Šta je novo?

Tramvaj u Žarkovu, ili ipak ne?

Da li to znaci da nam stizu novi tramvaji?


BLT_Tango_Batteriestrasse.jpg


Izvor: Wikipedia
 
Otkud ti to taj sa fotke nece skoro mozda kroz 30 godinica ...
 
^^^^
Nisam mislio da nam ih poklone, kao Düwage i Schindlere, vec da kupimo nove. :lol:
 
Zašto bi smo kupovali nove tramvaje kada i ovako imamo višak istih? Kod nas nisu problem vozila , već kapacitet mreže , tj. naponskih podstanica koje su na maksimumu na pojedinim deonicama. Ako bi se jednog dana mreža širila na Žarkovo , imali bi smo dovoljan broj tramvaja za tako nešto.
 
Dok se izgradi ta pruga / te pruge, vise od pola sadasnjeg voznog parka ce se raspasti.
 
Зато и долази Сименс у Крагујевац.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595187#p595187:2xl6a6lz je napisao(la):
lento » Pon Jan 14, 2019 9:04 pm[/url]":2xl6a6lz]Dok se izgradi ta pruga / te pruge, vise od pola sadasnjeg voznog parka ce se raspasti.
Ne nužno. Ako se pojačaju kapaciteti postojeće mreže , taman možemo veći broj tramvaja da izbacimo. A troškovi u odnosu na dobitak , su minimalni.
 
У суштини су нам већи проблем мањак трафнсформатора него мањак трамваја.
 
Жарково је лепо покривено аутобуским линијама, зашто се прво не среде Нови Београд и Земун као две најмногољудније општине на нивоу Града? Метро, Трамваји и Тролејбуси су итекако потребни, јер су аутобуски подсистеми на издисају....
 
Ма и ово ширење ка Жаркову ко зна када ће да буде. Кад видим колико им дуго треба да поставе шине преко моста и уклопе пар скретница, запитам се шта би било да нпр. желе да прошире мрежу на НБГ у неком од булевара, колико би то година трајало? Иначе, све више размишљам о тој будућој несрећној вези трамваја преко моста на Ади на Новом Београду коју желе да изведу около-наоколо кружењем око блока 42 из Ђорђа Станојевића у Миланковићев булевар па онда у Антифашистичке борбе па у Јурија Гагарина, са ни мање, ни више него четири скретања где ће трамвај бити очигледно подређен главним друмским правцима, тј. зеленом за право у свим наборјаним саобраћајницама, и као једино решење којим се како-тако вади ствар видим то да унутар самог блока 42, уз ивицу до Марка Христића трасирају пругу од УМПа право до Јурија Гагарина без укрштања са друмским саобраћајем до саме Јурија Гагарина, а постојећа пруга у Ђорђа Станојевића да остане као и до сада пруга којом трамваји долазе у депо. Такође у оквиру самог блока 42 би ту негде могла да се направи и окретница, одакле би кретали и Л трамваји који би опслуживали претежно нову БАС, и то најмање три линије преко новог моста (једна за Баново брдо (13Л), а две ка Савском тргу, и даље једна Карађорђевом ка Беку (11Л) а друга Немањином ка Славији (9Л) или Ташмајдану (7Л)).
 
За Омладинских Бригада као кључну целину тога, може за годину дана да се ураде шине до Општине, да имаш трамвај у почетку од Блока 45 до Општине 24/7 на 10 минута цела улица би од Блока 45 до зграде Општине продисала... Свака 2 или 3 месеца се мењају редови вожње конкретно 73 и 610, сада иду у пару, па их нема пола сата, то је једино за тај југозападни и најкритичнији део истог правца!
 
