Šta je novo?

Novi savski most

@Glas prirode
Ne vidim problem za vizurama oko tog mosta kad on uopste nema impozantne dimenzije.
A mislim da i mostovi ucestvuju u lepoti reke i dozivljaja obale.
Most treba shvatiti kao sastavni deo reke i okruzenja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=555721#p555721:32psq006 je napisao(la):
neven_k » 29 Jul 2018 10:23 pm[/url]":32psq006]Komunisticka logika....Na Dunavu mogu stubovi a na Savi ne mogu....mozda bi bilo bolje da most gadja Omladinskih brigada. Tu je isto autobuska stanica. Agostina neta, gde sam inace ziveo kao klinac je sablasna kao ulica.

Није комунистичка логика, већ логика из решења Министарства поморства и саобраћаја са краја двадесетих година, у вези са пројектовањем Моста краља Александра, који је потом - изграђен без стубова у реци. Лично сам држао папир у рукама у Архиву Београда. У потпуности смислен захтев за реку Саву - мостови са стубовима у њој до данас су остали сметња пловидби. Дунав код Београда је, наравно, сличнији мору него каквој другој реци, и нема места било каквој паралели. Велики су распони и на Пупиновом мосту, а Панчевац је, нажалост, такође сметња пловидби.

Нисам ни ја за комунисте, али, треба мало да сјашемо са њихове грбаче. Нису комунисти радили Београду ово што му ради напредни екс радикални екс четнички психопата. Ни близу.
 
a sto onda SSM ima subove? sto ih ima i stari zeleznicki? zeleznicki je od tad rusen i mogli su da ga naprave drugacije
 
Па, то је бар лако. Стари железнички је саграђен 1884, а Стари савски су изградили окупатори на брзака, за шест месеци.
Градске мостове у Београду које смо сами градили у последњих 80 година, мимо изнуђених решења (попут хитне обнове железничког моста 1945.), градили смо без стубова у Сави, како и приличи.
 
Ovo je tema o novom mostu cija se izgradnja planira na mestu Zaricevog.
 
I on ce imati 2 stuba u reci. Sto opet ostavlja plovni put od preko 100 metara sirine, sasvim dovoljno za recni saobracaj. Ne dolaze nam kruzeri u Beograd.
 
Volim ove teme gde naučim nešto novo. Zumin predlog mi deluje razumno. Bar iz perspektive laika, bez velikog zalaženja u detalje.
Vezano za ''obaranje'' mosta na bok i transportovanje do Ade Međice - jasno mi je da današnja hidraulika i mehanika svašta mogu, ali koliko bi koštalo i koliko bi bilo kompleksno takvo poleganje na bok nečeg tako velikog i teškog, i to na reci? Razumem da bi se prvo demontirao, pa spustio na baržu, pa onda okrenuo na bok. Al opet, to mi zvuči kao nešto kompleksno za naše uslove i finansije.

Inače lepo reče Pantograf ono za komuniste - imali su i oni svojih brljotina, ali ova odluka o mostovima bez stubova to nije. A i svakako su uz sve svoje mane i greške učinili više nego svi posle njih.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=555830#p555830:2kd3k7g5 je napisao(la):
ccc » Пон Јул 30, 2018 5:10 pm[/url]":2kd3k7g5]Pa nema mnogo logike da ide iz Gandijeve. U tom slucaju bi isao na sred Ade Medjice, a zatim takodje i na sred nicega sa strane Ade ciganlije. Plus, to bi znacilo 2 nova mosta, a ne premestanje postojeceg. Inace, postoji tema o mostu:

viewtopic.php?f=8&t=3928&hilit=ada+ciganlija



Не постоји савршено место за уметање тог моста, сем једног, али тада не би повезивао Аду. Где год да се уметне ићи ће преко нечег, да ли је то Међица или један део обале блокова и њихових стаза, тек стајаће негде изнад шеталишта на обали и поглед ће се стотинама метара испред завршавати на челичној конструкцији моста уместо на пределима реке, Аде и панорами Београда међу његовим брдима, такав је поглед са тог дела обале, за оне који не знају.

Признајем да никада до сада нисам био тако подељен као у овом случају, јер било би лепо на тај начин приближити две величанствене природне целине у градском ткиву, а са друге стране неминовно је да се изглед самих тих предела неповратно измени. Зато треба врло пажљиво да се размисли о најбољем месту које треба да буде и најдоступније већини будућих корисника тог прелаза.
 
Za novi most ima. A za pomjeren zaricev jos nema
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556002#p556002:2abszv9b je napisao(la):
direktor » 31 Jul 2018 11:10[/url]":2abszv9b]Za novi most ima. A za pomjeren zaricev jos nema

Jel mozes da postavis sliku ili link kako ce izgledati pristupni putevi sa NBGD strane za novi Savski most?
Model mosta kao i pristupni putevi kod Sa tj centra grada sam nalazio, ali sa Nbgd strane ne videh jos nigde.
 
Mislim da pistoji plan za pristup sa nbg strane to bi mogao Igor da iscacka
 
Као неко ко живи у блоковима и пуно пута је био на том кеју могу заиста да кажем да премештање овог моста на предложену локацију може да подржава само неко ко нит има везе са урбанизмом нит је икада на тој локацији био.

