Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=533844#p533844:2ffiy5kl je napisao(la):
astrodule » 23 Апр 2018 07:22 pm[/url]":2ffiy5kl]
bivše Studentske, sada Žorža Matea (svaki dan se nešto novo nauči), u narodu poznatoj kao uzbrdica sa kaldrmom kod 11. aprila.
Том делу Студентске улице (од Тошиног бунара до окретнице 76-ице и 77-ице, је промењено име у Жоржа Матеа пре годину дана :wink:
 
20180423_153959.jpg

Lagano se raducka
 
Geometri već tri dana merkaju po bulevaru Oslobođenja onu traku ka jajincima što nije rađena, cenim da će uskoro uslediti i nekakvo kopanje.
Izvinjavam se ako je informacija već poznata, duže vreme nisam bio na forumu.
 
Najavio Vesić ili Mali , ne mogu da se stim koji od njih dvojice , pre nekoliko dana da se kreće sa rekonstrukcijom od Autokomande do Trošarine , deo koji nisu odradili kada su rekonstruisali prošle godine. Lepo bi bilo da sada srede i trotoare , a ne da imamo kratere , brda i udoline na onoj strani gde su stambene zgrade. Trotoar uz Zvezdin stadion i Banjičku šumu je u dosta pristojnom stanju.
 
Novi ivičnjaci, svež asfalt, uvučeni slivnici, drvored i zeleni pojasevi sa strane.

index.jpg



:mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534844#p534844:1ujdp1p2 je napisao(la):
solecar » Суб Апр 28, 2018 4:52 pm[/url]":1ujdp1p2]Najavio Vesić ili Mali , ne mogu da se stim koji od njih dvojice , .........

Да ли се још неко док је ово читао сетио цртаног Станлио и Олио :lool:
 
Управо радници поставњају нову заштитну ограду дуж Булевара Војводе Мишића.
 
Да ли неко зна да ли су планирани радови у Добановачкој у Земуну од Новоградске до Лукоил пумпе, тј онај део са коцком. Јутрос сам приметио да су поставили оне металне покретне ограде са знаком забране саобраћаја. Наравно неко је оградице мало померио тако да може да се прође а на даље је улица слободна без радова. Ову деоницу иначе многи користе када је спуштање на Мухару закрчено захваљујући томе што је на раскрсници на улазу у Главну дозвоњено скретање лево чиме се често, поготово у јутарњим сатима, закрчи раскрсница.
 
Izgleda da je opet neki praznik. Baš ih ima mnogo oda kako su počeli radovi. :)
Kada sam prvi put komentarisao i postavio slike bez radnika , neklo je rekao kako su najverovatnije dobili slobodno zbog Uskrsa. Od tada smo još nekoliko puta prilagali slike iste ove situacije.
Zbog ovog se stvaraju ogromne gužve , o čemu sam pisao u temi "Zastoji i poremećaji na linijama".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535710#p535710:190rb8p8 je napisao(la):
paradox polje » Пет Мај 04, 2018 9:17 am[/url]":190rb8p8]Да ли неко зна да ли су планирани радови у Добановачкој у Земуну од Новоградске до Лукоил пумпе, тј онај део са коцком. Јутрос сам приметио да су поставили оне металне покретне ограде са знаком забране саобраћаја. Наравно неко је оградице мало померио тако да може да се прође а на даље је улица слободна без радова. Ову деоницу иначе многи користе када је спуштање на Мухару закрчено захваљујући томе што је на раскрсници на улазу у Главну дозвоњено скретање лево чиме се често, поготово у јутарњим сатима, закрчи раскрсница.
Само да потврдим да се ради овај део Добановачке у Земуну. Колико сам јуче видео извадили су коцку и раскопали улицу. Надам се само да ће на крају да врате коцку.
 
Ево и пар сличица из Добановачке. Пошто су коцке послагане поред претпостављам да ће исте вратити.
b0edaf23e5b374d2ad6e1048bb5c0bc9.jpg
ead27d073440c265307a265853cf1f52.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Bas bih voleo neko logicno objasnjenje zasto se Bulevar kneza Aleksandra Karadjordjevica nivelise dosta nize nego sto je bio.
Takodje, i ovde se nakon rekonstrukcije smanjuje poprecnu nagib profila ulice, sto povecava kolicinu vode koja se duze zadrzava na kolovozu, sto je po meni pogresno.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Jesi siguran da se nivelise nize nego sto je bio ipak to jos nije zavrseno i nasuto do kraja
I za taj poprecni nagib kako si to vidio na fotkama dobro je sto uvlace slivnike
 
To mi je kraj gde sam ziveo.
Prolazim cesto (sada redje, zbog radova).
Lepose vidi i u odnosu nivoa ivicnjaka i okolnog zemljista, posebno na razdelnom ostrvu.