Gaspar18":3vk6ronj je napisao(la):
Жарково је лепо покривено аутобуским линијама, зашто се прво не среде Нови Београд и Земун као две најмногољудније општине на нивоу Града? Метро, Трамваји и Тролејбуси су итекако потребни, јер су аутобуски подсистеми на издисају....
A zašto se ne bi istovremeno i NBG , I Zemun , i Žarkovo sredili? Šta fali da se istovremeno počne sa radom na razdelnom ostrvu u Žarkovu , umesto što se menja zemlja na istom , i sa proširenjem na NBG (Omladinskih brigada , Bulevar Milutina Milankovića).

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595262#p595262:3vk6ronj je napisao(la):
Дошљак » Uto Jan 15, 2019 2:32 am[/url]":3vk6ronj]Ма и ово ширење ка Жаркову ко зна када ће да буде. Кад видим колико им дуго треба да поставе шине преко моста и уклопе пар скретница, запитам се шта би било да нпр. желе да прошире мрежу на НБГ у неком од булевара, колико би то година трајало?
Godinu i po dana su menjane šine na Prokopu. Pri tom BG: voz nije uopšte koristio stanicu. Eto nekog repera za računanje. U svakom slučaju , radovi u Žarkovu , koliko god da tzraju , minimalno bi uticali na saobraćaj.
 
Шта мислите, да ли би Булевар уметности/Црвене Армије/Трешњиног цвета били погоднији, као паралела Омладинских бригада да се кроз њхи провуче трамвај а да се заобиђу кружни ток код општине и петља са аутопутем, са 10 семафора од Јурија Гагарина до Николе Тесле (даљи продужетак до Земуна низ Николе Тесле), наспрам Омладинских бригада са истим бројем семафора од кружног тока до Јурија Гагарина?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595262#p595262:297nljzp je napisao(la):
Дошљак » Uto Jan 15, 2019 1:32 am[/url]":297nljzp]Ма и ово ширење ка Жаркову ко зна када ће да буде. Кад видим колико им дуго треба да поставе шине преко моста и уклопе пар скретница, запитам се шта би било да нпр. желе да прошире мрежу на НБГ у неком од булевара, колико би то година трајало? Иначе, све више размишљам о тој будућој несрећној вези трамваја преко моста на Ади на Новом Београду коју желе да изведу около-наоколо кружењем око блока 42 из Ђорђа Станојевића у Миланковићев булевар па онда у Антифашистичке борбе па у Јурија Гагарина, са ни мање, ни више него четири скретања где ће трамвај бити очигледно подређен главним друмским правцима, тј. зеленом за право у свим наборјаним саобраћајницама, и као једино решење којим се како-тако вади ствар видим то да унутар самог блока 42, уз ивицу до Марка Христића трасирају пругу од УМПа право до Јурија Гагарина без укрштања са друмским саобраћајем до саме Јурија Гагарина, а постојећа пруга у Ђорђа Станојевића да остане као и до сада пруга којом трамваји долазе у депо. Такође у оквиру самог блока 42 би ту негде могла да се направи и окретница, одакле би кретали и Л трамваји који би опслуживали претежно нову БАС, и то најмање три линије преко новог моста (једна за Баново брдо (13Л), а две ка Савском тргу, и даље једна Карађорђевом ка Беку (11Л) а друга Немањином ка Славији (9Л) или Ташмајдану (7Л)).

Žarkovo još dugo neće videti tramvaj.
Prvo bi trebalo da napravi novi paralelni most između BB i Žarkova, posle petlja na raskrsnici, Trgovačka, Vodovodska, Maršala Tolbuhina i Đorđa Ognjanovića, zatim sa se uradi Ibarska od Braće Vučković do kružnog puta sa podvožnjakom kod sadašnje okretnice Vidikovac (23,53) i da se ta okretnica rasčiti i pripremi za tramvaje (koliko znam dotle je planiran tramvaj). A to će da bude.....
Koliko su ovi sposobni , mogli su sada kad nema tramvajskog saobraćaja preko Banovog Brda baštice dovedu u red. Ono je pravo ruglo i katastrofa na šta liči.
 
