Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Тиче се ове теме, приградски потези 600 + 73 и 95, од Нове Године једноставно не функционишу, додајте на то да са 94 шаљу испомоћ на 604, 605 па неретко и 603 да одради круг... Већ од прошле недеље се број становника од А блока Белвила увећао, Вест Поинт све више и више нових станара има... Па се питам, како је могуће да кроз централну пословну и административну артерију Новог Београда људи морају да се јашу на туђим ногама? Уосталом, ако ми не верујете, погледајте период од 13 до 21 стајалиште Ерпорт Сити у оба смера... Упорно понављам, 85 од Старог Меркатора купи путнике који нису ушли у 73 и 610, јер на Кеју је тек ужас...
 
Анализирао сам сва она чуда м... што су увели на Обреновачком правцу пред изборе, и утврдио да су се разбацивали са аутобусима као ненормални. Рецимо, Руцка има сада 3 линије, Мала Моштаница 4, Дражевац чак 6 линија. У реду, многи су по пола сата ходали до превоза, или имала нека убибоже преседања, али ово што је уведено нема везе са везом.

Конкретан предлог:
91: Београд (Драгана Манцеа) - Остружница центар(Старим Обреновачким) - Остружница Ново насеље.
Вршни сат 30 минута, ванвршни 30 минута, викендом 30 минута, касно увече 30 минута.
551: Београд (Драгана Манцеа) - Умка (Новим Обреновачким) - Велика Моштаница - Липовица Нови терминус.
Вршни сат 19 минута, ванвршни 30 минута, викендом 30 минута, касно увече 30 минута.
552: Београд (Драгана Манцеа) - Остружница центар(Новим Обреновачким) - Остружница Караула - Умка.
Вршни сат 19 минута, ванвршни 30 минута, викендом 30 минута, касно увече не саобраћа. Здружен интервал са 551 од 9 односно 15 минута.
553: Београд (Драгана Манцеа) - Умка (Новим Обреновачким) - Руцка - Мала Моштаница преко Моштаничке и Гробљанске улице (брдо) - Пут за Јасенак - Јасенак - Веверичји крај - Дражевац.
Вршни сат 60 минута, ванвршни 90 минута, викендом 90 минута, касно увече 90 минута.
570: Барајево - Баћевац - Вранић - Јасенак - Мислођин - Обреновац:
Вршни сат 60 минута, ванвршни 120 минута, викендом 120 минута, касно увече 120 минута.
592: Баново брдо - Мељак - Вранић - Дражевац - Баљевац - Баљевац магистрала (продужити уместо 860В):
Вршни сат 80 минута, ванвршни 80 минута, викендом 80 минута, касно увече 80 минута.
860: Београд (Драгана Манцеа) - Умка (Новим Обреновачким) - Барич - Обреновац:
Вршни сат 10-15 минута, ванвршни 30-60 минута минута, викендом 30-60 минута, касно увече не саобраћа.
860Е: Београд (Драгана Манцеа) - Умка (Новим Обреновачким) - Барич - Обреновац:
Вршни сат 10-15 минута, ванвршни 15-20 минута, викендом 30 минута, касно увече 30 минута.
861: Београд (Драгана Манцеа) - Умка (Новим Обреновачким) - Дубоко - Мала Моштаница Раваничка (долина) - Барич Амбуланта - Обреновац.
Вршни сат 35 минута, ванвршни 70 минута, викендом 70 минута, касно увече 70 минута.
862: Београд (Драгана Манцеа) - Умка (Новим Обреновачким) - Барич - Обреновац - Забрежје.
Вршни сат 30 минута, ванвршни 30 минута, викендом 30 минута, касно увече 75 минута.
863: Београд (Драгана Манцеа) - Умка (Новим Обреновачким) - Барич - Обреновац - Пијаца - Звечка:
Вршни сат 30 минута, ванвршни 30 минута, викендом 30 минута, касно увече 75 минута. Неизменично са 862.
870: Обреновац - Мислођин - Дражевац - Конатице - Степојевац - Лазаревац:
Вршни сат 45 минута, ванвршни 90 минута, викендом 90 минута, касно увече 90 минута.

