Šta je novo?

Bezbednost u javnom prevozu

Ipak ne, ti se držiš nekog stava, bez obzira na sve.
Ajde sad ovako ćemo, isti menjač možeš konfigurisati različito, šaltaće na koliko obrtaja mu podesiš parametre. Isti motor i menjač, a različite performanse. Hajde da se vratimo na priču Cat motorima, uglavnom su stizali sa 360 konjskih snaga koliko se sećam, što je previše za gradski autobus (prve serije) i u bilo kojoj varijanti, sa kojim god hoćeš menjačem bili su neskladni, previše snage. Kasnije su stizali sa ZFom sa 6 brzina koji ih je "štrojio" da bi manje trošili, koliko god sam ih sreo, nijedan nema normalne mape, znači šalta u brdu u višu kad ne treba, time gubi na ubrzanju. Kasnijim serijama izbacili su Cat, smanjen je broj konja, ali reći da je 300 konja preslab motor, malo je preterano. Dolazimo na kraju do onoga što ti pričam, isti broj konja, različiti menjači, različite konfiguracije, različite performanse. Da ne spominjemo prerade naših majstora, kako bi manje trošili i slično.
Za kraj, karakterisati neku fabriku kao improvizovanu, koja proizvede godišnje autobusa više nego što ih ima kod nas, malo je neozbiljno, bez obzira na njihov kvalitet. A kvalitet im je u skladu sa cenom, dva puta manji u odnosu na konkurenciju.
 
znači opet krivica na onome ko je nabavljao, i vršio garažne modifikacije vozila.


Sramota za Srbiju je da se ovi poginuli studenti sad tretiraju kao kolateralna šteta. Da niko nije kriv.
 
Naravno, moraš biti svestan da 99% firmi vode ljudi koji nisu iz saobraćajne struke i kad im kažeš parametri menjača, gledaju te kao da si ih pitao za procenat priraštaja u Gvineji.
Naravno, niko nije kriv, ali ajde pomak je da ne leži neko nevin zbog drugih.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Kazniće ga ili otkaz. Nema opravdanja.
Platforme su nezgodne i bez šrafcigera ne ide.
Uvek se nađe neko od putnika ko će da uradi umesto vozača ako ovaj ima problema sa leđima i sl.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=563532#p563532:3knxzrk9 je napisao(la):
WLABmz » Pet Avg 31, 2018 12:00 am[/url]":3knxzrk9]Eh, kada bi samo budžet za kulturu bio koliko je za prefarbavanje iz SPS-a u DS, pardon iz crvenog u žuto, a zatim prefarbavanje iz DS-a u SNS, pardon iz žutog u crveno. Ovako imaš crveni solaris sa plavo žutom unutrašnošću. Prava slika izvornih preletačevića. Menja boje po potrebi. Pritom klima ne radi u 90% Solarisa, barem na liniji 31 kojom se svakodnevno vozim, te izmerena unutrašnja temperatura dostiže više od 40 stepeni.
Bogati smo za pogrešne stvari.
Što se klime tiče 100% u pravu, samo što temperatura ide i preko 50C. Mada ja bi više razmišljao kako je vozaču na ti +50C (možda i više zbog isijavanja crne table) i kako će da izdrži do 8 h za upravljačem. U tim uslovima lako dođe do kolapsa i velika nevolja u najavi.
 
Ko je kriv kada putniku ostane noga zaglavljena u vratima i vozac krene da vozi?
Koga treba tuziti, a koga u zatvor poslati?
 
Morao sam ovde, ima veze sa bezbednošću

85d722eb43.jpg
 
Manijak iz tramvaja neuračunljiv, ide na lečenje

Prvi osnovni sud u Beogradu usvojio je predlog tužilaštva i Mihailu Isailoviću, koji je oktobra prošle godine u beogradskom tramvaju polno uznemiravao 15-godišnju devojčicu, izrekao meru obaveznog lečenja i čuvanja u zdravstvenoj ustanovi, jer je proglašen neuračunljivim.

Izrečena mu je i zabrana približavanja devojčici koju je napao.

Neuropsihijatrijskim veštačenjem koje je obavljeno u Specijalnoj zatvorskoj bolnici veštaci su utvrdili su da je on neuračunljiv i da nije svestan svojih postupaka.

