmc0ert je napisao(la):
mvbg1 » 07 Дец 2017 08:48 am[/url]":2pmc0ert]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498768#p498768:2pmc0ert je napisao(la):
Aleksandar1 » 07 Dec 2017 07:19 am[/url]":2pmc0ert]Upozoravam vas da je neki genije smislio da ne mozes da udjes na stanicu ako nisi platio kartu, i da to nazalost podrzavaju i neki clanovi foruma.
Pa u čemu je tu problem?


Problem može da bude o tome što postoji veliki broj ljudi koji rade po industrijskim zonama u Dobanovcima, Ugrinovcima, Radio faru, Šimanovcima, Rodiću, DIS-u i sl., a žive u Novom gradu, na Vojnom putu, Altini itd. Oni svi izlaze iz autobusa, ili sa radnog mesta kod B.S. Zmaj i pothodnikom prolaze do svojih kuća. Ako pametnjakovići pothodnik rezervišu samo za ljude sa kartom ( a nema razloga da mislim da neće ), šta će ti ljudi da rade?
 
Aha
sidju kod pumpe Zmaja na auto-putu
pa pjehe kroz Rodu tj Dis
i onda ispod pruge podhodnikom u Zemun na bus 45 ili 612 , mada ni 15 i 78 nisu mnogo daleko
ima smisla ..... :kk:

pa za njih ce morati neki visoki nadvožnjak tj. visoka pešačka pasarela (bezvedna gnjavaza)
ako ne žele da pretrčavaju prugu ispred onih visokih perona
što danas uveliko se i čini ( i ja to par puta uradio) :oops:
iza DISa ima zatvorena auto gasna pumpa, od koje vodi kozija stazica preko pruge izbegavajuci visoke perone i jedini podhodnik
jeste brza prečica ali je opasna
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498962#p498962:2rsv6ey1 je napisao(la):
Vocar » 07 Dec 2017 08:14 pm[/url]":2rsv6ey1]
Problem može da bude o tome što postoji veliki broj ljudi koji rade po industrijskim zonama u Dobanovcima, Ugrinovcima, Radio faru, Šimanovcima, Rodiću, DIS-u i sl., a žive u Novom gradu, na Vojnom putu, Altini itd. Oni svi izlaze iz autobusa, ili sa radnog mesta kod B.S. Zmaj i pothodnikom prolaze do svojih kuća. Ako pametnjakovići pothodnik rezervišu samo za ljude sa kartom ( a nema razloga da mislim da neće ), šta će ti ljudi da rade?
Zar stvarno mislite da nece biti omogucen nesmetan prolazak ljudi koji nisu potencijalni putnici pothodnikom ili pasarelom???Takodje,pruga ce biti potpuno ogradjena i nece biti moguce kao do sada da i kurta i murta prelazi preko koloseka kako mu se prohte. iz tog razloga je svakako predvidjen neki koridor za pesake koji ce im omoguciti da nesmetano predju sa jedne strane stanice na drugu.
 
...svakako predvidjen neki koridor....
na renderu ga nema a radovi svečano vec su ,,otvoreni,,
pasarela nije sitnica ko žandinjer... pa da su je ispustili na renderu
defininitivno nisu je predvideli te ce morati da budže i da je sklepaju .....kada smo se tek sada nje setili :lol:
Oni nisu
Da jesu bio bi na renderu ovdi prikazan

Eto ja im poklanjam pešačku pasarelu iz Deligradske ka Prokopu da je prebace ovde
a tamo da naprave ljudski auto-nadvožnjak.

:sesir:
 
@MVBG1
Nisam pažljivo pratio radove u ž.st. Rakovica. Da li su tamo predvideli prolaze kroz koje su "neputnici" prolazili do recimo DMB fabrike tj. autobuskih i tramvajskih stanica tokom trajanja radova?

Da li će pri izvođenju radova u Zemunu, računati da dobar deo ljudi samo prolazi kroz stanicu, ne znam. Kao što ne znam da li će misliti i na te ljude pošto izgrade to što su zamislili. Mogu samo da izrazim sumnju.
 
Ja ne znam da li su ovde neki ljudi blago...da ne kažem šta. Pothodnik će biti omogućen za nesmetani prolazak!!!
 
