Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

@miki_ns
Pa upravo na pravac preko Lipovičke šume sam i mislio kad sam rekao šumadijski pravac. Ne vidim zašto je bolje 2 puta prelaziti reku od toga da direktno od Orlovače preko Lipovičke šume, i dalje pravcem paralelnim sa sadašnjom trasom Ibarske magistrale, ide autoput za Čačak i Požegu.
Jedino što mi pada na pamet, jeste da je ovaj pravac sa mostom preko Save skuplji za izgradnju, pa samim tim je i veća mogućnost za ugradnju partijskih parazita. Kinezi ne moraju da prave tendere za podizvođače, pa je i mogućnost za korupciju beskonačna.
Samo kad uporedim cenu koju su dogovorili sa Kinezima na pravcu od Čačka do Požege ( 450 miliona za 30,9 km) sa cenom koju su Crnogorci ugovorili za prvu deonicu Bar-Boljare (640 miliona evra za 43,5 km, od čega polovina u tunelima i vijaduktima) vidim da su cene izgradnje autoputa u Srbiji mnogo veće nego u Crnoj Gori, gde se gradi u mnogo težim uslovima na mnogo nepristupačnijem terenu.
 
U crnoj gori je cijena 690 miliona exim banka i iz budzeta 122miliona za 41km sa 45 mostova i 32 tunela.

Послато са SM-G925F уз помоћ Тапатока
 
roland":26jcquc3 je napisao(la):
@miki_ns
Pa upravo na pravac preko Lipovičke šume sam i mislio kad sam rekao šumadijski pravac. Ne vidim zašto je bolje 2 puta prelaziti reku od toga da direktno od Orlovače preko Lipovičke šume, i dalje pravcem paralelnim sa sadašnjom trasom Ibarske magistrale, ide autoput za Čačak i Požegu.
Jedino što mi pada na pamet, jeste da je ovaj pravac sa mostom preko Save skuplji za izgradnju, pa samim tim je i veća mogućnost za ugradnju partijskih parazita. Kinezi ne moraju da prave tendere za podizvođače, pa je i mogućnost za korupciju beskonačna.
Samo kad uporedim cenu koju su dogovorili sa Kinezima na pravcu od Čačka do Požege ( 450 miliona za 30,9 km) sa cenom koju su Crnogorci ugovorili za prvu deonicu Bar-Boljare (640 miliona evra za 43,5 km, od čega polovina u tunelima i vijaduktima) vidim da su cene izgradnje autoputa u Srbiji mnogo veće nego u Crnoj Gori, gde se gradi u mnogo težim uslovima na mnogo nepristupačnijem terenu.
Mislim da su minimalna sredstva dovoljna da se Ibarska od Orlovače proširi na bar 2+2 do izlaska iz Lipovačke šume i da se onda taj put nastavi preko Jasenka do Stublina i tu veže na A2. Čini mi se da je konfiguracija terena skroz ok.

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=508164#p508164:p1snw5gc je napisao(la):
ivchonny » Sat Jan 13, 2018 5:31 pm[/url]":p1snw5gc]Mislim da su minimalna sredstva dovoljna da se Ibarska od Orlovače proširi na bar 2+2 do izlaska iz Lipovačke šume i da se onda taj put nastavi preko Jasenka do Stublina i tu veže na A2. Čini mi se da je konfiguracija terena skroz ok.

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
Pa naravno da može tako, ali sad umesto jednog autoputa, treba da platimo izgradnju autoputa sa mostom preko Save i brzi put od Orlovače do Stublina. Jel neko svestan da mi moramo da uzimamo kredite za izgradnju bilo kog projekta većeg od izgradnje fontane, i da to treba neko kasnije da vrati. Zato treba dobro isplanirati pa tek onda krenuti u zatvaranje finansijske konstrukcije i izgradnju. Jer ova zemlja je jedna od siromašnijih u Evropi, i ako se rasipaju sredstva kao u ovom slučaju, nikad nećemo podići standard na neki normalan nivo, sad nam i za dostizanje srednjoevropskog prosek treba bar 20 godina ubrzanog razvoja.
 
