Šta je novo?

Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=529517#p529517:2z3f25vy je napisao(la):
Aleksandar1 » April 2nd, 2018, 2:15 am[/url]":2z3f25vy]Sa autobusima mogu lakse da se predlazu turisticko-obilazne-kolo-kolo-naokolo linije na ovom forumu nego sa tramvajima.
Sa autobusom mogu lakše turistički da zaobiđem prepreku na putu , dok sa tramvajem to ne mogu. :wink:
 
Krajnje sporadična pojava koja se eto slučajno zadesila u Njegoševoj ulici. Četiri automobila se parkirala na kolovoz i to na kratko , samo tetki da odnesu lek. :wink:

 
Ako nešto više ne volim od parkiranja na tren, to je kada prekoputa tako isto neko stane.

Pa jbt, stani barem iza, ispred, ali nemoj prekoputa.
 
Evo još malo krajnje sporadične pojave koja se ovog puta eto slučajno zadesila na Bulevaru , potez od Batutove ka Mite Ružića.















 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528179#p528179:3v1gw8ds je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 27 Мар 2018 03:36 pm[/url]":3v1gw8ds]
Neistine, neistine...sve same NEISTINE...
Видим да ми је админ брисао пост из мени непознатих разлога, па ћу да поновим питање:

Бумбаре, нон стоп тврдиш да су трамвајске баштице у средини разлог укидања левих скретања. Истовремено тврдиш да је по теби најбољи пример реконструисане улице Булевар ослобођења.

Ја тврдим да у Булевару ослобођења нема ниједно лево скретање иако су баштице до тротоара. НИЈЕДНО

Да ли ја ширим неистине или то радиш ти?
 
Дође потпуно небитно да ли трамвај иде средином или са стране - оба решења имају своје недостатке који се потиру
 
Зашто и даље стоје оне ограде испред гробља?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530055#p530055:2ws9ne6i je napisao(la):
stf » Sre Apr 04, 2018 8:03 am[/url]":2ws9ne6i]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528179#p528179:2ws9ne6i je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 27 Мар 2018 03:36 pm[/url]":2ws9ne6i]
Neistine, neistine...sve same NEISTINE...
Видим да ми је админ брисао пост из мени непознатих разлога, па ћу да поновим питање:

Бумбаре, нон стоп тврдиш да су трамвајске баштице у средини разлог укидања левих скретања. Истовремено тврдиш да је по теби најбољи пример реконструисане улице Булевар ослобођења.

Ја тврдим да у Булевару ослобођења нема ниједно лево скретање иако су баштице до тротоара. НИЈЕДНО

Да ли ја ширим неистине или то радиш ти?
A gde ce levo skrenu, kad su sve parkovi okolo??? :bash:
Poredis ulicu koja skoro da i nema poprecne ulice :bash:

Nije to klasicno gradsko jezgro kao bulevar ili pravac kalemegdan-vuk, tu osim parkova jedino jos ima klinicki centar i vet fakultet.

Da, bas ti ovde, po obicaju, SIRIS NEISTINE. Nije tacno da nema levo skretanje, vec je ono samo drugacije organizovano, levo skretanje u tirsovu, jedino koje je bitno, itekako POSTOJI samo ide kroz nebojsinu.

Ono sto je svima jasno i ocigledno je da su leva skretanja NERESIV PROBLEM tamo gde postoje srednje bastice, tako da ponovo, po obicaju, poredis neuporedivo. :bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530267#p530267:rziqaph4 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 05 Апр 2018 07:19 am[/url]":rziqaph4]

Da, bas ti ovde, po obicaju, SIRIS NEISTINE. Nije tacno da nema levo skretanje, vec je ono samo drugacije organizovano, levo skretanje u tirsovu, jedino koje je bitno, itekako POSTOJI samo ide kroz nebojsinu.

