Šta je novo?

Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Може тако да буде жута трака и трамвај

Иначе сваки мост ако мене питате мора да има трамвај нема ту зезања. Ако је могуће поставити пруге и на Панчевац, Пупинов и онај нови на Хуји зарад проширења трамваја на Борчу где је врло погодан терен (али захтева прилично јаче реконструкције и масовну реурбанизацију која сад није испланирана на тај начин) за трамвај. Планирани тунел испод аде исто трамвај.
 
Nije moguce budzenje sina na brankovom mostu jedino nezavisna konstrukcija
 
Ma naravno da je moguce. Most je vec toliko sirok da ima 6 kolovoznih traka. Postavljanje tramvaja u zutu traku ne bi trebao biti problem.
Problem mozeda predstavlja postavljanje tramvajskih sina u brankovoj ulici i dalje.

Ja bih doveo u pitanje sta je isplativije/racionalnije...uloziti novac u tramvaj preko Ade ili na Brankov, ali to mozda nije za ovu temu.
 
Nije moguce nemoze na svaku mostovsku konstrukciju da se nataknu sine
Most na adi je gotova stvar
 
Нисам баш стручан, али верујем да ако су могли на стари мост да поставе шине, да има могућности исто да се изведе и на Бранковом. Вероватно би требало прво да се огули асфалт у жутој траци, можда чак и засече конструкција, али верујем да би вредело остварити по мени хуманији јавни превоз на потезу НБГ-Панчевачки мост-Роспићуприја(-Миријево?), и (Земун?-)НБГ-Булевар Краља Александра преко Бранковог моста без обзира на трошкове. У старту би се растеретила гомила аутобуских линија.
 
Drugi tip konstrukcije druga vrsta oscilacija itd
 
Велика штета ако нема никакве могућности.
 
Postoji mogućnost da se postavi kontaktna mreža za trole , pa da bude kao nekada , a tramvaji na ova dva Savska mosta , kao što je i projektovano.
 
Juče, u ponedeljak, sam prolazio ulicom Đorđa Stanojevića, pored gradilišta. Nije bilo nikoga, prazno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528035#p528035:iiqpkt8x je napisao(la):
solecar » Пон Мар 26, 2018 11:32 pm[/url]":iiqpkt8x]Postoji mogućnost da se postavi kontaktna mreža za trole , pa da bude kao nekada , a tramvaji na ova dva Savska mosta , kao što je i projektovano.
Повратак тролејбуса за НБГ и Земун преко Бранковог моста би била сјајна ствар, али мислим да би трамвај као капацитетно јачи и као возило које може да саобраћа заједно са друмским саобраћајем у жутим тракама допринео више растерећењу на траси Ушће-Бранкова-Деспота Стефана-Панчевачки мост-(Роспи ћуприја) у односу на линије 16, 35, 43, 95 и 96. Још кад би се на то додала нова траса на НБГ до Земуна кроз Пупинов булевар онда би се још неке линије растеретиле, пре свега оне које саобраћају на правцу Зелени венац-општина НБГ.

Та два правца су међу најоптерећенијима у граду.
 
Direktor je objasnio zašto nisu moguće šine preko Brankovog , te sam zato i naveo trole kao alternativno rešenje , koje je postojalo i ranije. A u Zemun bi mogao da ide tramvaj trasom trasom linije 85 od Banovog brda. Plus bi mogla i linija iz Kneževca , trasom Kneževac - Most na ADI - blok 42 - Omladinskih brigada - Opština NBG - Zemun.
 
Ma otkud vam to da nije moguce.

SANU je pravio analizu 1995 mogucnosti prosirenja Brankovog mosta za potrebe metroa i to na konzoli dogradjenoj na nizvodnu konstrukciju. Onu iz 70-tih.



