Šta je novo?

Železnička stanica Zemun / Железничка станица Земун

Prokop je Černobil centralna, a ovo je Černobil spoljna.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548928#p548928:1fku9jkp je napisao(la):
DzonTravolta » 02 Јул 2018, 21:55[/url]":1fku9jkp]Pozdravljam sve koje je epidemija patetike izazvane gašenjem GŽS dovela ili vratila na naš mali forum :mrgreen:

у то име :vops: ја и даље не верујем да се количина патетике ни после 8 дана не смањује. штавише, експоненцијално расте
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550183#p550183:12152llm je napisao(la):
JohnnyLee » 08 Jul 2018, 21:28[/url]":12152llm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548928#p548928:12152llm je napisao(la):
DzonTravolta » 02 Јул 2018, 21:55[/url]":12152llm]Pozdravljam sve koje je epidemija patetike izazvane gašenjem GŽS dovela ili vratila na naš mali forum :mrgreen:

у то име :vops: ја и даље не верујем да се количина патетике ни после 8 дана не смањује. штавише, експоненцијално расте

Ma daj, popalili se na FB grupi ULJŽ i onda to seju svuda okolo.
Prosto je neverovatno da mediji poput "Danasa" i "N1", mal te ne, doslovce ponavljaju neke formulacije, izrečene tu ili ovde još pre nekoliko godina od svega nekolicine članova (da ne kažem - od jednog člana).
 
Цела та кампања је бесмислено замишљена и још бесмисленије спроведена. Ја сам јако давно рекао да је железница до те мере унакажена и демонизована да апсолутна већина грађанства заиста нема ништа против гашења ГЖС и уклањања депоније челика из Савског амфитеатра. Чак и противници БнВ-а нису засигурно и поборници ГЖС-а.

Даља фрагментација борбе је на крају и дефинитивно закуцана селективном сарадњом са медијима. Тиме су поборници идеје себе самосврстали у конкретан табор и тиме онемогућили да се идеја шире рашири у грађанству.

У сваком случају, онај транспарент "железнчка ван центра - земља трећег света" може да се примени и на саму ГЖС: "оваква главна станица - земља шестог света" ...
 
Ja ću opet ponoviti: mesta za dosadašnju Glavnu stanicu je bilo u nekoj varijanti (idealno, kao polaznoj stanici za gradske/lokalne vozove).
 
Moгли би смо мало више о Земунској станици која је изузетно битна у новом чвору, а има повезаност још гору од Прокопа. A исто као код Прокопа постоји потенцијал и у близини се налазе неки садржаји који би могли бити боље повезани са станицом, тржни центри Рода, Змај, Грмеч и КБЦ Бежанијска коса на 500 до 1000 метара од станице, затим линије 76 и 77 као и 15, 45, 78, 612 и 709 које пролазе у близини.
 
Mogla bi i neka reč o tome šta će biti sa Zemunskom stanicom u Tošinom bunaru? Kad se uzme u obzir gustina stanovnika i povezanost, većini je baš TO ona jedina, prava i najzgodnija Zemunska stanica. Ili Novo Beogradska stanica. Da li će TU da staju vozovi i koji? Da li će se rekonstruisati? Postoji li posebna tema za nju? Ova druga Zemunska je mnogima previše daleko. Obeležio sam verovatne granice oblasti koju će opsluživati pojedine železničke stanice da bi se videlo koliko gde ima ljudi i do koje stanice vode dovoljno široke i brze ulice. Ova u Tošinom bunaru se ne sme zanemariti.

 
Станица Тошин бунар ће бити измештена на другу страну улице, тј. од улаза у Бежанијски тунел. Нажалост, иако има бољу позицију и искоришћеност у односу на станице НБГ, Земун и Земун, изгледа ће остати само стајалиште за БГ воз и понеке остале возове. Увек сам маштао о томе да су станице Тошин бунар и НБГ заротиране.
 
Pozdrav,
Kada kazete da ce biti izmestena na drugu stranu, na koju se stranu misli i gde je planirano da se nalazi tj izmesti stanica T bunar? Procitah da postoji neki projekat modernizacije ali nista ne mogu da nadjem na netu, pa ako bi neko mogao da okaci neki link gde se isti moze pogledati.
Takodje, sta se planira sa z stanicom u zemunu, da li se planira rusenje okolnih kuca koje su maltene uz samu stanicu ako se ne varam.
 
Има овде мапа, надам се да се јасно види. http://beobuild.rs/ugovorena-prva-deoni ... p2660.html

Пребацује се са леве на десну страну улице Тошин бунар, гледано из правца блокова ка Студењаку и Земуну. Склања се са кривине на правину предпостављам из безбедносних разлога, био је несрећни случај да су аутоматска врата РВР на крају композиције закачила ногу човеку и вукла га до станице НБГ што је било фатално, а машиновођа због кривине није имао преглед на ретровизору. Поселе тог случаја је увек железничар излазио на последња врата да види има ли још путника па давао сигнал машиновођи да може да крене.
По мени штета што није у плану измештање самог стајалишта тачно на надвожњак изнад улице, па да се обезбеди приступ са обе стране улице степеницама, и да се укине семафор који постоји доле због стајалишта, али ни он није сјајно решење. Можда би у новом плану пребацивања на другу страну улице могле да се направе пасареле парарелно са пругом са обе стране како не би било више потребе за прелажењем улице.
 
