Šta je novo?

Druga traka na Ibarskoj

:D
"lobiram" zapravo za sve sinske sisteme.
Kad vec imamo tramvajski/LRT most na Adi i novi sinski koridor preko tog mosta onda sam za LRT na pravcu NBG - BB, ili jos bolje Zemun - NBG - BB - Vidikovac

a metro je posve druga prica. Tu jos nemamo ni jedno parce infrastrukture (osim metro kaseta na Prokopu :roll:) ali bi cak i za to mogli, prenamjenom iskoristiti dio Topciderske pruge...ako je prije toga ne pocupamo.
 
Za drugu je temu, ali sve bi bilo mnogo jednostavnije da se islo na ukrstanje pravca Rakovica-NBG sa pravcem centar-B.brdo (Vidikovac), umesto 'rolerkostera' kod hipodroma. Samom ovakvom konstrukcijom bi se pravac o kome rio pise usporio i time obesmislio, jer ljudi idu onuda kuda najbrze stizu iz tacke A u tacku B.
Prosto je, niko ne voli da svoje vreme provodi u javnom prevozu visw nego je neophodno.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Predlažem da se tema prebaci na odgovarajući podforum.
 
Ovo na ibarskoj postaje horor. Barem jednom do dva puta nedeljno su teški udesi i obavezna obustava saobraćaja. I to deo od toplane ka Lav autu.
Vreme je da odrade te planirane četiri trake dok još neko ne strada.
 
Bojim se da će to prvi da zna jedan Vesić Goran. A onda će da olakša život građanima Petlovog brda, vršeći izuzetan pritisak na JP Putevi Srbije, da naprave zajedničku investiciju, jer od ovih navedenih nema neke vajde.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=JAvgp1MZ0bA[/youtube]

Ako sam dobro čuo 26 000 vozila dnevno prođe pored Orlovače.
Za zadnjih godinu i po 3 poginula lica i 50 povređeno. Kad se sve to doda na ranije brojke crna tačka postaje crna trasa.

Dokle se stiglo sa petljom Petlovo Brdo ?
 
Ova petlja se odugovlaci 10 godina zbog par zadrtih ekologa koji brane parce zelenila.

Uspeli su da spasu 50 drveta ali je zato poginulo nekoliko ljudi zbog one krivine.
Bravo na gradjanskoj akciji.
 
Postovi sa Zelenog foruma u vezi petlje, pa da ih imamo i ovde na "saobraćajnom' :
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489984#p489984:1905spjf je napisao(la):
Гага » 06 Nov 2017 11:49 pm[/url]":1905spjf]Од стране "Путева Србије" је изабран нов извођач радова за петљу „Петлово брдо“ + саобраћајницу са кружним током. Са њихове стране је све урађено, припрема пројекта, спроведена јавна набавка, изабран извођач радова и надзорни орган. Уговори још нису потписани, а из разлога што је, као што сам раније написао, део послана изграњe петље прешао у надлежност Града Беогада.

Сада је у поступку процедура припреме документације и преноса статуса инвеститора са „Путева Србије“ на Град Београд. То значи да ће ова саобраћајница даље у поступку одржавања прећи у надлежност Града Београда. Док се то не заврши не може се потписати уговор између „Путева Србије“ и одабраног извођача радова. Такође што се овог пројекта тиче и преноса статуса, финансијер и даље остају „Путеви Србије“.
Значи на потезу је Град Београд. Чим буде нових вести, односно кад почињу радови, јављам наравно.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490232#p490232:1905spjf je napisao(la):
Гага » 08 Nov 2017 01:42 am[/url]":1905spjf]Док чекамо потписивање уговора и почетак радова, да још једном поновим шта ће се све г/радити на овом делу, а још једном понављам цртеж и према њему ће се изводити радови. За сада се не планира изградња кружног тока на укрштању рампи и Кружног пут, а током саме градње би евентуално и то могло да се догодити, а то је ствар договора током саме градње. За тај део се пита Град и он би у том случају био инвеститор, а не Путеви Србије.
Значи г/радиће се следеће:
# Потпуно нова траса Ибарске магистрале ће бити изграђена од петље „Орловача“ до т.ц. „Метро“. Значи она садашња „S“ кривина ће бити исправљена. Од тог дела па до Метроа ће бити и проширена Ибарска, односно у њеном супротном делу – ненасљена страна Ибарске.
# Биће изграђена петља „Петлово брдо“, односно само део петље – директна и индиректна рампа у западном делу петље, односно преко пута парка „Борићи“.
# Po[to ће бити изграђен нов део Ибарске, а који ће пролазити спољним делом парка „Борићи“, односно уз садашњи део Ибарске, из тог разлога ће бити посечено 261 дрво, а „Путеви Србије“ су у обавезали да посаде нових 261 младица у неком другом делу тог парка. Тај део посла и пројекат ће урадити „Градско зеленило“.
# Биће изграђен и нов надвожњак изнад Кружног пута Железник – Раковица.
# У самом парку „Борићи“ изградиће се и игралиште за децу, без сече иједног дрвета.
# Поред парка „Борићи“, тј. целом његовом дужином уз Ибарску, биће изграђени и зидови за заштиту од буке – букобрани.
# Свим постојећим објектима у комерцијалној зони уз Ибарску магистралу, изградиће се безбедан прилаз на саму Ибарску – кружни ток код садашњег укрштања магистрале са улицом Ђује и Драгољуба, а то је на овом месту https://www.google.rs/maps/place/RUSTIK ... 4766?hl=sr
file.php
 
