Šta je novo?

Pešačka zona na Banovom brdu

Ja generalno obožavam da maštam o ovim stvarima - valjda sam zato i postao član foruma.

Uz to, mislim da je stf skroz u pravu. Može saobraćaj da se prebaci u Lješku ali bi to zahtevalo veoma komplikovanu i skupu rekonstrukciju te ulice.

Više bih voleo da Opština uloži mnogo manja sredstva u sređivanje parka nego u neki ovako "megalomanski" projekat.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526777#p526777:23mu4ton je napisao(la):
ink » Yesterday, 23:15[/url]":23mu4ton]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526729#p526729:23mu4ton je napisao(la):
astrodule » 21 Mar 2018 07:01 pm[/url]":23mu4ton]Ukopani tunel za saobraćaj, a gore pešaci i tramvaj.

A ispod svega toga, metro! :D

Mislim da je Igor u pravu, otišli smo predaleko u fantaziju.

Jeste fantazija, ali samo zato što živimo u bolesnom vremenu gde se gleda samo koliko može da uradi (zaradi) za vreme svog mandata. Pa mi menjamo plan za prvu liniju metroa zbog BnV?!? :bash:

Verovatno se slažemo da ispod Požeške mora da ide metro. Paralelno sa Požeškom imamo Lješku i Nikolaja Gogolja iz kojih može da se ulazi u tunel (visinska razlika to čak i olakšava)

Ako kopamo tunel za saobraćaj, iskopajmo još 4-5 metara dublje, pa nek zvrji cev prazna, ali kad tad će morati metro da ide tuda.

Požeška je ulica gde baš dosta naroda cirkuliše u svako doba dana, pa bi jedna Rambla tu baš fino legla.
 
Što se tiče lokacije, ona je bezveze, ako na ovo gledamo kao na Knez Mihajlovu 2, ultimativnu pešačku zonu i glavni korzo na Banovom brdu, zamenu za Požešku...Ali ja to nisam tako zamislio, nije ovo zamišljeno zameni ono šta bi Požeška bila kao pešačka zona niti ono šta je Požeška sad. Ovo bi bio praktično jedan mali urbani džep. To je slepa ulica, ne treba kopanje tunela, izmena saobraćaja... Treba obezbediti parking za 20,30,40 automobila što su tu parkirani, staviti tri stubića, popločati, staviti par montažnih objekata. To može opština da uradi. Ponude ljudima koji bi tu pravili kafić da to finansiraju, iznajme im taj prostor za kafić na odredjeni broj godina. Može praktično za 0 dinara da se uradi. To je mali projekat i takve ideje bi se, u normalnim uslovima, realizovale na svakom ćošku. Nije ovo nešto što bi trebalo da dolaze da otvore Mali i Vesić i što će nadomiriti pešačke potrebe svih gradjana Čukarice. Ovo je za lokalno stanovništvo, a njima lokacija nema šta da bude loša kad im je blizu. I za sve sa strane kojima se svidja.
 
Izvinjavam se, ovo iznad je odgovor za Kseniju i neke predhodne postove, ne za postove direktno iznad mog.
 
Zasto bi se kopao tunel za automobile kad za to postoje alternativni pravci, ulice? Dovoljan je tunel za metro koji pokriva sav javni saobracaj.
 
Lješka + Požeška = 6 traka.
Lješka bez Požeške = 2 trake.
Ne možeš sve automobile koji se sada kreću Požeškom i Lješkom samo smestiti u Lješku. Mislim možeš, ali to onda više liče na projekte poput ovih koje izvodi trenutna vlast (Slavija, BNV...). Napavi fontanu, pešačku zonu, kulu...nek šljašti. A saobraćaj okolo i milion drugih stvari...koga briga.
 
Automobili u Pozeskoj koriste 2 trake, koliko znam zute su za gsp. Ma cela ideja da se zatvori Pozeska je nerealna. Eno nek skrse pijacu i naprave trg. Ili onu pumpu kod Rode. Tvoja ideja je lepa ali taj kraj je bas slepo crevo, bojim se da ga ni par kafica ne bi podigli iz mrtvih.
 