Da se kladimo da ce postojeci podhodnik samo da okrece , poravnaju oronule stepenice i po koju sijalicu usput zamene
i eto
bice opravdano utrošene deo stotine hiljada dolara-evra od uzetog Kineskog kredita :lol:

Mozda kao u toru u i ovako malom niskom podhodniku ostave jednu ogradjenu stazu od 1m za prolaz
ako nije jeftinije da čitace bus plusa budu ugradjeni na samim peronima

Na svim dosadasnjim Bg projektima jeste tako šmikerski radjeno
te nema razloga ni bojazni , da ne bude i ovaj
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=499071#p499071:32yj2lro je napisao(la):
WLABmz » 08 Дец 2017 10:43 am[/url]":32yj2lro]Ja ne znam da li su ovde neki ljudi blago...da ne kažem šta. Pothodnik će biti omogućen za nesmetani prolazak!!!

Prijatelju, ti ako nemaš živaca da se raspravljaš sa laicima i retardima, mislim da postoje i forumi gde se sastajete vi stručnjaci koji znate sve o železnici, koji poznajete sve projekte do u jotu i koji nemate potrebe bilo šta da pišete, već se pogledima sporazumevate.
Forum, ovakav kakav je, dostupan i inženjerima i laicima, upravo i služi da bismo pričali o temama koje nas zanimaju i malo ubili vreme od poslova kojima se inače bavimo. Da bismo predlagali, hvalili i kudili, po sopstvenom nahođenju, ubeđenju, kako god. Ili barem ja mislim da bi tako trebalo da bude. A mišljenje je kao dupe, svako ga ima.

U svakom slučaju, vrednost foruma pravite upravo vi, stručnjaci, koji nas, laike, izveštavate o projektima, trendovima, predviđanjima, i hvala vam, zaista, ali mislim da svakako ne bi trebao razgovor da se svodi na "Ja ne znam da li su ovde neki ljudi blago.....dopuniti po svom nahođenju"
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498959#p498959:3j4wlhcm je napisao(la):
Vocar » Thu Dec 07, 2017 7:57 pm[/url]":3j4wlhcm]
Na žalost, Železnice su mogle da prodaju voćnjak na Vračaru ( da da, Železnice poseduju voćnjak, a Šutanovac pašnjak ) pa da naprave pristojne zgrade tim ljudima a da ž.st. Zemun orijentišu prema, zamislite ironije, Zemunu. Ali naravno, zašto bi se to radilo.

Tacno. Tako bi trebalo da bude kad bi zeljeznice zivjele od svog rada. Medjutim zeljeznice su parazit bez volje da zivi od svog rada, vec se zadovoljava donacijama iz budzeta. I onda je drzava ta koja odlucuje sta ce i kako ce sa zemljistem koje posjeduje zeljeznica. Tako je rasprodat i veliki dio savskog amfiteatra a da zeljeznice nista od toga nemaju.

Bojim se da se tu nista ne moze uciniti jer su stvari okrenute naopako u samom korjenu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=499093#p499093:19ld9j5c je napisao(la):
Vocar » Pet Dec 08, 2017 12:26 pm[/url]":19ld9j5c]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=499071#p499071:19ld9j5c je napisao(la):
WLABmz » 08 Дец 2017 10:43 am[/url]":19ld9j5c]Ja ne znam da li su ovde neki ljudi blago...da ne kažem šta. Pothodnik će biti omogućen za nesmetani prolazak!!!

Prijatelju, ti ako nemaš živaca da se raspravljaš sa laicima i retardima, mislim da postoje i forumi gde se sastajete vi stručnjaci koji znate sve o železnici, koji poznajete sve projekte do u jotu i koji nemate potrebe bilo šta da pišete, već se pogledima sporazumevate.

Ja nisam inženjer, ali nisam ni potpuni laik. Međutim, ovde se ne radi o tome...Neko napiše da će biti slobodan prolaz kroz pothodnik i onda čitaš sledeći post koji je ustvari kuknjava što neće biti slobodan prolaz. To nema veze sa tim da li je neko pilot ili ratar nego da li čita šta je napisano... :dil:
 
Na guglovim mapama se vide cak utabane staze gde ljudi prelaze preko vise koloseka, neobezbedjeno. Zabrinjava narocito jedna takva staza kod Tehnicke skole (koja je jugoistocno od stanice).
 
Ako se vec potencira obezbedjenost pristupa, treba je uraditi kako valja. Saobracajnica 1+1 sa juzne strane, od buduce stanicne zgrade, pa skroz do ulaza u tunel, sa visokom ogradom prema pruzi, trotoarima, stajalistima bi bila solidno i ne previse skupo resenje.
 
