Šta je novo?

Spoljna Magistralna Tangenta (SMT), Most preko Ade Huje

Веруј ми да је пробијање тунела испод Саве далеко мања научна фантастика од покушаја да се расчивијају земљишне књиге у Срба ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524964#p524964:1agjqemt je napisao(la):
stf » Čet Mar 15, 2018 11:04 am[/url]":1agjqemt]Веруј ми да је пробијање тунела испод Саве далеко мања научна фантастика од покушаја да се расчивијају земљишне књиге у Срба ...

Ima li kakvih planova da se završava deo SMT-e sa zapadne strane Bežanijskog groblja do Dr Ivana Ribara, ukrštanje sa Grčkom ulicom uz izgradnju isključenja prema Ledinama i Surčinu? Tu nema nikakvih problema sa zemljišnim knjigama. Potrebno je samo izmestiti elektrovod.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524964#p524964:3dq5eqw0 je napisao(la):
stf » 15 Mar 2018 11:04 am[/url]":3dq5eqw0]Веруј ми да је пробијање тунела испод Саве далеко мања научна фантастика од покушаја да се расчивијају земљишне књиге у Срба ...

Тачно у основи. Са друге стране, Фолић малко манипулише, или много не зна, јер је за повезивање тог тунела испод Аде са СМТ потребан - још један тунел од Чукарице до Раковице, дугачак "само" 3 км...
 
Kad naprave taj ispod save taj od 3 km bice maciji kasalj to ce bitni sitnica kao slag na torti
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525134#p525134:ni63zr5p je napisao(la):
Пантограф » 15 Мар 2018 11:02 pm[/url]":ni63zr5p]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524964#p524964:ni63zr5p je napisao(la):
stf » 15 Mar 2018 11:04 am[/url]":ni63zr5p]Веруј ми да је пробијање тунела испод Саве далеко мања научна фантастика од покушаја да се расчивијају земљишне књиге у Срба ...

Тачно у основи. Са друге стране, Фолић малко манипулише, или много не зна, јер је за повезивање тог тунела испод Аде са СМТ потребан - још један тунел од Чукарице до Раковице, дугачак "само" 3 км...
I sam je rekao da je taj tunel poslednji na listi prioriteta tako da ga nećemo gledati sigurno do duboke starosti, a možda ni tada.
 
Не мора да буде тако. Тај тунел може да се направи одмах, концесијом, као и веза Земуна/Новог Београда из Тошиног бунара тунелом кроз Гардош и мостом преко Дунава, до Борче. Наравно, скромни профили, у почетку 1+1, са пешачком стазом за евакуацију.

Постоји велики број возача који би ту платио мостарину.
 
Što se tiče tog tunela ispod Save, i da smo novorođenčad i da svi doživimo po 120 godina, ne bismo dočekali taj tunel.

Treba graditi ovaj deo zapadno od Bežanijskog groblja. Od toga bi značaj imalo sto hiljada ljudi u Surčinu, Ledinama, Bežanijskoj Kosi, indirektno Zemun i NBg, a ne bi bila preterano skupa investicija.
 
Polako matori, stani u red... Voždovac lažu već godinama, a prvi je po planu

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525001#p525001:309vabae je napisao(la):
Propeler » 15 Мар 2018 02:41 pm[/url]":309vabae]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524964#p524964:309vabae je napisao(la):
stf » Čet Mar 15, 2018 11:04 am[/url]":309vabae]Веруј ми да је пробијање тунела испод Саве далеко мања научна фантастика од покушаја да се расчивијају земљишне књиге у Срба ...

Ima li kakvih planova da se završava deo SMT-e sa zapadne strane Bežanijskog groblja do Dr Ivana Ribara, ukrštanje sa Grčkom ulicom uz izgradnju isključenja prema Ledinama i Surčinu? Tu nema nikakvih problema sa zemljišnim knjigama. Potrebno je samo izmestiti elektrovod.
@Пропелер, одговор ћеш наћи на теми "Булевари, улице и остала градска инфраструктура" , а на подтеми "Саобраћајница Т6" где сам дао одговор члану @Дрипац28 о свему томе што си питао, чак и нешто више. Одговор погледај овде viewtopic.php?f=16&t=1671&p=485473&hilit=%D0%A1%D0%B0%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D1%9B%D0%B0%D1%98%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B0+%D0%A26#p485473,
а то је задња страна подтеме о Т6, а имаш неке моје одговоре и цртеже и на предзадњој страни и осталим те подтеме па погледај.