Žute su za gsp, ali u teoriji samo :)
 
Definitivno u Požeškoj žute trake samo teoretski odvajaju GSP i taksiste od ostalog saobraćaja. U 8ч ujutru su krcate privatnim automobilima.

Inače, što se Lješke tiče. Da bi zamenila Požešku definitivno mora da bude proširena na 4 trake... Što mislim da je čak izvodljivo uz relativno malo rušenja + eksproprijacije...

Ako nije moguće, onda busevi definitivno moraju da ostanu u Požeškoj... što bi značilo da Požeška ostaje otvorena za saobraćaj, te da cela ideja manje-više pada u vodu.

EDIT:
Beki, mislim da je tvoja ideja u principu dobra i šteta je što ne može da se sa takvim idejama na neki način priđe opštinskim funkcionerima... A, ako nađeš način, javi i meni - imam gomilu ideja za rehabilitaciju parka (isto bez preteranog ulaganja).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526980#p526980:21g4mc7u je napisao(la):
ink » Čet Mar 22, 2018 7:13 pm[/url]":21g4mc7u]Definitivno u Požeškoj žute trake samo teoretski odvajaju GSP i taksiste od ostalog saobraćaja. U 8ч ujutru su krcate privatnim automobilima.

Inače, što se Lješke tiče. Da bi zamenila Požešku definitivno mora da bude proširena na 4 trake... Što mislim da je čak izvodljivo uz relativno malo rušenja + eksproprijacije...

Ako nije moguće, onda busevi definitivno moraju da ostanu u Požeškoj... što bi značilo da Požeška ostaje otvorena za saobraćaj, te da cela ideja manje-više pada u vodu.

EDIT:
Beki, mislim da je tvoja ideja u principu dobra i šteta je što ne može da se sa takvim idejama na neki način priđe opštinskim funkcionerima... A, ako nađeš način, javi i meni - imam gomilu ideja za rehabilitaciju parka (isto bez preteranog ulaganja).
Ma što ne bi moglo, pogledaj ga, deluje kao pristupačan čovek, čovek od poverenja koji radi za gradjane, pošten, intelektualac, hoće dučini :violina:

CFfhHF9.png
 
Kako ce 23 53 da skrecu u Ljesku? Nema mesta nigde na brdu za ozbiljnu pesacku zonu. A ovu facu kad pogledam jasno mi je sto su one kartonske tezge ispred meka i maksija dozovljene...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526994#p526994:23bbufnv je napisao(la):
11030 » Čet Mar 22, 2018 8:05 pm[/url]":23bbufnv]Kako ce 23 53 da skrecu u Ljesku? Nema mesta nigde na brdu za ozbiljnu pesacku zonu. A ovu facu kad pogledam jasno mi je sto su one kartonske tezge ispred meka i maksija dozovljene...
Ma, nije ovo ulica gde bi se prebacili automobili iz Požeške i kraj priče.

ZEcWYOg.jpg


I ja sam se zanosio godinama raznim idejama, ali jednostavno nema sreće sa Banovim brdom po tom pitanju. Ili lopata da radi ili ništa :D Još su dole u Lješkoj klinci iz Trinaeste, Hemijske i Fiće, bilo bi im veselo na nastavi sa vozačima koji bi ležali na sireni u sveopštem haosu i gužvi.
 
Resume

@Beki
Dobar predlog, dobro obrazloženje makar što se tog poteza tiče. Za osale to će ostati, baš kao i sada, nepoznati "deo sveta".