Nikad mi nece biti jasno zasto se ovaj autoput ne zavrsava na petlji Orlovaca. To bi bilo najjeftinije, najkrace i najlogicnije resenje. Odgovaralo bi Sumadijskom delu Beograda a obilaznicom bi se brzo stizalo i do Novog Beograda i Zemuna.
Btw. Sa ovom stopom rasta Srbiji ce trebati preko 50 godina da dostigne evropski prosek.
 
roland":23c3zhiu je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=508164#p508164 je napisao(la):
ivchonny » Sat Jan 13, 2018 5:31 pm[/url]":23c3zhiu]Mislim da su minimalna sredstva dovoljna da se Ibarska od Orlovače proširi na bar 2+2 do izlaska iz Lipovačke šume i da se onda taj put nastavi preko Jasenka do Stublina i tu veže na A2. Čini mi se da je konfiguracija terena skroz ok.

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
Pa naravno da može tako, ali sad umesto jednog autoputa, treba da platimo izgradnju autoputa sa mostom preko Save i brzi put od Orlovače do Stublina. Jel neko svestan da mi moramo da uzimamo kredite za izgradnju bilo kog projekta većeg od izgradnje fontane, i da to treba neko kasnije da vrati. Zato treba dobro isplanirati pa tek onda krenuti u zatvaranje finansijske konstrukcije i izgradnju. Jer ova zemlja je jedna od siromašnijih u Evropi, i ako se rasipaju sredstva kao u ovom slučaju, nikad nećemo podići standard na neki normalan nivo, sad nam i za dostizanje srednjoevropskog prosek treba bar 20 godina ubrzanog razvoja.
@roland Baš zbog toga i jesmo najsiromašniji-jer se rasipamo na sve strane. Ali gotovo je sad.

Zaista je mnogo logičnije da A2 počinje kod petlje Orlovača, ali jedino što meni pada na pamet je da se zadovolje glasači iz Obrenovca i Surčina simultano. Jer i jedni i drugi dobijaju (za Surčin još jedan) autoput.

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
 
У баш си паметница, Орловача јелте није интересантна за изборе... :roll:
 
Veliki Vracar":3rzsbblq je napisao(la):
У баш си паметница, Орловача јелте није интересантна за изборе... :roll:
@Veliki Vracar Pa i to što kažeš - kod nas i mrtvi glasaju :)

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=508232#p508232:12xwejll je napisao(la):
MiraC » Sub Jan 13, 2018 10:21 pm[/url]":12xwejll]https://youtu.be/fmcrKTb5kCc snimak cele deonice... Milina
Sta je ovo na osmom minutu KRPLJEN!? Nece ga valjda takvog prihvatiti ovi nasi defosi
 
Bole Kop - MNE":a1zyocpc je napisao(la):
U crnoj gori je cijena 690 miliona exim banka i iz budzeta 122miliona za 41km sa 45 mostova i 32 tunela.

Послато са SM-G925F уз помоћ Тапатока
I zato PDV u MNE ode na gore...
Pa ce ponovo...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Trasa izgleda blago receno K A T A S T R O F A L N O! Ovo ce tesko biti zavrseno i do kraja ove godine.
Ovo je za zatvor . Zbog ovolike kolicine lazi koje je strumpfeta izgovarala tokom citave prosle godine ja bih joj zabranio da radi u Srbiji bilo koji javni posao u Srbiji do kraja zivota - lustracija.
Ovo je sramota.
 
Ja sam se malo bavio nekom matematikom.
Cesto putujem za Beograd iz Bara i obratno, od kraja moje ulice i ukljucenja na glavni put pa do semafora kod Porsche Ada ima 507 km (preko Rudnika). Moje vrijeme putovanja starom dionicom preko Rudnika bez zaustavljanja ili jedno kratko zaustavljanje (kad idem sam sa familijom je sve drugacije) je 7h i 15min do 7 i po sati ne prebrzo ne ni sporo. Prosjecna brzina mi izlazi znaci 68-70kmh.
Ako racunamo da ce se u CG izgraditi autoput do Mataseva i nadamo se produziti do Andrijevice jos 23km, sa dionicama koje se grade u Srbiji i planiranom Pozega-Preljina bice ukupno 167km autoputa na toj dionici kojom ja vozim. A ruta bi trebalo da izgleda ovako jednog dana Bar-Podgorica-Andrijavica-Berane-Bijelo Polje-Zlatibor-Pozega-Cacak-Obrenovac-Surcin-BG(do istih semafora kod Ade) i tuda bi nekom mojom racunicom trebalo da bude 499-501/2km. Ruta ce imati 167km autoputa i 332/3/4km magistralnog puta s tim sto obilaznicu od Surcina do Ostruznice racunam kao magistralu jer nisam vozio tuda i ne znam koja bi mi bila prosjecba brzina . Ako se vodimo racunicom da je moja prosjecna brzina na magistrali 67kmh(nek bude 65kmh) za tih 333km meni ce trebati 5h i 5/6min. Ako na ostalih 167km izvucem prosjek 120kmh trebace mi 1h i 25min, dolazimo do ukupne cifre od tacno 6 i po sati sto je usteda od sigurnih sat vremena na ovoj dionici, a sigurnije se putuje. A mislim da ce moci da se ukrade opusteno jos pola sata i da ce vrijeme putovanja biti 6h.