У основи све зависи од попуњености садашњег Новог Бежанијског гробља 1, односно кад се оно попуни, почеће се са градњом прво Т6 па онда Новог Бежанијског гробља 2. Уосталом прочитај и све ће ти бити јасно.

Их кад би само било потребно изместити електроводове ! Они нису никакав проблем, а пре њих има, као што ћеш прочитати, море ствари које треба урадити. Иначе за сад није у плану измештање далековода.
 
Ма какав СМТ по Вождовцу сада ће да одраде мост и петљу са Вишњичком и то је то јер ту нема много експропријација/није скупо

Тек онда иде довршавање оног дела на НБГ, а онда ће да одраде то на Вождовцу, а тунел је последњи на списку
 
Ako imaš neke informacije podeli, ono što sam ja napisao je na osnovu onoga što direkcija najavljuje i što je dostupno svima...

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 
5TLKHp8.jpg
u predlogu dva kružna toka u Mirijevu kod Šoferskog raja (Ljubiše Miodragovića-Mihaila Bulgakova)

IOdPC1D.jpg

Predlog namene SMT potez oko MML/Kaludjerice... Da li ovi "čekići" na kraju ulice Rada Kondića i Stevana Sinđelića znače da će biti Jersey ograda i da će SMT biti u nivou sa postojećim ulicama? Do sada se provlačila priča da će SMT u tom mml potezu biti na stubovima...


izvor: http://www.beograd.rs/cir/gradski-o...ljne-regulacije-dela-podrucja-istocno-od-cmt/
 
Чекај да ли су стварно дегенерици ставили још прошле године план на јавни увид а план и даље није готов. Ајде опростићу им јер је рани ал крајње је време да се тај крај стави под контролу

Иначе мора на стубовима због денивелисаног укрштања са Булеваром и Смедеревцем (СМТ ће бити подела, до СМТ 2+2 тј булевар а даље 1+1)
 
Pa gotov je rani javni uvid.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524784#p524784:old52062 je napisao(la):
SRBO » 14 Mar 2018 03:34 pm[/url]":old52062]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524723#p524723:old52062 je napisao(la):
boby07 » 14 Mar 2018 11:18[/url]":old52062]Novi troškovi i nove komplikacije u izgradnji saobraćajnice Borska – petlja “Lasta”
http://cik.co.rs/2017/06/13/novi-tr...-izgradnji-saobracajnice-borska-petlja-lasta/

Agencija za restituciju na čelu sa direktorom Strahinjom Sekulićem vratila je 2014. godine, protivno Zakonu o restituciji, u posed zemljište prethodnim vlasnicima koje je već bilo upisano kao javna svojina grada Beograda i obuhvaćeno planom za izgradnju saobraćajnice od Borske ulice do petlje “Lasta”. Takva odluka Agencije za posledicu ima ogromne troškove po budžeta grada Beograda, ali i usporavanje izgradnje nekoliko saobraćajnica na teritoriji gradskih opština.

Kako CIK saznaje sada, osim što je zemljište protivzakonito vraćeno, ono je u međuvremenu i prodato turskom državljaninu Simsek Muratu. Sada će država, odnosno Grad Beograd imati dodatne komplikacije pri realizaciji plana izgradnje saobraćajnice jer je sporna parcela prodata drugom licu, a opcije za rešavanje situacije različite. Nesporno je da će Grad ovom stranom vlasniku svakako morati da plati značajan iznos bilo kao obeštećenje za prelaz saobraćajnice kroz njegovu parcelu, koji u zavisnosti od toga da li se radi o proceni Poreske uprave ili pak o neposrednoj nagodbi, može da iznosi od 1.65 miliona do 2.8 miliona dinara.....


http://www.beoland.com/wp-content/u...adnja-infrastrukture/Kumodraska_retenzija.pdf

Ма прогласити одлуку незаконитом и одма булдожери да уђу, нек се тај курта тера у три лепе. Казну лупити агенцији за реституцију једно милијарду евра за покушај упропашћавања државе



Strani drzavljanin je u pitanju, to mnogo komplikuje stvari.