Stanica Tošin bunar će biti na drugoj strani ulice (tamo gde su Talija i cigansko naselje).

Ostalo će napisati neko od upućenijih.

Dobrodošao na forum.
 
Da, stvarno ne postoji mapa na kojoj je tačno ucrtana lokacija, samo se zna da će biti stanica prebačena ili skroz na tu kontra stranu bliže stanici NBG ili će biti tačno iznad Tošinog Bunara.
 
Da, i ja sam nasao ovo sa linka ali se ne vidi kako je i gde planirano to premestanje stanice T bunar. Da li to znaci da ce one cerge iseliti sa one lokacije?
Nije mi jasno kako ce se pristupati stanici, jel po istom principu kao i sada, sa ulice, samo sa druge strane?
Mislim, ako uskoro pocinju sa radovima valjda postoji neki projekat...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550650#p550650:3qizu7or je napisao(la):
astrodule » Uto Jul 10, 2018 3:55 pm[/url]":3qizu7or]Stanica Tošin bunar će biti na drugoj strani ulice (tamo gde su Talija i cigansko naselje).

Ostalo će napisati neko od upućenijih.

Dobrodošao na forum.
De si Dule, vidim da si i ovde aktivan :), bolje te nasao :)
 
Сећам се да је био неки ЦИПов промотивни видео или проспект са рендерима за станице новог Чвора, сећам се да сам видео ту рендер за НБГ и Земун, можда има и рендер за Тошин бунар. Ако неко може то да избунари.
 
Tošin bunar mislim da nikada nije bio jer je to zapravo izlobirala gradska direckija sa saobraćaj sa Kantarom.
 
Ne treba render ako je projekat CIP-a mogu vam uglavnom reći kako će izgledati. Biće peron, nadstrešnica i dve klupe. Ako imamo sreću možda i lift. Pokretne stepenice nema naravno.
 
A gde ce se nalaziti stanica I kako ce se tj odakle pristupati istoj?
 
Iznad ulice i malo ka NBG stanici. Pristupaće se kao i do sada stepenicama, ne verujem da će biti drugih promena. Samo će stanica biti pomerena i omogućen pristup istoj sa obe strane ulice bez prelaženja ulice.
 
To onda verovatno znaci da ce konacno I nakon xy godina regulisati ono naselje ispod mosta. Ne moze da se zivi od njih koliko su postali bezobrazni I bahati
 
То је свакако у плану са самом модернизацијом пруге, а оно постојеће стање је крајње неприхвативо. Чуди ме да и њих нису раселили онда када се селила фавела са друге стране пруге која је сметала траси УМПа.
 
Da li neko zna ko je vlasnik te parcele severno od nasipa gde je to problematično naselje? Pretpostavljam da je država, jer bi jedino ona tako zapustila plac. Da li neko zna šta je tu planirano?
 
"Sve više ljudi biraju voz, zato završavamo TPS Zemun iz 1977"

Ministar finansija Siniša Mali potpisao je sa EBRD Ugovor o garanciji za Projekat tehničko-putničke stanice Zemun - Faza 2, čija je vrednost 22 miliona evra.

Mali je rekao da će ceo projekat gradnje TPS Zemun biti završen do kraja 2021. godine ili početka 2022. godine i da će omogućiti bolji i bezbedniji železnički saobraćaj u Beogradu i Srbiji.

"Završićemo konačno rekonstrukciju i izgradnju kako bi se TPS Zemun privela nameni", naglasio je Mali i podsetio da je ta stanica počela da se gradi 1977. godine, a da je otvorena 1981. i da nikad nije potpuno završena.

Projekat podrazumeva izgradnju funkcionalne celine za održavanje železničkih voznih sredstava za prevoz putnika i izmeštanje sa sadašnje lokacije u Savskom amfiteatru i oslobađanje zauzetih površina u centralnoj gradskoj zoni.

"Sa ovim novcem ćemo da izgadimo 14.000 novih metara kvadratnih, a 19.000 kvadrata postojećeg prostora ćemo potpuno da rekonstruišemo i 17,4 km novih koloseka ćemo da napravimo. TPS Zemun je integralni deo Beogradskog železničkog čvora i nove železničke stanice Prokop", naveo je Mali.

Podseća da se u TPS Zemun vagoni i lokomotive popravljaju, sređuju i održavaju, kao i da će se sa završetkom tog projekta osloboditi Savski amfiteatar od šina i koloseka.

