Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

И даље се прави једнакост између пропалих робних терминала железнице са стотинама вагона који чекају касацију и превоза путника железницом. Од свог тог челика, највеће смеће су били железнички објекти дуж Савске и различита предузећа која су имала базе на обали Саве, као и дивље насеље између, али ово што се добија уместо тог искрено није ништа мање смеће.
 
90% становништва прави једнакост и њу пресликава на железницу. Само то форумаши нису у стању да појме јер живе у мехуру свог света за који мисле да је свеприсутан а заправо је на нивоу статистичке грешке.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=552128#p552128:3w3hb3cv je napisao(la):
stf » 16 Jul 2018 04:21 pm[/url]":3w3hb3cv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=552024#p552024:3w3hb3cv je napisao(la):
spatiotecte » 16 Јул 2018 09:01 am[/url]":3w3hb3cv]Prosto mi je neverovatno da je nas narod toliko sinofobski nastrojen, ma da kada vidim gomilu komentara forumasa koji se raduju gasenjem Glavne to me na kraju ni ne cudi.
Нема то везе са шинофобијом већ са имиџом железнице. Једноставно, грађанство у највећој мери не жели да гледа смеће челика у центру рођеног града.

Jasno je da je argument broj 1 onih koji se zalazu za gasenje Glavne to sto je stanica zastarela i sto se raspada ali to je prosto logicna cinjenica da se ona nalazi u tom stanju kad se nije ulagalo u nju jos od 71 kad se znalo da ce da se gradi Prokop.
Dakle stanje Glavne je samo rezultat neulaganja u nju citavih 47 godina a nikako nije bio problem to sto je ona ceonog tipa ili to sto je ona prevazidjena jer je samo bilo potrebno da se renovira da bi ljudi bili potpuno zadovoljni njom.

Mi Beogradjani smo sami aminovali zatvaranje neceg ne zbog toga sto nije vise bilo funkcionalno nego zbog toga sto se nije odrzavalo.
Od ukupne milijarde koja je potrosena na novi cvor da je samo 50 miliona evra (to je 5%) ulozeno u renoviranju Beograd Glavne danas bi imali jednu lepu i potpuno funkcionalnu zeleznicku stanicu i to skroz modernizovanu u centru grada.
 
STF pogodio si u centar. Sire nardone mase su vodjenje logikom, bolje da ih sklone jer oni sami (železnica) nisu taj haos sredili 30 godina i ne bi ni još za 30 da ih neko nije naterao. Nažalost, u Beogradu i procenat putnika/građana koji koriste železnicu (regionalnu, ne gradsku) je na nivou statističke greške.
 
Руска фирма која је носилац посла (РЖД) је све до сада одрадила или по уговору или пре, тако да ово није изненађење.
Мансурбек Султанов се не шали :kk: :kk:
Биће ово заиста грандиозна грађевина, највећи железнички двоколосечни вијадукт у Европи (има и један у Шпанији) :grand:
Када буде готова, цела ова пруга, биће невиђени "телепронт" у СФ будућност за ЖС. Мораће много да се потруде да одговоре захтевима који их очекују :kafa:
 
Став који се овде перфидно потура: "Народ је ст*** која не воли железницу и зато је он крив што је Београд у транспортном смислу враћен у 1883. годину" је нешто што се овде не сме толерисати. Слуге режима да перу савест и изрода који их води на неком другом месту.
 
Iskreno, posle stavova radnika zeleznice koji su ovde izreceni u poslednje vreme, zalim sto sam pre manje od mesec dana (velike kise) usao u konflikt sa nekolicnom forumasa, braneci zeleznicare i zeleznicu Srbije.
To leglo nerada i javasluka treba ugasiti. Briga za njih i njihova radna mesta MORA biti proporcijalna njihovoj brizi za svoju infrastrukturu, ali i za bezbednost ljudi na stanici Vukov spomenik

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Je l' moze neko iz Zeleznica da potvrdi ili opovrgne, da li je tacno da vozovi sa opasnim materijama prolaze nocu kroz Vukov spomenik? Cuo sam tu tvrdnju na nekoliko mesta..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=552809#p552809:q2nm04or je napisao(la):
Veliki Vracar » 19 Jul 2018, 13:57[/url]":q2nm04or]Руска фирма која је носилац посла (РЖД) је све до сада одрадила или по уговору или пре, тако да ово није изненађење.
Мансурбек Султанов се не шали :kk: :kk:
Биће ово заиста грандиозна грађевина, највећи железнички двоколосечни вијадукт у Европи (има и један у Шпанији) :grand:
Када буде готова, цела ова пруга, биће невиђени "телепронт" у СФ будућност за ЖС. Мораће много да се потруде да одговоре захтевима који их очекују :kafa:

Da se ne lažemo, iako će biti impresivna građevina, takvih objekata ima više po evropi. Posebno za brže deonice. Npr. imaš vijadukt u blizini Lajpciga na novoj brzoj traci Berlin-Minhen koji je dugačak 8,2k

urn-newsml-dpa-com-20090101-151108-99-01626-large-4-3.jpg


:)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=552734#p552734:1hk24r4o je napisao(la):
Acika » Thu Jul 19, 2018 9:03 am[/url]":1hk24r4o]Milose svaka cast, nadam se da ce stavri teci po planu!
Hvala Acika nije te nešto bilo dugo na forumu :wink: :gobb:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553090#p553090:3trzpsw4 je napisao(la):
Steva » 20 Jul 2018 06:25 pm[/url]":3trzpsw4]