Sto se tice poprecnog profila ulice, to je nesto sto se kako vidim svuda radi u skorijim rekonstrukcijama. Samo sam naveo to kao zapazanje.
Verovatno ima neko ligiccno objasnjenje, mada ja licno smatram da to (posebno sa nasim losim odrzavanjem i zapusenim slivnicima) nije dobro resenje.

Uvuceni slivnici su odlicno resenje, posebno sto kako se meni cini kod nas ne postoji ulica koja je par godina nakon izrade ili obnove imala korektne slivnike ili/i sahtove.

Edit:
8c135cfebae2c38a628c4b9e5c6973f1.jpg


Evo na slici koja je prethodno postovana se vidi razlicit nivo, mada je do pre nekoliko dana kada se za saobracaj koristila zapadna traka (traka uz brdo), a istocna bila u izgradnji bilo mnogo ociglednije.

Inace, mi malo stariji se secamo da je sa ovim ulicom uvek bilo problema i da je dok je beli dvor sluzio za prijeme stranih delegacija cesto ovnavljan asfalt, svojevremeno i svake druge godine :)


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
ko bi trebao da sanira oštećenja i krpi rupe na internim blokovskim saobraćajnicama na Novom Beogradu. Znači onim unutar blokova a ne glavne kojima se kreću vozila JGP?
 
Greška, prijavljuje se JKP “Putevi Beograda” koje je formirano prošle godine kao preduzeće koje fakticki ne postoji (nema broj, sajt) a oni su nadležni za prosleđivnaje rupa, naknadu šteta u slučaju ako auto oštetite na rupe. Haos je trenutno u gradu jer pola godine nikako da stave u funkciju sve to. Interne saobraćajnice u blokovima otvorenog tipa nezvanicno ih zabole da rade jer nisu prioritetne jer ne znaju čija je koja nadležnosr i grad ima ogroman problem jer blokovi otvorenog tipa je u katastru katastrofalno rešeno jer je za grad jako finansijski skupo da ih održava a sa druge strane stanari van svojih zgrada ne smeju nista da ulože i da diraju jer mogu da popiju kazne. Druga stvar jeste sto se jako loše odvodni kanali i kišna kanalizacija održavaju pa podzemne instalacije i interne saobraćajnice propadaju naglo zbog erodiranja tla.
 
KartmenBG je u pravu.

JKP Beograd put nema odgovarajuću saglasnost od strane Direkcije za puteve Grada Beograda (sada tu saglasost daje JP “Putevi Beograda”) za obavljanje radova internih saobraćajnica, unutar novobeogradskih blokova.
Sugrađanin može da se obrati opštini Novi Beograd, koja je nadležna za interne saobraćajnice, ili Sekretarijatu za inspekcijske poslove, Sektoru za saobraćajni nadzor, Odeljenju za ulice i puteve, 27. Marta 43-45."
Obično stižu ovakvi odgovori, a zašto ne daju saglasnost neće da odgovore. A kakve veze ima opština sa internim saobraćajnicama,
https://www.mojainicijativa.com/index.p ... jativa/146
http://studiob.rs/18421-2/

Da li ovom ulicom prolaze autobusi , odnosno je li glavna ili blokovska i zašto ovu hoće da zakrpe.

https://www.mojainicijativa.com/index.p ... ativa/1315
 
@Хоботнице, тим делом улице Ђорђа Станојевића не пролази ни једна линија градског превоза.
 
znači nju će da okrpe bez obzira što je interna iliti blokovska. Znači rade selektivno. Jedino ako se u katastru vodi baš kao ulica.Trebalo bi krpljenje rupa prijavljivati Sekretarijatu za inspekcijske poslove-sektoru za saobraćajni inspekcijski nadzor. Oni kontrolišu stanje puteva i ulica i nalažu rešenjem sanaciju. Tako mi rekoše. Ali su se odmah ogradili ako se u katastru to ne vodi kao ulica onda nije u njihovoj nadležnosti. Naprimer ako piše svojina Republike Srbije. Pitah u čijoj je onda nadležnosti kažu obratite s opštini. A kome? Ne znamo . Koliko znam građevinska i komunalna inspekcija nema ništa sa utvrđivanjem oštećenja na kolovozu jer nemaju takvu odluku. I tako u krug. I čemu služi ona bajata Odluka o ulicama i putevima. I ko je sve primenjuje.
 
Vrh