Поготово ако се стави између блока 70а и топлане као што Зума предлаже, тиме је гарантовано да буде блокиран поглед на град апсолутно целом шеталишту зарад постављања огромног металног моста коришћеног за саобраћај на 300 метара од правог моста преко Аде. Пут између блока 70а и топлане нема везе са икаквим шеталиштем, на једној страни има циган малу а са друге паркинг; притом води у ћорсокак јер представља једну од ретких бочних улица које нису повезане са другом страном Новог Београда. Апсолутно се нико не шета тим делом, чак ни бициклистичка стаза не води дотле а саму улицу на коју би он требао да се наставља сви заобилазе а камоли шетачи. Заправо је урнебесно да мост који би требао да "повезује Нови Београд са Адом" ставе на локацију која је слепо црево Новог Београда јер да би се дошло до ње мора да се иде наоколо.

Поред свих места у Србији којима је мост заиста потребан он се на силу трпа тамо где ће засигурно уништити цело шеталиште и то од стране иживљавања људи који не живе у тим блоковима и не шетају се тим кејем. Чак је и мучена идеја жичаре погоднија за ту локацију него огромни мост.

Да стварно хоће да среде ту локацију продужили би кеј још два блока и средили лифт да људи могу нормално да га користе да се попну на мост на Ади и преко њега дођу до Аде, ова идеја је ем скупља ем штетна.
 
Kailan most na toj lokaciji može vrlo lako da ispravi sve te urbanističke nedostatke, počev od slepog creva do ciganmale, i da oplemeni ceo taj kraj.
A što se tiče zaklonjenog pogleda na grad, mislim da je taj voz proleteo kada je sagrađena grdosija pod nazivom "most preko ade" sa stotinama tona betona i čelika koji idu 100 metara u vazduh. Neće ništa zakloniti ovaj most.
 
Prosto ne razumem ljude koji se plase da im most visok 2 metara zakloni bilo sta.
Pa najvise drvece zaklanja pa necemo zbog toga da ga secemo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556092#p556092:3jw6khr7 je napisao(la):
Kailan » Uto Jul 31, 2018 8:04 pm[/url]":3jw6khr7]

Da ne citiram ceo tekst, ali da se zna na sta se odnosi;

Ako odluce most stvarno da postave na ovu lokaciju, do tad ce vec biti probijen nadvoznjak i Dr. Agostina Neta ce zapravo prestati da bude slepo crevo, jer ce to biti jedan pravac sve do Bul. Nikole Tesle.

Most moze da se postavi i u produzetak Omladinskih brigada, ali ovde verovatno ima vise mesta da se napravi propisan parking. A to sto tu nema biciklisticke staze, odnosno sto nije asfaltiran savski nasip je smesna stvar, pa to je 350 metara duzine.

Najzapadnije sto se most moze postaviti, po meni, a da ne kosta ko Sv. Petra kajgana je sredina bloka 70, da hvata sam krak Medjice. Bilo gde dalje ka blokovima sam prilicno siguran da ovaj most ne moze da ide. Bilo bi ekstra, u nekom drugom bogatom Beogradu da postoje pesacki mostovi i preko Medjice, kao i sa kraja bloka 45, ali o tome je iluzorno trositi reci, jer se svakako nece desiti.

P.S. to "2 bloka" nije tako blizu, jer do mosta na Adi ima nekih 2.5 km, koliko i do bloka 45.

Uzgred, Igor bi trebalo sve ove postove da prebaci na temu o starom mostu.
 
Ovo je tema o ovom mostu ;)

170616-savski-most-04.jpg


Dok imamo temu o povezivanju Ade i nbg-a na sledecem linku
viewtopic.php?p=546426#p546426
 
Постоје ли у свету искуства са мостом који има кружни ток са своје обе стране?
 
Stefan BB":18c7zu9b je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=557046#p557046:18c7zu9b je napisao(la):
astrodule » Sub Avg 04, 2018 3:57 pm[/url]":18c7zu9b]Ovo je tema o budućem mostu. Verovatno je toj diskusiji mesto na temi o Zarićevom mostu.
Pa zasto bi nam sklonili postove ako pricamo o uklanjanju postojeceg.Ako su ga tu stavili jos vise nema smisla...Takodje kako sam i rekao cip pored projektovanja novog mosta radi i projekat uklanjanja starog.HOCU OBJASNJENE JER MI SE TO SVE CESCE DESAVA!!!!!!!!!!!!
Sve vezano za Stari savski most iliti Zarićev most , pa tako i stvari vezane za njegovo uklanjanje , u kojima se ni na koji način ne spominje Novi savski most (za sada projekat) , spominju se u temu o starom savskom mostu: Stari savski most - Most Miladina Zarića. U ovoj temi se priča o , za sada projektu , Novog savskog mosta. Nadam se da je sada jasnije.
Što se tiče brisanja / premeštanja postova , samo treba da povedeš računa da ono što pišeš ima veze sa naslovom teme , i neće biti nikakvih problema , pogotovu ako već postoji tema o onome o čemu pišeš.
 
Posto je pocelo uzorkovanje zemljista za novi Savski most, a tramvajska pruga na Mostu na Adi napreduje dobrom dinamikom, sta mislite jel ima sanse da izgradnja novog tj sklanjanje starog mosta pocne po planu na leto 2019god?
 
Ja uopšte nisam optimista povodom premeštanja mosta. Previše je to komplikovano za ovakvu vlast. Da li se uopšte zna ko će to da odradi?

Šta će na kraju da bude sa starim stubovima?

Ne bi me čudilo da se tek po uklanjanju starog (postojećeg) mosta dođe do zaklučka da moraju novi stubovi da se grade (i time agonija nemanja mosta bude produžena bar za godinu dana)
 
Vrh