Šta je novo?

Novi savski most

.....Kako je rekao, stari Savski most će onda biti postavljen na mestu između Novog Beograda i Ade Ciganlije.....
...Ako Vesic kaze....
Ta izjava je iz samo iz domena ličnih želja ili tačnije rečeno ličnih priželjkivanja
Nisam baš siguran da ce on na toj funkciji i dočekati spomenuti termin a kamoli njegovo postavljanje
te ostaje i dalje otvoreno veliko pitanje da li ce biti do Ade ili do Lida
:sesir:
 
Полако се кристалише нова позиција старог моста између Аде и Блокова - још једна идеја изворно са Беобилда.
 
Полако се кристалише....
Kod koga ?
U maloj ,,elitnoj grupi predvodnika ,, ili kod široke mase gradjana ?

Želja Novobeogrdjana je ravnopravna koliko i želja ostalih sa bilo koje Bg teritorije
U teritoriju NBGda je kroz mostove investirano toliko, koliko nije investirano zbirno ni u jednu dr. Bg teritoriju
malo im je da su gotovo svi mostovi kod njih , pa im treba i ovaj za kolekciju
koj na tom mestu mora da ima i dovoljnu visinu jer premošcava plovni Savski put što naravno značajno prazni našu kasu
u odnosu na izbor druge lokacije, gde moze sa vrlo niskim stubovima i manjim prisupnicana a van plovnog puta
biti isto tako koristan ako ne i korisniji a jeftiniji i brže postavljen a usput malko razviti i dr. Bg oazu , a ne sve i samo za i na Adu :!:

Da nije onog jadnog Pančevca i ne kompletnog Kineza, svi Bg mostovi bi bili samo na NBgdu

Kako utvrditi želju i potrebu Beogradjana ..... ah da beše i ona pesmica .... mala mala grupa .... odabrala :lol:

Nadam se da se još uvek pamte i drugi načini za utvrdjivanje željene opcije svih Beogradjana
te bila verodostojnija i tako izbor poštovaniji

Ah da .... ako je do Ade izvorna Beobuildova ideja , odakle i gde je potekla ideja stari Savskog mosta do Lida
mozda na Crnobuildu... :lool:

Obe ideje su sa Beobuilda te pristrasno gurati samo jednu nije lepo
(gurati znači neargumetovano forsirati)
mrzi me da proveravam, čak šta više to do Ade, vrlo moguce da je prvo pisano na SkyscraperCity

:sesir:
 
Ada Ciganlija je najveći rekreacioni centar, a Novi Beograd populacioni. Ako se most već neće dati nekome kome zaista treba, možda negde na Drini, onda je ova ideja sasvim prihvatljiva. Svakako beskrajno bolja od mosta do Ratnog ostrva. Sem toga, ovako će oslabiti pritisak biciklista kroz ionako usku Promenadu Beograda na vodi, pošto će mnogi iz Novog Beograda i Zemuna ići direktno na Adu sa Novog Beograda. Iako bi bolje bilo imati novi pešački most bez stubova u vodi, ali ako je ovo bitno jeftinije, što da ne? Recimo:

 
Moze tu a moze i da hvata medjicu jedino ko se ovom ne raduje jesu vozaci camaca ada /nbg
 
Od Mosta kralja Aleksandra pa do Mosta na Adi, zahtevalo se da savski mostovi u Beogradu budu bez stubova u vodi. Jesu li takvi zahtevi kroz ceo vek bili bez osnova, postavljani iz hira, pa sada ne smeta da se ovakav most sa nekoliko stubova postavlja do Ade?
 
To je glupav zahtev, naravno da mostovi mogu da imaju stubove kad je reka siroka 250 metara.
 
Pa zato tipujem na medjici da bi moglo bez stubova u vodi mislim nisam siguran
 
Komunisticka logika....Na Dunavu mogu stubovi a na Savi ne mogu....mozda bi bilo bolje da most gadja Omladinskih brigada. Tu je isto autobuska stanica. Agostina neta, gde sam inace ziveo kao klinac je sablasna kao ulica.
 
Pa i za Most na Adi se tražilo da bude bez stubova, zato je i izabrano tako skupo rešenje sa pilonom. Šta će sada još jedan most na par stotina metara uzvodno..nepotrebno. Bolje neka ga prebace npr. dole u dolinu Ibra, gledao skoro neki prilog na RTS-u, ljudi idu preko nekog drvenog visećeg mostića do svojih njiva, a samo što se ne sruši.
 
Danas sam bio na reci i razmišljao o tome. Zuma je dobro postavio most.. nikako više uzvodno, upropastio bi se najlepši deo Save a čak i još malo dalje nizvodno bi bilo moguće.
 