Укидају се или утапају у друге линије: 92, 530, 5570, 860А, 860Б, 860БЛ, 860В, 860Д, 860Ј, 860Л, 860М, 860С, 861А, 863, 901, 912, 921, 935, 940.
Нове линије: 552, 570, 861, 862, 863, 870.

Предности:
1) Укупно утопљених антибиотик линија: 13, у линије са бољим фреквенцијама полазака и мањим преклапањима полазака.
2) Функционалан градски превоз ка истуреним деловима Обреновца: Звечка и Забрежје.
3) Много мање ангажованих аутобуса ван вршних сати, суботом и недељом. Велике уштеде.
4) Подједнака покривеност забачених подручја.
5) Управљивост система преко обједињених станица: Драгана Манцеа, Обреновац (862 и 863 чекају полазак), Липовица (нова окретница код скретања за Сремчицу код Ибарске за 511 и 551). Иначе, таква окретница може омогућити и неке друге везе, рецимо, Липовица - Рушањ - Ресник Ж.С. на сваких пола сата усклађено са возом, линију Липовица - Гунцати - Баћевац - Барајево где је превоз очајан у ова два села, некакву везу са Рипњем и слично.
 
Nije okretnica u Dragana Mancea tolikog kapaciteta da može da primi sve ove linije. A i ne bi bilo loše da neka od linija ostane na Savskom trgu.
 
Trg savski ce da bude prolazni nista tu nece okretatati ...
 
Nece sutra vrlo skoro ce da ih izdjele na prokop nbg i mostar napravice neku zapetljanciju vec ...
 
Реално, требало је да главну железничку станицу пребаце на Блок 42, јер тамо има капацитета за све видове железничког саобраћаја, јер кад ту буде аутобуска што да не и главна железничка станица... Реконструкцијом Карађорђеве улице, избацују се шлепери из центра града, остају трамваји 2 и 11, и на Дорћолу да окрећу ови са ГЖС и ето решења... Само је питање куда 601 убацити, Дорћол или Зелени Венац. Што се Обреновца и Барајева тиче, њима остају преседања у Жаркову за центар града и на Ади, е сад да ли ће све те линије ићи у Блок 42 Газелом или преко Моста на Ади директно остаје да се види, јер у принципу, све то кад се пребаци, 51 фактички може да се преспоји са 49 и да иде Беле Воде - трасом 49 од Бановог Брда до Бањице, и оданде негде да окрене... Ако дође до тога да 91 и 92 морају да избацују, боље не у Прокоп, већ Дорћол...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588763#p588763:ynwn2mt2 je napisao(la):
solecar » 15 Dec 2018 11:53 pm[/url]":ynwn2mt2]Nije okretnica u Dragana Mancea tolikog kapaciteta da može da primi sve ove linije. A i ne bi bilo loše da neka od linija ostane na Savskom trgu.
Према прорачуну, 253 возило-минута на сат у вршним сатима, или просечно 4-5 возила. Ако дође до већих поремећаја на линијама, то може бити 10 возила, а то Драгана Манцеа може да прими. Драгана Манцеа је привремена, док се не изгради доњи аутобуски терминус.
 
Карло недостаје потез 860С Београд-Мислођин-Степеојавац али то би могла да буде линија 871.
Исто тако недостаје 860П тј линија од Бановог брда за Пољане.

Не знам како си огранизвао исто за индустријску зону Барич.
 
Карло, како решити проблем Блока 42... Проблем од којег 99% овог форума бежи...? Обзиром да ремонт пруге ће трајати још 2 до 3 године, а како решења нема за аутобусе, мора се и ту позабавити целокупном тематиком и проблематиком... Ако смо хтели измештање из центра града и аутобуске и железничке станице, могао је Блок 42 то да буде... Зар не? Тренутно су Топчидер и Прокоп тотално неприступачни и одсечени од свега, а Блок 42 то пружа, обзиром на промет и транзит људи у зони истог?
 