Tako da se sve pomera za 2027, lepo pise:

https://www.blic.rs/vesti/beograd/metro ... ti/l05nnw2
 
Kreće projekat mosta kod Ade Huje, cena - "Manje od Mosta na Adi"
Doneta je Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača za izradu idejnog projekta sa studijom opravdanosti za izgradnju mosta na Dunavu kod Ade Huje.
IZVOR: B92 PONEDELJAK, 9.04.2018. | 08:18

"Izrada idejnog projekta, koja će trajati 380 dana, prvi je korak ka izgradnji Mosta kod Ade Huje što znači da ćemo mi sredinom naredne godine biti spremni da raspisujemo tender za projektovanje, finansiranje i izgradnju ovog mosta prema pravilima međunarodnog saveza inženjera konsultanata“, rekao je gradski menadžer Goran Vesić.

Posao za izradu idejnog projekta Mosta kod Ade Huje dobila je grupa ponuđača koju čine projektantske firme iz Beograda, Maribora i Novog Sada.

"Tačnu cenu Mosta kod Ade Huje znaćemo po završetku izrade idejnog projekta, a preliminarne procene su da će on koštati nekoliko puta manje od Mosta na Adi. Pri tom ne zaboravimo da je Most kod Ade Huje na Dunavu koji je veća i šira reka od Save preko koje je igrađen Most na Adi“, rekao je Vesić.

On je dodao da je Most preko Dunava kod Ade Huje važan za razvoj Beograda jer će se nalaziti na saobraćajnici Spoljna magistralna tangenta (SMT) koja treba da poveže tri uvodna pravca u grad i to: Pančevački put, Bulevar kralja Aleksandra (Smederevski put) i auto-put E–75”.

"Most kod Ade Huje svakako je najzahtevniji poduhvat koji ćemo imati na izgradnji SMT-a“, poručio je Vesić.

Početak osnovne trase saobraćajnice SMT i mosta koji je predmet izrade idejnog projekta nalazi se na ukrštaju Pančevačkog puta i nedavno izgrađene saobraćajnice Severna tangenta, u okviru denivelisane raskrsnice tipa detelina. Od ukrštaja sa Pančevačkim putem trasa se pruža ka Dunavu i odmah se izdiže na konstrukciju, što je posledica zahteva za visokom niveletom radi prelaza preko Pančevačkog puta i Dunava. Trasa mosta prelazi preko Ade Huje i ostvaruje vezu sa Višnjičkom ulicom, a dalje i sa Slanačkim putem.

Prema do sada urađenoj tehničkoj dokumentaciji (generalni projekti), prelazak sa banatske na beogradsku stranu omogućen je sa četiri povezane mostovske konstrukcije ukupne dužine 3.327 metara i širine 30 metara.
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1378920
 
Биће на крају јефтинији за динар :lol:

Мени је ипак важнији копнени део од Вишњице до Падине
 
iskreno, kapiram da su mostovi skupi pa se njihova gradnja odlaze sto vise i to, al ne moraju zato a batale prilaze mostovima, mogu lepo sve da urade i posle samo nakace most, a ne da daju milione na most koji se godinama ne koristi u potpunosti zbog nepostojecih pristupa
 
Koji su to kompleksi, kada u skoro svakoj svojoj izjavi moraš da pljuneš po prethodniku (za koga si nekada radio).

Ljigavština na kubni.

Da ne ulazim u to da meša babe i žabe.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=531011#p531011:14qw2n0y je napisao(la):
nekianonimnilik » 09 Apr 2018 10:26 am[/url]":14qw2n0y]iskreno, kapiram da su mostovi skupi pa se njihova gradnja odlaze sto vise i to, al ne moraju zato a batale prilaze mostovima, mogu lepo sve da urade i posle samo nakace most, a ne da daju milione na most koji se godinama ne koristi u potpunosti zbog nepostojecih pristupa
Čak i da naprave ovaj most jednog lepog dana jasno je da grad ne ulaže u nijedan vid saobraćaja osim automobilskog. :notok:
 
Vrh