Послато са SM-G925F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=508267#p508267:oq4bzhxc je napisao(la):
Dalmatinac » Ned Jan 14, 2018 12:12 am[/url]":oq4bzhxc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=508232#p508232:oq4bzhxc je napisao(la):
MiraC » Sub Jan 13, 2018 10:21 pm[/url]":oq4bzhxc]https://youtu.be/fmcrKTb5kCc snimak cele deonice... Milina
Sta je ovo na osmom minutu KRPLJEN!? Nece ga valjda takvog prihvatiti ovi nasi defosi
:bash: slazem se, obeshrabruje vidjeno.... Neko ko se razume u radove če reci, ali mislim da tu fali još slojeva asfalta.... Prosto zaista izgleda da ima posla za jos 6mes. Mislim, budimo realni, zavrsice ga dal za 3, dal za 6mes.... Nego ovo zaista obeshrabruje za ov ostala gradilišta, sta očekivati kada ce do Surcina biti gotovo, koliko ce do Pz da se kasni ?! I sad, ja pratim samo ovu temu,a ko zna kako je na drugim mestima po Srbiji....
 
Bravo Miro sto nadje snimak ,tri puta sam gledao ostao sam bez teksta koliko ima jos da se radi .
 
Ajoj ja bolje da nisam gledao snimak :( Bolje da sam živeo u zabludi. Jes da sam laik oko građevinarstva ali i laici ovde vide da ima posla za barem još godinu dana.....Zamolio bih Eartha da se vrati na forum barem zbog nas koji volimo da čitamo njegove postove!
 
Nek gosti mogu da dodju autoputem na sledeci Nikoljdan i ja sam zadovoljan :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=508298#p508298:2ch11n85 je napisao(la):
Bole Kop - MNE » 14 Jan 2018 07:51 am[/url]":2ch11n85]Ja sam se malo bavio nekom matematikom.
...
Ako racunamo da ce se u CG izgraditi autoput do Mataseva i nadamo se produziti do Andrijevice jos 23km, sa dionicama koje se grade u Srbiji i planiranom Pozega-Preljina bice ukupno 167km autoputa na toj dionici kojom ja vozim.
...

A mislim da ce moci da se ukrade opusteno jos pola sata i da ce vrijeme putovanja biti 6h.

Свиђа ми се кад неко жели да стави чињенице на папир, да нешто израчуна и премери и тако тачно утврди на чему је.
Међутим поткрала ти се грешка око дужине ауто пута кроз Србију на овој деоници - од Пожеге до Сурчина биће 150км ауто пута, што са 40км која се гради у Црној Гори и додатних 23км како ти рече до Андријевице, укупно износи 213 км а не 167 како си рачунао. А и поменуто парче обилазнице Сурчин-Остружница је у профилу ауто-пута (мост ће бити верујем :D готов пре деонице за Андријевицу) тако да и то можеш уврстити у прорачун :sesir: Претпостављам да добијаш још једно пола сата... :kk:
 
gygy11":24hvjfvm je napisao(la):
Trasa izgleda blago receno K A T A S T R O F A L N O! Ovo ce tesko biti zavrseno i do kraja ove godine.
Ovo je za zatvor . Zbog ovolike kolicine lazi koje je strumpfeta izgovarala tokom citave prosle godine ja bih joj zabranio da radi u Srbiji bilo koji javni posao u Srbiji do kraja zivota - lustracija.
Ovo je sramota.
Ruku na srce, iako strumfetu ne volim jos iz vremena 'regiona srbije', ona je prva digla glas da se na ovoj deonici od obrenovca do ljiga strasno puno kasni.
Prelistajte malo postove od protekloh leta.
Cak smo je vecinski osudili za tu takvu izjavu...
 
Prva digla galamu i prva treba da pakuje kofere iz ministarstva.Ovoliko kasnjenje je katastrofa.
 