Vlada Srbije je, kako kaže, posvećena tome da se putna infrastruktura potpuno dovede u red i da grade i novi kilometri autoputa. Naveo je da će do kraja godine biti zavšen Koridor 10 i deo Koridora 11, da će se graditi Moravski koridor, kao i autoput ka Sarajevu.

"Sve kako bi podigli kvalitet života u našoj zemlji. U razvijenim zemljlama se sve više ljudi odlučuje da putuje vozom i zato hoćemo da železničku infastrukturu u potpunosti obnovimo. Gradimo i brzu prugu ka Budimpešti", naglasio je Mali.

Ugovor je u ime EBRD potpisala direktorka za transport Sju Baret, koja je rekla da će 17 miliona evra biti za drugu fazu sređivanja depoa u Zemunu i pet miliona za uvođenje novih infomracionih sistema.

Baret je rekla da EBRD potvrđujemo snažno partnerstvo sa Vladom Srbiej i Srbij vozom i da će nastaviti da učestvuju u železničkim projektima u Srbiji.

Ona kaže da će novi objekat TPS Zemun koristiti nove tehnologije koje će omogućiti uštedu energije, smanjenje trajanja putovanja, privući će veći broj putnika i slično. Kako je rekla, biće instaliran automat za prodaju karata putnicima, koji će moći da je kupe i preko interneta i mobilnih telefona.

Tom prilikom je potpisan i ugovor između Srbija voza i EBRD, koji su potpisali Baret i v.d. generalnog direkotra Srbija voza Jugoslav Jović. Projekat inovacije kompleksa tehničko-putničke stanice (TPS) Zemun podeljen je u dve faze u finansira se sredstvima dva zajma EBRD, uz državnu garanciju.

Cilj realizacije projekta je da se na lokaciji TPS Zemun izgrade svi potrebni objekti, koloseci, postrojenja, oprema i instalacije u funkciji nege, održavanja i očekivanja rada voznih sredstava za prevoz putnika, sa kapacitetima u skladu sa očekivanim obimom rada.

Finansiraće se rekonstrukcija i sanacija postojećih objekata i infrastrukture - gornji i donji stroj pruge i završetak radova na započetim objektima.

Državni sekretar u Ministarstvu građevinarstva Miodrag Poledica je naglasio da je TPS Zemun deo Beogradskog železničkog čvora i zahvalio EBRD na višedecenijskom partnerstvu.

On je rekao da vlada pokreće veliki investicioni ciklus za razvoj železničkog saobraćaja i infrastrkture. Naveo je da je ceo projekat TPS Zemun vredan ukupno za dve faze 47 miliona evra plus pet miliona evra za bolje funkcionisanje tog preduzeća.

V.D. generalnog dirketora Srbija voza Jugoslav Jović je zahvalio Vladi Srbije što je omogućila realizaciju projekta TPS Zemun i da se sa današnjim ugovorima zaokružuju finansijska sredstva za realizaciju projekta.

On je objasio da će za drugu fazu biti raspisan tender u narednih sedam dana i da bi do sredine sledeće godine trebalo da bude potpisan ugovor sa izvođačem, kao i da će radovi trajati dve godine i da bi trebalo da budu završeni još u prvoj polovini 2021. godini.

izvor: b92.net
 
Градимо станицу планирану за одржавање 700 вагона, а колико имамо?
- Сви РВР-ови, који ће у наредној деценији издахнути: еквивалент око 100 вагона.
- Сви Стедлери еквивалент 63 вагона.
- Сви Путини еквивалент 78 вагона.
- Остали моторни возови, еквиваленти 7 вагона.
- Путнички вагони једва 30 так.
Укупно око 280 вагона, цела Србија, а бар пола таквих средстава би се по логици планирања саобраћаја морала налазити у другим депоима.

У економском смислу остављамо гробље, које се неће попунити за наредних 10-20-30 година. Када се гради мост, онда се морају минимално стубови пројектовати и изградити за највећи капацитет на лицу места. Исто важи и за експропријацију, и још нека улагања да не набрајам, али у овом случају има итекако простора за фазну градњу. И при томе се сачувају средства за, рецимо, још 10-так Стедлера или коју трећу инвестицију.
 
Nabavice se novi vozovi za 200km/h u jednom trenutku za BG-NS-SU a i BG VOZ ce dobiti nove garniture tako da ce kapaciteti voznih sredstava rasti kako se zemlja bude razvijala.
 
То му дође једно 10 (максимум) четвороделних гарнитура за 200км/с, и једно 20 четвороделних за БГ:ВОЗ. Укупно еквивалент 120 вагона, преко још толико. И са тим најоптимистичнијим реалним сценариом, коришћење 1/3 капацитета.

Истовремено, РВР и Стедлери који саобраћају у околини Ниша се одржавају у Београду, јер не постоји одговарајућа станица за одржавање истих. Важно да се у Београду изгради одмах фазноизградива инфраструктура, која ће зврјати празна, а остали нека свиње јашу.

Земља Страдија, у којој људи чекају у реду да им на челу ударе жиг.
 
Vrh