Šta je novo?

Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Neredovit takt, ne znaš kad i gde počinje i završava i zamor za vozača. Pre sam za opciju da linija polazi od jednog terminusa, izvrši krug i vrati se na isti terminus, kao metro linije u Chicagu. Npr. Kneževac - Rakovica -Most na Adi -M. Popovića - Savski most - Gl. ž.st. -Sajam i povratak u Kneževac .Druga linija iz blokova bi vršila suprotan krug.
 
Neredovit takt i zamor za vozača
Nikakva razlika izmedju ne kružnih i kružnih linija , na svakoj okretnici vozači prave obavezne pauze
što se tiče takta ....
vozovi ce se uvek praviti ili zbog situacije u saobracaju ili zbog (ne)volje dispečara

moze i tvoja opcija al je samo malo bolje ,,potkuj,, sa argumetima :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524185#p524185:17k0rcna je napisao(la):
Дошљак » March 12th, 2018, 5:56 pm[/url]":17k0rcna]Moжда треба размислити о увођењу 13Л преко моста на Ади поред стандардне 13 преко Савског моста. Taкође линија која би спајала блокове са Сајмом би била добра ствар.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524204#p524204:17k0rcna je napisao(la):
Siniša » March 12th, 2018, 6:48 pm[/url]":17k0rcna]Ovde postoji mogućnost da se uvede i neka nova kružna linija Glavna ž.st - Sajam - Most na Adi - Milentija Popovića - Savski most - Glavna ž.st., ali bio bi oprezan sa uvođenjem novih kružnih linija.
Po meni je mnogo bolje da ovo što je predložio Došljak za uvođenje 13L bude standardna linija 13 , a da se uvede kružna linija kao što je rekao Siniša , jer iako linija 13 prolazi pored TC Ušća , nije baš nešto popunjena na potezu koji bi pokrivala kružna linija , jer postoji mnogo brža alternativa u vidu 85 i 88. Taman da se i okretnica Gospodarska mehana vrati u funkciju.
 
boca-ica":2zffsw9q je napisao(la):
moze i tvoja opcija al je samo malo bolje ,,potkuj,, sa argumetima :D
Vozač se može bolje odmoriti na terminusu, a i putnici ne moraju da čekaju kao u slučaju dvojke kad stane na Pristaništu.

Iako nije kružna ili polukružna linija, ovde se poenula mogućnost vraćanja linije 1 od Kneževca za Kalemegdan, ali preko Novog Beograda (Most na Adi - M. Popovića), što nije loša ideja.
 
A шта мислите о линији осмици, правој осмици? :D
 
Траса би била као двојка до Економског где би скретала од ГЖС лево на Савски мост и онда на НБГ до блока 41 и БАС, па преко моста на Ади и онда лево у Војводе Мишића па преко Сајма до ГЖС и даље право стандардном трасом двојке на пристаниште и Дорћола, и наравно да буде двосмерна. Била би то добра веза Старог града и Савског венца са новом БАС.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524237#p524237:v25el0fj je napisao(la):
Дошљак » Mon Mar 12, 2018 6:55 pm[/url]":v25el0fj]A шта мислите о линији осмици, правој осмици? :D

Pa evo, imas sa obe strane mosta skoro osmice.

Linija (i to kruzna) Most - Milentija Popovica - Sajmiste - Savska - Sajam - Most bi bila osmica, jedino sto bi joj jedna polovina bila vrlo mala (ono spustanje i zavijanje kod hipodroma), a druga velika (obuhvata la bi Savu i obale).
 
13 preusmeriti preko mosta novom trasom, postojeću liniju 14 preimenovati u 8, a novu liniju 14 uvesti na relaciji Kneževac - Balok 45.

Ni na jednom pravcu nema potrebe za više od dve tramvajske linije sa jačim taktom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524394#p524394:u4ryaqbr je napisao(la):
stf » Tue Mar 13, 2018 9:14 am[/url]":u4ryaqbr]13 preusmeriti preko mosta novom trasom, postojeću liniju 14 preimenovati u 8, a novu liniju 14 uvesti na relaciji Kneževac - Balok 45.

Ni na jednom pravcu nema potrebe za više od dve tramvajske linije sa jačim taktom.