Ето. Исто тако се организују лева скретања на Дорћолу и решен измишљени пробем. :wink:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=529647#p529647:xid0d1d5 je napisao(la):
solecar » Pon Apr 02, 2018 3:44 pm[/url]":xid0d1d5]
Srednja baštica potpuno normalno funkcioniše u Vojvode Stepe i Bulevaru kralja Aleksandra i niko ih ne izbegava.

U Vojvode Stepe nisam ni pre rekonstrukcije imao normalan trotoar , tako da ništa nije izgubljeno. Pre rekonstrukcije je jedino silovanje bilo od strane vozača automobila koji su se zaustavljali na tramvajskim bašticama na par minuta dok ne obave posao u obližnjoj pekari (pljeskarnici) ili nekoj radnjici.

P.S.
U najavi "silenje" tramvaja sa srednjim bašticama u Žarkovačkoj. :)
U bulevaru ih niko ne izbegava zato sto nema autobus :bash: , a u vojvode stepe dele traku sa autobusom.

Pre rekonstrukcije, vojvode stepe je bila 2+2, a sada na polovini pravca ulica prakticno ima sirinu PET kolovoznih traka zbog mnogobrojnih stajalista cija prosirenja zauzimaju sirinu cele kolovozne trake, cime je NA SILU uzeto i ono malo trotoara sto je bilo.

Dakle, osim ranije pomenutih razloga, srednje bastice su OCAJNO resenje i zbog cinjenice da njihova stajalista 'kradu' prostor od ionako skucenih trotoara u vec hronicno uskim bg ulicama.

A fantomski zarkovacki tramvaj je samo mazanje ociju i zamajavanje ljudi iz dela grada gde je metro neophodan, pa im sad zbog tajkun-trase prosipaju suplje tramvajske price.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530210#p530210:21007otl je napisao(la):
Дошљак » April 4th, 2018, 10:16 pm[/url]":21007otl]Зашто и даље стоје оне ограде испред гробља?
Možda čekaju da prođe "Noć muzeja" , gde bi služila kao zaštitna ograda za veliki broj posetilaca. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=529987#p529987:sze5e785 je napisao(la):
solecar » Uto Apr 03, 2018 9:07 pm[/url]":sze5e785]Evo još malo krajnje sporadične pojave koja se ovog puta eto slučajno zadesila na Bulevaru , potez od Batutove ka Mite Ružića.















Ni na jednoj od ovih slika, i nijedno od ovih ovih vozila NE BLOKIRA SINE. :bash:
Ovi sto su ispod cvetka ne bi ni mogli nepropisno da se parkiraju da su sine spolja, a ovi slikani iznad cvetka cak nisu ni kolovozu, vec na TROTOARU. :bash:
Crveni auto kod sladoleda je evidentno U POKRETU, dok ostali ni na koji nacin ne blokiraju tramvajski saobracaj.

Dakle, jos jedno netacno predstavljanje situacije korisnika solekar.
 
Ovi što su ispod Cvetka bi mogli da se nepropisno parkiraju da su šine spolja , što su uostalom i radili kada su bile spolja.
Ovi iznad Cvetka su tik uz tramvajske šine (pojedini) , što ometa normalno funkcfionisanje tramvajskog saobraćaja.
Crveni auto kod sladoleda nije evidentno u pokretu. Upravo se zaustavljao u trenutku kada sam slikao.
Dakle , sve u svemu , još jedno netačno predstavljanje situacije korisnika Bumbar.
 
Sole, Bumbare

Nema potrebe da citirate ceo post sa fotografijama i time dodatno gusite temu.

Jasno vam je da nikoga ne zanima vase spustanje diskusije na licni nivo sto vam je obicaj a znate i sta to povlaci za sobom ako se nastavi. (molim vas da ne odgovarate na ovaj post).
 