Ovo je jedna veoma bitna stanica u čvoru. Definitivno je treba povezati autobusima sa okolinom!

Zasigurno znam da je koriste radnici Ikarbusa, obližnjeg tržnog centra, đaci TŠ Zmaj... Na primer, radnici Ikarbusa su imali autobus koji ih vozi ka Zemunu, NBG, pa dalje ka Surčniu, koji je išao uličicama do T6, pa odatle trasom 15ice. Tada su silazili na stajalištu OŠ Gavrilo Princip, pa išli pešaka do ŽSTN Zemun. Išao sam sa njima par puta, i stvarno je prava avantura kada 20ak ljudi odjednom ide tuda. Naročito što se ista takva kolona formirala i u suprotnom smeru od strane komjutera koji se vraćaju sa posla (oko 15:45). Kada su im pre oko godinu i po dana ukinuli taj autobus, dosta njih je prestalo da koristi voz, ali su neki nastavili da idu sa 611 do ZMAJ-a, pa odatle peške do stanice. I, naravno, većina je išla do Karađorđevog, nešto njih dalje po Vuka i Pančevca.

Lično sam koristio stanicu jedno vreme, mada sam ja koristio bicikl za nastavak putovanja, i stvarno jeste jeziva i stanica, i okolina, i mikroklima. Možda je od svih stanica u Beogradu ovo najužasnija a najpraktičnija stanica. NBG je ipak nekako urban, ZP je nekako nigde, a Prokop je super dok se ne izađe na površinu.

Definitivno fali parking koji bi bio isključivo za korisnike stanice (npr DŽ parking uz kupjnenu kartu za voz ili BG:Voz). Inače, prilaz stanici i nije toliko strašan, ako se ide preko parkinga tržnog centra, ili od T6. Ako se ide uličicama kroz Koloniju, onda je baš jezivo, na nekim delovima ne mogu da se mimoiđu auto i bicikl...

No, oprostite na malo dužem putopisu. Nadam se da će je lepo srediti! :vops: :gobb:
 
Ne znam kako ne videh temu ranije, sad sam je našao kad sam hteo da vidim da li neko zna nešto o nastavku radova na izgradnji stanice. Pročitah i prethodne tri strane rasprave pa evo i zapažanja od nekog ko je do pre par godina živeo u neposrenoj blizini stanice:
-Prolazak autobusa kroz Cvijićevu ni u kom slučaju nije moguć bez oooozbiljnih ulaganja. To bi podrazumevalo rušenje jednosptanica iz železničke kolonije koje frontalno gledaju na Cvijićevu. I posle toga, nakon lakat krivine, kada Cvijićeva prelazi u Jakšićevu, prolazak autobusa je dosta upitan. Vozači linije 45 koja zvanično treba da ide rutom Atanasija Pulje-Geteova-Slovenska-Jakšićeva-Krajiška uglavnom ne voze tom trasom, već idu iz Azanasije Pulje, Geteovom direktno u Krajišku. Trenutno to ne utiče ni na koga jer tu nema stanica, ali pokazuje da je i u ovakvim prilikama vozačima nezgodno da se ,,zavlače".
-Bez obzira da li će prolaz kroz podhodnik biti omogućen nakon rekonstrukcije ili ne, na osnovu današnjeg stanja nameće se zaključak da ljudi prelaze prugu van podhodnika jer im je tako lakše i bliže. Prelaz preko pruge je na mestu na kojem bi Geteova presekla istu ako bi nastavila pravo, što se lako vidi na mapama. Na tom mestu se završava i ploča postojećih perona, pa kada se tu pruga pretrči, na perone se penje sa poslaganih pružnih pragova koje su ljudi naneli da se lakše popnu. Čini mi se da je Boca rekao da je Vuk jedina stanica na koju nije moguće ući na mala vrata i sa tim se potpuno slažem. Pošto ka žs Zemun gravitiraju uglavnom stanovnici Krajiške i pripadajućih sporednih ulica (eventualno i Vojnog puta 2), pretrčavanja i obilaženja naplate će biti sve dok se žs Zemun ne poveže dva metra visokom ogradom celom dužinom sa žs Zemun Polje. Ili to ili kordon policije, ali računam da je ograda dugoročno isplativija.
-Spomenute su i linije 15 i 78. One staju na raskrsnici Krajiške i Geteove, a od te stanice do železničke, kada sam kasnio na voz, imao sam 3 min brzog hoda. Pošto sad živim na Altini, najbliža veza do žs Zemun Polje mi je od okretnice 81, odakle imam 5 min trčanja. Dakle, 15 i 78 su sasvim dobro povezane sa železničkom kad već nema drugog izbora.
-I na kraju da sam sebi odgovorim na pitanje kako napreduju radovi. Mesto na kojem je zamisljeno da bude stanica je poravnato, nasuto nekakvim žutim peskom (stručniji od mene će znati kakvim) i ogradjeno limenim ogradama višim od dva metra. Prošle nedelje kada sam poslednji put vozom prošao pored stanice, ogradu je na istočnoj strani srušio, verovatno, vetar i nema ni jednog radnika, a poravnata peščana površina je izrovana naizgled vožnjom po njoj i u udubljenjima su se napravile bare.
 