Savrsen (i realan) predlog.
 
Da li je iko razmisljao i da li postoje neke studije za prosirenje tramvajske mreze ka Kanarevom brdu, Miljakovcu, ili cak Vidikovcu? To bi dalo mnogo vise mogucnosti i smisla novoj pruzi na Mostu.

To bi sledilo "zrakasti" pristup, gde se trase tramvaja granaju na periferiji. I oko Blokova bi mogla da se naprave prosirenja mreze.
 
Najbolji uslovi za prosirenje mreze su pravac ka Vidikovcu i pravac ka Visnjickoj Banji...infrastruktura i sam prostor vec postoje...ali to je sad neka druga tema...
 
Podržavam stf-a. Najbolja rešenja su jednostavna i efikasna. Iz tog razloga jedino bih ostavio postojeću numeraciju.
 
Da li to znači da bi postojeću mrežu samo reorganizovao sa zadržavanjem postojeće numeracije , ili bi u potpunosti menjao mrežu tramvaja?
 
Samo kažem da ne valja menjati brojne oznake postojećim linijama (kako stf predlaže - 14 u 8). Sve ostalo je na mestu.
 
Ta jedna konkretna promena ne bila uopšte loša , obzirom da je nekada postojala linija 8 Voždovac (Trošarina) - Omladinski stadion , da bi kasnije bila ukinuta a uvedena linija 14.
 
Sećam se ja dobro i osmice i četvorke, pa čak i legendarne i prelepe jedinice, ali mislim da nema razloga sada vršiti renumeraciju i zbunjivati dodatno ljude.
 
Ne bi to bilo zbunjivanje ako bi se broj jedne linije promenio.
 
Konkretna renumeracija ne bi imala negativan efekat jer se trase ne poklapaju nijednim delom pa ne bi došlo do zbunjivanja. U prilog tome je i besmislenost same linije 14 te se može i ukinuti kao što Džoni napisa - bez nekog specijalnog negativnog efekta.
 
Ukidanje linije 8 (a uvodjenje umesto nje nebuloze 14) je bila direktna posledica prebacivanja linije 7 u resavsku tj da bi se zadrzala veza bulevar-slavija.

Sada bi to mogli da vrate na sledeci nacin:
8 bogoslovija-banjica
6 zvezdara-slavija-banovo brdo (sa ukidanjem 12), cime bi se vratila i ukinuta veza slavija-bb, daleko bolja iskoriscenost spanskih tramvaja nego sada na 12
3 tasmajdan-knezevac (nepotrebno tandara prazna po gradu, vec postoji kvalitetnija autobuska veza slavija-rakovica)
7L tasmajdan-zvezdara (radni dan 7-18h)

Resenje za liniju 2 je zaduzivanje npr 6 vozaca na 5 vozila, tako sto bi se na pristanistu redom smenjivali, tj svaki bi imao po propisanih 10ak min odmora do nailaska sledeceg vozila koje bi onda preuzimao. Time bi se eliminisalo cekanje na 'zivom' delu trase.

Bilo koja linija preko harfe ce biti potpuno besmislena, zbog besmislenog kruzenja oko belvila, ni taj novi 13 niko nece koristiti pored daleko smislenijih 85 i 89.
A tek prebacivanje 9 i/ili 11 na novi most ce potpuno isprazniti vec zalosno prazne tramvaje.
 
9 i 11 ako prebace na novi most ocekujem pizdariju u 85 i 89 sa jedne, a sa druge strane ni trozglobni 95 ne bi mogao da iznese teret tolikog broja ljudi, a pri tome tramvaj 13 ko bi koristio sa Novog Beograda na Cukaricu, kada su kljucne stanice na Adi, kod Bioskopa Sumadija i Solje na pocetku Banovog Brda? Opet 85 i 89 u prednosti...
 
Gaspare,ako ikako mozes,sastavi jednu recenicu bez toliko zareza,pocni je i zavrsi bez dodatnog iskakanja iz teme....stvarno se trudim da razumem tvoje postove,ali previse pises bez nekog smislenog reda...
 
Uvešće se stanica za tramvaje na petlji Radnička , kao i stanica za autobuse na donjem nivou.
 
Vrh