Да ли су шине са стране или по средини нема везе - оба решења имају предности и мане, које се међусобно потиру те дође на исто
 
Upravo tako ni jedno ni drugo resenje nije idealno. U situaciji kada imamo dosta parking mesta uz ulicu a postoji dovoljna sirina da se tramvaj pusti kroz sredinu kao u BKA to moze biti bolje resenje. Naravno ostaje opravdano pitanje spajanja stajalista autobusa i tramvaja pa je pozeljno da autobusi dele tramvajsku basticu kao manje vise nezavisam koridor.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530300#p530300:1xzwjtc4 je napisao(la):
solecar » Čet Apr 05, 2018 11:18 am[/url]":1xzwjtc4]Ovi što su ispod Cvetka bi mogli da se nepropisno parkiraju da su šine spolja , što su uostalom i radili kada su bile spolja.
Ovi iznad Cvetka su tik uz tramvajske šine (pojedini) , što ometa normalno funkcfionisanje tramvajskog saobraćaja.
Crveni auto kod sladoleda nije evidentno u pokretu. Upravo se zaustavljao u trenutku kada sam slikao.
Dakle , sve u svemu , još jedno netačno predstavljanje situacije korisnika Bumbar.
Potpuno netacno.

Da je na bulevaru traka kao u ruzveltovoj i u bul oslobodjenja, ovi ispod cvetka ne bi mogli tu nepropisno da se parkiraju. Ranije im je to omogucavao ivicnjak izmedju kolovoza i bastice, koji se svakako vise nigde ne postavlja.

Ovi iznad cvetka su UVEK parkirani tako jer i ne moze drugacije :bash: , pa se saobracaj svakako odvija.
Crveni auto JESTE u pokretu i to se vidi.

PS: Nema potrebe da diskusiju spustam na licni nivo, samo koristim pravo da komentarisem slike koje ni na koji nacin ne prikazuju blokiranje sina sto im je navodno bila poenta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530309#p530309:2h1ye40q je napisao(la):
Bumbarevo brdo » April 5th, 2018, 1:12 pm[/url]":2h1ye40q]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530300#p530300:2h1ye40q je napisao(la):
solecar » Čet Apr 05, 2018 11:18 am[/url]":2h1ye40q]Ovi što su ispod Cvetka bi mogli da se nepropisno parkiraju da su šine spolja , što su uostalom i radili kada su bile spolja.
Ovi iznad Cvetka su tik uz tramvajske šine (pojedini) , što ometa normalno funkcfionisanje tramvajskog saobraćaja.
Crveni auto kod sladoleda nije evidentno u pokretu. Upravo se zaustavljao u trenutku kada sam slikao.
Dakle , sve u svemu , još jedno netačno predstavljanje situacije korisnika Bumbar.
Potpuno netacno.

Da je na bulevaru traka kao u ruzveltovoj i u bul oslobodjenja, ovi ispod cvetka ne bi mogli tu nepropisno da se parkiraju. Ranije im je to omogucavao ivicnjak izmedju kolovoza i bastice, koji se svakako vise nigde ne postavlja.

Ovi iznad cvetka su UVEK parkirani tako jer i ne moze drugacije :bash: , pa se saobracaj svakako odvija.
Crveni auto JESTE u pokretu i to se vidi.

PS: Nema potrebe da diskusiju spustam na licni nivo, samo koristim pravo da komentarisem slike koje ni na koji nacin ne prikazuju blokiranje sina sto im je navodno bila poenta.
Potpuno netačno.
Da je traka u bulevaru kao u Ruzveltovoj i Bulčevaru Oslobođenja , i te kako bi mogli da se parkiraju nepropisno. Ako neko hoće da se parkira nepropisno , tako da njemu odgovara , ništa ga neće sprečiti.
Za ove iznad Cvetka nisam ni rekao da fizički blokiraju saobraćaj , nego da ga usporavaju , što se odražava na funkcionalnost i pouzdanost tramvaja. Osim u slučaju da se neko parkira na šine.
Crveni auto nije u pokretu i to se jasno vidi. Kako možeš ti da znaš bolje šta se desilo u datom trenutku , od mene koji sam fizički bio tamo i slikao auto u datom trenutku.