Pomereni polasci, duži interval između polazaka, ne mogu da provalim da li je izbačeno neko vozilo u određenim satima, ali mi tako izgleda da jeste. Tj da je skraćena smena. Svaka čast zaista, upropastite još više ionako katastrofalan prevoz. Degradiran neviđeno, neke budale obavljaju ranije polaske, nekada je debelo kašnjenje, a još češće i neobavljanje polazaka. Večeras kada sam se vraćao, bio na Ustaničkoj oko 6, ne znam sad tačno kada, odmah mi naišla 311. Od početka do kraja puna, na vratima ljudi stajali. Posle kada sam dolazio u centru Leštana, sretnem drugaricu i nešto prokomentarišemo za prevoz, i ubaci se neki čovek koji je čekao kod Doma zdravlja, kaže ni 306 ni 311 nije bilo jedno 40 minuta. I ne čudi me.
 
Јесу ли усклађени поласци на 306 и 311? Једном приликом сам видео да су кренуле у исто време, као што кажеш 311 пуна људи висе са врата, а у 306 буквално пет путника.

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
 
Za ovaj novi red vožnje ne znam da li je usklađeno da barem ide naizmenično. Ali do sada je bilo ili u isto vreme da kreću, ili par minuta razmaka (ali se na Ustaničkoj iz nekog razloga vozači dogovore da krenu u isto vreme), ili bude neki normalan razmak između njih. Ona koja prva krene je punija, kako zbog Leštanaca, tako i zbog ovih sa Smederevskog. Ali za 311 je karakteristično da, ako se relativno isprazni do Doma zdravlja, tu se opet napuni. Sada ne mogu da proverim da li su uskladili polaske ovim novim redom vožnje, ali mi je suludo da već posle 17h bude manje polazaka, a tada sve linije na Ustaničkoj budu pune, ne samo ove dve.
 
Ех некад су и у блоковима 604,605 и 610 биле усклађене, па до овог новог реда вожње на 610, више није усклађено, јер од 12 до 19, ниједна више није... Некад иду и сва три у низу од Козаре, а углавном у 70% случајева 604 + 610 у низу иду, па 605 награбуси од Козаре... Једино решење, додати 5 минута на 605, где је иначе цео дан минут одмора, па да барем не иду у триу 4, 5 и 10... Барем 2 минута да се дода, таман и уклапање 604 и 605 са 610 цео дан барем...
 
Требало би увести станицу ”Бањица” у смеру београдског језгра за линије 450, 451, 451А, 466, 466А, 468, 470, 470А, 474, 491 и 491А. То би вероватно и растеретило линију 50.
 
Linije koriste stajalište 47 , 48 , 401 i 402 na uglu Crnotravske i Bulevara Oslobođenja.
 
Od 30.01. promena trasa linija br. 4123 i 4123А u Jagnjilu i Rabrovcu

Počev od srede, 30.01.2019.godine, na zahtev stanovnika MZ Jagnjilo doći će do promene trasa linija JP br. 4123 i 4123А.

Vozila sa linije br. 4123 saobraćaće na relaciji Mladenovac - Rabrovac (šume) - Rabrovac (trafo) - Maroševac, dok će vozila sa linije br. 4123А saobraćati na relaciji Maroševac - Rabrovac (traf) - Jagnjilo Straževica - Klenac - Mladenovac.

izvor: bgprevoz.rs
 
Znam da postoji forum za predloge novih linija,ali tamo se vodi rasprava o Savskom trgu,pa sam ovde hteo da iznesem svoji predlog za novu linij.Ona bi prelazila preko onog mosta kod Ostruznice koji vodi na ledine(Ne znam ime):Ostružnica - Surčin - Bežanijska Kosa.Ovim bise napravila doba veza između tog dela grada i Bežanijske Kose.Kako vam se čini?
 
Занимљив предлог. Можда да буде експрес и да залази мало дубље у НБГ до 42. блока нпр.?
 
Vrh