Beogradu su potrebna još najmanje 3 velika mosta i to što ranije: most preko Ade Huje, teretni železnički most preko Dunava prema Banatu, još jedan most preko Ade Ciganlije u uzvodnom delu u sklopu SMT-a i najmanje 3 pešačko- biciklistička mosta: jedan koji bi povezao beton halu, Kalemegdan i park kod Ušća, kao produžetak one pasarele ka Kalemegdanu ili kao njena zamena, a pasarela da se prebaci negde drugde, drugi od Kule u BnV-u do bloka 18 ( kad već nema nikakvih mogućnosti da i taj most bude za automobilski i železnički saobraćaj ) i jedan između Zemuna i VRO ( mada bih ja lično i tu stavio most i za automobile i u budućnosti ga produžio do Borče ). Mostova nikad dovoljno :D .

Ideja da se poveže NBg i Ada je veoma dobra. :kk: :sesir:

Još bi bilo bolje i da ide preko Ade Međice.
 
Odlična pozicija Zuma. Da dodam da bi tu bilo sjajno proterati tramvajsku liniju (već je neko pisao o tome na forumu, ako ne baš ti).
 
Мост на том месту, па и са све трамвајем би било прихватљиво решење, када не би упропастио поглед према Београду и брдима,са обале блокова на Сави.
 
Питање је да ли мост поставити на позицији коју је Зума нацртао или између блокова 70 и 70а. Позиција са цртежа даје могућност да се трамвај једног дана продужи до саме Аде Булеваром Црвене Армије / Агостина Нета, мада је питање колико је то релано потребно.

Позиција између блокова 70 и 70а даје везу са постојећим јавним превозом јер је на крају улице окретница 67, 76 и 708 као и паркинг за приватна возила. Ова позиција је и ближа већем броју становника блокова, док је позиција у Агостина Нета на крају урбаног ткива. На све то треба имати у виду и објекте на самој Ади.
 
proguramo tramvaj iz Zemuna, preko Omladinskih brigada, na most pa kroz Adu na Banovo Brdo. Izvinjavam se na teoretisanju :)
 
Nevene
+1 :)
U slucaju povezivanja limenkom
Zemuna i Banovog brda bi bilo itekako opravdano jer moglo bi se to shvatiti kao boljitak

Avaj, u neposrednoj blizini bi smo imali jos jedan tramvajski prelaz preko reke na mostu preko Ade, sto malko dovodi u pitanje opravdanost

Kako smatram da svako novo stvoreno saobracajno resenje cini boljitak za Bgd
licno ne bih se bunio proti jos jednod pesacko tramvajskog mosta preko Ade
al nisam siguran da li bi to usrecilo i druge zbog te stavke racionalnosti
te i dalje za malko prednjaci opcija povezivanja dr. zelene oaze - do Lida
:sesir:
 
Bacio vesic kosku.
Taj stari tramvajski most tesko da moze da se na barzama provuce ispod Mosta na Adi i glavni raspon ceo prebaci do Ade. Jedino da se kompletno rastavi i ponovo sklopi. Nemam pojma ali mislim da je spajan zakivcima sto malo komplikuje demontazu. Nije nemoguce samo koliko ce da traje i kosta.
 
Okrenuli bi ga na bok za transport ma da mislim da bi bio problem prolaz ispod starog zeleznickog mosta.
 
Sirina tramvajskog mosta 16 metara.

visina plovnog puta ispod mosta
Stari zeleznicki 10 metara
Most na Adi 18 metara
Gazela 14 metara
 
Nema problema, ispumpamo pumpama Savu, pa prvovucemo most ispod mosta....ima i drugih mogucih resenja....zovemo Mojsija i on stapom rastavi vodu i mi prodjemo sa mostom :)

Salim se, Lukove mogu zasebno da prenesu, ako se skinu X zateke izmedju lukova....
 
Ceka se nizak vodostaj most se prepravi u plovecu kutiju kao sto sad mostogradnja radi sa novimelementima mosta ostroznickog
 
Каква би била сврха постављања моста на правац Омладинских бригада због окретнице када све три линије иду из правца Новог Београда којим већ иду 94 и 85 и даље преко моста на Ади ?!

Стари мост би био користан пре свих становницима блокова око Гагариновог бул., а нека средина тог простора је ГАНДИЈЕВА. Мост на том месту би бар сачувао визуре и према Београду и према западу, јер би био негде на средини дужине обалске стазе. Али постоји још једно место које би било савршено, јер не би сметало ни једној визури, а било би и врло практично што се тиче трамваја па чак и проширења моста са тракама за возила, али о томе други пут...
 
Pa nema mnogo logike da ide iz Gandijeve. U tom slucaju bi isao na sred Ade Medjice, a zatim takodje i na sred nicega sa strane Ade ciganlije. Plus, to bi znacilo 2 nova mosta, a ne premestanje postojeceg. Inace, postoji tema o mostu:

viewtopic.php?f=8&t=3928&hilit=ada+ciganlija
 
Vrh