S obzirom da je ovdje rijec o tramvajskim vozilima koja bi trebala biti laksa i sporija od metro vozila i da ne bi bilo potrebe za prosirenjem mosta (zbog zutih traka), uvodjenje tramvaja ne bi trebalo predstavljati ni tehnicki ni finansijski problem. Ali kao sto rekoh moguci problem je trasa od mosta prema centru.
 
Rio jedno je dogradnja mosta drugo je trpanje sina na postojecem mostu tj u zutim trakama
 
Most ne zna da li preko njega ide tramvaj,kamion ili tenk, bitna je tezina racunskog vozila. Kod nas, racunska sema za proracun mostova je najcesce V600-tesko vozilo 6x3m sa tri osovine od ukupno 600 KN (60t) odnosno 200 KN po osovini ili 100KN po tocku, plus jednakopodeljeno opterecenje od 5KN/m2 u glavnoj traci i 3 KN/m2 u ostalim trakama. Kad je radjen most, sema koja je davala najvece uticaje na vecim mostovima bila M25. Ta sema daje nesto manje uticaje od V600 ali ne drasticno manje. Opterecenja trmavaja su dosta manja od 100KN po tocku tako da nije nemoguce staviti tramvaj na Brankov most. verovatno bi trebala neka ojacanja zbog torzije ako bi tramvaji bili samo na jednoj strani.
 
На овом пресеку плана за метро проширење Бранковог моста се јасно види да би један колосек качио постојећу конструкцију. Што се тиче торзије, ако би трамвајске шине биле постављене у жутим тракама, онда би биле са обе стране моста.
 
Brankov most su ustvari dva odvojena mosta, tako da imas po jednu zutu traku na mostu. a i kad bi bio jedan most uvek moras da proveris slucaj kad je jedna strana opterecena a druga nije.
 
Valjalo bi se drzati teme o organizaciji linija preko mosta na Adi.
 
Мој савет је да овако расподеле нове линије. Значи не две, већ три линије требају да иду преко Аде.

линија 1 Калиш - НБГ - Кнежевац
линија 11 Калиш - Сајам - Блок 45
линија 13 Баново брдо - Блок 45
 
Пиши предлог преко Општине на којој си, следеће године су локални избори на свим општинама сем Земуна и Вождовца... Понављам ти, све примају преко Општина, као малтене што ће Милош Обилић бити Шиптар... Кад већ правим поређење... Можеш ако си из Ресника, да скупиш сад људе да 37 продуже у Ресник, биће могуће!
 
О линији 11 и овој траси преко Сајма је већ било речи. Једино што је ново је линија 1 која би ишла од Кнежевца до Калемегдана преко Новог Београда како би надоместила губитак 11-ице и 13-ице у делу од Железничке станице до Економског факултета.
 
Треба узети у обзир и да ће једно време и Савски мост бити ван функције, па ће и 7 и 9 исто ићи преко Аде и Сајма до Савског трга. Питање је сад колико је потребна линија од Кнежевца до Калемегдана пошто је стара укинута, мислим да ће пре заживети линија Блок 45-Кнежевац.
 
Blok 45 - Kneževac bi bila idealna priča za trenutnu situaciju. 94 bi mogao da se skrati do Miljakovca 1, a Rakovica kao opstina bi dobila brzu vezu sa NBG, kad već BGvoz neće ići na tu stranu. Dodatna Tram linija koja bi spajala Knezevac sa centrom stvarno nije potrebna pored trojke i BGvoz-a.
 
Једини проблем по мом мишљењу јесте беспотребно кружење трамваја око блока 42 трасом Јурија Гагарина-Антифашистичке борбе-Милутина Миланковића-Ђорђа Станојевића док се трамвај попне на мост. Док он ту прође све семафоре и скретнице, аутобус се право већ попео на мост и прешао га.
 
Linija iz Rakovice moze da ide i do NBG depoa, ako je to tehnicki moguce bez izgradnje novih koloseka.To bi bilo dovoljno dok se jednog lepog dana ne obnovi zemunski krak koja bi ovome svemu dala neki smisao.
 
Vrh