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526980#p526980:2nfuyt90 je napisao(la):
ink » Čet Mar 22, 2018 7:13 pm[/url]":2nfuyt90](...) - imam gomilu ideja za rehabilitaciju parka (isto bez preteranog ulaganja).
Prezentiraj predlog, podržavam te u dubokom uverenju da se ni jedno stablo neće ukloniti, ni jedna stopa travnjaka zatrpati. :kk:
 
Kafici i restorani su propratna stvar, da bi zona zazivela potrebno je jos nesto, recimo umetnicka kolonija, sto bi unelo dusu i posebnost.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527847#p527847:1w7kwg6r je napisao(la):
Aleksandar1 » Pon Mar 26, 2018 10:40 am[/url]":1w7kwg6r]Kafici i restorani su propratna stvar, da bi zona zazivela potrebno je jos nesto, recimo umetnicka kolonija, sto bi unelo dusu i posebnost.
3589266363.gif

Ushićena sam fantastičnom idejom! Ako bi se ovo zaista ostvarilo možda ne bih menjala lokaciju jer to je ono što nedostaje nekadašnjem kukuruzištu sada zvanom "elitnim" krajem Bg. zvanom Banovo brdo, a elitu čine... Da li da ih navodim ili se to zna. Ipak je vreme pred ručak pa ne bih da ga pokvarim ni jednom "estradnom umetnicom" koja će dobiti nacionalnu penziju zbog arlaukanja i podrške vlasti.
Jbt. zar se i to može?!

P.S. Izvinjavam se poštovanim članovima na skraćenoj psovci ali to je bilo jače od mene, a samokontrola mi je slaba kada su izvesne stvari u pitanju a i neka je!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526980#p526980:uz8kmxnc je napisao(la):
ink » 22 Мар 2018 07:13 pm[/url]":uz8kmxnc]Definitivno u Požeškoj žute trake samo teoretski odvajaju GSP i taksiste od ostalog saobraćaja. U 8ч ujutru su krcate privatnim automobilima.

Inače, što se Lješke tiče. Da bi zamenila Požešku definitivno mora da bude proširena na 4 trake... Što mislim da je čak izvodljivo uz relativno malo rušenja + eksproprijacije...
Нема потребе. Довољно је затворити Пожешку за приватни друмски саобраћај. Аутобуси могу користити и баштице.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527871#p527871:2iu0ryw7 je napisao(la):
stf » Pon Mar 26, 2018 12:51 pm[/url]":2iu0ryw7]
Нема потребе. Довољно је затворити Пожешку за приватни друмски саобраћај. Аутобуси могу користити и баштице.
Baštice?
1215253210.gif

Da li je to stručni termin ili treba da ga tumačim kao nestručna?
 
Ksenija koristi malo gugl kucaj tramvajske bastice
Kako napreduje epopeja lift
 
@Dišo
Ne pada mi na pamet da guglam.
Što se lifta tiče... nije lepo što si mi postavio to pitanje pa bio diša hiljadu puta. Najmanje padam na tu sortu aktivnu ili pasivnu osim kada je neko moj u pitanju. Tu već imam grantie.

Tema:
I dalje ostajem pri predlogu gospodina Aleksandra1 (AleksandraPrvog).
1003147380.gif
 
Ja reko da dam ideju da pomognem da se problem rijesi
Evo da nekvarimo temu kako napreduje taj parking
 
AAAAAAA NE VERUJEM :D

Pešačka zona na Banovom brdu: Ostvaruje se višedecenijski san "Brđana"

Autor: MONDO/Agencije

Svi veliki gradovi u Evropi imaju pešačke zone i van centra grada, a Banovo brdo će biti prvo naselje koje će dobiti svoju pešačku zonu, kaže beogradski gradski menadžer Goran Vesić.

xAiYsrs.jpg


"Još krajem osamdesetih postojao je plan da i ulice van centra grada postanu pešačke zone, ali je izbio rat, sankcije, naprosto nije bilo para. Nama je žao što niko pre nas nije imao snage da ovo uradi", rekao je Vesić novinarima u Beogradu.

Beograd, prema rečima Vesića, postaje uređen evropski grad, sa pešačkim zonama i van centra grada. Tu će se otvarati nove galerije, radnje, restorani...

To će, kako kaže, trgovinski oživeti ovaj deo grada, ali i celu opštinu.

On je najavio da će radovi krenuti narednog meseca, a završetak se očekuje na jesen.

http://mondo.rs/a1021104/Info/Drustvo/P ... Vesic.html
 
Vrh