P.S.
I ja isto tako koristzim pravo da komentarišem stvari koje ni na koji način ne dokazuju da su spoljne baštice uvek i jedino isplativo i opravdano rešenje za saobraćaj. Lepo kaže SRBO da i jedno i drugo rešenje imaju svojih mana i prednosti , a Igor da ni jedno ni drugo rešenje nije idealno , dok STF i još neki kažu da ne može situacija da se gleda "isključivo na jedan način" , nego za "svaki tramvajski koridor zasebno". Takođe , i Igor i STF i još neki su rekli da ako imaš ulicu (bulevar) sa više parking mesta , a dovoljnu širinu da tramvajske baštice budu u sredini , da je to bolje rešenje. Takođe , neki su kao rešenje problema istakli da autobusi koriste tramvajske baštice u sredini , čime dobijaju neku vrstu nezavisnog koridora.
Obzirom da se sa velikom većinom iznetih stvari slažem , a za koje se tvrdi da su laži i neistine kada moja malenkost to napiše , onda to znači da i drugi lažu i šire neistine. A da li baš tako?
 
Ima li neko informaciju da li ce biti ista od rusenja tri nelegalna objekta preko puta groblja? Nevidjeno mi bodu oci, tim pre sto su iste takve rusili a njih odabrane nisu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530313#p530313:3pu7rkc5 je napisao(la):
solecar » Čet Apr 05, 2018 12:48 pm[/url]":3pu7rkc5]Crveni auto nije u pokretu i to se jasno vidi. Kako možeš ti da znaš bolje šta se desilo u datom trenutku , od mene koji sam fizički bio tamo i slikao auto u datom trenutku.
Ovo je potpuna neistina.


Svako moze svojim ocima da vidi da crveni auto uopste i nije do ivicnjaka, jer ivicnjak i nije odmah pored sina posto tu vec pocinje iskljucenje za zivka davidovica. Potpuno jasno se vidi da se oba auta iskljucuju sa bulevara i da su U POKRETU. Da je hteo da se zaustavi, imao je mesta na trotoaru levo od sladoleda.
Cak iza crvenog 'viri' jos jedan auto, po cijem polozaju guma se jasno vidi da je na kolovozu, nepropisno parkiran ali NE BLOKIRA SINE, pa je i po tome apsolutno nemoguce da crveni stoji jer se prakticno nalazi na sredini kolovoza.

A to ko se na jednom forumu sa kim slaze i iz kojih pobuda je potpuno irelevantno, posebno u vremenu kad vecina putnika izbegava tramvaj ili ga krajnje nevoljno koristi.
 
Svako isto tako moze da se uveri da se pri brzini od 20km/h jasno mogu videti felne a uopste se ne vidi dat zmigavac za skretanje na crvenom automobilu, dok se na sivom automobilu koji takodje vozi 20km/h jasno moze videti da svetla uopste nisu ukljucena. Dakle ovde je potpuno jasno da je ispostovano pravilo po kojem u slucaju da dva automobila istovremeno skrecu, prvi je duzan da iskljuci sva svetla a drugi da ne daje zmigavac.
Takodje ako logicki razmislimo, nedvosmisleno dolazimo do cinjenice da ako pojedinci sa ovog foruma izbegavaju tramvaj na celoj teritoriji Beograda, to znaci da ga izbegava velika vecina.
 
Rasparava je po obiaju besmislena i poptuno je van teme tako da ce svaki sledeci post u vezi toga da li je automobil parkiran ili se krece biti obrisan.
 
Šta reći za ovaj horor? Užas živi kako je ispala Ruzveltova
c87667f68fda563620a3f1e190c8653a.jpg


Sent from my SM-G970F using Tapatalk
 
Kad se samo setim onih izjava kako će oni da pokažu kako se kvalitetno radi...

Da li je ijedno popločavanje urađeno kako treba?

Pešačka zona oko Kneza mi se čini da je OK, ali ostalo...
 
Vrh