Zbog toga je Prvo osnovno tužilaštvo za njega umesto optužnog predloga, dostavilo sudu predlog da mu se izrekne mera bezbednosti obaveznog psihijatrijskog lečenja u ustanovi i mera zabrane prilaska.

Na saslušanju u tužilaštvu Isailović se čudno ponašao i stalno izražavao „zahvalnost bogu“, pa je naloženo veštačenje njegove uračunljivosti, a tada mu je određen i pritvor.

Prvi pomenuti incident u tramvaju zabeležen je kamerom, pa se snimak brzo pojavio na društvenim mrežama, nakon čega su reagovali policija i tužilaštvo i uhapsili Isailovića.

Na snimku se vidi kako on nasrće na devojčicu, a ona se brani.

manijak-tramvaj-seksualno-uznemiravanje-greb.jpg


izvor: studio B
 
Требао је у прдекану. Нема гаранције да неће поновити напад на неку другу жртву.
 
Kastracija je čudo. Može i hemijska.
Ne razumem, pa taj će da se rehabilituje u roku od odmah i već rano izjutra je na slobodi. I posle šta ? Treba li neka žena da strada , da neko kao ovo dete ima traume ? Prevencija i ozbiljni kapaciteti institucija su nešto što ovde nedostaje.
 
Istraživanja su pokazala da se manijaci ne menjaju posle zatvora. Ovakvi ljudi moraju stalno da budu pod nadzorom jer im se ta bolesna želja za napastvovanjem ne smanjuje.

Hemijska kastracija mi deluje kao sasvim prigodna mera.
 
Sećam se , možda ima dve godine , bilo i u novinama , pušten jedan takav nakon nekoliko godina u zatvoru , i nije prošlo ni nedelju dana , a on već spopadao neku ženu u Rakovici , i , za ovo drugo nisam 100% siguran , i neku devojčicu.
 
ma i hemijska kastracija, i to je nista, on ce onda da se osveti sistemu koji mu je kriv sto ga je kastrirao to opet da radi, samo giljotina i vesala su za takve
 
Čovek bio presrećan što će ga voziti žena. Selfi pre ukrcavanja i nakon 20 minuta.

52585343_2122629144498132_886938857184952320_n.jpg
 
NA MEDICINI RADA:
- Ime i prezime?
- Mića Petrović.
- Koliko godina imate?
- 65 za dva meseca.
- Pa što ste došli kod nas?
- Poslali me iz firme, treba da uradim sistematski pregled, a ne mogu još u penziju dva meseca...pa moram.
- Dobro, obavimo to na brzinu .Čujete li dobro?
- Ne čujem vas.
- Čujete li inače dobro!?
- Ah to. Na jedno uvo slabo, a na drugo gotovo ništa.
- Dobro, napisaćemo da je sluh u granicama normale. Stavite ove slušalice, ja ću vam puštati zvukove, a vi dignite ruku kad nešto čujete, može?
- Može
- Čoveče, pa zar ništa niste čuli, sedam puta sam vam puštao zvuk!?
- Molim?
- Čujete li uopšte u glavi kakve zvukove!?
- Ne, samo glasove.
- Kakve glasove!?
- Ponekad čujem glasove.
- Kada ?
- Uglavnom kada ne popijem lekove.
- Kakve lekove?
- Od kojih ne čujem glasove.
- A da li vidite dobro?
- Koga da li vidim?
- Kakav vam je vid?
- Kako-tako. S naočarima vidim bolje.
- A gde su vam sada naočare?
- Negde sam ih izgubio.
- Pa što ih niste tražili?
- Tražio sam ih, ali bez njih slabije vidim, pa ih nisam mogao naći.
- Čitajte ova slova u ovom osvetljenom staklu.
- Kakva slova, ja tu ne vidim nikakva slova,vidim samo ovu žutu mačku koja drži kašiku u ustima.
- Gledajte u ovo staklo, a ne kroz prozor! I to što napolju vidite nije mačka sa kašikom nego bager!
- Ovde ne vidim ništa.
- Dobro, napisatću vam da vam je vid u granicama normale. Rešite sada ovaj psiho test.
- Evo izvolite.
- Šta je ovo pobogu!? Šta ste ovo ovde uradili? Vidite šta piše ispod slike?
- Da.
- Piše: precrtaj ono što se ne uklapa.
- Da.
- Na slikama su mačka,pas,krava i ventilator i vi ste precrtali mačku!
- Da.
- Zašto pobogu?
- Pa zato jer se ne uklapa..
- Kako se mačka tu ne uklapa!?
- Pa lepo. Pas i krava su doneli ventilator da se ohlade, a mačka ih smeta..
- Kakve sve lekove vi pijete?
- Imam svakakvih..
- Kakve najčešće pijete?
- Obično žute, zelene i plave.
- Pijete tablete prema bojama?
- Uglavnom da, jer često izgubim naočare pa ne vidim pročitati natpise na kutijama.
- Oh Bože! Dajte da vam krv izvadim. A šta vam je to na ruci?
- Narukvica.
- Kakva ?
- S imenom,prezimenom i adresom.
- Šta će vam to?
- Ponekad zaboravim kako se zovem i gde stanujem, pa da me onda znaju kući vratiti.
- Oooo bože! A za šta vi uopšte obavljate pregled?
- Za vozača.
- Kakvog vozača!!??
- Vozača autobusa.
- Vi vozite autobus!????
- Da. Gradski.
- Čekaj malo..Da niste vi onaj koji je prošli mesec odvezao autobus pun putnika na gradsku deponiju i tamo ih isterao napolje?
- Taj sam.
- Pa zašto ste to uradili?
- Nisam bio sto posto siguran vozim li za gradske autobuse ili za gradsku čistoću jer nisam popio sve tablete.
- Pa koja bu**** vas tera da još vozite autobus pun ljudi????
- Teraju me ministri i premijer svojim zakonom da radim do 65. godine. A zašto mislite da su oni budale?
- Vi mislite da nisu?
- Mislim da nisu.
- Na osnovu čega to mislite?
- Oni se ne voze javnim prevozom...
 