Veliki Vracar":11zn6ws2 je napisao(la):
Свиђа ми се кад неко жели да стави чињенице на папир, да нешто израчуна и премери и тако тачно утврди на чему је.
Међутим поткрала ти се грешка око дужине ауто пута кроз Србију на овој деоници - од Пожеге до Сурчина биће 150км ауто пута, што са 40км која се гради у Црној Гори и додатних 23км како ти рече до Андријевице, укупно износи 213 км а не 167 како си рачунао. А и поменуто парче обилазнице Сурчин-Остружница је у профилу ауто-пута (мост ће бити верујем :D готов пре деонице за Андријевицу) тако да и то можеш уврстити у прорачун :sesir: Претпостављам да добијаш још једно пола сата... :kk:

S obzirom da sam racunao u 6 jutros moguce da mi se potkrala greska. Evo Moja racunica izgleda ovako
Bar-Smokovac je 60km
Podgorica-Andrijevica ce biti 63km
Andrijevica-Pozega je 212km
Pozega-Preljina ce biti 31km
Preljina-Obrenovac ce biti 104km
Obrenovac-Surcin ce biti 17km
Surcin-Do Ade je 15km
To je ukupno 215km autoputa i 272km magistrale i 15km obilaznice i onaj dio od Ostruznice isto je brz.

U pravu si.

215km sa 120kmh = 108min
272km sa 65kmh = 250min
15km sa 80kmh = 11min
Ukupno: 369min = 6h i 5/6min

Послато са SM-G925F уз помоћ Тапатока
 
Realno, ako ce biti puštanje makar jedne tunelske cevi (rekao AV), a vi ovde kazete da kada počnu opremanje potrebni su meseci da se sve odradi...onda je snimak u skladu sa tim. Postenom i zdravorazumskom čoveku smeta ovakvo neodgovorno ponašanje, ali očigledno je da im se moze, da kazu "bice gotovo do Obrenovca za 3g "mi nikakav uticaj tu nemamo.
Ako nesto sazna Pančevac vezano za tunel nek javi. Rekao je da je sleganje stalo, i da posle Bozica krecu sa probijanjem druge cevi, ne znam jesu li nastavili? Bilo bi barem dobro da tu nemaju vise zastoja i problema.
@Darko hehehe hvala, ispod u komentaru stoji da ce uskoro biti i snimak deonice sa zemlje, i to ce jos dodatno pojasniti stvari
 
Vidi se da kasne debelo, nije mi jasno sto lepo vreme koje su imali sve do sad nisu iskoristili kao ovi dole na deonicama ka Bugarskoj, moglo je da se zavrsi makar asfaltiranje zaustavnih traka i odrade drugi sitniji radovi. Realno, ako zele da zavrse do aprila-maja i vise je nego izvodljivo ali ovde bih rekao da je tunel glavni razlog zasto se radi ovom dinamikom ostatak deonice, vidim da je neko zatisje u vezi njega.
 
Sto bi tunel bio razlog za losu dinamiku od obrenovca do uba i od lajkovca do ljiga?
Ni ljudstvo ni mehanizacija, a ni materijal na tim mestima nisu isti niti komplementarni.

Ja pretpostavljam da je nesto drugo u pitanju, ali posto je nagadjanje, zadrzacu...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=508352#p508352:2muccyv8 je napisao(la):
laki72 » 14 Jan 2018 01:49 pm[/url]":2muccyv8]
gygy11":2muccyv8 je napisao(la):
Trasa izgleda blago receno K A T A S T R O F A L N O! Ovo ce tesko biti zavrseno i do kraja ove godine.
Ovo je za zatvor . Zbog ovolike kolicine lazi koje je strumpfeta izgovarala tokom citave prosle godine ja bih joj zabranio da radi u Srbiji bilo koji javni posao u Srbiji do kraja zivota - lustracija.
Ovo je sramota.
Ruku na srce, iako strumfetu ne volim jos iz vremena 'regiona srbije', ona je prva digla glas da se na ovoj deonici od obrenovca do ljiga strasno puno kasni.
Prelistajte malo postove od protekloh leta.
Cak smo je vecinski osudili za tu takvu izjavu...
"Digla glas" letos, 3 meseca pred istek roka, iako je godinu dana pre toga , svesno lagala kako je sve u redu, a i laiku je bilo jasno da se kasni bar 6 meseci, a bilo je nas koji smo govorili ovde da nece biti gotovo pre kraja ove godine.(prelistaj i ti postove od prve polovine prosle godine).
Dakle , naravno da nije ona jedino odgovorna za ovaj haos, ali ona je PRVA odgovorna. Kada znamo koliko je lagala, veliko je pitanje da li je deonica Ub-Lajkovac uopste u onoj meri losa kao sto je ta lazara tvrdila. Ona je svesno lagala i dalje laze. :bash:
 
Vrh