Da se ne lažemo, iako će biti impresivna građevina, takvih objekata ima više po evropi. Posebno za brže deonice. Npr. imaš vijadukt u blizini Lajpciga na novoj brzoj traci Berlin-Minhen koji je dugačak 8,2k

Хвала на информацији, овај шпански двоколосечни вијадукт од 3км који сам поменуо био је једно време најдужа грађевина тог типа у Европи, а за овај наш кажу да ће бити 3.2км и да ће се простирати обалом Дунава тако да ће поглед из воза сигурно бити предиван.
За овај вијадукт код Лајпцига и сам кажеш да је на новој брзој прузи, па се извињавам због застарелих података :oops:
Остаје ипак констатација да ће нова двоколосечна пруга од Београда преко Новог Сада до Суботице и мађарске границе бити СФ искорак и за ЖС, а и за нас као путнике навикле на досадашње стање на железници... :kk:

Обзиром да је пруга намењена за мешовити саобраћај, дакле и теретни, она се гради за највећа осовинска оптерећења, тако да се вијадукт састоји од две засебне независне конструкције, свака са својим низом стубова носача, што грађевину заиста чини импозантном у својој категорији.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553242#p553242:18ymihcl je napisao(la):
Veliki Vracar » 21 Jul 2018, 14:20[/url]":18ymihcl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553090#p553090:18ymihcl je napisao(la):
Steva » 20 Jul 2018 06:25 pm[/url]":18ymihcl]

Da se ne lažemo, iako će biti impresivna građevina, takvih objekata ima više po evropi. Posebno za brže deonice. Npr. imaš vijadukt u blizini Lajpciga na novoj brzoj traci Berlin-Minhen koji je dugačak 8,2k
Остаје ипак констатација да ће нова двоколосечна пруга од Београда преко Новог Сада до Суботице и мађарске границе бити СФ искорак и за ЖС, а и за нас као путнике навикле на досадашње стање на железници... :kk:

apsolutno - nadam se da ce to i da odrzavaju i da isprate nekom normalnom ponudom :kk:
 
To je investiicija koja ce da nas sluzi narednih 100 godina, a s'obzirom na geometriju nadvoznjaka i tunela nekad u buducnosti kad ekonomski osnazimo, tehnicki je izvodljivo da se podigne brzina na 250 pa cak i na 300.
 
Ne bi da ti kvarim zabavu, ali je kod nas Vmax=100km/h još od 1926.
Par deonica sa 120 čisto su tu da kao izuzeci potvrde pravilo.
 
Ako sam dobro razumeo čoveka koji se bavi upravo bezbednošću železnica, kategorija do 160 km/h je jedna stvar i za nas je sasvim ostvariva i priuštiva. Kategorija do 200 je već onako nategnuto ali moguće (recimo do Budimpešte). Sve preko toga je potpuno druga priča i za naše uslove (pod time mislim i na (ne)održavanje i tehnologije) bi to bio neverovatno kompleksan i skup poduhvat.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553249#p553249:1aed9boa je napisao(la):
spatiotecte » 21 Jul 2018 01:43 pm[/url]":1aed9boa]nekad u buducnosti kad ekonomski osnazimo, tehnicki je izvodljivo da se podigne brzina na 250 pa cak i na 300.
Spatio se ogradio i lepo napisao,"nekad kad ekonomski osnažimo".
I ja se tu potpuno slažem.
Ko zna šta nosi dan šta nosi noć. Možda nekada u budućnosti budemo deo neke high-speed rute pa je mnogo bolje i lakše kada imamo mogućnost za upgrade nego sve raditi iznova.
Mada mislim i da je 160km/h skok od tri svetlosne godine u odnosu na sadašnje stanje.
 
Спремај се МВБГ1, од пролећа 2022. крећеш 200 км/ч на север! :kk: :kk: :vops:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553301#p553301:3sxiz0b8 je napisao(la):
Pendolino » 21 Jul 2018 05:02 pm[/url]":3sxiz0b8]Ne bi da ti kvarim zabavu, ali je kod nas Vmax=100km/h još od 1926.
Par deonica sa 120 čisto su tu da kao izuzeci potvrde pravilo.

Ja pricam za geometriju nove pruge na nadvoznjaku koja ima ogroman radijus i moze nekad u buducnosti da se poveca brzina na njoj.
Za 250 ili 300 bi morali da se ugrade signalno sigurnosni sistemi u kabini (mislim da je to obavezno cak i za 200 nek me mvbg ispravi ako gresim), kontaktna mreza da bude zategnuta jace i da se koristi drugi profil sina, takodje bi morale sve skretnice da se menjaju jer su ove sto ugradjuju dobre za 220 na sat.
 
Ne bi da kvarim zabavu, samo da prikazem sliku koliko smo se modernizovali. Pocetna i krajnja stanica za medjunarodne vozove iz glavnog grada - Topcider

bgd-Topciderska-stanica-petar%20(2).jpg


Izvor Novosti
 
Umjesto da su uradili restauraciju zgrade oni su je unakazili ...
Barem je cisto ako nista drugo
 
za 160+ prugu treba potpuno ograditi i da ne bude ukrštanja u nivou, slično kao autoput.
 
Vrh