Gaspar18":3pfgi29g je napisao(la):
Жарково је лепо покривено аутобуским линијама, зашто се прво не среде Нови Београд и Земун као две најмногољудније општине на нивоу Града? Метро, Трамваји и Тролејбуси су итекако потребни, јер су аутобуски подсистеми на издисају....
Da, Čukarica i deo Rakovice uz magistralu je zaista slabo naseljen, zašto bi se tu unapredio javni prevoz.

Pri tom sve široki bulevari, za razliku od NBG...
upsss !
Ne, čekaj, možda je suprotno? Biće ipak da su skoro sve saobraćajnice na Čukarici i Rakovici 1+1...

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Evo posle nekog dužeg vremena da se oživi ova tema...
Uskoro će biti Javni uvid u nacrt PDR Sunčane doline na Banovom brdu i u njemu stoji:

Od postojećeg terminusa "Banovo brdo" planirano je produženje tramvajskih linija na
deonici ka nadvožnjaku i dalje Trgovačkom ulicom ka planiranom terminusu na Vidikovcu.
U vezi sa tim, ovim Planom planiran je koridor za šinski sistem u okviru koga je
omogućeno da se tramvajska trasa dopuni, proširenjem mostovske konstrukcije na delu od
terminusa "Banovo brdo" ka ulici Trgovačkoj, a sve u skladu sa planiranim proširenjem
regulacije Požeške ulice na ovom delu.
Sekretarijat za javni prevoz će u narednom periodu shodno konkretnim zahtevima i
saobraćajnim uslovljenostima izvršiti reorganizaciju postojećih i uvođenje novih linija
javnog prevoza putnika.
Poprečni i podužni profili saobraćajnica kojima se kreću vozila javnog prevoza putnika,
planirani su sa elemantima koji omogućavaju nesmetano kretanje kako tramvaja tako i
autobusa koji saobraćaju na linijama koje gravitiraju predmetnom prostoru.
Prema Studiji "Smart plan" usvojene ne sednici Skupštine grada Beograda 26.9.2017.
godine, dat je predlog razvoja dve linije metro sistema u Beogradu. Planirana pozicija
stajališta u gravitacionoj zoni područja u obuhvatu plana je na prostoru ukrštanja
Trgovačke i Vodovodske ulice. Tačna pozicija linija i stajališta na planiranim trasama
metroa biće predmet posebnog planskog dokumenta po izradi Prethodne studije
opravdanosti sa generalnim projektom za dve linije beogradskog metroa.
 
Zar taj koridor nije vec odavno ostavljen sa sve praznim prostorom na mostovskoj konstrukciji...
 
Па ваљда ће трамвај ићи са леве стране продужетка Пожешке све до кривине где би секао Пожешку, ишао поред трафо станице и ту по дијагонали сећи раскрсницу Маршала Толбухина и Водоводске до средине Трговачке?
 
Tako bi bilo logično da se uradi , ali i u tom slučaju mora da se proširuje most , i da se konačno ono jednokolosečno parče pretvori u dvokolosečno i da normalno funkcioniše , a ne da svake zime gledamo u pasulj oće li se zalediti skretnica ili ne , koliko god neki tvrdili da to nije slučaj , uprkos tome što su novine pisale o zaleđenoj skretnici. Taman bi tada moglo i da se uradi nešto po pitanju stanice za prolazne autobuse kod okretnice na Banovom brdu.
 
Зар нема места за паралелни трамвајски мост поред постојећег друмског?
 
Ја сам на ту страну и мислио, на којој је и окретница, одатле право од окретнице, па преко кривине, десно од трафо станице па дијагонално преко раскрснице Водоводске и М.Толбухина.
 
Tu treba da bude denivelisana petlja. Bilo bi zanimljivo videti rešenje.
Možda bi samo tramvaj išao ispod raskrsnice i izbijao posle nje.

Koliko me sećanje služi stara okretnica je bila projektovana za produžetak tramvajske linije ka Vidikovcu ova nova očigledno ne.
Tako da će i tu da izbiju dodatne pare.

 
Vrh