Šta je novo?

Železnička stanica Topčider

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545170#p545170:2u2nr15c je napisao(la):
WLABmz » 15 Јун 2018 10:32 pm[/url]":2u2nr15c]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545150#p545150:2u2nr15c je napisao(la):
orion » Pet Jun 15, 2018 10:28 pm[/url]":2u2nr15c]јел ово стварно од 19.06. креће воз Суботица-Бар. Заиста кад се укуца на реду вожње на сајту Србија воза види се да креће у 16:45 a стиже у 10:00.

Da, ali nikakve veze sa Topčiderom nema, ide preko Prokopa.

Тачно али је потпуно скрајнута вест да ноћни воз за Бар уместо са Главне полази из Суботице и користи Прокоп као пролазну.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545440#p545440:1r0uub6m je napisao(la):
orion » Ned Jun 17, 2018 10:33 am[/url]":1r0uub6m]
Тачно али је потпуно скрајнута вест да ноћни воз за Бар уместо са Главне полази из Суботице и користи Прокоп као пролазну.

Ne razumem ovo. Noćni voz 432/433 polazi isto iz Topčidera, a voz iz Subotice je potpuno drugi sezonski voz 1136/1137 koji saobraća preko Prokopa već 20-ak godina (do duše, ranije nije stajao u Prokopu).
 
да, тај воз је ранијих година само пролазио кроз Прокоп без заустављања
 
Sada će taj subotički barac velikom broju beograđana biti zgodniji nego beogradski barac, jer staje na NBGD i Prokopu, a granicu prelazi kasnije ujutru nego beogradski, tako da je zgodniji i za spavanje.
 
Upravo tako, i ja s društvancem idem svake godine i ove ćemo definitivno korisiti subotički , jel mi izgleda veoma komplikovano i skupo doći do Topčidera, a već silazimo na Prokopu i moramo da presjednemo, subotički ide u 21.55, a ovaj u 21.21, znači nema dileme.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545671#p545671:3pmgz64g je napisao(la):
WLABmz » Mon Jun 18, 2018 8:52 am[/url]":3pmgz64g]Sada će taj subotički barac velikom broju beograđana biti zgodniji nego beogradski barac, jer staje na NBGD i Prokopu, a granicu prelazi kasnije ujutru nego beogradski, tako da je zgodniji i za spavanje.

Narocito ce biti zgodno velikom broju beogradjana to sto staje na Prokopu. :roll:
 
Ajte molim vas kad su mogli kralj i tito sto ne bi mogli i bgradzani
 
Ovo tragedija? Ovo je surova realnost nezaustavljivog napretka krupnim koracima u svetliju budućnost.
 
већа је трагедија што су болиди поставили воз на колосек без перона, а не на прва три где имају перони
 
Zašto su to uradili? Možda zbog rampe za utovar automobila?

Dobro je da ima putnika. Jos malo srediti prostor i dobro. Stanica je lijepa sa bogatom istorijom.

Poslato sa MYA-L41 uz pomoć Tapatoka
 
To je dvorska cekaonica za kraljevski voz stanicna zgrada je blago receno havarija
 
"Pomalo zaboravljena železnička stanici TOPČIDER izgradjena 1884. koja se nalazi na pruzi Beograd-Niš postaje ponovo aktuelna!

Umesto da se stanica Topčider pretvori u svojevrsni železnički memorijal, biće prva ili poslednja stanica autovozova koji povezuju Beograd i Bar.

Oni koji ne znaju možda se pitaju po čemu je ona to zanimljiva? Po svemu sudeći samo i jedino zato što je od sporedne stanice, druge stanice po redu na pruzi Beograd-Niš, postala u punom smislu te reči Dvorska stanica. Stanica iz koje su svoja putovanja u vreme između dva svetska rata otpočinjali i završavali članovi kraljevske porodice Karađođevića, da bi posle II. setskog rata postala i polazna stanica čuvenog Titovog Plavog voza .

Na stanici se nalazi i prvi srpski formacijski časovnik iz 1888. godine. Još uvek radi i pokazuje tačno vreme. Među železničarima kola legenda da je ovaj časovnik dar Drage Mašin kralju Aleksandru Obrenoviću.

Dva puta je rušena bombama tokom drugog svetskog rata. Po završetku rata, odustaje se od ideje da se stanična zgrada obnovi, pa ulogu putničke zgrade preuzima nekadašnja dvorska čekaonica. Enterijer je izmenjen i prilagođen putničkom saobraćaju. Prvobitna stanična zgrada tako na žalost nije očuvana."

https://www.facebook.com/photo.php?...set=pcb.2001784346512432&type=3&theater&ifg=1
 
Postoji prizemni dio te zgrade koji bi mogao da se obnovi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545924#p545924:1bclf173 je napisao(la):
RioBL » 19 Јун 2018, 07:50[/url]":1bclf173]Zašto su to uradili? Možda zbog rampe za utovar automobila?

да, али су ипак то дебили. у Бару (и Новом Саду и некада Подгорици) утовар аутомобила се ради на споредном колосеку па се маневарком довезе до композиције. то су могли и овде да ураде, а не да ставе целу композицију на колосек без перона
 
Stvarno su "debili"... :lol:
Trebalo je kompoziciju postaviti na jedan od dva GLAVNA PROLAZNA koloseka, pa makar blokirala prolazak ostalim vozovima. :lol:
 
Kojи су пролазни колосеци на Топчидеру? Ови ближи згради или? Иначе лепа слика колико се брине за путнике, па вуцарају кофере до воза по овим дрвеним праговима послаганим као стаза, док су у БнВ на свим привременим пружним прелазима који воде ка градилишту поставили најмодерније гумене подлоге како би камиони грађевинских предузећа лагодније прелазили пругу која броји последње дане.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545973#p545973:2xarf3yu je napisao(la):
JohnnyLee » 19 Jun 2018 12:15 pm[/url]":2xarf3yu]

да, али су ипак то дебили. у Бару (и Новом Саду и некада Подгорици) утовар аутомобила се ради на споредном колосеку па се маневарком довезе до композиције. то су могли и овде да ураде, а не да ставе целу композицију на колосек без перона
Na fotki koja je postavljena par postova gore,Barac stoji(iako se to ne vidi) na trećem koloseku koji ima peron.
 
Foto: ULJZ fb - Andrea Spasic

35518081_2352284461664497_906224454344900608_o.jpg
 


Apsolutni hit.. i ova fotka iznad isto gde se vidi kompozicija.. Znači 15 minuta gledam fotku i ubedjen sam da je slikano 1985-1986 samo na nekom boljem filmu. Šta mislite koliko će da traje ovo "privremeno" rešenje ? ili bolje reći putovanje kroz vreme :lool:
 
Привремени пружни прелаз који води ка градилишту са гуменом подлогом и са естетским украјањем тротоара коцкама. А да не спомињем рампу о којој многи пружни прелази у Србији сањају.
 
Da su Barac prebacili na Zemun slika bi bila jos gora. Vozove nije trebalo uopšte premjestati. Ali sta to vrijedi kad njih zabole za tim gdje je stanica.

Poslato sa MYA-L41 uz pomoć Tapatoka
 
Vrh