Šta je novo?

Lasta

Има ту и једно глупо питање. Када се набављају нови аутобуси, зашто се набављају високоподни Сорови? Код нископодних аутобуса, најскупље и технички најсложеније израдити шасију у задњем, погонском делу возила. Али код аутобуса приградског типа, тај део може остати високоподан. Јефтинија и технички једноствнија израда са којом се ништа не губи. У Холандији, која све, све само није беда, где километар вожње аутобусом кошта 19 центи (типа Београд-Обреновац 350 динара у једном правцу), са малим попустима на месечне карте, користе се углавном "Лоу Ентри" аутобуси. На линијама за Лазаревац, Младеновац, Обреновац, Барајево, измена путника је таква да нема потребе за вратима иза задње погонске осовине, а самим тим ни потреба за ниским подом у том делу возила. А поре тога, на тим дестинацијама се путује толико дуго да није лоше да постоји бољи баланс између места за седење и места за стајање.

Чак и у Зони 2, сматрам да би на неким линијама било оправдано размишљати на овај начин: 101, 302, 408, 511, 551, 601, 604, 605, 610, 611, 704, 706, 707, 708, 711 зглобна, 303, 403, 534, 602, 603, 705, 709 соло.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=563922#p563922:2o2huav8 je napisao(la):
Karlo del Ponte » Sub Sep 01, 2018 8:16 pm[/url]":2o2huav8]Чак и у Зони 2, сматрам да би на неким линијама било оправдано размишљати на овај начин: 101, 302, 408, 511, 551, 601, 604, 605, 610, 611, 704, 706, 707, 708, 711 зглобна, 303, 403, 534, 602, 603, 705, 709 соло.
A druge trocifrene linije? Kombinovano ili ...? Linije gde rade minibusevi zbog konfiguraciuje terena ne računam.
 
Можда би добро решење били зглобњаци попут Ластиног Необуса?
 
Vozilo kao što je Volvo gbr 4300 je idealno za 860, 581, 491, 450....
 
302 већ има нискоулазне аутобусе и није ни мало срећно решење, соло нископодни је сасвим ок за исту.

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
 
Потез 300 и део потеза 400 су специфични што на њима нема зглобних возила, можда грешим али мислим да би ту аутобуси на спрат, можда чак и троосовински лепо одрадили посао.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=563944#p563944:2c83gezg je napisao(la):
solecar » 01 Sep 2018 08:46 pm[/url]":2c83gezg]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=563922#p563922:2c83gezg je napisao(la):
Karlo del Ponte » Sub Sep 01, 2018 8:16 pm[/url]":2c83gezg]Чак и у Зони 2, сматрам да би на неким линијама било оправдано размишљати на овај начин: 101, 302, 408, 511, 551, 601, 604, 605, 610, 611, 704, 706, 707, 708, 711 зглобна, 303, 403, 534, 602, 603, 705, 709 соло.
A druge trocifrene linije? Kombinovano ili ...? Linije gde rade minibusevi zbog konfiguraciuje terena ne računam.
Određene linije tipa 306 i 307 bih izbegao da ovo predložim, zato što imaju karakter bulevarskih linija. Dok bi za 302 i 303 trebalo razmotriti da se smanji broj stanica na kojima se zaustvljaju između Ustaničke i Leštana. Linija 405 je dugačka, ali sam se nećkao zbog kritičnog opterećenja iste. Ali ako se uvede BG:VOZ do Ripnja, makar svakih sat vremena, nije problem da se i tu stavi niskoulazni autobus bez vrata na kraju vozila.

Grad se proširio, i mnoge prigradske linije su sada bulevarske. I onda je dobro imati ta jedna vrata više.
 
4121 u=https%3A%2F%2Fwww.flickr.com%2Fgp%2F164711188%40N08%2F11Vz20&h=AT2fMVFEp1tyBsHYxi2_aEx0sK4of6A3PLBLLpz2Un350HTfXzA8jGEJFY5X4MCrtJ0_hCLbbhEABKkrJOJ3Y2BmNaWRj8o0ap2Kw1u03HRvZErt7A2jujkatZ8aoOjJeZJ3rA
 
Dobio sam info od drugara da je mercedes conecto (garazni broj 6421) ofarban u belu boju
 
9137 na 465
Slikano 05.01.2019
IMG-20190105-092351.jpg

Inače Lasta dobila 6 Otokara kent C i 1 Territo
 
на пролеће продаја Ласте, 77% власништва. било у данашњој Политици, али само штампаној
 
Kako će to uticati na prigradski prevoz? Da li to podrazumeva i prodaju Lastre?
 
Oko 15 otokara stiglo, još toliko stiže. Miriše da se spremaju za 600 potez
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=596664#p596664:1ft6pd11 je napisao(la):
direktor » Pon Jan 21, 2019 10:25 pm[/url]":1ft6pd11]Stigli otokari u lastu imate clanak u blicu
Mislim da sad ima i na netu
SP Lasta će od ponedeljka u eksploataciju uključiti 11 novih autobusa, 6 zglobnih marke Otokar, tipa Kent LF, 4 solo autobusa marke Otokar, tipa Territo i 1 solo visokoturističko vozilo marke Otokar.

Od navedenog broja autobusa 10 će biti angažovano na prigradskim linijama na teritoriji grada Beograda, i to kao što je i obećano od rukovodstva SP Lasta krajem novembra 2018. godine, autobusi će saobraćati na sledećim linijama:

591 Banovo Brdo – Vranić
560 Banovo Brdo – Barajevo
493 Mladenovac – Beograd
450 Sopot – Beograd
461 Šumice – Vrčin

dok je solo visokoturistički autobus namenjen za potrebe posebnog linijskog saobraćaja.

Uključivanjem ovih novih autobusa u saobraćaj, putnike na skoro svim prigradskim linijama na teritoriji grada Beograda prevoziće novi autobusi. Ovom nabavkom autobusa SP Lasta je nastavila trend obnove svog voznog parka koji je započet pre dve godine, kada je vozni park obnovljen sa preko 80 novih autobusa.

Izvor: lasta.rs
 
Sasvim solidno mogu ti reći. Najozbiljnije među svim "Turcima" ubedljivo. Zglobni Cent LF ima i malo uzora u MAN-ovom Lion's City-ju izgleda. Šteta samo što ih malo koji OUR Laste održavava kako treba. Sopot je dosta dobar rekao bih, Mladenovac možda i nije loš za održavanje mehanike, ali je katastrofa za estetiku i higijenu. Jedan im ide već mesecima sav izlupan, plus mu i paučina visi na sve strane, a o ostaloj prljavštini i da ne govorim. Avala je malo bolja po pitanju higijene, mada su i njihovi izlupani. Putujem povremeno ovima što rade na linijama 461 i 462. Čini mi se da jedan od njih malo više cima pri šaltanju, a i neka buka dopire iz prenosa rekao bih. Moguće diferencijala. Sve u svemu, dosta dobri busevi, ali rade kod aljkavog prevoznika nažalost, pa se nadam da se neće raskantati tako brzo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597009#p597009:23hl5zks je napisao(la):
Bender Rodriguez » Sre Jan 23, 2019 11:51 am[/url]":23hl5zks]Ako se ne varam, ovi su isti kao što ima JGP na Malti. Deluju solidno.

Sasvim OK autobus. Povremeno ga vozi moj prijatelj u Streli i kaže da je odličan, brz i utegnut.
Zglob ima Dafovu motorizaciju sa ZF menjačem i identičnim osovinama kao i Solaris.

kent-18-face.png
 
Vrh