Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=558554#p558554:28aq3fjm je napisao(la):
WLABmz » Pet Avg 10, 2018 4:02 pm[/url]":28aq3fjm]Nakon svih nakaradnih rešenja u ovoj zemlji ne bi me čudilo da dolazni peron bude na NBGD, gde bi i parkirali autobuse, a da polasci narednih 5-6 godina ostanu sa sadašnje BAS.

Dolazni peron , sa svim objektima, kao autobuski parking ostaje na lokaciji iza postojeceg BASa , u narednih 3-6 godina. Radovi napreduju mnogo bolje od bloka 42 sto se vidi svakog dana. A blok 42 ce se čeprkati do nove godine ali se neće ništa ozbiljnije raditi. Vrednost ovog parkinga i dolaznog perona je oko 3 mil evra, velika investicija da bi ostala kratko vreme.
 
E pa sveka cast za 5 meseci ocescena trecina placa.Nadam se da posle ovoga pocinju...
 
Gledam onu Igorovu fotku gore i pitam se da li će imati hleb na patosu i burek sa eurokremom?
 
Подно грејање за монтажни објекат? Ок.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=559190#p559190:2ha0hmeb je napisao(la):
vucko » Уто Авг 14, 2018 5:45 am[/url]":2ha0hmeb]Gledam onu Igorovu fotku gore i pitam se da li će imati hleb na patosu i burek sa eurokremom?

СНС/ЦИП дизајн и не може да иде даље од дизајна пекаре и бензинске пумпе.
 
Uze mi reci iz usta,privremeno podno,bacaj pare u vis sineeeee,ma nije kradja samo tako izgleda.E a ko placa... ...a da mi.
 
http://rs.n1info.com/a412390/Biznis/Novosti-Nova-beogradska-autobuska-stanica-u-novembru.html

Novosti: Nova beogradska autobuska stanica već u novembru

Izvor: Beoinfo

Autor teksta:
Beta

Beogradska autobuska stanica mogla bi da bude premeštena na novobeogradsku stranu već u novembru, pišu Novosti.

Objekat koji će služiti kao veza između glavne autobuske stanice, koja tek treba da se gradi, i železničke stanice Novi Beograd, trebalo bi da bude gotov u oktobru.

To znači da bi već od novembra, umesto sa sadašnje Beogradske autobuske stanice (BAS), autobusi ka drugim gradovima mogli da kraću sa Novog Beograda.

Objekat veličine 1.200 kvadratnih metara nalazi se ispod konstrukcije pristupnih puteva Mostu na Adi, odnosno preko puta ulaza u novobeogradski buvljak.

Kao objekat privremene autobuske stanice, dok se ne sagradi nova, u njemu će se nalaziti službene prostorije, sanitarni čvorovi i putnički pretinci, trgovinski i ugostiteljski objekti, pišu Novosti.
 
Kad sam tamo prolazio pre nekih nedelju dana video sam cak i nekoliko radnika na gradilištu :p
 
Ista firma radi Prokop, Novu Autobusku i onu nesrećnu pasarelu na Kalemegdanu. Slučajnost?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=561037#p561037:2fqg5uvw je napisao(la):
entero11 » Uto Avg 21, 2018 10:38 pm[/url]":2fqg5uvw]http://www.politika.rs/scc/clanak/409749/Sele-se-dolazni-peroni-BAS-a

Ove jeseni neće sigurno biti izmešten dolazni peron. Rok za izgradnju je 180 dana, a sad je kraj avgusta...
 
"због ширења овог футуристичког насеља убрзо ће, као фигура на шаховској табли, бити померени и долазни перони БАС-а. "

Koji epski nadev, ne mogu... Bolje da su uradili one klišee ćuprija-most, građevinski radnici-neimari.t.d.
 
U izgradnji nase socjalisticke domovine ...
Zamislite danas jedne novine u retro stilu ...
 
колико је прошло од конкурса, 4 године? па за то време су могли да изграде 4 комплетне аутобуске станице идиоти ненормални
 
Cak i zeleznicka stanica NBG se ne radi po projektu dobitnika konkursa vec se prave CIP-iripi nastresnice iz 90ih kao u Resniku.
 
Makar smo sigurni da autobuska neće prokišnjavati jer je ušančena ispod betonske konstrukcije UMP-a :D
 
Nadam se samo da će ta umpstrešnica da drži bolje, s godinama, od ž.st.NBGD ispod koje je kao ispod tuša, kad pada kiša.

Sent from my Note 4 using Tapatalk
 
Kako razvlace radove samo da ne zaborave sta su poceli da rade. A za ostalo kako bude...
 
Koliko sam ja razumeo iza stare BAS kod BnV se pravi privremeni dolazni peron dok se ne izgradi privremena stanicna zgrada u bloku 42,nije mi jasno toliko gubljenje novca,vremena i energije na privremene objekte,da su odmah poceli da prave novu BAS u bloku 42 do sada bi je 10 puta zavrsili,kao i sve u Srbiji vrhunac besmisla.
 
Iza svake privremene skarabudzevine stoji neciji interes. Umesto da se odmah uradi trajni objekat, prave se dva privremena plus jednog dana i taj trajni. U medjuvremenu ce da padne i neka rekonstrukcija tih privremenih. Sreca, radost za izvodjace radova... a pare poreskih obveznika samo kaplju... itd...itd... naduvane cene, naduvani rokovi, uigrana kombinacija...
 
Vrh