Ne znam u čemu je problem? Stanica, tj. zgrada je sa strane DIS-a, tu će biti doveden GSP za 2-3 godine kad se završi stanica i to je to. Nikakav prevoz neće ići sa druge strane stanice.
 
Nema nikakvog problema, kažem da ono što je do sad na temi pominjano, a vezano za dovodjenje autobusa sa "druge" strane stanice nije realno. Problem se rešava tako što se ne postavi jedan čitač karata na ulazu u podhodnik, vec se postave čitači na ulaz svakog od perona i gotovo.

E sad ako ćemo da maštamo o lepoj budućnosti, ako žs Zemun postane stanica "Beograd zapad" onda će se već naći neko kome je u interesu da isplati ljude iz kolonije i tu napravi zgrade sa hotelom i tržnim centrom, pa pritom i to novo naselje dobije normalnu saobraćajnicu sa drumskim gradskim prevozom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514262#p514262:1g6g6006 je napisao(la):
DrMeisen » Uto Feb 06, 2018 4:52 pm[/url]":1g6g6006]Problem se rešava tako što se ne postavi jedan čitač karata na ulazu u podhodnik, vec se postave čitači na ulaz svakog od perona i gotovo.

Srbija Voz ne planira postavljanje nikakvog čitača. Eventualno odrede određen peron gde će stajati BG:voz i gde će biti postavljen bus-plus validator na ulaz na peron i to je to.
 
I to je sasvim dobro rešenje, dakle validatori na ulazu na perone na kojima staje BG:voz. Ali pritom bi bilo potrebno ograditi te perone BG:voza, jer najmanji bi problem bio očitati busplus i preskočiti na peron Srbija Voza.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514266#p514266:1lsvtjtl je napisao(la):
DrMeisen » Uto Feb 06, 2018 5:01 pm[/url]":1lsvtjtl]Ali pritom bi bilo potrebno ograditi te perone BG:voza, jer najmanji bi problem bio očitati busplus i preskočiti na peron Srbija Voza.

Misliš obrnuto? :mrgreen:
 
Seca li se iko ovog :D
Почели радови на модернизацији пруге Београд – Будимпешта
Објављено 28. новембра 2017. 18:54
....свечано су отворени на железничкој станици Земун. Почетку радова на манифестацији “Колосек за будућност” присуствовали су председница Владе Републике Србије Ана Брнабић, потпредседница Владе и министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре проф. др Зорана Михајловић, др Мирољуб Јевтић, генерални директор „Инфраструктуре железнице Србије“, представници кинеских компанија које ће радити на реализацији пројекта, као и друге званице....
izvor
http://infrazs.rs/2017/11/poceli-radovi ... udimpesta/

A evo danas tog simboličnog započetog koloseka sa modernim betonskim pragovima i novim šinama...
avaj
ne samo da nema te uradjene simbolike
nego ko vrnuli i onaj skinuti stari ,,kolosek prošlosti,,
a ni tu nije kraj vec uredno kolosek ostavili ne povezan te Žel. stanici Zemun tako i omalili za jedan kolosek manje

:lol: :lool: :lol:
 
Ovo je bas obmana naroda.
Kao krenuli radovi, bar da su pravili svecanosti pocetka modernizacije pruge na nekom delu koji se zaista gradi tipa Stara Pazova.
 
Važno je da su tu bele pagode, kamere i novinari. Kakav crni početak koji nema kraja. Daj bože da moja deca dožive da se tu nešto napravi.
 
Pozdravljam sve koje je epidemija patetike izazvane gašenjem GŽS dovela ili vratila na naš mali forum :mrgreen:
 
Vrh