"Vozač Gradskog saobraćajnog preduzeća pretučen je u ponedeljak u autobusu koji se saobraća na liniji 44, potvrđeno je "Novostima".

Kako nam je rečeno, do incidenta je došlo u Ulici Jovana Avakumovića, kada je osumnjičeni za napad Lazar P. (43) ušao u autobus i navodno više puta udario u glavu vozača Vladimira B.

Urgentni centar nam je saopštio je vozač primljen i da se trenutno nalazi na dijagnostici, a nezvanično saznajemo da nije teže povređen."
 
Iskoristite i prijavljujte vozače koji rade po ceo dan. Veliku opasnost predstavljaju za bezbednost kao i za lično zdravlje vozača.

Ministarstvo unutrašnjih poslova poziva građane da, ukoliko posumnjaju u tehničku neispravnost autobusa kojim se prevoze ili u psihofizičko stanje vozača usled umora ili alkoholisanosti, o tome odmah obaveste Upravu saobraćajne policije, na broj telefona 064/892-2121.

U današnjem saopštenju za medije navodi se i da će odmah nakon prijave patrola saobraćajne policije izaći na teren i izvršiti kontrolu autobusa i vozača.
 
Pa dovoljno je da primetiš istu osobu 2 puta u dva različita dela dana. Primeti se to i po umoru, reakcijama, gestikulaciji...
Samo to nije posao putnika već, nekoga drugog.
Treba da putnici prijave i kvarove na vozilima.
, da se ne muče nadlržne službe.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Čovek napiše ko se nađe u prilici da posumnja u nešto, gde može da se javi i ti sad od toga napraviš filozofiju, a kako, a ne mogu ja...
Ko te tera, treba da stoji za onog ko se nađe u takvoj situaciji, niko te ne obavezuje da ti to radiš. Na kraju krajeva i to nije putnikova obaveza.
 
Кад сте се дотакли теме, прва прилика где се ради преко 8 сати је Унакоп, Луи, Лекон, мада и Ћурдић не заостаје, а према неким мојим сазнањима и Банбус има доста њих где пеглају по 10ак сати смене.
 
Šta se tu može, ljudi pristaju sami na to, ne tera ga niko.
Neki traže i dve smene da rade, nedostatak je vozača, sa druge strane neki rade prepodne u gspu, pa popodne kod nekog privatnika, to je tek robija.
Nizak standard, alavost, veliki dugovi, šta li već, ali nije to dobro.
 
Vrh