Pre neki dan G.Vesić je najavio neke radove u Trgovačkoj ulici
gde su planirane i ove dve veće petlje u pravcu Ibarske m. :
 
Direkcija ima u Programu za 2018. i "Saobraćajnicu I-I od Trgovačke do Ibarske magistrale.
 
To je samo finansiranje parcelizacije. Još smo miljama daleko od nekih radova.
 
Nešto je G. Vesić najavio na TVu za Trgovačku za ovu godinu, ali nisam baš registrovao. :)

Sve te stavke iz predhodnog posta su i u " Programu uredjenja gradjevinskog zemljišta".
 
Stavka zadnja.

Denivelisana petlja "vrbin potok" (ona kojom se ide ka i sa groblja Orlovaca) vec postoji skoro pa deceniju!!!
Autobaza "vrbin potok"???
Misli lise na parcelu koja je u nastavku ove denivelisane raskrsnice naistocnoj strani, a koja je jos pre 3 decenije kupljena za garazu GSP-a?


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ako su pitanja za mene : ne poznajem te lokacije, možda neko drugi može da odgovori.
 
Laki to je buduca garaza za gsp nelad se planiralo unapred valjda je bila za tramvaje kao i plac na medakovicu negdje za trolejbuse
 
Pre desetak dana sam, posle više godina, prošao ovom saobraćajnicom do

Petlovog Brda i stvarno je sramota što Grad još nije izgradio pravu magistralu

celom dužinom do petlje Orlovača na tako važnom pravcu ulaska u Beograd.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=508670#p508670:38ef93e5 je napisao(la):
spatiotecte » Pon Jan 15, 2018 5:02 pm[/url]":38ef93e5]Ova petlja se odugovlaci 10 godina zbog par zadrtih ekologa koji brane parce zelenila.

Uspeli su da spasu 50 drveta ali je zato poginulo nekoliko ljudi zbog one krivine.
Bravo na gradjanskoj akciji.


Ево сам нешто прелиставао старе документе "Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда" и видим да је прошла Анализа утицаја на животну средину већ 2003. Како је приликом скорашњих реконструкција бензинских пумпи, вођено рачуна о проширењу, то је закључак да неко утицајан са плацем преблизу магистрале кочи. Честитам, улазимо у 15-ту годину реализације инвестиције од пар километара улице на релативно рашчишћеном терену. Није чудо што ће аутопутеви бити готови кад се у свету уведу летећи тањири, а укину друмска возила.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510172#p510172:23uxw3hz je napisao(la):
Gringo » 20 Jan 2018 10:48 pm[/url]":23uxw3hz] . . Честитам, улазимо у 15-ту годину реализације инвестиције
од пар километара улице на релативно рашчишћеном терену. . .
Za celu saobraćajnicu do Obilaznice postoje i planska dokumenta
ali ne postoji "politička volja", što je čudno obzirom na njenu važnost.

U drugim delovima grada je izgradjeno po par kilometera magistrale
nap. na NBG slične tri ulice : Tošin bunar - Zemunska - Vojvođanska.
 
Juzni deo Beograda je uvek bio zapostavljen.
Ne mogu ni onaj trzni centar preko puta da naprave a kamoli tu drugu traku.
 
Vrh